ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Turkin

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Dit charmante familiehotel is echt een aanrader! Onder nieuw Nederlands management is de sfeer erg gezellig en gastvrij. Het eten is voortreffelijk! Gelegen nabij het busstation, ben je binnen 10 minuten in het centrum. Liever wandelen? Dan is er een prachtige route langs de boulevard die je in 20 minuten naar het centrum leidt. Recentelijk heeft er een verandering van leiding plaatsgevonden, wat duidelijk merkbaar is en zeker ten goede komt aan alle gasten van het hotel. Een heerlijke vakantie wordt je daar gegund!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

Turkin is een hotel dat een flinke opfrisbeurt kan gebruiken. Het personeel was nogal opdringerig, vooral toen ze ons dure zonsondergangsfoto's wilden aansmeren. Zelfs na de aanschaf van tien foto's (voor 3 euro per stuk) bleven ze aandringen. Om het nog erger te maken vonden we een vieze onderbroek onder onze matras! De badkamer staat blank na het douchen, het toilet maakt een vreselijk geluid bij het doorspoelen en de kamers worden alleen schoongemaakt als je je sleutel bij de receptie achterlaat, wat niet duidelijk wordt gecommuniceerd. Er is geen televisie op de kamer en er wordt totaal geen informatie verstrekt. Gewoonweg onaanvaardbaar, vermijd dit hotel als je waarde hecht aan hygiëne.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6

Ons recente verblijf in dit hotel was geen succes. De hygiëne liet te wensen over en het eten was teleurstellend van kwaliteit. Helaas resulteerde dit in enkele dagen ziekte, waardoor we kostbare vakantietijd misliepen. Het menu bood weinig variatie, hoofdzakelijk bestaande uit kip en pasta in verschillende combinaties die dagelijks herhaald werden. Het reserveren van een ligbed bij het zwembad vereiste een vroege start van de dag, omdat deze snel bezet raakten. Toch bracht het zwembad zelf weinig verlichting, aangezien het vuil was en bij sommige gasten huidirritaties en geïrriteerde ogen veroorzaakte. Onze kamer was standaard en acceptabel, met een functionerende airconditioning, maar de warm en koud waterkranen waren omgewisseld in de badkamer wat voor ongemak zorgde tijdens het douchen. Gelukkig waren de medewerkers redelijk attent, maar onze verwachtingen waren sowieso niet erg hoog om mee te beginnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service4

Na een lange reis eindigden wij onze avontuurlijke rondreis in dit hotel, voordat we naar ons volgende verblijf zouden vertrekken. Degene die dit hotel aantrekkelijk vindt, moet wel een apart gevoel voor kwaliteit hebben. Met zijn retro uitstraling en lastige airconditioning - die je alleen kunt bedienen als je de afstandsbediening onderaan gaat zoeken - voelde de kamer en badkamer behoorlijk ouderwets aan. Het diner was een teleurstelling met een eenzijdig aanbod (je krijgt simpelweg opgediend wat er is, want Engels spreken is hier niet vanzelfsprekend), en het ontbijt was al helemaal minimaal. Er was slechts stokbrood en een karige selectie beleg, maar geen koffie te bekennen. We hebben uiteindelijk zelfs geen maaltijd genuttigd in dit hotel en gewacht tot we naar Blue Sky werden overgebracht in de ochtend. Met een beoordeling van drie sterren, nee, dat is zeker niet passend. Dit voelde meer als een Oekraïense jeugdherberg dan een Turks hotel. Oh, trouwens, ik vergeet bijna te vermelden dat de brandmelders in de gang om de minuut een luid alarmgeluid lieten horen, maar laat dat je vooral niet uit je slaap houden ;-) Kortom, mensen, tenzij je gewend bent aan kamperen met de scouting, is dit niet de beste keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service5

Voor de prijs die je betaalt, kun je niet te veel verwachten. Het hotel is prima als je alleen een slaapplek nodig hebt, maar het eten kun je beter elders zoeken. Vorig jaar zijn we er geweest en hebben uiteindelijk besloten om een arrangement te boeken omdat dat goedkoper was dan losse tickets. Het is belangrijk om realistisch te zijn en te beseffen dat je voor die prijs geen luxe of hoge standaarden kunt verwachten. Het is een beetje onrealistisch om weinig te betalen en vervolgens hoge verwachtingen te hebben. Denk dus goed na over wat je zoekt en verwacht voordat je een hotel in deze prijsklasse boekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service6

Dit oude hotel laat te wensen over. Het lijkt alsof er amper schoongemaakt wordt, het eten is van lage kwaliteit en er is maar weinig keuze. Helaas konden we niet zwemmen vanwege het ijskoude water en het buitenbarretje was gesloten, waardoor er niks te krijgen was. Misschien kwam dit door ons bezoek in oktober, maar voor de prijs van 150,- per persoon per week mag je toch wel meer verwachten. Het personeel was gelukkig wel vriendelijk en het uitzicht vanaf het hotel was weliswaar mooi. Toch raad ik dit hotel absoluut niet aan. Het gevoel van een fijne vakantie verdwijnt direct zodra je de drempel overstapt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Pas geleden ben ik teruggekomen uit Turkije, waar mijn vriend en ik een week verbleven in een niet al te nieuw hotel. Ondanks de ouderdom van het gebouw was de service uitstekend. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en nadat we meerdere keren in het stadscentrum veel geld hadden uitgegeven aan diners, besloten we om de rest van onze maaltijden in het hotel te nuttigen. De chefkok verdient echt complimenten: de garnalen, vis en andere gerechten waren ongelooflijk vers. Het ontbijt bestond uit typisch Turkse kazen, heerlijke tomaten, olijven en vers brood. Bovendien kon je extra gerechten bestellen, zoals een omelet, voor een minimale prijs. Er was altijd een Nederlandse en Engelse vrouw aanwezig en onze kamer werd dagelijks schoongemaakt zodra we de sleutel afgaven. Ik heb wat kritieken over dit hotel gelezen, maar ik geloof dat er in vergelijking met voorgaande jaren veel veranderd is. Als we ooit terugkeren naar Kusadasi, zullen we zeker weer voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Dit hotel heeft niet alleen een geweldige ligging met een adembenemend uitzicht, maar het personeel is ook buitengewoon attent en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Bij Turkin Hotel hebben we een fantastische ervaring gehad. We hadden niet geboekt via een reisorganisatie, maar belandden er toevallig in mei 2008. Er was een nieuwe staf, met een charmante Nederlandse gastvrouw die er alles aan deed om de gasten een onvergetelijke tijd te bezorgen. Onze kleindochter heeft zich er prima vermaakt. Het eten was heerlijk en het à la carte restaurant bood een uitstekende service voor halfpension gasten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, vooral met mijn rolstoelgebonden echtgenoot. In juli 2008 besloten we opnieuw die kant op te gaan en hebben al gereserveerd bij het hotel via de gastvrouw, die ons zelfs tegen een kleine vergoeding van het vliegveld in Izmir zal halen. De service en gastvrijheid verdienen eigenlijk 5 sterren, vanwege de vriendelijke mensen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

In februari 2008 hebben we voor de eerste keer kennisgemaakt met het Turkin Hotel in Turkije. We hadden een los vliegticket geboekt en zelf een hotel uitgezocht. Dit jaar was er veel veranderd in het hotel, met een nieuwe manager en een Nederlandse gastvrouw. De Nederlandse touch was een leuke toevoeging. Het eten was heerlijk en de kamers waren zeer goed voor de prijs die we betaalden. Het hotel heeft drie sterren en we hebben er echt van genoten. In juli keren we terug naar Kusadasi en verblijven opnieuw in het Turkin Hotel. We hebben weer een los ticket geboekt en rechtstreeks bij het hotel gereserveerd. De vriendelijke mensen doen er alles aan om het naar je zin te maken. Familie Schuttevaer uit IJsselstein.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service3

Dit hotel was een totale teleurstelling; de hygiëne liet te wensen over, de service was ver te zoeken en het eten was ondermaats. Als je van plan bent om hier naartoe te gaan, kun je beter een tentje opzetten!

Melden


Reisperiode: juni 2014

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Alles was vrij goed voor zo'n leuke prijs, goede ligging en vrij toegankelijk. We waren zonder kinderen, dus kan niet echt met overtuiging zeggen dat ze daar echt heel erg kindvriendelijk zijn, maar ik denk van wel

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl