ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Maxim Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel maakt absoluut indruk met zijn prachtige zwembad en vriendelijke personeel dat zich inzet om gasten tevreden te stellen. Helaas liet het ontvangstteam een beetje te wensen over, maar gelukkig maakte het animatieteam dit ruimschoots goed. Ze deden de hele dag hun best om iedereen te vermaken, vooral Michel uit Nederland met haar vriendje verdienden een pluim. Het hotel leek echter vooral gevuld met Russische gasten (90%), met maar weinig Nederlanders te bekennen. Hoewel het eten niet helemaal aan de verwachtingen voldeed, was het toch een leuke ervaring om hier eens te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel is prachtig en goed onderhouden, de kamers worden grondig schoongemaakt. Het eten was heerlijk en elke dag was er een basis waarmee je verrassende combinaties kon maken. Het zwembad was erg schoon en het zeewater was kristalhelder. Echt een aanrader! Hoewel er veel Russische gasten waren, kun je gewoon genieten door ze te negeren en je eigen plezier te maken. Ook aan de kinderen wordt gedacht, het animatieteam doet zijn uiterste best om iedereen te vermaken. Een dikke pluim voor hen allemaal!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs zijn we teruggekeerd van ons verblijf in het prachtige Maxim Resort. Het hotel is net heropend voor het nieuwe seizoen en wij waren één van de eerste gasten. Dit was ons tweede bezoek en we waren blij verrast door alle vernieuwingen die zijn doorgevoerd. We werden zelfs verrast met een ruimere kamer met een jacuzzi en uitzicht op zee. Het is lastig voor te stellen dat er een ander hotel in Turkije is dat meer kan bieden dan wat we hier hebben ervaren. Alle kamers zijn prachtig gerenoveerd en voorzien van schitterend laminaat, wat veel schoner is dan tapijt. Er zijn voldoende ligbedden beschikbaar en het eten is heerlijk. Het personeel is zeer vriendelijk en draagt moderne uniformen. Alles was brandschoon, dus een herhaling van dit verblijf staat zeker op de planning!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Samen met mijn partner en nog een ander stel heb ik een verblijf gehad in het Maxim Resort. Bij aankomst kregen we te horen dat we in eerste instantie slechts één kamer zouden krijgen, en pas tussen 12:00 en 1:00 's nachts zouden we de tweede kamer toegewezen krijgen. Dit zorgde voor ontevredenheid en irritatie bij ons. Uiteindelijk kregen we een kamer zonder zeezicht, wat ons ook niet bepaald blij stemde. Na enige moeite konden we toch een kamer met zeezicht bemachtigen, het kost wat, maar dan heb je ook wat. De eerste nacht was het bloedheet in de kamer doordat de airconditioning niet werkte. Dit leidde tot frustraties en opnieuw moesten we naar de manager. Deze verklaarde dat de centrale airconditioning niet was ingeschakeld omdat het nog niet warm genoeg was en niemand daarom airco had. Na wat gedoe konden we uiteindelijk een kamer krijgen met een extra airco, het vergde wat inspanning maar uiteindelijk hadden we toch wat we wilden. De kamer was nu aangenaam koel. Afgezien van deze ongemakken was het hotel redelijk, direct gelegen aan het strand met een mooi zwembad. De eetgelegenheid was echter ongezellig maar het eten was redelijk smakelijk. Later in de week spraken we met twee oudere dames (81 en 70 jaar) die vroegen of wij het ook zo warm hadden in de kamer, omdat zij ook een extra airco hadden maar die niet werkte. Het verhaal dat niemand airco had was dus onwaar. Dit zorgde uiteraard voor onvrede onder de gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel wordt voornamelijk bezocht door Russen, wat de sfeer niet erg gezellig maakt als je graag met anderen wilt praten en niemand je begrijpt. Er waren slechts ongeveer 10 Nederlanders, 2 Belgen en enkele Duitsers. De kamers waren prima in orde. Het eten was smakelijk, maar na 2 dagen wist je al wat je kon verwachten. De animatie was vermakelijk. Op het terras waren genoeg ligbedden, kussens en stoelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Ik heb echt genoten van mijn vakantie! Het personeel was ontzettend vriendelijk, het eten was gevarieerd en lekker, en het animatieteam zorgde vooral 's avonds voor een geweldige sfeer. De kamers waren ruim en schoon, en ik kan de hamam in het hotel absoluut aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10

Dit luxe resort hotel is tot in de puntjes verzorgd, met een prachtig zwembad en heerlijk eten dat soms wat wisselend is. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de kamers zijn comfortabel, met een geweldige service wat betreft het verschonen van handdoeken en beddengoed. Een klein minpuntje is het onbeschofte gedrag van enkele Russische gasten, wat afdoet aan de algehele ervaring. Al met al verdient dit hotel geen 5 sterren, maar zeker wel 4.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is een pareltje! Het zwembad is ruim en het uitzicht op de heldere, blauwe zee is adembenemend. Het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit, zeker gezien de prijs. Vergeet eentonige kipgerechten, hier is veel meer te kiezen! De kamers zijn comfortabel en het personeel is vriendelijk en professioneel gekleed. Ik was zo enthousiast dat ik meteen mijn volgende reis hier heb geboekt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Toen we in het holst van de nacht om half vier aankwamen, kregen mijn kleindochter en ik een kamper toegewezen die echt niet voldeed aan onze verwachtingen. Ik had eigenlijk een kamer met een balkon en uitzicht op zee geboekt, maar het balkon was er wel, alleen keken we uit op de achterkant van hotel Maxim. De stopcontacten waren los en het was er vies. De volgende ochtend vroeg ik natuurlijk om een nieuwe kamer en kreeg deze na bijbetaling. Door de verhuizing en problemen met het slot van de kamer ontmoetten we op zondag de reisleider. Ik vertelde hem over onze ervaring en dat mijn kleindochter de volgende dag 11 jaar zou worden en vroeg of er iets speciaals geregeld kon worden, misschien een taart of cadeautje. De reisleider beloofde dat hij dit zou regelen, maar helaas moest ik zelf een taart halen en kreeg mijn kleindochter niet het beloofde cadeautje. Dat was een kleine teleurstelling, maar desondanks hebben we toch genoten van onze vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Onlangs zijn we teruggekomen van een fantastische vakantie met mijn zussen. Het Maxim hotel overtrof al onze verwachtingen. Als groep van drie vrouwen kregen we een prachtige suite met uitzicht op de zee. Het personeel was ontzettend vriendelijk en attent. Onze week was één groot geniet-moment.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

We zijn net terug van een heerlijke vakantie van 2 weken in Maxim, samen met onze 2 jongens (6 en 8 jaar oud), opa en oma. We hebben echt genoten! Het personeel was ontzettend vriendelijk, attent en behulpzaam, en de kamers waren altijd brandschoon. Het animatieteam was geweldig, vol enthousiasme en liefde voor de kinderen. Zowel het personeel als het animatieteam deden hun uiterste best om iedereen een geweldige tijd te bezorgen. Gelukkig ligt het centrum op slechts 15 minuten loopafstand en het strand direct naast het hotel. Het enige minpuntje was dat er veel Russen waren (vooral in Kemer), maar dat heeft gelukkig geen invloed gehad op onze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service5

Wij verbleven in dit hotel aan het eind van februari, wanneer Kemer nog rustig is en er weinig activiteiten zijn. Het hotel op zichzelf is redelijk, met ruime en schone kamers. Als je uitzicht hebt op het zwembad, is het prachtig. Helaas was het buitenzwembad nog gesloten en bestaat het strand voornamelijk uit grote kiezelstenen. Wij hadden pech met een kamer aan de schaduwzijde. Het eten was niet bijzonder en miste variatie, met een vlakke smaak en lauwe gerechten. De drankprijzen in het hotel waren hoog, zoals gebruikelijk in het toeristische Turkije (bijvoorbeeld €3,5 voor een biertje). Helaas hadden we last van lawaaiige voetbalspelers op onze gang, die 's nachts om 1 en 3 uur voor overlast zorgden. De bedden waren erg hard, wat zorgde voor slechte nachtrust bij een van ons. De receptiemedewerkers waren niet erg behulpzaam en gaven geen toeristische informatie, dit viel buiten hun takenpakket volgens hen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

Absoluut geen vijfsterrenwaardig! De overvloed aan Russen gaf ons bijna het gevoel van een Russische invasie. Communicatie verliep moeizaam door een gebrek aan Engels sprekend personeel. Bij aankomst kregen we een kamer die ronduit smerig was; de badkamer zat vol schimmel en overal brandplekken en gaten in meubels en gordijnen. Na heel wat gedoe kregen we eindelijk een fatsoenlijke kamer, tegen bijbetaling - terwijl we al extra hadden betaald voor een betere kamer! Het enige positieve was het animatieteam. Ondanks dat het hotel pas vijf jaar oud is, is de afwerking van slechte kwaliteit en lijkt het geen twintig jaar te zullen overleven. Kemer zelf viel ook tegen, met alles gericht op de Russische toeristen, tot aan de winkels die alles in het Russisch aanduidden. Zelfs Turken leken meer Russisch dan Engels te spreken, een treurige constatering. Zelfs de reisorganisatie, DTI, liet te wensen over. Een les geleerd: deze waarschuwingen had ik niet moeten negeren. In 2004 waren we in Alanya, waar we een geweldige vakantie hadden in een viersterrenhotel dat beter was dan dit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Een aangenaam hotel voor een korte vakantie. De kamer was keurig, hoewel de badkamer hier en daar aan vernieuwing toe was. Het eten liet wat te wensen over: weinig variatie, droog brood, en warme gerechten die koud geserveerd werden. Gelukkig waren de snacks tussen 12 en vier uur erg lekker en was de high tea ook prima, maar met beperkte diversiteit. Een domper was dat wij als enige twee toeristen te midden van voornamelijk Russen verbleven. Hoewel we geen overlast van hen hebben ondervonden, kwamen ze nogal onbeschoft over. Het centrum was op loopafstand, ongeveer een kwartiertje, en zeer sfeervol. De dinsdagmarkt is absoluut een bezoekje waard. Over het algemeen hebben we een leuke vakantie gehad, maar we zouden niet opnieuw voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Na het ondervinden van problemen met onze kamer gedurende twee dagen, werden we verrast met een aanbod om te verblijven in een ruime familiekamer in plaats van aparte kamers. Dit gebaar werd vergezeld door a la carte dineren, een fruitmand en een fles wijn, en we genoten van gratis wifi en een prachtig uitzicht op zee. Hoewel dit onze situatie redelijk oploste, hadden we liever gehad dat de juiste kamers vanaf het begin beschikbaar waren. De plastic bekertjes voor drankjes op het strand en bij het zwembad waren teleurstellend klein en niet passend bij een vijfsterrenervaring. De vriendelijkheid van het personeel liet ook te wensen over, zoals te merken was toen we moesten wachten in de rij voor een omelet, terwijl de kok slechts over één pit beschikte. Hoewel ze haar best deed, zou dit hotel niet onze eerste keuze zijn voor een volgend verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel bevindt zich op een geweldige locatie met ruime kamers en dagelijkse verschoning van beddengoed en handdoeken. Het strand is op loopafstand en het zwembad is prachtig. Het animatieteam zorgt voor vermaak met een gevarieerd programma overdag en 's avonds. Helaas laat de rest van de service te wensen over, met onvriendelijk personeel dat vooral gericht is op Russische gasten. Het eten laat ook te wensen over, vaak koud, eentonig en soms gerecycled. Al met al, geen aanrader en zeker geen vijf-sterrenwaardig hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5

Ik kwam afgelopen weekend terug van een 8-daagse vakantie en ik moet zeggen, dat was lang genoeg. Het eten was redelijk uitgebreid, maar helaas altijd lauw geserveerd. Alleen tijdens het galadiner was het eten gelukkig lekker warm. Er werd voornamelijk veel kip geserveerd. De kamers lieten ook te wensen over: de vloerbedekking was smerig en de badkamer was niet goed schoongemaakt. We moesten zelf vragen om schone handdoeken en wc-papier. Er waren veel Russische gasten die zich behoorlijk onbeschoft gedroegen door borden vol te scheppen en vervolgens gewoon te laten staan. Ze duwden je zelfs weg bij het buffet, totdat je een zetje terug gaf, waarna ze je vreemd aankeken. De Russische dames dachten dat ze topmodellen waren en liepen zelfs bij het zwembad op hoge hakken. Echt verschrikkelijk. Bah. Het personeel was wel vriendelijk, maar het zou beter zijn als ze wat meer Engels zouden spreken. Alleen bij de receptie spraken ze goed Engels. Waarschijnlijk hebben ze die 5 sterren gekregen als kerstcadeautje, maar het hotel is zeker geen 5-sterren waard. Desondanks hebben we ons wel vermaakt, maar volgend jaar gaan we ergens anders naartoe. Ik geef deze accommodatie een 6,5 als cijfer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Het strand bij Hotel The Maxim Resort was een echte troef, direct gelegen aan de kiezelstenen kustlijn. Helaas ontbrak het aan een gezellige boulevard voor een ontspannen avondwandeling langs de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service5

Tijdens onze rondreis door Zuid-Turkije verbleven we vier nachten in dit hotel met zeven andere singles. We hebben ontzettend genoten van de sfeer hier. Hoewel we geen gebruik hebben gemaakt van faciliteiten zoals het zwembad, hebben we wel genoten van de redelijk gevarieerde maaltijden bij het ontbijt, de lunch en het diner. Het enige minpuntje was dat er geen cappuccino beschikbaar was en de kwaliteit van de koffie niet geweldig was. Ook viel het tegen dat er weinig sterke drank en geen rosé beschikbaar was in dit grote hotel. Gelukkig was de wandeling naar het centrum goed te doen, vooral langs het strand door het parkje was een aanrader. Ik vermoed dat het in de zomer erg druk kan zijn met jongeren en Oost-Europeanen, maar daar hebben wij gelukkig geen last van gehad. Al met al was het een geweldige reiservaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Onze ervaring in dit hotel was fantastisch! De ligging aan de prachtig heldere blauwe zee was geweldig, al moeten we wel bekennen dat het kiezelstrand iets minder comfortabel was. Op slechts een korte loopafstand bevindt zich het levendige centrum van Kemer, waar we genoten van de sfeer ondanks enkele opdringerige locals - typisch voor Turkije, toch? Het eten in het hotel was over het algemeen heerlijk, vooral het ontbijt dat uitblonk. Hoewel lunch en diner goed waren, misten we wat variatie. Gelukkig kon je 's middags genieten van overheerlijke wafels, ijsjes, milkshakes en Turkse pannenkoeken. Het enige minpuntje was de overvloed aan Russische gasten die zich nogal onbeschoft gedroegen bij het buffet, maar gelukkig hebben we daar niet veel last van gehad. Het zwembad was geweldig, altijd brandschoon en er waren altijd genoeg ligbedden beschikbaar. De kamers waren comfortabel en werden dagelijks keurig schoongemaakt. Kortom, een absolute aanrader als je een ontspannen weekje wilt doorbrengen zonder je al te veel zorgen te maken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf tijdens de herfstvakantie was fantastisch! We hebben een geweldige week gehad in een prachtige kamer met uitzicht op de zee. Het ontbijtbuffet was heerlijk en de lunch, zowel koud als warm, was verrukkelijk. 's Avonds genoten we van een uitgebreid dinerbuffet met toetjes waar voor iedereen wel wat lekkers te vinden was. Hoewel de locatie erg toeristisch was, lag het direct aan de Middellandse Zee waardoor het prachtig was. Het enige nadeel was het kiezelstrand. Er verbleven diverse gasten van verschillende leeftijden en nationaliteiten, waaronder veel Nederlanders.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service6

Dit hotel verdient absoluut geen vijf sterren, zeker geen 'ultra all-inclusive'. Het personeel is onvriendelijk, de koffie en andere drankjes worden geserveerd in goedkope plastic of kartonnen bekers, en zelfs in de bar is de wijn en sterke drank niet te drinken. Bovendien is de enige manier om contact op te nemen met de reisorganisatie via de telefoon, waarbij je slechts een sms ontvangt zonder verdere informatie. Gelukkig valt het aantal Russische toeristen nog mee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Vorig jaar in september verbleven wij in dit hotel en we werden hartelijk ontvangen. Bij aankomst werden we opgehaald vanaf het vliegveld in een luxe bus, vanwege onze last-minute boeking. Onze kamer was modern en mooi, met een keurige en eigentijdse badkamer en een balkon. De airconditioning werkte uitstekend en activeerde zodra we de sleutelkaart in het apparaat staken bij binnenkomst. Hierdoor hadden we 's nachts een aangenaam koele kamer. Het zwembad was ruim en er waren genoeg ligbedden beschikbaar om na het ontbijt te kunnen zonnen. Relaxen was geen probleem, maar het strand was wel wat drukker. Een korte wandeling van een minuut en je bevond je al op het strand, wat wij erg prettig vonden. Het hotel leek voornamelijk bezocht te worden door Russische gasten, met slechts 6 Nederlanders in totaal. Het centrum was op slechts 10 minuten loopafstand, wat goed te doen was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel in Turkije is typisch Turks: luxe en comfortabel, maar met wat aandachtspunten. Het kiezelstrand is niet ideaal, zeker niet als je met kleine kinderen reist. Het buffetrestaurant kan wat eentonig zijn, terwijl het reserveren en betalen voor de andere eetgelegenheden niet ideaal is - soms zit je er zelfs helemaal alleen. Het vriendelijke personeel spreekt echter gebrekkig Engels. Helaas zijn er veel onbeschofte Russische gasten, maar zolang je ze negeert, vormen ze geen probleem. De kamers zijn schoon maar de harde bedden kunnen rugpijn veroorzaken. Gelukkig wordt er elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe lakens en handdoeken. Kemer zelf is een levendig stadje met veel winkels en een gezellig centrum. Toch was deze last-minute deal het geld zeker waard en ik zou hier met plezier weer verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ondanks dat we tijdens het laagseizoen verbleven, werden we hartelijk ontvangen door het personeel dat zeer vriendelijk en attent was. De kamer was prachtig en onze wensen werden serieus genomen. Het eten was heerlijk en er waren tal van faciliteiten beschikbaar. Zowel aan het strand als bij het zwembad was er voldoende ruimte om te genieten van de zon. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend, waardoor we deze plek zeker aanraden. Hoewel er redelijk wat Russische gasten waren, heeft dit onze ervaring niet negatief beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Een fantastisch hotel met een perfecte ligging aan zee. Het personeel is zeer gastvrij en het eten is van hoge kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

In de herfstvakantie van 2011 hebben we een reis gemaakt naar Kemer, een bestemming die een luxe uitstraling had en waar we een aantrekkelijke deal konden scoren waardoor het helemaal niet prijzig was. Onze verblijfsruimte was verdeeld over twee verdiepingen, wat perfect was voor de kinderen, omdat ze hun eigen ruimte hadden met een eigen badkamer. Het uitzicht op zowel het zwembad als de zee was adembenemend. Hoewel het eten bij all-inclusive resorts vaak eentonig wordt na verloop van tijd, was het aanbod divers en smakelijk. We kozen ervoor om niet veel buiten het hotel te verkennen, omdat we simpelweg op zoek waren naar een ontspannen en rustige vakantie. Onze zonen hebben zichzelf getrakteerd op henna-tattoo's die werden gezet door een kunstenaar in de tuin, maar helaas kreeg een van hen een allergische reactie, dus dat raden we niet aan. Ondanks dit kleine incident hebben we enorm genoten van onze vakantie en kunnen we deze bestemming zeker aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Onze vakantie was fantastisch! Het personeel was over het algemeen vriendelijk, maar sommigen in de lobby waren minder behulpzaam. De drankjes waren prima, alleen jammer dat ze in de lobby vaak lauw waren. Het eten was matig op vier dagen, maar de rest van de dagen was het echt heerlijk. De ligging van het hotel was prachtig, met een schitterend uitzicht op zowel de zee als het zwembad. Het enige minpuntje was dat er 's avonds slechts een mini-disco en show waren, en er ontbrak altijd achtergrondmuziek bij de lobby en andere bars, dat vonden we jammer. Kortom, ondanks een paar minpuntjes was het een geweldige vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service10

Bij aankomst in het hotel werden we positief verrast door de uitstraling en netheid ervan. Helaas liet het eten wat te wensen over, aangezien we regelmatig maaltijden kregen die niet goed warm waren. De menukeuze was wel divers, maar er waren veel herhalingen zoals pizza en spaghetti die dagelijks terugkwamen. Communiceren met het personeel was soms lastig, aangezien een groot deel van hen weinig tot geen Engels sprak. Ondanks de aanwezigheid van veel Russische gasten, hebben wij hier weinig hinder van ondervonden, al viel hun lawaai en alcoholconsumptie wel op. Desondanks hebben we een prettig verblijf gehad in dit hotel!

Melden


Reisperiode: maart 2015

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

leuke vakantie vooral voor kinderen service uitmuttend personeel echt super informatie prima overzichtelijk geen andere woorden voor gewoonweg geniaal een aanrader voor iedereen

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl