ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Leonardo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In augustus brachten we een week door in dit hotel en we hebben enorm genoten van ons verblijf. De ligging is perfect, op slechts 5 minuten lopen van het strand. De kamers waren ruim en mooi ingericht, en alles was brandschoon. Het buffet was geweldig, met een grote variëteit aan gerechten voor ieders smaak, en de pizzaoven die continu in bedrijf was, was zeker een pluspunt! Het enige puntje van kritiek dat ik heb, is dat de inrichting en het entertainment in het kindergedeelte misschien wat verbeterd kunnen worden. Maar al met al kan ik dit hotel zeker aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze vakantie week in augustus was een goede ervaring. POSITIEVE ASPECTEN VAN HET HOTEL. Bij aankomst konden we direct om 13.00 uur onze ruime kamer betreden met airconditioning, koelkast en balkon. De dagelijkse schoonmaakservice zorgde ervoor dat onze kamer altijd fris was en de handdoeken regelmatig werden verschoond. Het ontbijt bood een mix van zoete (croissants, yoghurt, fruit, jam en taart) en hartige opties (brood, kaas, vleeswaren, roerei, hardgekookte eieren en worstjes). Zowel lunch als diner boden keuzes uit drie voorgerechten en twee hoofdgerechten (vlees en vis) met bijgerechten. Het dessertmenu was gevarieerd met opties zoals ijscoupes en citroensorbet. Het vriendelijke personeel en de efficiënte service droegen bij aan een positieve ervaring tijdens ons verblijf. NEGATIEVE PUNTEN VAN HET HOTEL. Helaas bleek de eens prachtige terras nu verwaarloosd, zonder personeel om de vervuilde zwembaden schoon te maken en reparaties aan ligstoelen en stoelen uit te voeren. De zelfbediening in de SPA zorgde ervoor dat deze niet goed werd onderhouden of schoongemaakt, waardoor het niet aantrekkelijk was. Het hotelbar had vaak beperkte voorraad, waardoor keuzes beperkt waren en entertainment voor kinderen was teleurstellend, met slecht onderhouden speelgedeeltes en betaalde spelletjes. De parkeergelegenheid lag op ongeveer 800 meter afstand en het strand, dat op 200 meter afstand lag, bood weliswaar goede voorzieningen, maar tegen betaling. CONCLUSIE. Hoeveel potentieel het hotel ook heeft, vanwege teleurstellingen op meerdere gebieden is de kans klein dat we in de toekomst zullen terugkeren. Onze dank gaat uit naar het personeel van de kamers en de keuken voor hun inzet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef hier met mijn gezin (twee volwassenen en twee kinderen van 7 en 10 jaar oud) van 2 tot 6 september. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is hier onverslaanbaar. Het eten is van hoge kwaliteit. De ontbijtkeuze is uitgebreid en gevarieerd, zowel zoet als hartig. De pasta's zijn uitstekend, terwijl de keuze in hoofdgerechten beperkter is. De pizza is ook geweldig, maar helaas verdwijnt die door onbeleefde gasten bijna meteen. Onze kamer was ruim met nieuw meubilair. De bedden hadden wat comfortabeler mogen zijn. De locatie is perfect. Het eigen strand is vlakbij, met een prachtige gratis speeltuin. Het centrum ligt op 15 minuten loopafstand. Het zonneterras en het zwembad zijn ook mooi. Enige minpunten zijn de verwaarloosde speelruimte in het hotel en het vrijwel afwezige entertainment, misschien omdat het wat buiten het seizoen was, ik weet het niet zeker. Voor wie geen super hoge eisen stelt, is dit hotel praktisch perfect. Ik zou graag weer teruggaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ons verblijf in het hotel in de eerste week van september met twee volwassenen en een baby van 3 maanden oud was niet helemaal wat we hadden verwacht als 'familiehotel'. Toen we aankwamen, kregen we een kamer die kleiner was dan gehoopt, met beperkte ruimte en een onhandige indeling. Het verzoek voor een tweepersoonskamer met kinderbedje leidde tot wat organisatorische hoofdbrekens, aangezien de kamer te krap was voor comfort. Het personeel, met uitzondering van de weinig sociale receptioniste, was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Er waren echter wat tegenvallers, zoals een kapot stopcontact in de koelkast, wat voor ons met een baby van groot belang was. Gelukkig werd dit uiteindelijk opgelost door de manager, Marco, die zeer hulpvaardig bleek te zijn. Ondanks de strubbelingen, waren er ook positieve aspecten aan ons verblijf, zoals de vriendelijke schoonmaakster, het behulpzame personeel in het restaurant en het smakelijke eten dat werd geserveerd. Bovendien was de nabijheid van de zee met een goed uitgerust lido een groot pluspunt. Als tip: probeer zeker een avondmaaltijd te nuttigen bij het lido!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We verbleven de laatste week van augustus in dit hotel. De kamer was leuk met een balkon en airconditioning. Het kleine binnenplein waar ook de speelruimte voor kinderen is, was verwaarloosd en halfdonker met vrijwel niet-bestaande avondanimatie. Het bedienend personeel was vriendelijk en efficiënt. Over het eten valt veel te zeggen. Vooral over het buffet dat altijd hetzelfde is, met lunchgerechten die worden toegevoegd aan het dinersbuffet. Oké, niet verspillen is goed, maar als je op vakantie bent en betaalt, verwacht je misschien iets meer. Er was een goede variëteit aan voorgerechten en hoofdgerechten. Het is niet echt een "All inclusive" formule, bijvoorbeeld koffie wordt beschouwd als een extra. Het terras was compleet verlaten, de zwembaden klein en vies. We hadden ook wat problemen met het warme water, wat na een dag op het strand niet ideaal is. Het aangesloten badhuis was geweldig, diervriendelijk, met een zwembadbar en restaurant. Al met al, als ik een score zou moeten geven, zou het niet voldoende zijn en ik zou zeker niet terug willen keren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl