ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel H10 Rubic

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch dineren met een uitgebreide selectie aan gerechten. Alles smaakte vers en er was elke dag wel iets verrassends op het menu. Het personeel was niet alleen vriendelijk maar ook zeer hulpvaardig. Bovendien is het resort goed onderhouden en biedt het leuke animatie voor de kleintjes. Topervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een bijzondere ervaring hebben we gehad, ondanks de moeilijke omstandigheden. Na het onverwachte verlies van mijn schoonmoeder vorig jaar op 27 december, zochten we dit jaar, samen met mijn schoonvader en de gezinnen van hun twee kinderen, naar een manier om de kerstdagen op een positieve manier door te komen. We wilden een plek vol licht en warmte, waar we even konden stilstaan en alle zorgen konden vergeten. Na last-minute besloten te hebben, hadden we de keuze tussen de Canarische eilanden en Curaçao. Uiteindelijk kozen we voor dit hotel vanwege de vele lovende recensies en het feit dat het zowel de kinderen als de volwassenen genoeg vermaak en luxe bood. Het 'privilege' pakket, waarbij je tegen een meerprijs toegang had tot bepaalde faciliteiten, trok vooral onze aandacht. Hoewel er een fout was gemaakt met de boeking van deze optie, was ons verblijf zonder deze extra's ook uitstekend. De kinderen hadden de tijd van hun leven in het verwarmde zwembad, met het grote schaakspel en in de kinderclub. Mijn vrouw genoot van wandelingen, bijvoorbeeld naar de 'rode' berg, een aanrader vanwege de dode vulkaankrater, en langs de zee. Mijn schoonzus deed enthousiast mee aan alle activiteiten, mijn schoonvader dronk een lekker drankje en maakte wandelingen in zijn eentje, mijn zwager lag heerlijk bij het zwembad, en ik kon eindelijk wat rust vinden om te lezen. Kortom, voor iedereen was er genoeg te beleven. Het resort, met één groot gebouw en meerdere kleine appartementengebouwen verspreid over het terrein, zorgde ervoor dat ondanks de drukte het niet massaal aanvoelde. De vele gezellige barretjes droegen bij aan het knusse gevoel van kleinschaligheid. Het personeel verdient een groot compliment. Wat waren ze vriendelijk en behulpzaam! Ondanks eventuele klachten die ik had gelezen, waren wij onder de indruk van hun constante inzet om onze vakantie onvergetelijk te maken. Ze stonden altijd voor ons klaar en deden zelfs extra moeite om ons verblijf nog aangenamer te maken. Hun klantgerichtheid was echt bewonderenswaardig. Kortom, ondanks het verdriet was het een week vol fijne herinneringen. We overwegen serieus om volgend jaar weer terug te komen, vooral vanwege het vriendelijke personeel en de kwaliteit die het hotel te bieden heeft. Bedankt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb ontzettend genoten van de ontspannende yogales. Een speciale dank aan David voor deze prachtige ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd en straalt volmaaktheid uit. Het mag dan wel wat afgelegen liggen van andere interessante plekken, maar als je van plan bent om het resort niet te verlaten, is dit een uitstekende keuze. De cliëntèle lijkt op die van een bejaardentehuis, met veel mensen die moeilijk ter been zijn en kampen met overgewicht. Daarnaast zijn er veel Britten met opvallende kledingstijlen waar je je ogen niet vanaf kunt houden. Het ontbijt is dan ook niet bepaald smakelijk. Als dit de gewenste doelgroep van het hotel is, hebben wij duidelijk de verkeerde keuze gemaakt. Het zou beter zijn als het hotel een diversere mix aan gasten zou aantrekken, met ook wat jongere bezoekers om wat meer dynamiek en levendigheid in het resort te brengen, want daar ontbreekt het momenteel aan. Als we dit van tevoren hadden geweten, hadden we zeker niet voor deze accommodatie gekozen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Met mijn schoonfamilie brachten we een week door in het hotel van 19-26 april. We waren met 14 personen, inclusief twee kinderen. De ervaring begon met de teleurstellende service in het restaurant, waar het personeel chagrijnig en onvriendelijk was. Gelukkig maakte het receptiepersoneel en het personeel van de kamers dat ruimschoots goed met hun vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Het receptiegebouw straalde luxe uit en werd goed onderhouden. Helaas was de rest van het resort enigszins verouderd, wat zich ook vertaalde naar de kamers. Onze kamer was schoon, maar het bed was erg hard. Sommige familieleden hadden echter last van kakkerlakken in hun kamer en anderen vonden het ontbreken van een topmatras oncomfortabel. Het restaurantpersoneel zorgde voor verdere frustraties, vooral op de eerste dag toen we van het ene buffetrestaurant naar het andere werden gestuurd. Communicatieproblemen ontstonden vanwege een gebrek aan Engels sprekend personeel, wat leidde tot een onaangename sfeer. Het eten in het restaurant varieerde van matig tot slecht, met overgaar vlees en teleurstellende diners. Gelukkig maakten de bezoeken aan de pizzeria, dinershow en steakhouse het verblijf iets aangenamer, vooral dankzij de vermakelijke dinershow en de goede pizza's. Over het algemeen vonden we dat de prijs die we betaalden niet overeenkwam met de kwaliteit die we kregen. Het hotel leek eerder op een 3-sterrenaccommodatie dan een 5-sterrenhotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl