ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Balneario De Mondariz

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vandaag bezochten we het hotel voor een communiefeest en we waren echt onder de indruk van zowel de prachtige locatie als de uitstekende service die we kregen. Het eten was overvloedig en van topkwaliteit, en ondanks dat het hotel nog vrij nieuw was, was de professionaliteit en vriendelijkheid van het personeel ongeëvenaard. Van de obers tot de begeleider en serveerster, iedereen was uiterst beleefd. We kwamen aan om 13:00 uur en vertrokken pas om 20:00 uur, maar dankzij de fantastische ervaring leek de tijd voorbij te vliegen. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring was dit zeg! We werden geconfronteerd met een situatie die meer leek op afpersing dan gastvrijheid. Het hotel was onbereikbaar toen we probeerden rechtstreeks te reserveren, dus boekten we via booking.com. Bij aankomst beweerden ze geen kennis te hebben van onze reservering vanwege een internetstoring... het was al laat en we moesten met ons 1-jarige kind overnachten. Ze gaven ons een verouderde kamer zonder geluidsisolatie, maar oké..., maar ze konden ons geen kinderbedje, kussen of extra handdoek verschaffen. Dit voor een verblijf van meer dan €200/nacht! Tot overmaat van ramp mocht ons kind de thermale baden niet gebruiken omdat hij jonger was dan 3 jaar (terwijl er op de boekingspagina van het hotel genaamd "balneário de mondariz" staat "alle kinderen zijn welkom" en dat was juist de hoofdreden van onze keuze voor een regenachtig weekend. We kwamen er ook achter dat we €70 hadden betaald voor de toegang van ons kind tot de thermale baden/zwembad (terwijl we bij de reservering expliciet de leeftijd hadden vermeld). En een terugbetaling? Het hotel weigerde elke verantwoordelijkheid te nemen en bood geen enkele vorm van hulp of oplossing. Het personeel was onbeschoft en cynisch. Tot overmaat van ramp weigerden ze zelfs hun naam te geven voor een schriftelijke klacht... Gelukkig konden we de rest van ons verblijf annuleren via booking.com en kregen we daarvoor een terugbetaling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Al vele jaren zijn wij trouwe bezoekers van het Mondariz Spa Hotel en hebben we keer op keer genoten van de unieke sfeer, de uitgebreide faciliteiten en de prachtige natuurlijke omgeving. Echter, door de jaren heen hebben we met een zekere spijt gezien dat sommige aspecten van het hotel en de aangeboden services langzaamaan zijn verwaarloosd. Ondanks dat het nog steeds een voortreffelijk hotel is, met attente medewerkers en een ongeëvenaarde locatie, is het duidelijk dat er investeringen nodig zijn om de oorspronkelijke pracht die het altijd heeft gekenmerkt, te herstellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een geweldige bestemming voor diverse evenementen, met een hotel dat luxe uitstraalt en een spa om helemaal tot rust te komen. Geniet van een verfrissende duik in het zwembad omringd door een prachtige tuin, gevolgd door heerlijk eten van hoge kwaliteit en uitstekende service. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut fantastisch en heeft alles wat je maar kunt wensen tijdens je verblijf. Het historische gebouw is prachtig, met een imposante entree en ruime kamers die zijn voorzien van comfortabele bedden en een luxe badkamer. Het restaurant is van topkwaliteit, met een uitgebreid buffet dat je keuzestress bezorgt door de vele heerlijke gerechten. De wellnessfaciliteiten en het zwembad zijn werkelijk fantastisch. Een perfecte score van 10/10 is dan ook zeker op zijn plaats.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl