ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Wow World Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is duidelijk toe aan renovatie, met twijfels over de hygiëne in de keuken. Het verdient zeker geen 5-sterren beoordeling en is niet aan te raden. Alles lijkt uit een ver verleden te komen: versleten kussens en stoelen, vieze wc's en koud eten. Het enige lichtpuntje is de mogelijkheid om zelf sinaasappelsap te persen, maar dat is geen uniek voordeel ten opzichte van andere hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Dit bericht is voor Frank uit België! Ik denk dat ik misschien het verkeerde e-mailadres van je heb... Ik hoop dat je dit leest, laat even van je horen! Patrick & Claudia hadden een verblijf in een hotel waar genoeg te beleven was, maar helaas was het eten vaak koud en was de hygiëne in het hotel ver te zoeken. De kamers waren oké nadat ze fooi gaven, maar de toiletten bij de bars lieten te wensen over. Volgend jaar gaan ze dus weer naar Topkapi!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Een dag lang genieten van heerlijk vers bereid eten in een prachtige omgeving, omringd door vriendelijk personeel. De kamers, het strand en het ruime restaurant zijn allemaal op loopafstand van elkaar te vinden, te midden van een prachtige tuin. Kortom, een uitstekend hotel om te verblijven. Een opvallende observatie is echter dat de meeste gasten van voormalige Sovjet Unie afkomstig zijn, met slechts een klein aantal Turkse gasten. Geen verschijning van Duitse, Engelse of Nederlandse gasten. Interessant genoeg is het restaurant van opening tot sluiting altijd drukbezocht, waardoor vroeg aankomen niet noodzakelijk is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is fantastisch! Ik ben er dit jaar al twee keer geweest en ga in de herfstvakantie weer terug. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn smaakvol ingericht en worden goed schoongehouden. Het eten is gevarieerd en voor ieder wat wils. Wij zijn ontzettend blij met dit hotel en kunnen het zeker aanraden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

Voor de tweede keer verbleven in dit hotel. Het lijkt wat verbeterd ten opzichte van vorig jaar, toen het nog onder een andere groep viel. Echter is het hotel dringend toe aan renovatie. De staat van de badkamer is niet helemaal fris. De kussens zijn vies en de handdoeken te klein. Ook rondom het zwembad kan het wel wat schoner. Gelukkig zijn er genoeg eet- en snackopties beschikbaar. Opvallend genoeg vielen de Russen en Israëliërs deze keer mee. Volgend jaar zal ik echter niet terugkeren, omdat het hotel opnieuw wordt overgenomen voor een jaar zonder noodzakelijke renovaties in het vooruitzicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

In juli 2007 zijn we op vakantie geweest met onze ouders en twee kinderen van 8 jaar oud. Bij aankomst waren we meteen dolenthousiast! Het resort had geweldige zwembaden met drie glijbanen en zelfs een golfslagbad. Het complex was prachtig, al was de badkamer wat verouderd. De kamers waren echter schoon en het eten was prima. De locatie was ideaal, omringd door bergen en met winkels aan de overkant. Aanraders waren de Jeep-Safari en de nieuwe kabelbaan uit 2007. Het enige minpunt was de service in het restaurant, dat kon beter. Helaas waren er geen thema-avonden zoals in WOW Bodrum of WOW Kremlin. Desondanks was het een geslaagde vakantie voor ons, waar we heerlijk hebben kunnen ontspannen en genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid10

Bij ons bezoek was het net in handen gekomen van WOW en waren ze nog bezig met wat aanpassingen, maar ondanks dat waren we tevreden en belandden we al snel in een schattig winkelstraatje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Mijn vrouw, dochter van 8 en ik zijn net terug van een weekje in Turkije in oktober. Het hotel was prima, het eten was lekker en er was een mix van Turkse en Europese gerechten. Het zwembad met glijbanen was groot en goed onderhouden, alleen al wat frisser vanwege de tijd van het jaar. Onze kamer werd goed schoongehouden en we kregen regelmatig schoon beddengoed, hoewel we soms maar 2 lakens of handdoeken kregen. Het personeel was vriendelijk en de service was goed. Zelfs in oktober was er nog een miniclub en minidisco. Buiten het hotel waren er genoeg winkeltjes om te shoppen, en Kemer was slechts 15 minuten rijden met de Dolmus, een goedkope en handige optie. Er waren weinig Oost-Europeanen rond deze tijd. Kortom, als het kon zouden we vandaag weer teruggaan, we hebben ons prima vermaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service5

In dit gezellige hotel leken vooral Russische gasten de overhand te hebben, die een speciale behandeling kregen van de hotelmanager. Helaas sloot deze behandeling niet aan bij de gebruikelijke normen en waarden in het westen. Het resulteerde in veel lawaai en onbeschoft gedrag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

In de herfstvakantie van 2003, toen ik acht jaar oud was, bezocht ik dit hotel en alles was toen nog in perfecte staat vanwege de nieuwigheid. Echter, na de overname door World of Wonders in 2004 begon de kwaliteit langzaam af te nemen. Nu is het hotel opnieuw overgenomen en omgedoopt tot Joy World Palace. Helaas lijkt uit foto's te blijken dat het onderhoud van het hotel nu te wensen overlaat, wat ik erg jammer vind. Ik hoop van harte dat het nog minstens drie jaar kan blijven bestaan. Ik herinner me nog levendig het schaakspel en de geweldige glijbanen van destijds, en de bungalows en hotelkamers waren ook van topkwaliteit. Hoe de situatie nu is, kan ik niet zeggen. Ik vraag me af of het café Straus, waar ze koekjes verkochten, nog steeds bestaat. Het zou fantastisch zijn als het hotel nog een keer gerenoveerd wordt, zonder dat dit ten koste gaat van de glijbanen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van onze vijfde vakantie hier sinds 28 oktober en weer hebben we enorm genoten. Het eten was heerlijk en de kamers waren brandschoon. Het verbaast me altijd hoe mensen zoveel te klagen hebben. Als je vooraf al negatieve recensies leest, waarom ga je dan nog op vakantie? Het personeel was vriendelijk en attent. Kortom, we zullen zeker nog een keer terugkomen! Groetjes XX.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

In de herfstvakantie van 2003 bezocht ik dit hotel toen ik 8 jaar oud was, en alles was toen perfect omdat het nog allemaal nieuw was. In 2004 werd het overgenomen door World of Wonders van Magic Life World Imperial, en sindsdien is de kwaliteit langzaam achteruitgegaan. Nu is het opnieuw overgenomen en heet het Joy World Palace. Helaas heb ik gezien op foto's dat het hotel niet goed wordt onderhouden, wat ontzettend spijtig is. Ik hoop echt dat het over drie jaar nog bestaat. Ik herinner me nog hoe leuk ik het schaakspel vond, dat er volgens mij nog steeds is, en de glijbanen waren destijds geweldig. Ook de bungalows en hotelkamers waren perfect. Ik vraag me af hoe het er nu uitziet. Weet iemand toevallig of het "café" Straus er nog is? Dat was geloof ik naast het schaakspel en daar verkochten ze koekjes en dergelijke. Ik hoop dat het hotel nog eens gerenoveerd wordt, zonder dat de glijbanen eronder moeten lijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

In de herfstvakantie van 2003 bezocht ik dit hotel toen ik 8 jaar oud was. Alles was destijds perfect omdat het nog vrij nieuw was. Echter, in 2004 werd het overgenomen door World of Wonders en begon de kwaliteit langzaam af te nemen. Nu is het opnieuw overgenomen en draagt het de naam Joy World Palace. Helaas lijkt uit de foto's dat het hotel niet goed wordt onderhouden, wat ik erg jammer vind. Ik hoop dat het over drie jaar nog steeds bestaat. Ik herinner me nog hoe geweldig ik het schaakspel vond dat er toen stond, de fantastische glijbanen en perfecte bungalows/hotelkamers. Ik heb geen idee hoe het er nu uitziet. Weet iemand toevallig of het café Straus nog bestaat, dat zich volgens mij naast het schaakspel bevond en heerlijke koekjes verkocht? Hopelijk zullen ze het hotel nog een keer renoveren zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de glijbanen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

In juli 2007 bezochten we met onze ouders en twee kinderen van 8 jaar een vakantieoord. Onze eerste indruk was meteen positief! Het resort had fantastische zwembaden met drie glijbanen en zelfs een golfslagbad. Hoewel de badkamer wat verouderd was, waren de kamers schoon en het eten was uitstekend. De ligging was ook ideaal, omgeven door prachtige bergen met winkels aan de overkant. Aanraders waren de Jeep-Safari en de nieuwe kabelbaan die in 2007 geopend was. Het enige minpunt was de service in het restaurant, waar thema-avonden ontbraken in vergelijking met andere resorts die we eerder bezochten. Ondanks dat, was het zeker geen teleurstellende ervaring. Voor ons draait vakantie om ontspannen en genieten, en daar zijn we hier zeker in geslaagd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

De indruk die ik kreeg was dat het personeel een beetje vermoeid was door het einde van het seizoen, maar dat mag eigenlijk niet. Ook late vakantiegangers verdienen een nette kamer, vriendelijk personeel en schoon sanitair. Misschien moeten ze het personeel ook uitleggen dat een goed getapt biertje niet alleen aantrekkelijk is voor Britten! Ik vond het bier in een vol glas zonder schuimkraag echt niet smakelijk. Het zou fijn zijn als de obers leren hoe ze een biertje moeten tappen. De frisdrank vond ik niet koud genoeg. Er was genoeg eten om uit te kiezen, maar veel gerechten waren aan de koude kant. De prijs-kwaliteitverhouding was redelijk, maar ik had stiekem toch iets meer verwacht. Ik ben al op een andere plek geweest, Marmaris bijvoorbeeld, en dat was wel helemaal in orde! Geen klachten en dat zelfs tijdens de herfstvakantie.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl