- Prijs / kwaliteit8
Het hotel straalt echt luxe uit, maar
helaas ontbreekt het aan een belangrijk
aspect bij een all-inclusive verblijf:
er is geen lunch beschikbaar die past
bij de prijs die je betaalt.
Sluiten
Het hotel straalt echt luxe uit, maar
helaas ontbreekt het aan een belangrijk
aspect bij een all-inclusive verblijf:
er is geen lunch beschikbaar die past
bij de prijs die je betaalt.
Het hotel scoort sowieso goed op
locatie, met schone kamers en lekker
eten. Daarnaast is het personeel erg
vriendelijk.
Ik had de volle pond betaald, maar het
voelde alsof ik maar de helft van de
verwachte faciliteiten kon gebruiken
doordat ze gesloten of niet beschikbaar
waren. Toen ik mijn horloge vergat op de
kamer en een half uur nadat we waren
uitgecheckt belde om te vragen of ze het
bij de receptie konden achterlaten zodat
we het konden ophalen, beweerden ze
opeens dat ze mijn horloge nergens
konden vinden. Na deze ervaring zal ik
hier niet meer terugkeren.
De service en het ontbijt van dit hotel
verdienen slechts 2 sterren van mij.
- Het personeel was vriendelijk
- Het ontbijt bood voldoende keuzes
Maar verder valt dit hotel absoluut niet
in de categorie van een
5-sterrenaccommodatie. Zelfs een
3-sterrenhotel zou een betere keuze
zijn.
Negatieve punten:
- De kamers zijn te somber ingericht
- De airconditioning kan niet vanuit bed
worden bediend, je moet opstaan.
Bovendien maakt het een oorverdovend
geluid. Zelfs als je het niet aanzet,
lijkt het alsof de motor direct boven je
hoofd draait zodra de buren het
inschakelen.
- De kamers zijn niet geluiddicht,
geluiden van mensen in de gang lijken
alsof ze zich in jouw kamer bevinden.
Als je iets luidruchtig bent, kan je
buurman/vrouw naast je alles horen wat
er in jouw kamer gebeurt.
- De kamers zijn niet schoon
- Ik heb op de eerste dag roomservice
besteld, maar zelfs na 3 dagen stonden
de glazen nog steeds onaangeroerd!
Ondanks dat ik de beoordelingen had
gelezen, besloot ik het toch te proberen
- hoe slecht kan een 5-sterrenhotel nou
echt zijn? Nou, dit slecht dus!!
Voor deze prijs kan ik het absoluut niet
aanbevelen, en ik zal niet meer
terugkeren. In Çeşme zijn er veel
betere hotels te vinden voor dezelfde
prijs.
Bij aankomst voelden we ons meteen thuis
in dit hotel - de ontvangst was
ontzettend hartelijk en gastvrij. De
kamers zijn brandschoon en het bed
slaapt heerlijk. Het strand is werkelijk
prachtig en er zijn voldoende ligbedden
bij het schitterende zwembad. Het eten
is van uitstekende kwaliteit, dus
volgend jaar komen we zeker terug. Een
speciale dank aan Zeynep, die met haar
zorgzame houding elke dag langskwam om
te checken of alles naar wens was en of
ze nog iets voor ons kon betekenen.