- Prijs / kwaliteit2
- Ligging9
- Service5
- Kindvriendelijkheid1
In september verbleven wij in dit hotel en hadden een kamer met privileges op basis van halfpension. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Helaas liet de netheid van de kamer te wensen over, met een vies toilet en een slechte wifi-ontvangst, zowel op de kamer als in de gemeenschappelijke ruimtes. Ook de voordelen van een prestigekamer, zoals koffie- en theefaciliteiten en een welkomstgeschenk, ontbraken. Daarnaast kon het voordeel van langer op de kamer blijven vanwege overbezetting niet worden benut, ondanks dat het hotel er niet volledig volgeboekt uitzag. We werden gestoord door lawaai zowel overdag als 's nachts door luidruchtige Engelse gasten, wat resulteerde in slapeloze nachten door feestjes op hun kamer. Het ontbijtbuffet was OK, maar het diner liet te wensen over met tonijn uit blik als voorgerecht en borden die niet werden afgeruimd. Het voordeel van de privileges was dat we á la carte konden kiezen. Al met al kunnen we stellen dat dit hotel een drie sterren waardering verdient.