ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Askoc

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

De locatie van het hotel is gunstig gelegen, maar helaas laat de staat van het hotel te wensen over. Het gebouw bevindt zich te midden van bouwactiviteiten en wegwerkzaamheden. De kamer was klein en onvoldoende schoongemaakt. Vanwege kostenbesparingen was de airconditioning niet ingeschakeld, waardoor het te warm werd en muggen vrij spel hadden. De lift was regelmatig buiten werking en niemand leek te weten hoe het gesteld was met de internetmogelijkheden. Gelukkig viel het ontbijt wel in goede smaak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel wordt geadverteerd als een 4-sterrenaccommodatie, maar de realiteit valt tegen. Misschien was het ooit wel een luxueuze plek, maar die tijd lijkt voorbij. De locatie is redelijk, al moet je er rekening mee houden dat het naast een treinspoor ligt. De kamers zijn eenvoudig maar wel schoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service6

Het hotel heeft een toplocatie vlakbij alle belangrijke bezienswaardigheden. Hoewel de reisgids aanraadt om 's avonds na 11 uur niet alleen naar buiten te gaan, voelden mijn vriendin en ik ons toch veilig. Onze kamer, hoewel kleiner dan gedacht, bood een prachtig uitzicht op de nabijgelegen moskee. Helaas was de kamer nogal gehorig, waardoor we wat overlast van de buren ondervonden. Het ontbijt was redelijk, maar er was zeker ruimte voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

De accommodatie is onberispelijk schoon en heeft een fantastische locatie dicht bij bezienswaardigheden zoals de Hagia Sophia, de Blauwe Moskee en het Topkapi-paleis. Het personeel is uiterst vriendelijk, het uitzicht is adembenemend en het ontbijt is heerlijk. Hoewel er bouwwerkzaamheden plaatsvinden en sommige bussen van touroperators mogelijk niet direct voor het hotel stoppen, biedt het attente personeel aan om je bagage naar de bus te dragen. Ondanks de voortdurende werkzaamheden is er geen geluidsoverlast en heb ik geen hinder ondervonden van het nabijgelegen Sirkeci-station. Ik zou deze accommodatie zeker aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging4
  • Service3

Wij hadden een accommodatie geboekt via een reisorganisatie en wisten niet van tevoren welk hotel we zouden krijgen. Het bleek echter een teleurstelling te zijn. Hoewel de foto's er op het eerste gezicht mooi uitzagen, was het hotel in werkelijkheid oud en vervallen. Het voldeed zeker niet aan de verwachtingen van een 4-sterren hotel, eerder aan die van een matige 2-sterren accommodatie. De centrale ligging kon het gebrek aan comfort en uitstraling niet verbloemen. De bedden waren hard, er was een bouwplaats voor de deur en de omgeving oogde somber en onaantrekkelijk. Voor minder geld hadden we beter een ander hotel kunnen boeken. Gelukkig maakte de prachtige stad Istanbul en de levendige bazaarwijk in de buurt nog veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service2

Dit hotel heeft me zwaar teleurgesteld. Met meer dan 30 hotels bezocht in mijn leven, durf ik te zeggen dat deze ervaring tot nu toe de slechtste was. De kamers zijn piepklein, de airco werkt amper en de liften zijn tergend traag. Het personeel lijkt verloren en je krijgt bijna geen zinnig antwoord op je vragen. De ligging is redelijk, maar het hotel bevindt zich in een achterafwijk van Sirkeci. Ze adverteren met zeezichtkamers, maar in werkelijkheid hebben ze er maar weinig. De meeste kamers bieden uitzicht op een muur of een noodtrap. Een echte tegenvaller.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel was echt top! We hebben er ontzettend van genoten en zouden het zeker aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service9

Hoewel het hotel aardig was, bevond het zich wel naast het treinstation wat wat geluidsoverlast met zich meebracht. De kamer was prima, behalve de extreem harde matras. Het ontbijt was wat anders dan wat we gewend zijn in West-Europa, het is een kwestie van smaak. Bij een volgende gelegenheid zou ik waarschijnlijk voor een ander hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid1

Het lijkt erop alsof het personeel niet helemaal aanwezig is, de bedden voelen aan als beton en slapen is een uitdaging, en tijdens de winter kun je maar beter een extra deken meenemen. Ondanks deze minpunten, heeft de accommodatie wel een geweldige locatie om van te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service6

De ligging van het hotel is ideaal voor het verkennen van de omgeving, met bezienswaardigheden zoals het Topkapipaleis en de Aya Sofia op loopafstand. Hoewel de kamers een beetje gedateerd zijn, bieden ze redelijk comfort. Helaas liet de hygiëne van de badkamer te wensen over. Het dakterras biedt een prachtig uitzicht, maar mist wat gezelligheid. Het hotel straalt een sfeer van vervlogen glorie uit. Voorzijde kamers met uitzicht op de Bosporus, maar wel met geluidshinder van werkzaamheden aan de metrolijn tot laat in de nacht. De opengebroken straat voor het hotel zorgde voor een onaangename aankomst, vooral als je midden in de nacht met bagage door de modder moet navigeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3

Dit hotel heeft meer weg van een 2-sterren verblijf dan een 4-sterren luxe ervaring! De kamers zijn oud en muf, de badkamers zijn beschimmeld en vies, en het sanitair laat te wensen over. Zelfs het beddengoed en de bedden zijn van slechte kwaliteit. Het personeel lijkt totaal niet geïnteresseerd en het ontbijt laat veel te wensen over, met oud brood en uitgedroogde scrambled eggs. Het enige pluspunt is de mooie ligging, maar helaas moet je eerst door een modderpoel baggeren om er te komen. Laat je niet verleiden tot het betalen voor een 'upgrade' bij de touroperator, want voor minder geld kun je veel beter verblijven in een fatsoenlijk 2-sterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2

Het hotel dat werd gepromoot als een 4-sterrenaccommodatie en waar je extra kunt betalen voor meer luxe wordt ten zeerste afgeraden. De kamers zijn in slechte staat met muffe en oude meubels, schimmel en vuil in de badkamer, versleten sanitair en beddengoed, evenals gaten in de muren. Het personeel lijkt weinig interesse te tonen en het ontbijt laat ook te wensen over met oud brood en uitgedroogde roereieren die niet passen bij een 4-sterrenervaring. Het enige voordeel is de mooie ligging, maar helaas moet je eerst door een vuile weg vol modder om er te komen. Het is beter om niet in te gaan op het aanbod van een 'upgrade' van de touroperator, omdat je voor minder geld in een beter 2-sterrenhotel kunt verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

De website van het TO-hotel deed me denken aan een luxe accommodatie met een prachtig uitzicht op zee, maar dat bleek helaas niet te kloppen. Het hotel verschilt enorm van de verwachtingen die je zou hebben bij zo'n mooie beschrijving. De voorkant is totaal niet wat je ervan zou verwachten. Het personeel lijkt soms niet echt betrokken en hun antwoorden zijn vaak niet behulpzaam. Het hotel bevindt zich in een minder aantrekkelijke buurt, wat de ervaring nog verder beïnvloedt. Echter, twee lichtpuntjes zijn de locatie, die het makkelijk maakt om verschillende kanten op te gaan, en de inzet van de schoonmaaksters die ervoor zorgen dat de kamers goed worden schoongemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Askoc is een no-nonsense hotel met alles wat je nodig hebt voor een comfortabel verblijf. Het ontbijt is simpel, maar voldoende om de dag goed te beginnen. De kamers zijn netjes en schoon, wat zorgt voor een aangename ervaring. Het personeel is gastvrij en vriendelijk, waardoor je je meteen welkom voelt. De locatie van het hotel is ideaal, waardoor je gemakkelijk kunt genieten van alles wat de omgeving te bieden heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

De kamers zijn compact en knus, met net genoeg ruimte rondom het bed. Helaas ontbreekt airconditioning. Het personeel is hartelijk en het eten is naar behoren. De lobby en lobbybar zijn echt prachtig vormgegeven. De ligging is fantastisch, dicht bij alle belangrijke attracties. Vanuit onze kamer (922) hadden we zelfs zicht op de torens van de Blauwe Moskee! Ons verblijf was van 16 tot 19 mei.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

De locatie van het hotel is ideaal als uitvalsbasis, aangezien de oude stad en de Grand Bazaar op loopafstand liggen. Het hotel zelf heeft een ietwat verouderde uitstraling, maar het ontbijt is prima in orde. Gelukkig zijn er weinig problemen met geluidsoverlast van de nabijgelegen metro.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service7

Een warm en gastvrij welkom werd ons geboden, waarbij we hebben genoten van heerlijke gerechten.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl