ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lombardia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was brandschoon en prachtig ingericht. Het ontbijt was een plezierige verrassing, vooral de smaakvolle roerei. Het contact met het personeel was zeer efficiënt, ze regelden zonder gedoe een bonnetje dat ik voor mijn universiteit nodig had. Alle medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. En als kers op de taart, bedankt voor het flesje water!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel bevindt zich in de buurt van een ziekenhuis dat relevant voor mij is, wat samen met een aantrekkelijke prijs het mijn topkeuze maakte. Ook al kwamen we 's avonds laat aan, de receptiemedewerker was op post en professioneel. Hoewel de kamers wat verouderd zijn, waren ze over het algemeen prima met een schoon bed en lakens (ik vergat alleen dat wifi inbegrepen was). Een minpunt was dat de badkamerdeur niet goed sloot. Het had geen sloten en maakte lawaai bij het sluiten. Ook liet de geluidsisolatie te wensen over. Ik werd om 6u30 gewekt door geluiden van bewegende stoelen van de buren en kon zelfs hun gesprekken horen. Dit duurde voort tot ongeveer 7u30. Helaas kon ik vanwege een onverwachte gebeurtenis niet genieten van het inbegrepen ontbijt en moest ik het hotel snel verlaten. Voor wie op zoek is naar een goede prijs-kwaliteitverhouding en bereid is om enkele compromissen te sluiten, kan ik dit hotel aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onlangs verbleef ik in het hotel en ik was aangenaam verrast door de netheid van de kamers en badkamers. Het restaurant daarentegen voldeed niet aan de standaard die je zou verwachten van een 4-sterrenaccommodatie. Het eten leek allemaal voorgekookt en werd eenvoudig opgewarmd in de magnetron. Bovendien bleken de prijzen op de menukaart niet overeen te komen met wat er daadwerkelijk werd gevraagd. Het excuus dat de menu verouderd was en veel gerechten niet meer beschikbaar waren, was teleurstellend. Mijn advies: sla het eten hier over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De service was top, maar de algehele ervaring viel tegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een eerste nacht in het hotel vonden we het bed te klein, maar dankzij Francesco van de receptie konden we direct van kamer wisselen. Zijn klantenservice was top! De nieuwe kamer was een enorme verbetering en we kregen zelfs een geweldige restauranttip van hem: Osterio Nuovo Convento. Hier hebben we twee avonden gedineerd en genoten van de heerlijke, grote biefstuk. Het hotel was verder prima en het ontbijt was ook prima in orde.



© 2007-2025 ReisChecker.nl