ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bryza Spa Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb onlangs weer eens gegeten bij dit restaurant, na eerder goede ervaringen tot 20 juli. Helaas is er sindsdien iets veranderd... De wachttijden waren erg lang en de gerechten kwamen gescheiden en onvolledig aan. De frietjes in het kindermenu waren koud, de aubergine was zo taai als een schoenzool en de thee had een bijna zure smaak. Het dessert van pannenkoekjes viel uit elkaar en leek lukraak in elkaar gezet. Het lijkt erop dat er helaas iets is veranderd in dit restaurant, en niet in positieve zin.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is gelegen aan een schitterend strand met wit zand en biedt een aangename ervaring. De bediening is vriendelijk, en de keuken is verrukkelijk, met een chef-kok van topniveau. Het ontbijt is eenvoudig, maar de warme gerechten zijn elke dag hetzelfde - wat een tegenvaller. De kamers zijn schoon en netjes, maar kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken om wat moderner te ogen. Vooral de matrassen, of beter nog, de hele bedden, zouden comfortabeler mogen zijn. Het merendeel van de kamers kijkt uit op het bos en de boulevard, alleen enkele hebben zeezicht, wat je eigenlijk alleen vanuit de lift en gang ziet - een vreemde ontwerpkeuze. Het hotel sluit om 11:00 uur en verlengen is lastig gezien de beperkte beschikbaarheid van kamers. De geur in het hotel is heerlijk, en de sfeer straalt rust en stilte uit. Voor gasten met beperkte mobiliteit is het hotel goed toegankelijk met liften, hellingen en een handige afdaling naar het strand. Er is zelfs gedacht aan kinderwagens met de aanwezigheid van houten paden. Kortom, een prachtige locatie om volledig tot rust te komen, met een bibliotheek, SPA en aandacht voor toegankelijkheid voor iedereen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel ziet er aan de buitenkant prachtig uit, vooral vanaf het strand, maar de ervaring binnen laat wat te wensen over. Vooral het restaurant en de service bij Scallop kunnen zeker verbeterd worden. Helaas staan ze in dit hotel geen honden toe, wat voor wat ongemak zorgde tijdens mijn bezoek. Toen ik met mijn hond door het restaurant wilde lopen, kreeg ik te maken met onvriendelijk personeel dat me verzocht om te vertrekken omdat honden niet welkom waren. Ondanks dat ik mijn hond als onderdeel van de familie beschouwde, moest ik toch vertrekken. Dit liet me twijfelen aan de professionaliteit van het personeel en de houding ten opzichte van huisdieren. Hopelijk kan de eigenaar van het hotel werken aan een meer gastvrije benadering naar klanten met huisdieren in de toekomst. Met vriendelijke groet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij ons bezoek aan Restaurant Markiza, viel het meteen op dat het personeel niet al te enthousiast was om ons te verwelkomen. Ondanks dat de zaal helemaal leeg was en we met een groep van acht personen waren, leken ze moeite te hebben om een tafel voor ons te vinden. Gelukkig lieten we ons niet uit het veld slaan door hun chagrijnige houding. Het eten was redelijk, maar bij de hoofdgerechten kregen we wel heel zure aardappelen geserveerd. Toen we hierover een opmerking maakten, kregen we te horen dat de aardappelen rechtstreeks uit de verpakking kwamen en dat de serveerster niet wist waarom ze zo zuur waren. Er werd geen excuses aangeboden of een passende oplossing voorgesteld. Al met al denk ik dat het misschien verstandig is om dit restaurant voorlopig even links te laten liggen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik wil graag mijn ervaring delen die niet direct met het hotel verbonden is, maar wel met de service die geleverd werd. Afgelopen juli bezochten we met onze drie kinderen het strand van Jurata. We besloten onze tent op te zetten bij het Bryza Hotel. Nergens stond aangegeven dat het strand bij het hotel hoorde. Na het opzetten van onze tent, raakten de kinderen al snel hun speelgoed kwijt. Een older kind was zes jaar oud en één zat in een kinderwagen. Plots verscheen er een man die ons vriendelijk verzocht te vertrekken, aangezien het strand bij het hotel hoorde en dit de regels waren. Toen ik vroeg om de regels met ons te delen, kon hij deze niet laten zien. Vervolgens kwam er een andere man die ons ook dringend verzocht te vertrekken. Als het hotel zo'n waarde hecht aan hun ruimte – zelfs zonder aanduiding – hadden ze dit veel vriendelijker kunnen communiceren in plaats van een moeder met drie jonge kinderen weg te sturen van het strand na het opzetten van een scherm. Dit heeft absoluut afbreuk gedaan aan het imago van het hotel... Niet bepaald een gastvrij beleid voor gezinnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb veel gehoord over dit hotel en de comfortabele voorzieningen, en ik kan bevestigen dat alles waar is. We kregen drie dagen in de watten gelegd als huwelijkscadeau en nu weten we al dat we sparen voor een volgend verblijf. De medewerkers zijn geweldig en het eten is heerlijk. Onze favoriete plek was de Coco bar op het strand. Met ligbedden, zand, lekker eten en geweldige drankjes voelde het als een scène uit een Caribische film. Iedereen is er altijd zo vriendelijk (vooral het personeel). De kamers waren ingericht in een ontspannen stijl met witte meubels. Het was een geslaagde trip.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl