ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sabatino Milan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd dit hotel ten koste van alles; het is een regelrechte nachtmerrie. Bij aankomst word je begroet met een onaangename geur bij de ingang en krijg je te horen dat je extra moet betalen voor voorzieningen die al inbegrepen zouden moeten zijn. Het personeel is onvriendelijk en inflexibel, alsof ze nooit van klantenservice hebben gehoord. De wifi-verbinding is erbarmelijk, vooral als je op een hogere verdieping zit, en het privacybeleid is twijfelachtig, aangezien je bij het verlaten van de kamer je sleutels moet inleveren. De kamer zelf is piepklein en de gecombineerde badkamer en toilet zijn krap en ruiken muf. Bovendien is communicatie een uitdaging, aangezien de meeste locals geen Engels spreken. Vertrouw ook niet op de positieve beoordelingen, die waarschijnlijk zijn gekocht. Kortom, vermijd dit hotel, vooral als je reist met kinderen, en overweeg elders te verblijven in Milaan als je de taal niet spreekt. Het indienen van deze eerlijke beoordeling werd ook bemoeilijkt door een selectieve enquête die alleen positieve feedback leek te willen verzamelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was een regelrechte nachtmerrie. Het voelde alsof ik bestolen werd door de onprofessionele manier waarop het personeel ons behandelde. Mijn reispartner en ik hadden dit hotel geboekt voor een redelijke prijs, zoals op de boekingswebsite stond vermeld. Echter, bij aankomst eisten ze zonder enige schaamte het dubbele bedrag. De medewerkers aan de receptie waren respectloos en weigerden ons te helpen. Het bleek niet alleen ons te overkomen; we zagen andere gasten tegen hetzelfde onrecht vechten. Het hotel leek op de hoogte te zijn van de misleidende informatie op hun website, maar leek er totaal niet om te geven dat hun gasten hierdoor gedupeerd werden. Daar bovenop was de hygiëne ver te zoeken en was de prijs-kwaliteitverhouding ver te zoeken. Niemand verdient het om 120 euro per nacht te betalen voor zo'n belabberde ervaring. Het voelde alsof het hotel haar gasten oplichtte en bedroog. Mijn bezoek aan Milaan werd volledig verpest door dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn verblijf in Hotel Sabatino in Milaan werd ik geconfronteerd met aanzienlijke extra kosten bij het inchecken, die niet expliciet werden vermeld bij het boeken. Hoewel een deel hiervan de gemeentelijke toeristenbelasting betrof, was de rest als "servicekosten" onverwacht en verwarrend. Het personeel leek te suggereren dat deze praktijk normaal was, wat mijn vertrouwen in de transparantie van hun tarieven schaadde. Toen we elders een alternatief zochten, was de situatie nog vreemder toen de prijs plotseling steeg en medewerkers ons leken te volgen. Dit wekte argwaan over mogelijke afspraken tussen hotels om reizigers uit te buiten en onderling commissies te delen. Al met al was mijn ervaring bij Hotel Sabatino zeer stressvol en wekte het twijfels op over hun integriteit. Ik zou aanraden deze plek te vermijden als je op zoek bent naar eerlijke en duidelijke service bij het boeken van een verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was helaas een grote tegenvaller. Bij aankomst werd ik geconfronteerd met een kamer die duidelijk niet goed was schoongemaakt, met haren op de wc-bril en verschillende vloeistoffen op diverse plekken. Ook ontbrak er wc-papier en was er schimmel te vinden in de badkamer. Het feit dat ik bij aankomst nog eens 100 euro extra moest betalen voor de twee nachten, wat blijkbaar ergens in de bevestigingsmail stond, maakte de teleurstelling compleet. Daarbij was dit bedrag ook nog eens niet restitueerbaar. Uiteindelijk heb ik dus 300 euro betaald voor een onhygiënische kamer. Ook het beloofde ontbijt liet te wensen over, aangezien er slechts koffie en een croissant beschikbaar was. Kortom, dit hotel verdient zeker niet mijn aanbeveling. Het spijt me dat ik normaal gesproken geen reviews schrijf, maar deze ervaring was het vermelden waard. Het is begrijpelijk dat dit een accommodatie met twee sterren is, maar ik verwachtte toch meer voor de 305 euro die ik heb betaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel het hotel klein is en niet super luxe, heeft het zeker genoeg charme om gezellig te zijn. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Helaas kampten we met enkele imperfecties in de kamer, zoals een niet-functionerend stopcontact en een los doucheraam. Gelukkig compenseert de sfeervolle tuin deze minpuntjes ruimschoots. Het ontbijt was luxe en de cappuccino was werkelijk verrukkelijk. Een absolute aanrader!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl