ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Turist

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel ik voorzichtig was vanwege negatieve recensies, was ik erg tevreden over het hotel. Toen ik de negatieve recensies aan de medewerkers liet zien bij het inchecken, vertelden ze me dat er een paar maanden geleden renovaties hadden plaatsgevonden en dat er rekening was gehouden met klachten en dat het personeel was vervangen. Ik denk dat het een hotel is dat openstaat voor vernieuwing. Ik was tevreden over de service. Ik vind dat het hotel een goede prijs-kwaliteitverhouding biedt ten opzichte van andere hotels in de omgeving. Toen ik eerder in dit gebied verbleef, merkte ik op dat het schoner was dan andere hotels in de buurt. Ik ben tevreden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor een tweede keer gingen we op pad voor een schooluitje. De kamer voor vier personen was oké, maar de televisie had slechts één zender. Het gebrek aan uitzicht viel op. Hoewel de service goed was, kan de locatie wel lastig zijn voor gezinnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was echt een teleurstelling. Bij aankomst werden we geconfronteerd met kamers die nog niet schoongemaakt waren van de vorige gasten. De badkamer was in een chaotische staat - kapotte douchekraan, beschadigde spiegel en een toiletpot die betere dagen had gekend. Het leek alsof er geen aandacht werd besteed aan het onderhouden van de kamers. Bovendien maakte het onvriendelijke personeel de ervaring nog erger. Het was verreweg de slechtste hotelervaring die ik ooit heb gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers ruiken onaangenaam, de tapijten en lakens verspreiden een onaangename geur. Eerlijk gezegd moest ik de hele nacht een gezichtsmasker dragen om te kunnen slapen, want de hotel lijkt verwaarloosd te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een teleurstellend hotelervaring. Op 12 maart 2025, om 07.00 uur 's ochtends, zocht ik bij de receptie naar wat koffie of thee voor mijn ochtendritueel voordat ik naar mijn werk zou gaan. Helaas vertelden ze me dat de ober nog niet aanwezig was. Strang genoeg, elke keer dat een taxi arriveerde en de chauffeur de receptie binnenliep, kreeg hij wel direct zijn drankje en vertrok weer. Er was één persoon die ons niet eens de kans gaf om onze bestelling door te geven. Als ze ons gewoon hadden laten weten dat we zelf onze thee konden pakken, zouden we dat zeker hebben gedaan. Maar zo bleef de stilte overheersen.

Melden


Reisperiode: juni 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Dit is een net middenklasse hotel. Het buffet eten was ok alhoewel de temperatuur van het eten wel wat warmer mocht zijn. De kamer was echter schoon en niet te klein. Al met al voldoende waar voor mijn geld.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl