ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Club Barbarossa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik zou niet snel meer teruggaan naar een plek die niet de prijs waard is die ze vragen. De werkelijkheid van de kamers is heel anders dan wat je op de foto's op internet ziet. Als je houdt van vervallen deuren, schimmel in de hoeken van het plafond, muffe geur in de kamers en een kapotte, beschimmelde douchecabine, dan zit je hier goed. De handdoeken worden dagelijks verschoond, maar de lakens niet. Het personeel lijkt tekort te schieten. De gemeenschappelijke ruimtes zijn rommelig, tenzij je er specifiek om vraagt. De eettijden worden niet nageleefd en water drinken kost extra. Servicekosten worden gerekend voor alles wat je koopt en de prijzen op het menu zijn misleidend. De ligstoelen op de pier zijn altijd bezet en de kustlijn wordt voorbehouden aan luxe lodges. Ondanks deze minpunten is de natuurlijke omgeving prachtig met bomen en rust. De zee is adembenemend mooi. We hebben genoten van een rustige vakantie zonder muziek. Het ontbijt en de maaltijden waren lekker van smaak, vooral de lahmacun-pizza en pita's uit de steenoven waren goed. Ondanks enkele positieve punten zullen we hier niet meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voorafgaand aan uw verblijf in het hotel, is het belangrijk om te onthouden dat de werkelijkheid van het hotel en het uitzicht vaak anders kan zijn dan wat u op de foto's ziet. We hadden een tweepersoonskamer geboekt met uitzicht op de tuin, maar werden geconfronteerd met een teleurstelling bij aankomst. Ons verzoek voor aparte bedden was verkeerd begrepen, en de kamer die we kregen was niet wat we hadden geboekt. De problemen begonnen met geluidsoverlast vanuit aangrenzende accommodaties en een algehele gebrek aan hygiëne in de kamer. Na herhaaldelijke klachten werden we uiteindelijk naar een andere kamer verplaatst, maar ook daar waren er nog steeds problemen met hygiëne en rioolgeur. Het personeel was moeilijk te bereiken en de klantenservice liet te wensen over. Zelfs nadat we slechte recensies hadden gelezen en vragen hadden gesteld, werden we niet goed geïnformeerd. Het duurde lang voordat we antwoorden kregen en de service was verre van bevredigend. Het ontbijt was niet hygiënisch en de ligstoelen op het strand waren te dicht op elkaar geplaatst. Daarnaast werden er extra kosten in rekening gebracht voor bijna alle diensten. Door verschillende problemen, waaronder parkeerongevallen, hebben we een onplezierig verblijf ervaren en raden we deze accommodatie zeker niet aan aan anderen. Het is belangrijk om realistisch te blijven en niet te vertrouwen op al te positieve beoordelingen die mogelijk niet de werkelijke ervaring weerspiegelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel de omgeving prachtig is, zijn de kamers dringend toe aan een opknapbeurt. De badkamer vertoont zwarte schimmel en onhygiënische kitranden, en er ontbreekt een hoeslaken op het bed. Bovendien worden er steeds meer gebouwen toegevoegd op hetzelfde terrein, waardoor de vroeger knusse setting helaas verloren is gegaan.



© 2007-2025 ReisChecker.nl