ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel H10 Costa Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel de kamer zelf goed was, liet de service enorm te wensen over. Ik zou het niet aanraden aan iemand die hier wil verblijven. Bij aankomst kregen we de verkeerde kamer toegewezen, en de receptioniste leek weinig moeite te willen doen om dit op te lossen. Uiteindelijk betaalden we twee dagen voor een duurdere kamer die ons teleurstelde. Toen we eindelijk in de juiste kamer zaten, werden we 's nachts geconfronteerd met schilderwerk en een storende verflucht die dagen aanhield. Het personeel leek niet geïnteresseerd in het bieden van een oplossing en bagatelliseerde het probleem door te beweren dat de verflucht niet schadelijk was. We moesten dus met onze baby in deze onaangename geur slapen. Na deze ervaring zal ik dit hotel absoluut vermijden en anderen aanraden hetzelfde te doen. Onze eerdere ervaringen op de Canarische Eilanden waren altijd geweldig, maar dit hotel heeft mijn vertrouwen in de service daar zeker geschaad. Het mag dan een goede locatie en kamer hebben, maar de service liet veel te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na het lezen van verschillende negatieve reviews voor ons vertrek, waren we een beetje nerveus en vreesden we dat onze ervaring zou tegenvallen. Gelukkig bleek het tegenovergestelde waar te zijn! De locatie was geweldig, aan het begin van een prachtige wandelboulevard en heerlijk rustig. Als we behoefte hadden aan wat drukte, konden we dat gemakkelijk op loopafstand vinden. 's Avonds hebben we zelfs geen geluidsoverlast ervaren, zelfs niet vóór 23.00 uur. Het ontbijt was uitgebreid en verrukkelijk, en het dinerbuffet bood een grote variatie aan gerechten die allemaal schoon en goed gepresenteerd waren. Hoewel het nog steeds een buffet blijft, was de kwaliteit top. We hadden een junior suite geboekt met Privilege, waardoor we zonder extra kosten konden genieten van de à la carte restaurants. De suite was ruim, prachtig ingericht (waarschijnlijk pas vernieuwd), met een heerlijke douche en een adembenemend uitzicht op zee. Het personeel verdient een pluim, altijd vriendelijk en gastvrij. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad, mede dankzij het geweldige weer. We zouden zeker terugkomen voor een herhaling van deze ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Terug van een weekje in H10 Costa Adeje en we hebben genoten van het zalige weer. Ondanks dat, waren er wel wat grote minpunten bij dit hotel. De kamer was prachtig en ruim, de douche was fijn, hoewel onze deur niet goed sloot. Echter, het lawaai van een afzuiging hield ons de hele nacht wakker. Het restaurant voelde verouderd aan en het eten was niet bijzonder, vaak smaakloos. Gelukkig was er wel een leuk aanbod bij de poolbar in de namiddag. De drankjes waren prima, veel keuze en heerlijke cocktails. Het was ook fijn dat we 's avonds naar de skybar op het privilege terras mochten. Het grote minpunt was het gebrek aan sfeer in het hotel, de animatie was bijna onbestaande en we werden twee keer 's avonds weggestuurd uit delen van het hotel vanwege een congres. Ondanks het aanzienlijke bedrag dat we voor de reis hadden betaald, werd ons hotel plotseling voor de helft ontoegankelijk gemaakt! Onbegrijpelijk voor ons. De locatie was erg rustig, maar wel veel bergopwaarts, dus niet ideaal voor minder mobiele gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was redelijk, maar niet perfect. De kamers waren niet erg ruim en de bedden waren niet comfortabel. Gelukkig kregen we uiteindelijk wel het derde bed waar we om hadden gevraagd. De airconditioning en ventilator werkten niet zoals verwacht. Het ontbijt was lekker, maar het warme eten was niet altijd goed op temperatuur. Het personeel bij de receptie was niet erg vriendelijk. Gelukkig was het zwembad wel heerlijk. Helaas waren er extra kosten voor het gebruik van de kluis en het wisselen van handdoeken bij het zwembad. Al met al was ons verblijf niet helemaal wat we ervan hadden verwacht en vonden we de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het uiterlijk van het hotel is prachtig en de zwembaden waren geweldig! Het kinderbad was behoorlijk koud in vergelijking met de andere zwembaden, maar het had wel een leuke uitstraling. We hadden een junior suite geboekt met uitzicht op zee. Helaas kregen we bij aankomst een kamer zonder uitzicht op zee. De receptiemedewerkers waren niet erg behulpzaam en zeiden simpelweg dat er de eerste twee dagen geen andere kamer beschikbaar was. Gelukkig kregen we na twee dagen wel de kamer die we hadden geboekt en deze was prachtig, ondanks dat het douchewater eruit liep. Halverwege de vakantie werden we rond 23:00 uur erg ziek van een sterke verflucht in onze kamer, veroorzaakt door verfwerken in de keuken 's nachts, zonder voorafgaande melding zoals bij de wifi-werkzaamheden. Na melding kregen we gelukkig een andere kamer voor die nacht. We kwamen naar het hotel om samen met ons tweejarige kindje tot rust te komen en Tenerife te verkennen, maar elke avond tussen 21:00 en iets na 23:00 uur was er luide en storende muziek. Persoonlijk vond ik dit erg vervelend en te lang durend. Het ontbijt en diner waren erg uitgebreid en het eten zag er mooi uit. De obers waren vriendelijk, maar helaas vonden we de smaak van het eten erg ondermaats - taai, koud of smaakloos. De TUI-medewerker Ageeth was daarentegen uiterst vriendelijk en behulpzaam! Haar vriendelijkheid en professionele aanpak maakten ons verblijf aangenamer. Al met al zou ik dit hotel niet persoonlijk aanbevelen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl