ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lara Hadrianus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service5

Op 5 juni verbleven wij in dit hotel tijdens onze reis door Cappadocië en helaas moesten we daar ook de laatste 3 nachten doorbrengen. Het eten liet zeer te wensen over, vooral de toetjesbar met wespen eromheen die leek op een wespennest. Het eten was nooit warm, eerder lauw, zelfs de frietjes waren slap, erg vet en natuurlijk koud, zelfs wanneer ze net uit de keuken kwamen. Het beddengoed was stijf en ruw, wat ons verblijf niet bepaald comfortabel maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Voor de bescheiden prijs die je betaalt, voldoet dit hotel zeker aan de verwachtingen. Hoewel het misschien niet perfect is voor de kritische reiziger, hebben wij een aangenaam verblijf gehad ondanks de matige staat van het pand. Het is vooral geschikt voor groepsreizen en minder geschikt voor individuele boekingen. Als je een beperkt budget hebt en niet al te hoge eisen stelt, is dit zeker een goede keuze.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3

Ons recente verblijf was een grote teleurstelling. Het hotel was ronduit smerig, het eten was koud en smakeloos, en de service liet te wensen over. Ondanks dat we voor een voordelige reis kozen, hadden we op zijn minst gehoopt op een schone en aangename accommodatie. Helaas voldeed dit hotel niet aan onze verwachtingen. Ik keek zo uit naar mijn bezoek aan Cappadocië en had gehoopt op een fijn verblijf, maar helaas bleek dit niet het geval te zijn. De ervaring was zo teleurstellend dat ik er een heel boek over zou kunnen schrijven. Ik hoop echt nooit meer terug te hoeven keren naar deze locatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service4

Tijdens onze drie overnachtingen in dit hotel tijdens onze reis naar Cappadocië, werden we geconfronteerd met teleurstellingen. Ondanks de betaalbare prijs van de reis, voldeed het hotel niet aan onze verwachtingen. De kamers hadden vloerbedekking die dringend aan vervanging toe was, met overal stof en haren. De badkamer leek verwaarloosd en de bar en eetruimte straalden geen gezelligheid uit. Bovendien was er niet genoeg ruimte voor alle gasten, waardoor sommigen noodgedwongen buiten moesten zitten, ongeacht het weer. Logistiek gezien waren er continu problemen, zoals een tekort aan bestek. De drankjes waren prijzig en om het af te maken zaten we twee keer vast in de lift, wat een zeer onprettige ervaring was. Er kwam geen hulp toen we op de alarmknop drukten en uiteindelijk moesten we de deur met veel moeite zelf openen. Hoewel we dit gemeld hebben bij de receptie, leek het personeel niet capabel om dit adequaat op te lossen. Later hoorden we dat ook andere gasten dit probleem hebben ervaren. Kortom, een plek om voorzichtig te vermijden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel bevindt zich in de aanvliegroute van het nabijgelegen vliegveld, wat betekent dat vliegtuigen regelmatig laag overvliegen en voor veel geluidsoverlast zorgen. In de eetzaal wordt ook harde muziek afgespeeld tijdens de maaltijden, wat de ervaring verstoort. Het eten liet te wensen over; alleen de soep was smakelijk, de rest was vaak koud of flauw van smaak. Het menu bestond voornamelijk uit kip en soortgelijke vleessoorten, waardoor er weinig variatie was en de kwaliteit tegenviel. De eetzaal diende ook als discotheek en had een kitscherige uitstraling door het gebruik van goedkope materialen en felle verlichting. Gelukkig was de zee op loopafstand bereikbaar, met een zandstrand op slechts 10 minuten lopen. Het enige nadeel was dat er veel zwerfhonden in de buurt waren, die vaak tijdens wandelingen in een groep van ongeveer 7 stuks opdoken. Hoewel ze niet agressief waren, leken ze eerder als een vreemde vorm van bescherming dan als een hindernis.





© 2007-2025 ReisChecker.nl