ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Club Meri

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons vierdaags verblijf in augustus merkten we op dat het hotel goed onderhouden en schoon was. De werknemers waren jong en vriendelijk, waardoor we ons welkom voelden. Hoewel het strand zanderig was en niet helemaal helder, leek het perfect voor kinderen. Ondanks enkele kleine minpuntjes in het hotel, konden we daar overheen kijken. Echter, het grootste struikelblok voor ons was het gebrek aan kwaliteit van het eten. Gedurende ons gehele verblijf hebben we slechts twee keer lekker gegeten. Het ontbijt, de lunch en het diner lieten allemaal te wensen over. Ik heb voornamelijk geleefd op watermeloen, meloen en druiven, die weinig aantrekkelijk waren zowel qua smaak als presentatie. Hoewel de algemene sfeer van het hotel aangenaam was, maakte het teleurstellende eten ons behoorlijk ontevreden. Het is begrijpelijk dat je verwacht lekker te kunnen eten op een bestemming waar je all-inclusive voor betaalt. De dessertpresentatie was slordig en smakeloos, alsof het door een kind was gemaakt. Hopelijk worden deze opmerkingen opgepikt door de chef-kok, want er is duidelijk ruimte voor verbetering op het gebied van gastronomie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Begin september verbleef ik met mijn vrouw en 11 maanden oude zoontje in dit hotel, waar ik eerder in 2007 al eens geweest was en graag terug wilde keren. Ik had gehoord dat er in de loop der jaren veel veranderingen hadden plaatsgevonden qua eigenaarschap, wat me wel wat zorgen baarde na het lezen van enkele kritische opmerkingen over het eten. Echter, bij aankomst bleek al snel dat de negatieve commentaren onterecht waren. Het is belangrijk om te onthouden dat dit hotel een driesterrenaccommodatie is en geen vijfsterrenhotel, en de voorzieningen en maaltijden zijn hier dan ook op afgestemd. Het all-inclusive concept van het hotel zorgde voor veel comfort, met ontbijt, lunch, snacks in de namiddag en diner, evenals conceptrestaurants en drankjes 's avonds. De diversiteit en smaak van het eten was heerlijk, met speciale maaltijden zoals zalmbarbecue en kipbarbecue. De chef-kok was vriendelijk en bekwaam, en het personeel was over het algemeen gastvrij. De omgeving en het prachtige uitzicht op zee maken dit hotel ideaal voor gezinnen met kinderen. Enkele verbeterpunten die ik zou willen zien, zijn onder andere het oplossen van geurproblemen in de toiletten, het verbeteren van de bedden en het terugbrengen van de ramen in de liften. Het toevoegen van een speeltuin of activiteitencentrum voor kinderen zou een leuke toevoeging zijn. Over het algemeen waren de kamers ruim en schoon, en heb ik genoten van mijn verblijf ondanks enkele kleine minpunten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons verblijf aan het einde van het seizoen in dit hotel hebben we echt genoten van de betoverende sfeer en het heerlijke eten. De toegang tot het strand is ideaal voor kinderen, en de all-inclusive services zijn zeer bevredigend. Het personeel is zeer behulpzaam en maakt het verblijf nog aangenamer. De meeste kamers bevinden zich op een heuvel en hoewel het wachten op de lift soms wat langer duurt, kun je ook de trap nemen en genieten van het prachtige natuurschoon terwijl je aan je conditie werkt. Ik zou niet aanraden om als vrouw een massage te nemen, tenzij je specifiek een vrouwelijke masseuse vraagt. Het is naar mijn mening ongepast dat er massageservices worden aangeboden die niet in het standaard "massage menu" van de masseur zijn opgenomen, terwijl mijn man op de kinderen in de tuin bij de spa lette.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een prachtige locatie met een mooi strand en fraaie kamers. Echter, het restaurant verdient meer aandacht en de lift naar de bovenste verdiepingen zou dringend onderhoud moeten krijgen. Het uitzicht vanuit het hotel is spectaculair, maar de lift is oud en gesloten, wat het zicht belemmert. Een lift met ramen aan de zijkant voor een panoramisch uitzicht zou een betere optie zijn. Het zijn juist deze kleine details die in deze tijd van sociale media het verschil kunnen maken voor het hotel. Als de management dit advies ter harte neemt, kan dit hotel uitgroeien tot het beste in de regio met slechts enkele verbeteringen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na ons verblijf van een week in dit hotel als stel, zijn we ontzettend blij met de ervaring. De medewerkers zijn attent en vriendelijk, en de kamers zijn modern en brandschoon. De dagelijkse schoonmaakservice en de handige lifttoegang zijn grote pluspunten. Toch hebben we een paar suggesties voor de hotelmanagers die de algehele tevredenheid kunnen verhogen. De vloeistoffen die in de badkamer worden aangeboden als shampoo en douchegel lijken eigenlijk meer op alleen douchegel, waardoor het haar wat dof kan aanvoelen. Het toevoegen van een crèmige shampoo zou dit probleem kunnen verhelpen. Ook zouden twee extra theeautomaten in het restaurantgedeelte handig zijn, vooral in de ochtend wanneer de thee snel oprakt en gasten steeds ongezette thee moeten drinken. Hier werd een klacht over ingediend. Het eten in het hotel was voortreffelijk en smakelijk, vooral de pizza's, pita's en lahmacun in de middag waren overheerlijk. We vertrokken zeer tevreden en zouden dit hotel zeker aanraden aan anderen. De zee in de omgeving is erg schoon en rustig, wat ideaal is voor niet-zwemmers. Nogmaals dank aan het geweldige personeel!



© 2007-2025 ReisChecker.nl