ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lara Hadrianus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service5

Op 5 juni verbleven wij in dit hotel tijdens onze reis door Cappadocië en helaas moesten we daar ook de laatste 3 nachten doorbrengen. Het eten liet zeer te wensen over, vooral de toetjesbar met wespen eromheen die leek op een wespennest. Het eten was nooit warm, eerder lauw, zelfs de frietjes waren slap, erg vet en natuurlijk koud, zelfs wanneer ze net uit de keuken kwamen. Het beddengoed was stijf en ruw, wat ons verblijf niet bepaald comfortabel maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Voor de bescheiden prijs die je betaalt, voldoet dit hotel zeker aan de verwachtingen. Hoewel het misschien niet perfect is voor de kritische reiziger, hebben wij een aangenaam verblijf gehad ondanks de matige staat van het pand. Het is vooral geschikt voor groepsreizen en minder geschikt voor individuele boekingen. Als je een beperkt budget hebt en niet al te hoge eisen stelt, is dit zeker een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3

Ons recente verblijf was een grote teleurstelling. Het hotel was ronduit smerig, het eten was koud en smakeloos, en de service liet te wensen over. Ondanks dat we voor een voordelige reis kozen, hadden we op zijn minst gehoopt op een schone en aangename accommodatie. Helaas voldeed dit hotel niet aan onze verwachtingen. Ik keek zo uit naar mijn bezoek aan Cappadocië en had gehoopt op een fijn verblijf, maar helaas bleek dit niet het geval te zijn. De ervaring was zo teleurstellend dat ik er een heel boek over zou kunnen schrijven. Ik hoop echt nooit meer terug te hoeven keren naar deze locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service4

Tijdens onze drie overnachtingen in dit hotel tijdens onze reis naar Cappadocië, werden we geconfronteerd met teleurstellingen. Ondanks de betaalbare prijs van de reis, voldeed het hotel niet aan onze verwachtingen. De kamers hadden vloerbedekking die dringend aan vervanging toe was, met overal stof en haren. De badkamer leek verwaarloosd en de bar en eetruimte straalden geen gezelligheid uit. Bovendien was er niet genoeg ruimte voor alle gasten, waardoor sommigen noodgedwongen buiten moesten zitten, ongeacht het weer. Logistiek gezien waren er continu problemen, zoals een tekort aan bestek. De drankjes waren prijzig en om het af te maken zaten we twee keer vast in de lift, wat een zeer onprettige ervaring was. Er kwam geen hulp toen we op de alarmknop drukten en uiteindelijk moesten we de deur met veel moeite zelf openen. Hoewel we dit gemeld hebben bij de receptie, leek het personeel niet capabel om dit adequaat op te lossen. Later hoorden we dat ook andere gasten dit probleem hebben ervaren. Kortom, een plek om voorzichtig te vermijden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel bevindt zich in de aanvliegroute van het nabijgelegen vliegveld, wat betekent dat vliegtuigen regelmatig laag overvliegen en voor veel geluidsoverlast zorgen. In de eetzaal wordt ook harde muziek afgespeeld tijdens de maaltijden, wat de ervaring verstoort. Het eten liet te wensen over; alleen de soep was smakelijk, de rest was vaak koud of flauw van smaak. Het menu bestond voornamelijk uit kip en soortgelijke vleessoorten, waardoor er weinig variatie was en de kwaliteit tegenviel. De eetzaal diende ook als discotheek en had een kitscherige uitstraling door het gebruik van goedkope materialen en felle verlichting. Gelukkig was de zee op loopafstand bereikbaar, met een zandstrand op slechts 10 minuten lopen. Het enige nadeel was dat er veel zwerfhonden in de buurt waren, die vaak tijdens wandelingen in een groep van ongeveer 7 stuks opdoken. Hoewel ze niet agressief waren, leken ze eerder als een vreemde vorm van bescherming dan als een hindernis.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging1
  • Service4

We verbleven slechts één dag in dit hotel vanwege een geannuleerde vlucht. Helaas kon je hier niet echt tot rust komen vanwege de constante passage van vliegtuigen van en naar Antalya Airport. Daarnaast liet de kwaliteit van het eten te wensen over; bijvoorbeeld rook de spaghetti saus vreemd, bijna alsof er afwasmiddel aan toegevoegd was. Voor drinken werden hoge prijzen gerekend. Ook viel op dat het hotel voornamelijk gericht was op Russische gasten, dus als dat niet jouw voorkeur heeft, is het wellicht beter om een andere accommodatie te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8

Er was altijd genoeg te eten, zelfs op de meest hectische momenten. De kamers waren brandschoon en de handdoeken roken heerlijk fris.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging4
  • Service4

Dit hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken: het personeel was niet bepaald vriendelijk te noemen, het eten was eentonig en de kamers waren zo gehorig dat ik elk woord van de buren kon horen. De sfeer in de bar was ver te zoeken. Kortom, ik zou dit hotel niet aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Onlangs overnacht op weg naar Cappadocië, waar we een nacht hebben doorgebracht. Het ontbijt was redelijk, maar verder was alles naar tevredenheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service3

Onze reis met een geboekte tourorganisatie leidde ons naar een verblijf dat duidelijk niet tot de beste hotels behoorde. De kamer was redelijk, maar het ontbrak aan de presentatie van de dekbedden, die geen hoes hadden en rauw op het bed lagen. Het restaurant, ontdaan van sfeer, serveerde elke avond dezelfde koude gerechten in een ongezellige, raamloze ruimte onder de begane grond. Het zwembad, hoewel gevuld met water, miste ambiance en de ruime, zonovergoten terras ontbeerde stoelen en tafels om van te genieten. Een gemis was het ontbreken van een winkeltje voor drankjes of snacks; zo vonden we onszelf gedoemd een reusachtige Turkse cola van 2,5 liter te moeten kopen voor een eenvoudig drankje op ons kleine balkonnetje. Hoewel het personeel vriendelijk was, was de bediening niet al te vlot. Op tien minuten loopafstand bevonden zich enkele eetgelegenheden en een supermarkt. Voor een uitstapje naar het centrum moesten we echter 45 minuten met de dolmus reizen, terwijl de zee ook ver weg lag. Kortom, er zijn beslist aantrekkelijkere hotels te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

We verbleven hier slechts voor één nacht omdat we op excursie waren. Het is een bescheiden hotel dicht bij het vliegveld, waardoor je veel geluidsoverlast hebt van laagvliegende vliegtuigen. Helaas sloten de ramen in onze kamer niet goed, wat voor extra lawaai zorgde. De eetzaal was ook niet bepaald gezellig; het leek meer op een kantine en was vrij klein. Een verblijf van één nacht is prima, maar ik zou er niet mijn hele vakantie willen doorbrengen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens mijn vierdaagse reis met een reisorganisatie verbleef ik in dit hotel. Helaas liet het eten elke avond te wensen over, aangezien het telkens koud geserveerd werd. Zelfs na herhaalde klachten bleef de kwaliteit hetzelfde. De warmhoudbakken waren bijna leeg en niet op de juiste temperatuur. Het ontbijt bestond uit broodjes die uit elkaar vielen als je ze probeerde te snijden. Het personeel leek weinig geïnteresseerd en verwees naar de afwezige chef-kok als reden voor de problemen. Op verschillende websites las ik vergelijkbare klachten die al jarenlang spelen. Misschien is het verstandig om dit hotel te vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service3

Bij aankomst werden we begroet door een onaangename verrassing: de kamers voelden koud en klam aan. Helaas moesten we constateren dat het zwembad leeg stond en dat er allerlei verbouwingen gaande waren, waardoor we constant werden blootgesteld aan lawaai en stof. De bedden lieten ook veel te wensen over, ze waren instabiel en misten zelfs de juiste beddengoed. Gelukkig ontdekten we wel een paar gezellige eettentjes in het straatje achter het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

We verbleven hier van 11 november voor 4 nachten als onderdeel van onze 8-daagse rondreis. Alles was tot in de puntjes verzorgd en schoon, er was genoeg variatie in het eten en het personeel was uiterst vriendelijk. Het is een uitstekend hotel voor een comfortabele overnachting, maar voor wat extra activiteiten moet je elders kijken. Het strand is bijvoorbeeld slechts 10 minuten lopen. Dus stop met klagen, verwende Nederlanders!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service5

Dit hotel is bescheiden en nuchter, maar sommige gasten waren dat duidelijk niet. Het eten was degelijk, zij het wat eentonig. De kamers waren OK, schoon maar wel wat gedateerd. De uitdaging lag bij de reisorganisatie die vier volle bussen in het hotel had gestopt, waardoor alles tegelijkertijd leek te gebeuren, van excursies tot eten. Het personeel was vriendelijk en deed hun best om alles in goede banen te leiden, ondanks de drukte. Helaas zijn er altijd gasten die dat niet wensen in te zien, maar dat is niet de fout van het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik geef dit hotel een voldoende vanwege het attente personeel dat altijd voor je klaarstaat. Het eten is smakelijk en er is genoeg keuze, hoewel de sfeer in het restaurant wat gezelliger zou kunnen. De kamers zijn netjes en goed onderhouden. De prijs-kwaliteitverhouding is redelijk; verwacht geen luxeresort, maar daar betaal je dan ook niet naar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging4
  • Service2

Tijdens onze reis naar Cappadocië waren we genoodzaakt om hier te verblijven. Helaas liet het eten te wensen over en was de eetruimte voor ontbijt en diner verre van sfeervol. Het voelde meer als een saaie kantine dan een gezellige eetplek. Bovendien liepen er vier katten rond tijdens het eten, wat de ervaring niet ten goede kwam. We kregen zelfs restjes van het avondeten voorgeschoteld. De kamer en de doucheruimte waren ook niet bepaald bijzonder. Al met al was het geen fijne ervaring en zouden we niet nogmaals voor deze accommodatie kiezen. We geven liever iets meer uit voor een beter hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging3
  • Service2

Tijdens onze reis naar Cappadocië verbleven we in dit hotel voor de eerste en laatste drie nachten, en het was verre van een aangename ervaring. De kamers waren vies, de douches beschimmeld, ramen die niet sloten en een koelkast die niet werkte, samen met onbehulpzaam personeel. Het eten was snel op vanwege de grote groep Russen en Iraniërs. De kok stopte soms gewoon halverwege met de bereiding van versbereide gerechten, zoals spiegeleieren en pannenkoekjes die slechts een kort tijdsbestek beschikbaar waren. Bij het zwembad waren er te weinig ligstoelen en het terras had slechts zo'n twintig stoelen. Dit hotel verdient geen enkele ster, laat staan drie. Het zou van de lijst van accommodaties van Belgische en Nederlandse reisorganisaties geschrapt moeten worden. Hoewel ik een budgetvriendelijke reis had geboekt, was dit toch echt een teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1

Wat een teleurstellende ervaring in dit hotel, zowel nu als vijf jaar geleden. De eetzaal liet te wensen over, met schaars warm eten en onvoldoende keuze bij het buffet. Vieze tafels en zelfs katten die rondliepen droegen niet bij aan de smakelijkheid. De badkamer was niet functioneel, met het toilet zo dicht bij de douche dat je met je voeten in het water stond. Tijdens ons verblijf was er zelfs sprake van overstromingen en stroomuitval, wat het ontbijtbuffet ook niet ten goede kwam. Kortom, dit hotel verdient een grondige renovatie of kan beter volledig herbouwd worden. Het is absoluut de naam van een fatsoenlijk hotel onwaardig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service5

Na onze reis moesten we helaas 3 nachten in dit hotel verblijven. Het leek alsof dit hotel zo uit een aflevering van een reddingsprogramma voor vakanties kon komen. De eerste kamer was ronduit vies, met vuile vlekken op het tapijt, rommel en papier op de vloer en zelfs haren in het bad. Het eten was een hele andere teleurstelling: warme gerechten waren lauw, terwijl het koude buffet slechts in het midden enigszins koel was. De desserts werden belaagd door wespen. Meer dan de helft van onze groep kreeg last van maag- en darmklachten. Een bezoek aan dit hotel wordt ten zeerste afgeraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging1
  • Service6

Tijdens onze rondreis met een reisorganisatie kwamen we uit bij dit hotel. Bij aankomst werden we geconfronteerd met een onverzorgde kamer en een kapotte televisie. Bovendien raasden vliegtuigen continu laag over het hotel, wat zorgde voor een constant lawaai. Het eten liet te wensen over, met oud brood en vaak koude gerechten. Ondanks het vriendelijke personeel leek het alsof het hotel vooral bezocht werd door groepen Iraniërs en Russen, die soms voor veel overlast zorgden door bijvoorbeeld borden om te gooien op tafel.

Melden


Reisperiode: januari 2015

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

redelijk, maar niet aanbevolen. de kamers waren niet altijd verzorgd en ik ben er van overtuigd dat ze het nog een tikkeltje beter kunnen doen.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl