ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Yaka

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vandaag hebben wij onze check-out gedaan, op 15 juli, uit dit hotel voor de tweede keer. We waren erg blij met ons verblijf en beslissen om dit hotel zeker weer te boeken bij ons volgende bezoek aan Mersin. De locatie is ideaal, het eten is heerlijk, de kamers zijn comfortabel, en de service is uitstekend. Dit hotel is vooral geliefd bij gezinnen met kinderen, zoals de onze. Speciale dank aan de heer Gazi, de heer Serdar en alle andere vriendelijke medewerkers die ons verblijf zo aangenaam hebben gemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie, pal aan de kust. Het strand is uitgestrekt met fijn zand en de zee is ondiep, wat het ideaal maakt voor gezinnen met kinderen. Het culinaire aanbod is gevarieerd en verrukkelijk. De medewerkers zijn uiterst attent en zorgen goed voor de gasten. Ons verblijf was over het algemeen zeer bevredigend en ik kan het zeker aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens de Eid al-Adha vakantie had ik een verblijf van 6 nachten en 7 dagen in dit hotel als solo reiziger. De kamer op de 6e verdieping leek in orde, maar na een uitstapje naar de zee werd ik geconfronteerd met een gebrek aan warm water. Het hotel beloofde het probleem op te lossen, maar zonder resultaat. Gelukkig stond meneer Serdar paraat en zorgde voor een maaltijd toen ik het avondeten miste door het watergedoe. De houding van de eigenaar, meneer Gazi, was niet zo gastvrij en ik voelde me niet gewaardeerd als gast. Na een belofte van een kamerwissel naar de 4e verdieping was het warme water nog steeds afwezig, wat teleurstellend was. Serdar was de redder in nood, maar de algehele houding van het hotelpersoneel liet veel te wensen over. Naast warm waterproblemen was de hygiëne ook een punt van zorg, met onopgemaakte kamers en vuile lakens. De maaltijden waren redelijk en de locatie van het hotel was aangenaam, maar de extra kosten voor drankjes, de sigarettengeur uit de airconditioning en het gebrek aan klantgerichtheid van het personeel maakten mijn verblijf verre van ideaal. Serdar verdient een speciale vermelding voor zijn toewijding. Ik zou dit hotel niet aanbevelen tenzij er iemand als Serdar aanwezig is om eventuele problemen op te lossen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer liet te wensen over met een onaangename geur in de badkamer, maar gelukkig was de airconditioning prima in orde. Het uitzicht op zee vanuit onze kamer was fantastisch! Het halfpension was redelijk, gezien de prijs, maar helaas kon het ons niet bekoren. Gelukkig was het personeel vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel direct aan het strand was geweldig, maar helaas was het strand zelf vies vanwege de lokale bevolking. Dit was teleurstellend, hoewel het hotel daar niets aan kon doen. Al met al, zelfs tegen een lage prijs, verwacht je een schone kamer. Dat is essentieel voor ons. We zullen dit hotel in de toekomst niet meer boeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit is alweer ons vierde verblijf in dit hotel en we zijn nog steeds erg tevreden. De locatie van het hotel is ideaal, vooral voor gezinnen met kinderen vanwege de nabijheid van het strand. Het enige minpuntje is dat de ligstoelen op het strand al om 17.30 uur worden opgehaald, wat ons dwingt de zee te verlaten voordat we dat eigenlijk willen! De kamers zijn schoon en ruim genoeg, al zouden iets grotere kasten handig zijn. De kamers aan de wegkant hebben wel wat geluidshinder, maar het schitterende uitzicht op zee maakt dat meer dan goed. Wat betreft het eten, leek de smaak iets minder intens dan tijdens ons eerste bezoek, maar het was nog steeds voldoende en lekker genoeg om ons tevreden te stellen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl