ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Catalonia Las Vegas

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van een verblijf in La Nina (23-07/06-08) en we hebben genoten van ons verblijf in dit uitstekende hotel. Het eten was van goede kwaliteit, al was het niet gloeiend heet, maar zeker ook niet koud. Het werd op een aangename manier warm gehouden, wat zorgde voor een gevarieerde keuze voor iedereen. Er waren voldoende ligbedden bij het zwembad, en het animatieteam was ook geweldig - hoewel ze niet in het Nederlands spraken, was het toch goed te volgen, ook voor de kinderen. De kamers waren schoon en goed onderhouden. Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral naar de kinderen toe. Voor ons was dit een fantastische vakantie-ervaring. Groetjes, Dick en Petra.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel was een aangename verrassing: het eten was lekker en hoewel niet gloeiend heet, zeker ook niet koud. Er was voldoende variatie voor iedereen om van te genieten. Bij het zwembad waren genoeg ligbedden beschikbaar zonder dat er 's ochtends een handdoekenrace nodig was. De receptie spreekt Nederlands en het animatieteam zorgde voor vermaak voor kinderen, ondanks dat ze zelf niet Nederlandstalig waren. De kamers waren ruim, schoon en netjes, met een handdoekenservice. De ligging van het hotel was ideaal met winkels en het strand in de buurt, en een supermarkt recht tegenover het hotel voor het geval dat. Hotelgasten konden gratis parkeren in de parkeergarage onder het hotel. Al met al was dit een van de beste hotels die we bezocht hebben en ik kan me niet voorstellen waarom iemand hier nog over zou klagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Onze hele familie verbleef in La Nina H10 van 31 augustus tot 7 september. We waren met 8 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 4 jaar oud. Wat ons het meest opviel was de ontspannen sfeer die er hing. Vooral de Spanjaarden waren erg vriendelijk, vooral tegen de kinderen. Er waren geen gestreste en luidruchtige Engelsen of nog erger, Russen te bekennen. Geen vroege handdoekjesrace om 6 uur 's ochtends; we konden gewoon om 11 uur rustig naar het zwembad gaan en er was altijd genoeg ruimte met eigen ligbedden. Het eten was ook van goede kwaliteit voor een all-inclusive verblijf. Ja, af en toe had het wat warmer mogen zijn, maar daar hoor je ons niet over klagen. Het aanbod was gevarieerd en lekker. Oh ja, voor degenen die die kant op gaan, het "Lorro Parque" is een absolute aanrader. Een prachtige dierentuin met indrukwekkende shows. Tip: boek dit ter plaatse bij een boekingskantoor in de stad waar je verblijft, want dit scheelt ongeveer 19 euro per persoon in vergelijking met het boeken via een touroperator. Kortom, het was een zeer geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Twee dagen voor onze geplande aankomst bleek ons oorspronkelijke hotel (H10 Las Palmeras) volgeboekt te zijn en werden we omgeboekt naar La Nina. In eerste instantie waren mijn verwachtingen niet hoog na het bekijken van de brochure van het hotel. Maar bij aankomst werden we aangenaam verrast. De kamer en badkamer waren ruim en schoon, de lobby en het restaurant zagen er prachtig uit. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, zelfs toen de föhn niet werkte. Het eten was verrukkelijk! En dat zeg ik niet snel, maar ik ben zelfs twee kilo aangekomen tijdens ons verblijf. Het enige minpunt was dat er voornamelijk Spaanse gasten verbleven, maar als je met een groep reist, is dit geen probleem. De animatie in het hotel vond ik wat matig, maar gelukkig was er buiten het hotel genoeg te doen. Al met al is La Nina een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

In november hebben wij acht dagen doorgebracht in La Nina. Het hotel is prachtig en heeft een perfecte ligging, slechts twee minuten van het strand verwijderd. Er zijn echter enkele verbeterpunten die we willen benoemen: het personeel zou beter Engels moeten spreken, de handdoekenservice bij het zwembad kan worden verbeterd (soms geen handdoeken beschikbaar) en het eten mag wel iets warmer zijn. Desondanks is het over het algemeen een uitstekend hotel. - Edwin en Jacqueline.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel biedt een vredige omgeving met een adembenemend uitzicht op de haven van Porto Colom. De kamers zijn stijlvol en royaal van formaat. Helaas liet de staat van de ligstoelen bij het zwembad te wensen over en was het grootste minpunt de lauwe temperatuur van het avondeten, wat de ervaring helaas enigszins temperde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel is perfect voor gasten die op zoek zijn naar een oase van rust en ontspanning tijdens hun vakantie. Hier vind je geen lawaai van kinderen of opdringerige animatoren. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Het restaurant biedt een ruime keuze aan gerechten, maar sommige gasten vinden dat het eten beter verwarmd kan worden voordat het geserveerd wordt. Dit hotel is minder geschikt voor gezinnen met kinderen, maar ideaal voor gasten die willen relaxen en ongestoord willen genieten van hun verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service6

Een derde bezoek aan het H10 hotel op Tenerife La Niña is niet iets wat ik zou aanraden. Hoewel het een mooi en ruim hotel is met schone kamers, valt het eten bij het zwembad tegen: elke dag hetzelfde aanbod van friet en hamburgers. De bar opent pas om 20 uur 's avonds en is niet bepaald gezellig. De animatie vindt plaats in een kelder, wat de all-inclusive ervaring minder aantrekkelijk maakt. Daarom zou ik eerder H10 Las Palmeras aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Ik heb in februari 2008 een week in dit hotel doorgebracht. De locatie en accommodatie waren uitstekend. Het ontbijt was prima, maar de overige maaltijden waren ronduit verschrikkelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt prachtig met ruime en kraakheldere kamers. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was geweldig met een grote variatie. Er verbleven voornamelijk Spanjaarden in het hotel, wat zorgde voor een lokale sfeer. Het enige minpuntje was dat er te weinig parasols bij het zwembad waren voor het aantal gasten. Desondanks hebben wij hier echt genoten van een fantastische tijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service8

Recent verbleven we in hotel H10 La Nina en we waren teleurgesteld door het feit dat het eten niet goed warm was, zoals ook andere mensen eerder hadden opgemerkt. Het viel ons op dat er weinig actie werd ondernomen ondanks de vele klachten hierover. Bovendien leken bepaalde regels niet te worden gehandhaafd, zoals het dragen van korte broeken in de eetzaal en het vroeg in de ochtend reserveren van ligbedden bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We zijn pas teruggekomen (18 april 2008). Het hotel was geweldig, het eten was lekker en gevarieerd, alleen soms niet helemaal warm. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Tussen 26 april en 8 mei 2008 verbleven wij 13 dagen in Hotel H10-La Nina met 4 volwassenen en 2 kinderen (8 en 5 jaar). We hadden gekozen voor een all-inclusive arrangement. De kamers waren ruim en de badkamer was goed verzorgd. De meeste gasten waren Spaans en erg vriendelijk. Er waren genoeg ligstoelen beschikbaar bij het zwembad, zelfs als je wat later aankwam. Het ontbijtbuffet, lunchbuffet en avondeten waren uitgebreid en altijd warm! Kortom, we waren erg onder de indruk van dit hotel. Een tip die we willen delen: we hebben het hotel via internet geboekt voor 13 dagen all-inclusief voor 4 volwassenen en 2 kinderen voor €3600. De retourvlucht met Ryanair vanaf Duitsland naar Tenerife voor 6 personen kostte €1000 en de transfers van de luchthaven naar het hotel met 2 taxi's waren €90. De totale vakantieprijs per persoon voor 13 dagen was €780. Het was elke euro waard, geen vertragingen op de luchthaven, gewoon perfect! We raden het zeker aan. Familie Westermann - Vianen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel was top met heerlijke maaltijden, al vonden wij dat ze het avondeten iets eerder hadden mogen serveren. Er waren genoeg ligstoelen bij het zwembad en we hebben genoten van een lange wandeling langs het strand. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb 10 dagen doorgebracht in La Nina en ben op 18 juni teruggekomen. Het weer was prachtig en het hotel was fantastisch. Het personeel was erg vriendelijk en de kamers waren mooi en werden elke dag grondig schoongemaakt. Het eten was heerlijk en gevarieerd, hoewel soms niet helemaal warm. Het enige minpuntje was dat het avondeten wat laat begon, pas vanaf 19:30. Tijdens mijn verblijf was ik jarig en bij terugkomst op mijn kamer na het avondeten stond er een verrassing klaar: een fles champagne met twee glazen en een kaartje van het hotel. Dat was een leuke touch! Over het algemeen was het echt een geweldig hotel. Het enige kleine minpuntje was dat het personeel wel heel vriendelijk was, maar hun Engels mocht wel iets beter zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

