ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bone Club Svs

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Het eten bij Strava is eentonig en beperkt, vergelijkbaar met schoolkantine maaltijden. Het personeel is onervaren en ruimt borden en glazen van onafgemaakte maaltijden terug in, en zijn erg terughoudend om drankjes te serveren, vooral in de bars en in zeer kleine hoeveelheden. Ze lijken er alles aan te doen zodat de gasten geen zin meer hebben om iets te bestellen. Het strandbar biedt slechts één gallon water en twee frisdranken, die blootgesteld zijn aan direct zonlicht en dus warm zijn, terwijl er geen alcohol is zoals beloofd en zou moeten zijn volgens het all-inclusive concept. Het strand is niet erg aantrekkelijk omdat de zee de hele tijd turbulent was, wat betekent dat maar weinig mensen de moed hadden om te zwemmen. De kinderglijbanen, die alleen 's ochtends en 's middags 2 uur operationeel zouden moeten zijn, waren slechts 's ochtends ongeveer 20 minuten open. Het barpersoneel weigerde drankjes te schenken, zelfs aan deelnemers die naast de bar zaten en toen ze eenmaal schonken, was het na een discussie. De hoeveelheid drank die werd geschonken, zowel alcoholisch als niet-alcoholisch, leek geschikt voor kleine kinderen. NOOIT MEER BONACLUB HOTEL IN TURKIJE.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Ik ben teruggekomen van mijn verblijf in het hotel op 27 juli 2011. Ik kijk met plezier terug op mijn rust. De toegang tot het strand was makkelijk, via een privétunnel onder de snelweg, en hoewel het geen gewoon zandstrand was maar fijn grind, was het aangenaam (goede scrub). De kamers waren leuk (met onder andere een föhn en televisie), schoon en werden dagelijks schoongemaakt. Het eten was heerlijk, hoewel ze alleen buffetten organiseerden als het druk was om sneller te gaan. De barbecue was altijd lekker. Er waren twee zwembaden (een kleine met glijbanen en een grotere). Zoals overal golden ook hier de regel 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' voor de ligstoelen. De animatie was de eerste week slecht! Wat gepland stond, gebeurde niet, en op zondagen speelde er geen muziek vanwege de zondag! De tweede week was veel beter, dankzij nieuwe animators die langzaam op gang kwamen. Voor mij was het enige minpunt het ontbreken van een discotheek in het hotel. Er was wel een betaalde trip naar Alanya, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als een discotheek ter plaatse. Over het algemeen kan ik het aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel ziet er van buiten goed uit, maar zodra je de receptie binnenkomt, verandert dat. De geur van vocht is onaangenaam en de "moordenaarskat" is de mascotte van het hotel. In de lobby zitten veel mensen, voornamelijk Russen (90% van de gasten zijn Russen), die allemaal bezig zijn met hun telefoons, tablets en laptops omdat alleen daar wifi is. De kamers hebben een nostalgische uitstraling en helaas weer die vochtige geur. In het restaurant is er een redelijke keuze, maar jammer genoeg lijkt het menu voornamelijk uit opgewarmde gerechten te bestaan van voorgaande dagen. Er zijn twee zwembaden, maar ze zijn erg chloorhoudend en helaas moet je al om 5 uur 's ochtends opstaan om een plekje te kunnen bemachtigen. De doorgang naar het strand is prima via een tunnel. Op het strand zijn er ligstoelen met "reserveringen" vanaf 7.30 uur, haha. Het entertainmentprogramma is typisch gericht op Russen, terwijl er wel andere nationaliteiten in het hotel verblijven. Het stadje zelf is klein en schoon, met een leuke markt voor verse groenten en fruit. Over het algemeen geen ramp, maar... overal zie je vooral Russen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel bevindt zich op een hoog niveau met prachtige kamers in het nieuwe gedeelte van het gebouw. De badkamers zijn goed onderhouden en de handdoeken zijn brandschoon. Er zijn leuke activiteiten voor kinderen en de zwembaden worden twee keer per dag schoongemaakt. De kiezelstrand is enigszins minpuntje, maar er zijn gratis ligstoelen in uitstekende staat. Het eten is geweldig en je kunt er goed van aankomen :) De drankjes zijn heerlijk en onverdund. Ik raad deze plek van harte aan voor een ontspannen vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

De tevredenheid straalt ervan af! Die Slowaakse kerel die zo'n lovende recensie heeft geschreven, moet wel een zee in zijn hoofd hebben. Ga op vakantie naar Liptovska Mara en geniet van halušky. Misschien klaart je brein dan op.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Aangezien ik veel negatieve recensies over dit hotel heb gelezen, wil ik graag mijn eigen ervaring delen. Veel toeristen verwachten misschien luxe gerechten in hun mond te krijgen, zelfs als ze betalen voor een 5* hotel. Maar dit hotel biedt waar voor je geld, en heeft een passende kwaliteit. Men klaagt vaak over het eten - een echte vleesliefhebber zal misschien wat teleurgesteld zijn, met rundvlees dat maximaal 4 keer per week wordt geserveerd, naast vis, kalkoen en kip. Rundvlees is daar erg duur (25 EU/kg), dus wordt het niet elke dag geserveerd, net zoals in andere 5* hotels. Dus voor degenen die overwegen om naar dit hotel te gaan, zeg ik: ga ervoor, je zult zeker niet teleurgesteld zijn! Goede service voor een geweldige prijs.

Melden


Reisperiode: juli 2019

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen6

Bone club sunset: Baliemedewerkers lachen je uit als je wat vraagt. Animatieteam is goed maar de leukste vertrekt binnenkort. Eten is erg vet, veel met olie gebakken, als je hier niet tegen kan, kan je haast niks eten. Normaal heb je een erg gevarieerd buffet met 5 sterren hotels terwijl je hier maar 3 verschillende menu's had. Overdag kon je ijs halen maar als je vroeg of ze van beide smaken 1 bolletje kon opscheppen, negeerde ze je. Erg chagrijnig personeel en ze kijken je aan alsof ze willen dat je hier nooit meet heen komt. Dat zal waarschijnlijk bij mij ook niet gebeuren.

Geboekt bij

VakantieDiscounter
Melden


Reisperiode: juni 2016

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Nooit meer gaan we hier heen. Russen worden erg voor getrokken. De rest wacht tot ie ins weegt. Voor kinderen niks te doen. Erg jammer

Geboekt bij

Sunweb
Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl