ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sertkaya

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10

Ik ben zojuist teruggekeerd van een heerlijke 8-daagse vakantie in Setkaya. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was voortreffelijk. We hebben genoten van prachtig weer en een schitterende omgeving. Hoewel het een toeristische plek is, biedt Setkaya ook veel voor natuurliefhebbers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service1

Ik heb drie weken doorgebracht van 18 juni tot 9 juli met mijn partner, en zelfs eerder, in 2006, was het verblijf hier prima. De kwaliteit van het eten ging echter achteruit, met momenten dat het lekkerste eten al op was om 19.30 uur, terwijl het buffet nog tot 21.00 uur open zou zijn. Toen mijn dochter en haar gezin de laatste week arriveerden, was de situatie nog erger, met nauwelijks geschikt eten voor de kinderen en zelfs personeelsruzies die zichtbaar waren voor de gasten, en zelfs tot ongelukken leidden. Gelukkig heeft de reisorganisatie vanuit Nederland ingegrepen na contact, en hebben ze de Nederlandse en Duitse gasten naar een ander hotel overgebracht om hen toch nog een aangename vakantieweek te bezorgen. Dit handelen vanuit Nederland was een fantastische zet en wordt zeer gewaardeerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6

Wij verbleven hier een hele week voor een ongelofelijk lage last minute prijs (all inclusive). Daarom geven wij dit driesterrenhotel een waardering van 8 voor de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Als je geen luxe hotel verwacht voor weinig geld, dan is dit een prima accommodatie. Het zwembad is heerlijk en het eten is smakelijk en gevarieerd. De kamers zijn eenvoudig ingericht, maar schoon en voorzien van comfortabele bedden. Airconditioning op de kamer is inbegrepen bij de prijs. 's Nachts kan het wat onrustig zijn vanwege de ligging aan een drukke weg en de nachtelijke oproepen van de nabijgelegen moskee via de luidsprekers. Aan de andere kant stopt de Dolmus naar Side centrum en Manavgat voor de deur. Als je niet veel geld wilt uitgeven, is dit een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1

Het personeel was niet bepaald hartelijk en er hing een onaangename geur. Ze spraken geen Duits of Engels. De hygiëne liet te wensen over, met schimmel in de badkamer en water dat onder de deur door sijpelde. De spiegel in de badkamer werd twee weken lang niet schoongemaakt, net als de vloer in het restaurant. Opvallend was dat handdoeken met de hand leken te zijn gewassen en vervolgens nat over de balkonreling van de kamer werden gehangen om te drogen. Hoewel er in de catalogus werd vermeld dat er 24 uur per dag drankjes beschikbaar zouden zijn aan de bar, was deze toch gesloten om 00.30 uur. De maaltijden waren enkel beschikbaar om 08.00, 12.30 en 19.00 uur. Wie later dan 8 uur opstond, moest ontbijten op een ligbed bij het zwembad. Het eten bleef elke dag hetzelfde en leek van mindere kwaliteit te worden. Er stonden voornamelijk kip, hamburgers en vis op het menu. Als de kip op was, kreeg je een hamburger. Als je geen vis at, had je pech en moest je het stellen met droog brood. Na 12.45 uur en 19.30 uur was het eten op en werden er geen salades meer geserveerd. De kok zei dan simpelweg dat het op was en moest je elders gaan eten. Het hotel kon duidelijk niet genoeg voedsel bereiden voor alle gasten. Er werden zelfs beestjes gevonden in de cornflakes en het fruit was niet vers, met zelfs maden die erin waren gekropen. De tafelkleden waren vies en plakkerig, vol etensresten van de vorige dag. Als je op zoek bent naar een ziekteverwekker, dan is dit hotel zeker een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7

Mijn eerste ervaring in Turkije was in 2006 en het was alles behalve positief. De kamers waren teleurstellend en het hotel was overvol met Russische gasten. Bovendien was de ligging ver van het strand, wat het verblijf nog onaangenamer maakte, vooral tijdens de snikhete zomermaanden. Ik zou deze plek zeker niet aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1

Vanwege een dubbele boeking bij een ander hotel waren we genoodzaakt om twee dagen in dit verblijf door te brengen. Helaas was het een teleurstellende ervaring. De hygiëne liet te wensen over, de bedden waren bevuild en de handdoeken werden onfris op het bed neergelegd. Tijdens het douchen kwam er vuil water omhoog en waren er beestjes in de badkamer te vinden. De kranen waren bedekt met kalkaanslag. Het eten was eentonig en van matige kwaliteit, vooral voor kinderen. Zelfs de tafelkleden waren te vies om aan te raken. Het personeel droeg dagenlang dezelfde kleding in de hitte, wat een onverzorgde indruk gaf. Op de gangen lagen dagenlang borden met bedorven fruit en vlees. Katten bedelden om eten tijdens het diner, wat de algehele ervaring nog onaangenamer maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service2

Dit hotel verdient een en al lof voor hun inspanningen! Het zet de norm op het gebied van onhygiëne: schimmel in de badkamer, vieze tafellakens en beperkte voedselkeuze tijdens de maaltijden. Het personeel spreekt gebrekkig Engels en Duits en lijkt niet erg vriendelijk. De drinkopties zijn beperkt en het drinken is vaak lauw. Handdoeken worden op een twijfelachtige manier gewassen en er is een tekort aan eettafels, waardoor gasten op bedjes aan het water moeten eten. Het is zonde om hier geld aan uit te geven, want er zijn genoeg andere hotels die veel betere service bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging5
  • Service3

Onverwacht belandden we met onze drie jonge kinderen in dit hotel door een administratieve fout. In plaats van twee aangrenzende kamers, moesten we met z'n allen in een kleine kamer slapen. Er was geen babybedje voor de jongste en het personeel leek niet te begrijpen wat we bedoelden. Het was een nachtmerrie; de jongste viel twee keer uit het bed op de harde vloer... Het eten was teleurstellend en het gladde zwembad was levensgevaarlijk. Rondom het zwembad werd niet goed schoongemaakt, wat eigenlijk ook een taak van de gasten is, maar het was onaanvaardbaar dat onze kleintje sigarettenpeuken kon oprapen uit de asbakken. De service was verschrikkelijk, het personeel bij de receptie was onvriendelijk en desinteresse.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service1

Dit hotel is echt geen aanrader. Bij binnenkomst word je al overvallen door teleurstelling. Er staat een lange rij te wachten voor het eten, en als je te laat bent is het gewoon pech gehad. De kamers zijn niet fris, handdoeken worden niet regelmatig vervangen en de douche zorgt ervoor dat de hele badkamer blank staat. Het eten is eentonig en minimaal. Het personeel spreekt amper Duits of Engels en laat vaak de vuile borden staan, met als gevolg dat katten 's avonds om elf uur nog van de restjes eten. De tafelkleden zijn zo vies dat je ze liever niet eens aanraakt. Het is onbegrijpelijk dat een reisorganisatie dit hotel durft aan te bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7

We hebben hier een fantastische tijd gehad. De hotelkamer was enorm en hoewel het uitzicht niet spectaculair was, deerde ons dat niet. Onderin het hotel was er een zwembad, een Hamam, een restaurant en een bar. Het eten was heerlijk en er was altijd genoeg keuze, zelfs voor mij als vegetariër. Het enige minpuntje was dat we aan het einde van de week wel een beetje genoeg hadden van de overvloed aan dille in de gerechten. Er was altijd genoeg gelegenheid om te eten, met zelfs heerlijke ijskoffie beschikbaar. Het Dolmus-busje (een soort taxi) kwam regelmatig langs en in ongeveer vijftien minuten lopen waren we in het centrum van Side. We hebben ons altijd veilig gevoeld en er waren twee winkeltjes vlak bij het hotel. Voor deze prijs was het perfect en we hebben ontzettend genoten!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl