ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Green Park Merter

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Vochtplekken op de wanden

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel in Istanbul verdient geen hoge waardering. Alles is daar hopeloos verouderd en aan vernieuwing toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel was prachtig, maar de dienstverlening liet te wensen over en was absoluut niet op het niveau van een vijfsterrenhotel. Communicatie in het Engels was een uitdaging, en de kamer werd slechts één keer schoongemaakt in een periode van tien dagen. Sommige medewerkers vertoonden onbeleefd gedrag, vooral (G-r-n). Hopelijk wordt hier aandacht aan besteed en worden verbeteringen doorgevoerd om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het ontbijt was heerlijk, maar helaas viel de staat van de kamers en het gedrag van het personeel erg tegen. De kamers waren niet bepaald schoon en het personeel was verre van beleefd. Ik heb foto's gemaakt van de kamers, die spreken voor zich. Bovendien vond ik het belachelijk dat je 160 tl moet betalen voor een vieze handdoek bij het uitchecken. Ondanks de chique uitstraling van het hotel, vind ik het zonde van je geld. Ik had vooraf betaald, maar vond de ervaring erg teleurstellend en zelfs walgelijk. Gedurende mijn verblijf van 8 dagen heb ik herhaaldelijk moeten smeken om schoonmaak, maar kregen we alleen nieuwe handdoeken en verder geen schoonmaakservice.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was mijn verblijf in dit hotel! De service liet veel te wensen over, aangezien bijna niemand Engels sprak. Communiceren was een uitdaging en het uitleggen van mijn wensen ging vaak met handen en voeten. Het buffet was ook een grote tegenvaller. 's Ochtends was er alleen maar brood te vinden en de koffiemogelijkheden waren bedroevend - geen echte koffiemachine, alleen wat zakjes met warm water. Geen croissants of andere lekkernijen te bekennen. Het ontbijt werd geserveerd van 7 tot 10 uur, wat ik persoonlijk erg kort vond. Als je graag uitslaapt, heb je pech en als je vroeg komt ontbijten, is nog niet alles klaar. De kamer liet ook te wensen over met een oude tv die alleen Turkse zenders had en een kapotte douchekop waar ondanks meerdere verzoeken niets aan werd gedaan. Sommige medewerkers leken totaal niet opgeleid in gastvrijheid en wisten niet hoe ze met klanten moesten omgaan. Over het algemeen was mijn ervaring met dit hotel zeer teleurstellend.

Melden


Reisperiode: juli 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Ik heb hier destijds 1 hotelovernachting geboekt. De kamer was ok, het ontbijt beviel me best, en de hotelmanager maakte graag een praatje met mij. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl