ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sogut

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het Söğüt Hotel diende als een poort tot het kloppende hart van de stad, met zijn strategische ligging die de opwindende sfeer van Istanbul omarmde. Hier, waar de stad binnen handbereik lag, konden we het bruisende stadsleven en de betoverende sereniteit in één adem ervaren. De parkeerservice van het hotel bood een welkome gemak in de hectiek van Istanbul. Het ontbijt was een ware traktatie voor de zintuigen. Vers bereide delicatessen zorgden voor een smaakvolle start van de dag. Elk aspect was met zorg samengesteld, met de vreugde van de gasten als hoogste prioriteit. De verrukkelijke maaltijd, vergezeld door dampende thee, zou een blijvende indruk nalaten in onze herinneringen. De kamers waren een samensmelting van eenvoudige elegantie en subtiele esthetiek. De aandacht voor netheid en organisatie gaf blijk van het professionele karakter van het hotel in elke hoek. Ondanks de levendigheid van de stad, ervoeren we te allen tijde een gevoel van voorrecht in de vredige atmosfeer van de kamers. Het Söğüt Hotel was niet zomaar een plek om te verblijven; het was een complete ervaring doordrenkt met warmte, aandacht en de betovering van Istanbul. Dank aan het hotel voor dit verblijf, waar elk moment doordrenkt was van vreugde!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik geef slechts 1 ster vanwege de netheid van de kamers, die elke ochtend worden schoongemaakt. Helaas is dit het enige positieve punt dat ik kan noemen. De service laat te wensen over, de kamers zijn in slechte staat en het ontbijt is teleurstellend, vooral omdat je na 10 uur niet meer kunt ontbijten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer was knus, maar vertoonde wel wat tekenen van slijtage, zoals afbladderend behang en vlekken op de muren. Helaas was er ook schimmel te vinden in zowel de kamer als de badkamer. Het personeel leek niet erg hartelijk, aangezien ze ons niet begroetten bij binnenkomst. Het ontbijt was minimaal qua keuze. De roomservice beperkte zich tot het opmaken van het bed en het vervangen van handdoeken, maar er werd niet gestofzuigd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik zou willen dat ik 0 of -100 sterren kon geven, want dit hotel verdient het laagste van het laagste. Het ontbijt was teleurstellend en de service was ver beneden peil. Slapen op de stoep zou nog beter zijn dan een nachtje doorbrengen in dit hotel, waar de airconditioning nauwelijks zijn werk deed. De eerste nacht werkte mijn airco niet en moest ik van kamer wisselen. Op de tweede dag moest ik opnieuw verhuizen. En alsof dat nog niet genoeg was, was er op de derde dag geen water om te douchen. De belofte van mineraalwater werd niet nagekomen en uiteindelijk moest ik zelf naar de receptie om wat te halen, simpelweg om mijn tanden te kunnen poetsen. Wat een ramp! Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt. Het enige lichtpuntje waren de twee medewerkers van de receptie, Soner en Aysel, die wel vriendelijk en behulpzaam waren. Maar verder... vermijd dit hotel als de pest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service was teleurstellend en allesbehalve gastvrij. Ondanks mijn online boeking en betaling, probeerden ze nog meer geld van me te krijgen. Deze ervaring voelde als oplichterij, dus als je uit Europa of de Golfstaten komt, is dit hotel niet aan te raden. Het is beter om elders je verblijf te plannen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl