ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Medium Prisma

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een geweldig hotel op een gunstige locatie bij het metrostation (Entenca). De kamer is knus en compact, maar biedt alle benodigde voorzieningen voor een comfortabel verblijf. Het ontbijt is voldoende en het personeel is vriendelijk, met dagelijkse schoonmaakservice. Het enige minpuntje is de beperkte geluidsisolatie, maar al met al is het een fantastische accommodatie waar je met een glimlach verblijft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie biedt redelijke voorzieningen, netheid, service en ontbijt. Het ontbijt wordt geserveerd binnen een ruim tijdsbestek, van 7.00 tot 11.00 uur (controleer de exacte uren en variaties gedurende de week). Gelegen nabij metrostations, vind je verschillende bars, cafés, restaurants, apotheken en kleine supermarkten in de omgeving. Helaas heeft de doucheruimte een Europese stijl waarbij deze niet volledig gesloten is, maar gedeeltelijk bedekt is met een glazen wand. De open kant houdt de spetters niet tegen, waardoor de hele badkamer nat wordt. Als er meer dan één persoon in de kamer is, kan dit ongemakkelijk zijn, aangezien de tweede persoon een doorweekte badkamer aantreft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was redelijk, met een ruime kamer maar een kleine badkamer. De verlichting liet wat te wensen over en er was weinig plek voor toiletspullen. Gelukkig was de douche wel goed en waren er voldoende handdoeken. Helaas kon je geen koffie krijgen, alleen bij het ontbijt. Voor drie nachten betaalden we 306 euro. De verwarming werkte goed en het bed was comfortabel. Al met al een prima plek, hoewel het slechts twee sterren heeft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prima verblijf gehad in dit hotel, maar de communicatie verliep enkel in het Engels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het ontbijtuur liep van 8u tot 11u, echter werd het buffet niet meer bijgevuld als je na 9u aanschoof. De hygiëne liet te wensen over in de badkamer, met vuilresten in de lavabo en douche, en al beginnende schimmel in de douche. Een WC-borstel ontbrak en werd niet verstrekt vanwege vermeende wettelijke beperkingen, wat een ongemakkelijk gevoel gaf na het gebruik van het toilet. De handdoeken die we ontvingen waren versleten of zelfs nog vies. Op de voorlaatste dag merkten we op dat de kamer niet was schoongemaakt. De geluidsisolatie was minimaal, waardoor we 's nachts werden gestoord door lawaaierige buren en geluiden in de kamer. Bij het uitchecken werden we onvriendelijk behandeld door de man bij de receptie. Elke vraag die we stelden werd met irritatie beantwoord, zonder enige interesse in ons verblijf of wensen voor een veilige reis terug. Al met al was het een teleurstellende ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl