ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Albergo Elena

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze ervaring met het Eden hotel geboekt via een online platform was zeer teleurstellend. Na onze reservering werden we benaderd door de hotelmanager die ons probeerde over te halen om te upgraden naar de 'verbeterde' Elena kamer. Verbeterd betekende echter niet veel meer dan een gammel bed en een slecht ontbijt. Van afbladderend gips tot matrassen waar je in wegzakt en onverzorgde sokken in de lade, het was helaas niet een verblijf om over naar huis te schrijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is doorsnee, niet overdreven luxueus maar ook niet ondermaats. Het eten tijdens de lunch en het avondeten laat misschien wat te wensen over, in tegenstelling tot het ontbijt. Wat betreft de kamers is er niets op aan te merken, al kan het wat lastig zijn om je te verplaatsen (vooral met minstens 3 personen). De badkamers zijn schoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een frustrerend lang uur wachten tot er eindelijk iemand op kwam dagen om ons in te checken, betraden we de zogenaamde "superior" kamer. Deze was te bereiken via een ingewikkeld doolhof van liften en trappen, waarbij de enige superioriteit leek te liggen op de verdieping waar de kamer was gelegen. Het interieur deed me denken aan vervlogen zomers uit mijn jeugd, met ouderwets meubilair en deuren die je ook thuis zou aantreffen, compleet met rode plastic handvatten en sleutels rechtstreeks uit de jaren vijftig. Het hotel straalde een verlaten sfeer uit, met zowel een gebrek aan personeel als gasten. De eigenaar of manager kwam uiteindelijk opdagen, zijn hemd losgeknoopt en nonchalant over zijn buik wrijvend, alsof hij zo uit een film leek te zijn gestapt. Het was onmogelijk om contact te krijgen met de receptie, want ze reageerden nergens op: niet op de vaste lijn, noch op mobiel of per e-mail. Al met al leek dit hotel nog geen twee sterren waard te zijn. Na een kortstondig verblijf besloten we snel weer te vertrekken. Dit was absoluut een ervaring om nooit te herhalen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Gelegen op slechts 600 meter van de thermale baden. Er is parkeergelegenheid beschikbaar. De entree en het ontbijtgedeelte zijn zeer goed onderhouden en moderner dan de kamer, die is ingericht met iets oudere meubels, maar nog steeds schoon en voorzien van een tv, Wi-Fi en verwarming. Het enige minpunt is de badkamer zonder douchecabine. Het personeel is gastvrij en behulpzaam, na het bezoek aan de thermale baden (rond 01:30 uur) bood de man bij de ingang ons wat chocolademelk en drankjes aan om mee te nemen naar de kamer. Het ontbijt is uitstekend, met lekkere croissants, koffie en cappuccino, evenals ontbijtgranen met melk, jam, Nutella voor toast en sappen in verschillende smaken. Over het algemeen, voor een of twee nachten, gezien de prijs-kwaliteitverhouding, verdient het zeker 4 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat kan ik zeggen... Echt niet goed... Het hotel is oud... Van buiten ziet het er allemaal wel goed uit... Zelfs de lobby ziet er goed uit... Maar de kamer moet absoluut gerenoveerd worden! Het eerste wat opvalt is de sterke muffe geur! Geen tv, hoewel het personeel zei "Ik zorg er later voor". Nou ja... Daarna... De douche... Het douchebakje en de badkamer zelf zijn één!! Dus het overstroomt!! Het enige positieve is het ontbijt, in ieder geval ontbrak het niet aan een cappuccino en een croissant. Niets te zeggen over het personeel, vriendelijk en behulpzaam ook al waren ze een beetje te relaxed. Het spijt me, maar ik zal niet terugkeren.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl