ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel H10 Lanzarote Princess

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Alles was top geregeld tijdens ons verblijf! Vooral Hugo sprong eruit, wat een geweldige kerel. Het animatieteam wist ons goed te vermaken en het barpersoneel zorgde voor de nodige dosis humor en gezelligheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze keuze voor dit hotel bleek een schot in de roos te zijn. Samen met onze dochter kozen we voor een suite en de kamer overtrof onze verwachtingen. Onze dochter sliep in een apart bed in de woonkamer, wat ze geweldig vond. Hoewel de badkamer wat gedateerd was, gaf het juist een charmante uitstraling en was alles brandschoon en goed functionerend. Het animatieteam zorgde voor veel vermaak en het personeel was uiterst vriendelijk. Hygiëne staat hoog in het vaandel in dit hotel, wat voor ons erg belangrijk is. Ik denk dat we hier zeker nog eens zullen terugkeren. Het enige minpuntje was het eten in het Italiaanse restaurant, waar we niet echt van genoten hebben en daarom besloten om naar het buffet te gaan, waar een ruime keuze aan heerlijke gerechten was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Leuk hotel, keurig en fris. De kamers zijn in orde, met een mooie inloopregendouche - ik ben geen fan van baden. Het toilet is laag, wat voor ons lange mensen niet ideaal is. De kamer heeft een grote tv en een ruim balkon op de begane grond. Gelukkig weinig last van lawaai van buren. Je kunt zowel links als rechts langs het strand wandelen naar de winkelstraten. Het strand en restaurants liggen aan de overkant van de weg, met hellingen en trappen. We hebben genoten van een rustige vakantie. Roken is alleen toegestaan op specifieke plekken, zoals bij het zwembad, voor het hotel en op je eigen balkon. Velen trokken zich daar echter niets van aan. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden en de parasols zijn stevig vastgezet vanwege de wind. Het zwembad is fijn en goed onderhouden, ook voor de kleintjes. Overdag is er voldoende animatie, met leuke activiteiten zoals een drumworkshop. 's Avonds is er entertainment voor zowel kinderen als volwassenen, maar soms vonden we de muziek iets te hard. Leuke shows gezien met zang, dans en acrobatiek. Om 23.00 uur stopt harde muziek, maar de bar blijft open. Overdag is er altijd live muziek in de bar. De "White party" was teleurstellend. We hebben 12 dagen all-inclusive verbleven in juni. Het weer was goed, met slechts 2 bewolkte dagen. Er is een goede koffiebar en heerlijke taart en gebak, allemaal inbegrepen. Overdag zijn er diverse snacks beschikbaar. Het eten liet aanvankelijk te wensen over, met koud eten en lege bakken. Feedback gegeven en dit werd snel verbeterd. Het bleek een personeelsprobleem te zijn. De kwaliteit van het eten verbeterde aanzienlijk, hoewel de keuze in vlees en vis beperkt bleef. We zijn wellicht wat verwend door eerdere ervaringen in Turkije. Het ontbijt was prima, met voldoende keuze. De lunch en het diner hadden vooral een uitgebreide saladebar en veel dessertopties. Alles was van goede kwaliteit en er was altijd veel vers fruit. Ook aan pasta, rijst en kindermenu's geen gebrek. Tips: - Neem wasknijpers mee voor je handdoeken. - Huur een auto bij Avis (in het hotel) voor een dag om de omgeving te verkennen. Goedkoper en sneller dan georganiseerde dagtrips. Puerto del Carmen is een aanrader en zoek van tevoren wat je wilt zien op Google Maps. - Het kan 's avonds fris zijn door de wind, dus neem een jasje mee. - Uit eten en drinken buiten het hotel is vaak goedkoper dan in Nederland. Al met al een prima vakantie gehad in dit gastvrije hotel, waar ze echt wat doen met feedback.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient wat ons betreft geen ster. De hele ervaring was een grote puinhoop. Bij het ontbijt was het een onaangename verrassing om een laag stof op de sprinklerbuizen aan te treffen, en de stoelen waren zo smerig dat je er liever niet op wilt zitten. Schoon bestek en borden waren schaars, en de kwaliteit van het eten liet ook veel te wensen over. Het plafond lekte water, waardoor de eetzaal 's avonds een vreemde blauwe gloed had. En terwijl je wachtte bij de afzuigkap voor je gerecht, druppelde er vet op je neer. De problemen met de kamersleutels dwongen ons om dagelijks twee keer naar de receptie te gaan, en in plaats van oplossingen kregen we de schuld bij elkaar te houden met magneten. Het hotel was ronduit belachelijk te noemen. Bloed lag al een week in de lift zonder dat er actie werd ondernomen, en ons verzoek om een nieuwe waterkoker werd keer op keer genegeerd. De kopjes en glazen op de kamer waren te vies om aan te raken, en er lagen overal haren die niet van ons waren. De douchetemperatuur was onbetrouwbaar en gevaarlijk, vooral met een jong kind. Bij het zwembad lagen kapotte tegels. Kortom, er viel nog veel meer aan te merken. Doe jezelf een plezier en kies ergens anders voor je vakantieverblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring met Hotel H10 Princess Lanzarote en de diensten van Corendon hebben ons zeer teleurgesteld. De voorzieningen en service die werden geboden, voldoen absoluut niet aan de verwachtingen die je mag hebben van een hotel in deze prijscategorie. Kamervoorzieningen • De douchewaterstraal was minimaal door een defecte slang. • Schimmel op de kitnaden en tegels in de badkamer was zichtbaar. • Een dikke laag stof op de sifon van de wastafel was duidelijk zichtbaar vanaf het toilet. • Overal in de kamer zwarte haren; het leek erop dat de housekeeping geen stofzuiger gebruikte. • Een roestige waterkoker die ondanks melding niet werd vervangen. • De tv werkte niet; pas na verschillende meldingen werd het probleem verholpen. • Glazen op de kamer waren vies. • De watertemperatuur schommelde sterk, wat vooral gevaarlijk is voor kinderen. Service en klantvriendelijkheid • De sleutelkaarten werden herhaaldelijk gedeactiveerd, wat resulteerde in problemen om onze kamer of het complex binnen te komen. Dit leidde zelfs tot frustraties met de receptiemanager, die de schuld bij ons legde. • Er werd niet gereageerd op onze e-mail waarin we onze teleurstelling uitten. Hygiëne en veiligheid in het algemeen • De toegangsdeur naar het strand was vaak kapot of stond constant open. • Rond het zwembad lagen kapotte tegels, wat een groot risico op verwondingen met zich meebracht. • Speeltoestellen waren bedekt met vogelpoep, wat niet acceptabel is voor kinderen. • Tegels bij het kinderzwembad waren kapot en gevaarlijk, zonder juiste afzetting. • Een lekkage in het plafond van de eetzaal, waar mensen lopen, was niet gemarkeerd met een waarschuwingsbordje. Dit vormde een veiligheidsrisico. • Borden en glazen in het restaurant waren vies en beschadigd. • Er waren kakkerlakken op de gangen en vlekken die op bloed leken in de lift, waar niets aan werd gedaan. Restaurant • Bestek en servies waren vaak vies en veel borden waren gebroken. • De afzuigkap lekte vet bij het live cooking gedeelte, waardoor er veel rook en geurontwikkeling was. • De stoelen waren versleten en aan vervanging toe. • Op de laatste ochtend werden we vroeg opgehaald en vroegen we vriendelijk aan de receptie of we eerder mochten ontbijten. Hoewel dit aanvankelijk werd goedgekeurd, werden we later bij de deur genegeerd door het personeel. Pas toen de receptiemedewerker ons opmerkte, werden we binnen gelaten. Dit zorgde voor een ongemakkelijke situatie waarbij we merkten dat het personeel niet professioneel en respectvol met gasten omging. Het personeel moet begrijpen dat de gasten indirect hun salaris betalen en zich daar ook naar gedragen. Na ons verblijf in H10 Princess Lanzarote, verlangen we alweer naar een nieuwe vakantie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl