ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ortakoy Princess

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Eerlijk gezegd voelde ik me behoorlijk dom toen ik in dit hotel aankwam! Ik had twee aangrenzende kamers geboekt voor mijn gezin van zes personen voor drie nachten, maar kreeg een kamer helemaal rechts en de andere helemaal links. Het gebouw is erg oud en het meubilair is versleten, het water uit de kranen heeft een vreemde kleur en smaak, en de service laat te wensen over door het zeer beperkte aantal personeelsleden. De kamer was klein en heel eenvoudig (vertrouw alsjeblieft niet op de foto's). Er was een gast die zei: "Laat hem zijn eigen tas dragen bij het uitchecken." Het was moeilijk om de kamer schoongemaakt te krijgen, met medewerkers die zelfs theekopjes van de kamer meenamen. Toen ik meer dan een uur lang om theekopjes vroeg, kwamen ze niet. En als je om een kamerwissel vraagt, zeggen ze zonder twijfel: "Sorry, geen beschikbare kamers!" Het ontbijt was erg standaard met kaas, olijven, hardgekookte eieren en op bestelling geroerde eieren die pas na twintig minuten arriveerden, samen met thee, koffie, sinaasappelsap en cornflakes. Ja, de kamer was schoon, dat moet gezegd worden. Het enige goede aan het hotel is de locatie, maar er zijn genoeg restaurants, winkels, bakkerijen en zoetwarenwinkels in de levendige straat. Voor gezinnen is er een probleem met de wasdienst: als je om een wasbeurt per kilo vraagt, kost het ongeveer 5-7 lira per kilo, en dit is zonder strijken. Je hoeft waarschijnlijk geen broeken, T-shirts, jassen en ondergoed te strijken, gewoon gebruiken. Tot slot: spaar je geld en respecteer jezelf. Radisson Blu - en dat is het.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze eerste kamer was een regelrechte teleurstelling; het bed kraakte zo luid dat de nachtrust ver te zoeken was. Gelukkig hebben we na één nacht klachten ingediend, en kregen we een nieuwe kamer die precies overeenkwam met de foto's. Vanaf dat moment was alles fantastisch! De ligging van het hotel is perfect. Ik kan niet wachten om terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn overnachting op 2-3 november 2019 in dit hotel kreeg ik een ervaring die ik niet snel zal vergeten. Het gebouw straalt een historische charme uit, maar helaas geldt dat ook voor de ouderdom van de faciliteiten. Hoewel de kamers schoon waren, kon je niet om het verouderde meubilair en de badkamer heen. De vergeling door de jaren heen was duidelijk zichtbaar. Bij binnenkomst in de ijskoude kamer kwam ik erachter dat de centrale verwarming niet werkte en alleen de ventilatie draaide. Ondanks herhaalde meldingen bij de receptie leek het alsof mijn klachten niet serieus werden genomen. Het excuus dat de verwarming niet was ingeschakeld vanwege het warme seizoen sloeg nergens op. Uiteindelijk vertrok ik uit onvrede, maar pas toen ik aangaf weg te gaan, werd er een geïmproviseerde verwarming opgetrommeld. Al met al heeft dit hotel, ondanks de aantrekkelijke locatie, mij teleurgesteld en ik zou het niet aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens onze vakantie op 3 - 4 juni 2019 verbleven we in een hotel dat ver beneden de maat was. Bij aankomst ontdekten we haren op de lakens, wat we meldden bij de receptie. Toen het babybedje arriveerde, zagen we ook haren op het laken hiervan. De schoonmaker die tegelijkertijd langskwam, sloeg op de lakens in plaats van ze te verschonen. Toen we vroegen wat hij aan het doen was, beweerde hij dat de haren uit de machine kwamen en dat het verwisselen van lakens niets zou uithalen. De staat van het toilet, het gele en bevlekte plafond dat lekte, en de algehele versletenheid van het hotel, leidden tot de conclusie dat het verre van acceptabel was. Ondanks het betalen van ongeveer 600 TL voor 2 nachten, hebben we ons geld onmiddellijk teruggevraagd en hebben we het hotel verlaten. Zelfs de parkeerplaats aan de achterkant van het hotel was niet de moeite waard en droeg extra kosten met zich mee. Als u overweegt om hier te verblijven, raden we u sterk aan om een andere optie te kiezen. Voor dezelfde prijs verbleven we vervolgens bij Dedeman-park in Istanbul en daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel is goed, maar het heeft niet echt een leuke sfeer. De kamers zijn eenvoudig en puur bedoeld om in te slapen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service4

Absoluut geen 5-sterren ervaring (ik zou eerder maximaal 3 sterren geven). Bij binnenkomst moet je door een metaaldetector lopen. De kamer, die €107 per nacht kost, is klein en heeft een muffe geur. De airco maakt lawaai en werkt niet goed. Er is geen ventilatie in de badkamer en het fonteintje spoelt slecht door. Het uitzicht is ook teleurstellend, met slechts een klein stukje van de Bosporus zichtbaar vanaf het dakterras. Gelukkig was het enige positieve punt de gratis WiFi, waardoor we dezelfde dag nog een ander (geweldig!) hotel hebben geboekt.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl