ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Occidental Grand Fuerteventura

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van dit hotel is top, de kamers en bedden zijn comfortabel. Wel zijn ze wat verouderd en kunnen ze een opknapbeurt gebruiken. Er zijn wat lekkages en andere kleine mankementen die opvallen. Het eten is prima, maar er is niet veel variatie. Helaas kun je alleen in het hotel zelf eten met het all-inclusive arrangement, terwijl ze ook andere restaurants in de buurt hebben. Er staat elke dag een lange rij voor het restaurant, dat te klein is voor de groep gasten. De keuken van het restaurant kan de drukte niet aan, waardoor het eten soms niet goed gaar is. Het personeel heeft het te druk om klachten serieus te nemen. Gasten met een all-inclusive plus arrangement kunnen in een aparte eetgelegenheid terecht. Voor badhanddoeken vragen ze een borg van 10 euro, die slechts één keer kunnen worden omgewisseld, tenzij je 2 euro extra betaalt. De schoonmaak is wel in orde. Al met al voldoet dit hotel niet aan de verwachtingen van een viersterrenaccommodatie en zou eerder als een drie sterren worden beoordeeld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje! Het is heerlijk divers qua eten en de kamers bieden voldoende ruimte. Het strand is op loopafstand en er is zelfs een handige shuttle-service vanuit de receptie. De twee zwembaden zorgen ervoor dat het nooit te druk is en er is altijd wel een plekje vrij op een ligbed. Bovendien schenken ze bekende frisdrankmerken. Het feit dat het kleinere zwembad verwarmd is, zorgt voor extra comfort, vooral in koelere naseizoenen. Als je met de auto bent, is parkeren bij het winkelcentrum beneden handiger dan bij de receptie, waar het vaak druk is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

In de laatste week van april hebben we genoten van een heerlijke vakantie in dit hotel. De verhalen over oude kamers en de afstand tot het strand hadden geen invloed op onze ervaring. Iedereen beleeft het verblijf op zijn eigen manier, en wij hebben zeker genoten. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het animatieteam zorgt voor vermaak als je daar behoefte aan hebt. Het strand is op ongeveer 10 minuten loopafstand, maar er is ook een pendeldienst van en naar het hotel in de ochtend en middag. Het terrein en de tuinen zijn mooi trapsgewijs aangelegd wat voor een goede sfeer zorgt. De zwembaden zijn prachtig en alles eromheen is goed onderhouden. Een taxirit naar Morro Jable kost ongeveer 6 euro en vanaf daar kan je heerlijk terugwandelen langs de kust met veel gezellige winkels. Kortom, we hebben een fantastisch verblijf gehad en zijn het personeel enorm dankbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is als een tweede thuis voor ons geworden, we kiezen steeds vaker voor het royal level. Het personeel is ontzettend attent en kent onze drankjes al na een paar dagen. De kamers zijn misschien wat gedateerd, maar altijd brandschoon en we krijgen twee keer per dag schone handdoeken. Het buffet biedt heerlijk eten en vooral het ontbijt heeft een ruime keuze. Als we zin hebben, kunnen we elke dag in het andere restaurant van het royal level a la carte eten. 's Avonds is de bar ook erg gezellig, met vriendelijk personeel. We zullen zeker snel terugkeren, maar gaan nu eerst een keer naar een ander Barceló hotel in Corralejo.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is een plek van sereniteit en comfort, met royale zwembaden en kamers die uitkijken over de betoverende zee vanaf hun terrassen. Hoewel het restaurant soms druk kan zijn en het personeel niet altijd even hartelijk is, hebben we toch ten volle genoten van onze vakantie. We kijken er al naar uit om terug te keren naar deze geweldige locatie!



© 2007-2025 ReisChecker.nl