De aanwezigheid van veel Spaanse gasten zorgde voor een ontspannen sfeer en de vriendelijke en gastvrije medewerkers, vooral bij de receptie, verdienen een pluim. Het was fijn dat we op de dag van vertrek onze kamer tot 18.00 uur konden behouden. We verbleven in een prachtige ruime junior suite op de 10e verdieping, hoewel de originele op de 4e verdieping misschien nog mooier was. Echter, deze was te dicht bij het avondentertainment, wat met twee kleine kinderen niet ideaal was. De kamers waren goed schoon en werden goed onderhouden. Het eten was goed, hoewel de presentatie beter kon, zoals vaak het geval is. Gelukkig was het eten niet te koud. De locatie was ideaal, vlakbij het strand en met gratis parkeren. Al met al een aanrader om te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb al in talloze hotels over de hele wereld verbleven en ik ben niet snel onder de indruk, maar deze verdient absoluut een pluim. Geen enkele negatieve reactie te bekennen – dit hotel is topklasse!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

We zijn met zes personen geweest: twee gezinnen met elk een kind, wat al wat ouder was (14 en 19 jaar). Alles was perfect geregeld tijdens ons verblijf. Het eten was echt fantastisch, dus de mensen die klagen hebben of gewoon pech gehad of hebben geen idee wat echt lekker eten is. Thuis is het natuurlijk nooit helemaal hetzelfde, maar als je ter plekke tong, garnalen en entrecote voor je neus gebakken ziet worden bij live-cooking, dan valt er echt niets te klagen. We zijn ook nooit verveeld geraakt van het eten, wat we helaas wel eens hebben meegemaakt in andere hotels. Tenerife zelf is ook zeker de moeite waard om te verkennen. Kortom, we hebben echt een fantastische vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Ons verblijf bij La Nina was fantastisch! Het personeel was ontzettend vriendelijk en er waren geen communicatieproblemen. Het animatieteam was erg vermakelijk, vooral Ben die net was begonnen toen wij er waren. Hij was een zeer ervaren animator zonder opdringerig te zijn. Het eten was heerlijk en de kamers waren ruim met een prachtig uitzicht op zee. De omgeving was gezellig, vooral bij de haven. Een absolute aanrader is het boeken van een trike tour, wat wij ook hebben gedaan en enorm van hebben genoten. Bij La Nina was er geen haast om handdoeken te leggen bij het zwembad, waardoor we rustig konden ontbijten en later nog genoeg plek hadden om te relaxen. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Van 10 tot 21 september genoten we van een geweldig verblijf in hotel La Niña. De kamers waren prachtig en ruim, vooral de moderne badkamer sprak ons aan. Vanaf ons balkon hadden we een prachtig uitzicht op de zee en het zwembad. Het eten was verrassend gevarieerd en heerlijk. Op mijn verjaardag verraste het hotel ons met een attent kaartje en een fles cava op de kamer. Een handige tip: als je een auto huurt, kun je deze 's avonds gratis parkeren in de ondergrondse garage van het hotel. Ik wens iedereen een fijne vakantie toe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Afgelopen week verbleef ik met mijn vriendinnen in Hotel H10 La Nina. Het eten was verrukkelijk en er was een overvloed aan keuzes. De kamers waren ruim en zeer schoon. De animatie was top. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad en zouden zeker overwegen om hier weer terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is werkelijk fantastisch! Elke avond genoot ik weer van het heerlijke eten en de service was echt top. Het housekeeping team was erg georganiseerd en het vertrek verliep soepel. Toen we heel vroeg moesten opstaan voor onze vlucht dachten we al met tegenzin aan het vertrek zonder ontbijt, maar tot onze verrassing stond er 's ochtends vroeg een ontbijt klaar voor de vroege vertrekkers. Gewoon geweldig! Door deze positieve ervaring hebben we besloten langer op dit prachtige eiland te blijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel is echt een aanrader! De kamers zijn fris en schoon, de locatie is perfect en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is heerlijk, hoewel soms een beetje lauw, maar ach. Ook het zwembad is heerlijk om te vertoeven. Het enige minpuntje is dat er wat kapotte ligstoelen bij het zwembad waren, waar helaas niet direct iets aan werd gedaan. Als je dan later op de dag bij het zwembad komt, loop je het risico om op een kapotte stoel te moeten zitten (toeristen slepen met stoelen). Desondanks was het een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Van 1 september tot en met 15 september 2008 verbleven we met vier personen in hotel La Nina, en het was werkelijk fantastisch. De kamers waren ruim en zeer verzorgd, met een prachtig uitzicht. Het eten was verrukkelijk en zeker niet lauw, en zeer gevarieerd. Het zwembad was ook top, gelukkig zonder strijd om een ligbed. Het strand was gezellig, vooral met de haven, al zijn we daar slechts één keer geweest. Je moest betalen voor een strandbed, wat prima is voor een paar keer, maar anders kan het aardig in de papieren lopen. We hebben leuke mensen ontmoet en het animatieteam was geweldig, vooral Ben, en absoluut niet opdringerig. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad en zeker reden om nog eens terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onze recente vakantie was echt fantastisch! De accommodatie was prima, alhoewel bij ons het behang een beetje los zat. Wat ik wel vond, was dat het iets aan de prijzige kant was voor de grootte van de kamer. Het eten was geweldig. Elke ochtend verse eieren en overdag en 's avonds versgebakken vis of vlees. Het personeel was erg vriendelijk, zowel aan de bar als bij de receptie. Wel moesten we soms wel vechten om goede ligbedjes bij het zwembad te bemachtigen, maar gelukkig waren er genoeg beschikbaar en ze waren allemaal in goede staat. Jammer genoeg was het zwembad niet verwarmd, dus in november was het vrij frisjes om te zwemmen. De locatie was perfect. Ondanks dat het aan de hoofdstraat lag, was het erg rustig en hadden we geen last van rumoerige feestgangers of iets dergelijks. Er was een taxistandplaats naast de deur. Al met al zeker een plek om terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Onze tweede week in La Nina was geweldig! Wat zo fijn is aan dit hotel, is de ligging vlakbij het strand en de nabijheid van winkeltjes en restaurants die je binnen 2 minuten via een achterhek kunt bereiken met je kamerpasje. De kamers zijn keurig en fris. Het lijkt erop dat ze recentelijk gerenoveerd zijn, gezien het werk dat nog gaande was in enkele andere kamers. Bij aankomst werden we verrast met 2 badjassen en 2 flesjes wijn op de kamer, geweldig! Het eten was smakelijk en gevarieerd, en bijna alles was warm, wat vorig jaar nog een minpuntje was. Het zwembadwater mocht wel wat warmer zijn, maar er waren genoeg ligbedden beschikbaar. Iedereen leek echter te azen op de nieuwste bedjes, maar naar verwachting zullen die binnenkort allemaal vernieuwd zijn. Kortom, een uitstekend hotel voor wie dicht bij het strand wil verblijven en wat meer rust wil ervaren dan in bijvoorbeeld Playa de Las Américas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Een oase van rust, dit hotel is ideaal voor wie liever niet te veel drukte om zich heen heeft. Het zwembad is in de middag nog lekker beschikbaar en er zijn altijd voldoende ligbedden. Het hotel ademt een serene sfeer uit, met een mix van gasten uit diverse landen. Het is zelfs mogelijk om je eigen bier en drankjes te tappen tijdens het eten of bij het zwembad. De animatie is subtiel en niet opdringerig. Het enige kleine minpuntje is de lift, die soms wat traag kan zijn. Maar ach, het is vakantie, dus relax. In de buurt zijn leuke winkeltjes te vinden en op slechts 10 minuten loopafstand bevindt zich het uitgaansgebied waar voornamelijk Engelse gasten te vinden zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Het personeel is niet bepaald hartelijk en de keuken laat te wensen over wat betreft hygiëne. Het eten heeft een vettige smaak en het lijkt alsof zowel vis als vlees op dezelfde grill wordt bereid. Het spek is bijna oneetbaar en de gerechten worden lauw geserveerd. Het hotel heeft dringend behoefte aan renovatie, vooral het versleten kraanwerk. Kortom, de kwaliteit van dit hotel komt zeker niet overeen met een viersterrenbeoordeling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Op het laatste moment besloten om hier te verblijven en dat bleek een goede keuze te zijn! Het eten was fantastisch en verrassend divers. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, ze spraken zelfs Engels, maar het spreken van Spaans hielp zeker ook. De kamer was niet helemaal perfect, maar klachten over bijvoorbeeld een kapotte haardroger en een niet-functionerende tv-afstandsbediening werden snel opgelost. De locatie was ideaal - rustig maar toch dichtbij alles wat we wilden bezoeken. Het weer was ook nog eens perfect.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Hoewel er altijd ruimte is voor verbetering, krijg je waar voor je geld. Dit wordt onze tweede keer en we zijn bekend met het terrein. De locatie is ideaal, centraal gelegen en niet te druk. Vooral aan te raden voor ontspannende wandelingen langs de kust, winkelen, het huren van een auto en het verkennen van de omgeving van TF. De nabijheid van de bushalte is handig voor gasten die het openbaar vervoer gebruiken. Het hotel ligt direct aan de charmante jachthaven van Puerto Colon. De autoverhuur vlakbij het strand is ook een aanrader. Verwacht geen luxe, maar dat is ook niet waar je voor betaalt als je een beetje oplet. Het is zeker de moeite waard voor een week. Wij betaalden in december 2008, €872 voor 2 personen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens de kerstvakantie ben ik naar Tenerife geweest en heb daar genoten van een zonnige week in december. Het hotel was prima, de kamers waren netjes en het eten was ook goed. Wel vonden wij het jammer dat er vooral veel Engelse invloeden waren, met veel pubs en eettentjes. Voor een mooier strand moesten we een stukje verder richting Duque lopen. Ondanks dat hebben we wel een fijne week gehad. We hebben een auto gehuurd en zijn naar Loro Parque geweest, wat erg leuk was, vooral voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf in december 2008 bij dit hotel was teleurstellend en niet wat we hadden verwacht van een 4-sterrenaccommodatie. Het eten liet te wensen over en was vaak vet en eentonig. Het personeel was ook niet bepaald vriendelijk, wat de ervaring niet ten goede kwam. Voor de prijs die we betaalden, hadden we betere hotels verwacht. Hoewel de kamers op zichzelf schoon waren, was de algehele hygiëne niet optimaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Van 4 tot 14 juli 2008 verbleven wij in Hotel La Nina **** tijdens onze zomervakantie. Het was een geweldige ervaring! De kamers waren perfect in orde en boden een prachtig uitzicht. Het hotel was rustig gelegen, maar toch slechts op een steenworp afstand van het strand en de boulevard. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hardwerkend. Ondanks onze late aankomst vanwege een vertraagde vlucht, stond er nog een heerlijk diner voor ons klaar. Ook bij vertrek mochten we gratis tot 20:00 uur op de kamer blijven en daarbij ook nog genieten van een maaltijd. Tenerife zelf is zeker een aanrader, vooral de excursies naar de dolfijnen en de vulkaan "Teide" zijn adembenemend. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens de kerstdagen verbleven we in dit hotel, waar we genoten van een all-inclusive arrangement. Het kerstdiner was voortreffelijk, maar de overige dagen bestond het eten voornamelijk uit vette happen die helaas niet warm waren en weinig variatie boden. Opmerkelijk waren de cocktails die in een plastic jerrycan in een koelkist stonden, iets wat ik nog nooit eerder had gezien. De kamers waren gelukkig wel schoon en elke dag werden er schone handdoeken geleverd. Helaas waren de medewerkers niet erg vriendelijk, wat voor mij persoonlijk niet past bij een viersterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Onze ervaring in La Nina was fantastisch! We hebben genoten van heerlijk eten, een prachtige kamer en badkamer, en de handige ligging vlakbij winkels en het strand. Het enige nadeel van het hotel was dat het een open ontwerp had, waardoor er wat tocht was in sommige delen, behalve in het restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We hebben een fantastische week gehad tijdens onze vakantie! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, niet alleen robots die hun werk doen. Het eten was heerlijk en er was genoeg keuze voor iedereen, dus als je iets niet lekker vond, dan nam je gewoon iets anders. Klagers zullen er altijd zijn, of het nu gaat om fastfood of Italiaanse gerechten, maar zoals Andrea zei: "Een beetje tocht kan geen kwaad!". Onze kamer was prachtig, goed schoongemaakt en onderhouden. De handdoeken en beddengoed werden regelmatig vervangen, wat zorgde voor een fris en comfortabel verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel heeft een uitstekende locatie en serveert heerlijk en vers bereid eten. De diversiteit van gerechten is opvallend en wordt constant bijgevuld, wat niet altijd vanzelfsprekend is. Een verblijf in dit hotel is absoluut de moeite waard om te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in La Nina was een fantastische ervaring! De culinaire hoogstandjes in een prachtige setting, de ruime en goed onderhouden kamers, en de mogelijkheid om te genieten van internet op onze kamer maakten het echt onvergetelijk voor ons. Het was gewoonweg subliem.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Van 8 tot 30 januari 2009 genoten wij van een heerlijk verblijf in H. P formule. Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral in het restaurant waar ze altijd voor een gezellige sfeer zorgden. Onze kamer was comfortabel, met uitzondering van een kleine vochtplek op de muur buiten de badkamer. We verbleven in kamer 504 met een ruim terras en een prachtig uitzicht op zee, en zelfs een glimp van de jacuzzi (zie foto). De minibar was leeg maar inclusief, waardoor we onze eigen favoriete drankjes konden koelen of eventueel kopen bij "NETTO" op slechts 20 meter van de ingang van het hotel. Het grote zwembad had in die periode voldoende ligbedden beschikbaar. Bij het ontbijt was er een uitgebreide selectie van verschillende soorten brood, spek, eieren, beleg, fruit, yoghurt, pannenkoekjes, granen en gedroogd fruit, en zelfs de koffie was goed te drinken. Tijdens het diner hebben we gedurende de drie weken heerlijk gegeten, met een ruime keuze aan vis- en vleesgerechten, met bijpassende groenten en bijgerechten. Vooral de frieten waren exceptioneel goed gebakken. En last but not least, de desserts: taart, ijs en fruit in overvloed! We zullen zeker terugkomen naar deze geweldige locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

De ervaring was matig, vooral door de koude tocht in de gangen bij de animatie en de bar. Hier zul je ons niet snel weer zien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

We verbleven in dit hotel van 23 februari tot 9 maart 2009. Het eten liet echt te wensen over. Het personeel leek niet erg hulpvaardig te zijn door taalproblemen en de kamers waren sober ingericht. De meeste andere gasten leken afkomstig te zijn uit bejaardentehuizen. Het onderhoud van het hotel liet sterk te wensen over. Kortom, een ervaring om niet te herhalen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Onlangs gebruik gemaakt van een aanbieding en was zeer tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. De locatie is perfect voor wie graag op een terras wil zitten of langs de strandpromenade wil wandelen, met winkeltjes in de buurt. Het eten was heerlijk en er was genoeg variatie. 's Avonds heerste er rust, zonder lawaaierige discotheken in de buurt. We hadden geluk met het prachtige weer. Ter vergelijking met bestemmingen zoals Lanzarote of Gran Canaria vond ik Tenerife iets minder interessant, vooral de hoofdstad viel een beetje tegen. Toch moet je zeker de Teide bekijken, dat is absoluut de moeite waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6

Het eten kwam altijd lauw aan, zelfs als je meteen bij openingstijd ging eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel biedt een levendige sfeer dankzij het enthousiaste entertainmentteam. Het ontbijt laat helaas te wensen over en het avondeten wordt regelmatig koud geserveerd, al scoorde de lunch bij ons wel punten. Een hoogtepunt is de poolside dining ervaring, waar je geniet van heerlijke gerechten die vers ter plekke worden bereid, waardoor ze warm en smaakvol zijn. De kamers zijn comfortabel en worden goed onderhouden. Binnen slechts 5 minuten lopen bereik je het strand en de gezellige boulevard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is fantastisch gelegen, vlakbij het strand. De kamers zijn prachtig en worden dagelijks goed schoongemaakt. Het eten is heerlijk en je kunt de hele dag door genieten van lekkernijen. Het personeel is erg vriendelijk, vooral de kinderanimatie is geweldig. Het is moeilijk te begrijpen waarom sommige mensen klagen over dit hotel, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie is fantastisch, dicht bij Playa de Las Americas, Costa Adeje en El Duque, met een prachtige boulevard om te wandelen. Helaas laat het personeel en de service te wensen over. Het lijkt erop dat het personeel slechts hun werk doen en niet meer dan dat. Wel lijken ze vriendelijker te zijn tegenover Spanjaarden en doen ze ietsje extra (misschien vanwege gedeelde afkomst?). De kamer en het beddengoed zijn schoon, maar de kamer zelf kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het eten was een grote teleurstelling; koude, slappe frietjes en vaak was het eten niet goed warm. De desserts misten verse vruchten en de meloenen waren overrijp, bijna rot! Al met al, deze accommodatie verdient zeker geen 4 sterren. Voor mij, nooit meer La Nina.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Terug van een heerlijke week in La Nina. Het hotel was over het algemeen prima en het was fijn dat het in juni lekker rustig was, geen gedoe om een plekje te bemachtigen bij het zwembad. Het buffet bood veel variatie en had genoeg opties voor vegetariërs. Helaas viel de All-Inclusive formule wat tegen, vooral de eentonige snacks bij het zwembad en het beperkte en niet zo lekkere cocktailaanbod. Gelukkig waren de kamers ruim en was het hotel goed onderhouden en schoon, wat zeker een pluspunt was. Het grootste struikelblok was echter de taalbarrière met het personeel, zelfs bij de receptie sprak men moeizaam Engels. Gelukkig lag het hotel direct aan het strand, maar de vele opdringerige verkopers op de boulevard waren echt vervelend. 's Avonds daar wandelen was geen optie vanwege de constante lastigvallers. Zelfs overdag op het strand waren er verkopers van allerlei producten, van voetmassages tot zonnebrillen, wat nogal storend was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Na een heerlijke vakantie van twee weken op La Gomera verbleven we één nacht in dit hotel voordat we ons vliegtuig moesten halen. Het hotel maakte een prachtige indruk bij aankomst, maar bij nader inzien bleek het gebouw wat verwaarloosd te zijn. Het avondeten was teleurstellend - gerechten waren niet goed op temperatuur en hadden allemaal een beetje dezelfde smaak. Gelukkig maakte het ontbijtbuffet veel goed en konden we daarvan genieten voordat we vertrokken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in hotel La Nina was een aangename verrassing op alle fronten: de kamers waren zeer ruim en schoon, de locatie was ideaal, het eten en ontbijt waren uitstekend, het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Het enige kleine minpuntje was dat er bij het mooie zwembad iets te weinig ruimte was voor ligbedden. Over het algemeen was het echter meer dan in orde! Wij raden dit hotel zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van het hotel is fantastisch, de service was uitstekend en het personeel was erg vriendelijk. Helaas liet het eten te wensen over, vooral voor een 4-sterren hotel. De kamers waren ruim en goed onderhouden. De animatie was minimaal en leek vooral gericht te zijn op Spaanse gasten. Het zwembad was niet al te groot, maar er waren genoeg ligstoelen en ruimte eromheen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is werkelijk prachtig, al kan het in het begin wel wat verwarrend zijn vanwege de doolhofachtige indeling. Het eten liet helaas te wensen over, met gerechten die vaak koud of lauw waren. Zelfs de patat was niet goed gebakken en voelde aan als slappe hap. Af en toe waren er goede dagen, maar over het algemeen viel de kwaliteit tegen. Gelukkig compenseert de perfecte ligging van het hotel dit en heb je ook nog eens een mooi zwembad en een gezellige bar tot je beschikking. Het entertainment is voornamelijk gericht op Spaanse gasten, maar voor de locatie moet je wel een stukje lopen naar het strand. Helaas is er geen strandbar aanwezig, dus als je iets wilt drinken op het strand, moet je telkens heen en weer lopen. Al met al geen aanrader voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5

Na een fantastische week in Hotel Jardin Tecine op La Gomera eindigde onze vakantie in een nachtmerrie door de vreselijke ervaring met kakkerlakken. Het eten was van zeer slechte kwaliteit, de bediening was rampzalig en de hygiëne liet te wensen over. Het leek wel alsof kakkerlakken in de badkamer normaal waren voor hen! Het eten was simpelweg onsmakelijk en niet te consumeren. Zelfs het brood leek geen houdbaarheidsdatum meer te hebben en de koffie leek al honderd keer door het filter gezakt te zijn. Dit hotel verdient absoluut geen sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel is keurig onderhouden en heeft ruime kamers, maar helaas zijn de matrassen niet comfortabel. De meerderheid van de gasten is Spaans, met een minderheid van Nederlandse en Belgische bezoekers. Zelfs om 11 uur is er nog voldoende plek bij het zwembad, zelfs in het drukke seizoen. Het eten is redelijk, maar de prijs-kwaliteitverhouding laat te wensen over, met weinig variatie en teleurstellende all-inclusive opties. De locatie van het hotel is daarentegen geweldig - met tal van winkels, restaurants en cafés in de buurt. Tenerife lijkt vooral gericht te zijn op Engelse toeristen, wat voor sommige reizigers als onprettig ervaren kan worden. Het vermijden van drukke routes langs restaurants en cafés kan aanbevolen zijn om vervelende ervaringen te voorkomen. Pas op voor ongewenste ontmoetingen met kakkerlakken tijdens het verblijf in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Terug van onze twee weken vakantie in "La Nina", een charmant maar gedateerd hotel. Ondanks de ouderdom was het wel zeer schoon en werden om de paar dagen verse handdoeken en lakens geleverd, zij het tegen betaling per handdoek. Aan het zwembad werden elke dag verse handdoeken verstrekt, een luxe! Het eten was heerlijk, voornamelijk Spaanse gerechten, al moet je voor frietjes echt in België zijn. Er was elke dag genoeg keuze en we kozen er bewust voor om 's middags in het restaurant te eten vanwege de verse groenten en minder gefrituurde gerechten. De prijs-kwaliteitverhouding was goed en het personeel was vriendelijk, met zelfs een Vlaamssprekende medewerker bij de receptie. De ligging van het hotel was ideaal om te wandelen, met een prachtig uitzicht op de wandelboulevard. Enkel de doorgang bij de haven was wat lastig vanwege de vele smalle straatjes en verrassende hoekjes. Minpunten voor ons waren de wat slordige ligstoelen bij het zwembad, de vele verkopers op het strand en de dure ligstoelen op het zwarte strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Ons tweede verblijf in La Nina was een ervaring die nog meer gericht is op de Spaanse cultuur, aangezien er veel Spanjaarden aanwezig waren. Hoewel het avondentertainment teleurstellend was, was er genoeg te beleven in de omgeving, zoals Café Mokum en verschillende terrasjes met live muziek. Het eten was prima, maar zoals gebruikelijk bij buffetten, kan het na een week wat eentonig worden. Gelukkig was er een goede optie aan de overkant bij de Chinees, met een heerlijk buffet. De kwaliteit van de frietjes verbeterde ook gedurende ons verblijf. De kamers waren ruim en goed schoongemaakt, en de bedden waren comfortabel, zeker voor iemand met rugklachten zoals ik. De locatie van het hotel maakt het ook erg toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Geen gedoe met handdoekje leggen bij het zwembad, er was altijd wel een ligbed beschikbaar. Langs de boulevard kon je wandelen naar Playa de las Américas of de andere kant op richting Fanabe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Tijdens mijn verblijf van 10 dagen in hotel La Niña op Tenerife heb ik enorm genoten van de levendige omgeving. De nabijgelegen winkels waren een leuke toevoeging en ook nog eens betaalbaar! Het zwembad was fantastisch en er werden dagelijks sportactiviteiten georganiseerd, behalve op woensdag voor volwassenen. 's Avonds werden er bij het zwembad shows gegeven, wat erg vermakelijk was. Het personeel was uiterst vriendelijk en het eten was over het algemeen goed, met af en toe een klein minpuntje. Het ontbijt was heerlijk! Ik zou zeker overwegen om terug te gaan naar dit hotel, het is absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Onze eerste vakantie met onze 10 maanden oude zoon was een succes. Het personeel, vooral in het restaurant, was erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden ons voorbereid met potjes babyvoeding, maar eigenlijk bleek dat niet nodig te zijn - het eten was lekker en gevarieerd. Na een week of zo begon het wel wat te vervelen, maar dat is normaal. Costa Adeje is een gezellige plek waar we veel hebben gewandeld, al moeten we toegeven dat er nogal wat mensen zijn die je van alles proberen aan te smeren langs de boulevard. De avondanimatie liet soms wel te wensen over, maar over het algemeen was het een geslaagde trip.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Van 12 november tot 19 november verbleven we in La Nina, een hotel dat in het afgelopen jaar van eigenaar is veranderd en nu onder de Oasisgroep valt in plaats van de H10-groep. Helaas heeft deze overgang geleid tot een duidelijke verslechtering van de kwaliteit. Hoewel de accommodatie nog steeds redelijk goed is, laten vooral de maaltijden te wensen over. Het eten is vaak lauw, niet goed gekookt en van lage kwaliteit. Het ontbijt is ook achteruitgegaan, maar kan nog net een voldoende krijgen. Hoewel de ligging van het hotel gunstig is voor wandelingen, kunnen we het momenteel niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een fijne ervaring in dit hotel! Ik verbleef hier van 16 tot 23 december en was erg tevreden over de service en het eten. Er was voor ieder wat wils en de koks bereidden het eten terwijl je stond te wachten, wat een leuke ervaring was. Het personeel was erg vriendelijk en de omgeving bood een diversiteit aan wandelroutes. Er waren tal van winkels en er was altijd wel iets te zien, 24 uur per dag. Bovendien kon je voor een zeer betaalbare prijs uit eten in het dorp. Ik zou hier zeker nog eens willen verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Er zaten ongenode gasten in mijn salade en ik ben zelfs een kakkerlak tegengekomen in mijn kamer. Het eten was niet afschuwelijk, maar het leek alsof er steeds hetzelfde gerecht werd geserveerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Onlangs verbleven we met twee jonge stellen acht dagen in dit hotel. Meteen bij aankomst was ik onder de indruk van de uitstraling van het hotel, dat er zeer verzorgd uitzag. Hoewel het niet direct aan het strand lag, was de ligging in een mooie omgeving op slechts 2 minuten lopen van de kust. De maaltijden waren goed, met dagelijks een gevarieerd aanbod van vlees, vis en salades. Het ontbijt voor uitslapers was echter wat beperkt, voornamelijk bestaande uit croissants. Tussen lunch en diner kon je zelf tosti's maken en er lag fruit, hoewel iets meer variatie wenselijk was. De hygiëne en netheid van het hotel waren echter uitstekend. Een aangename verrassing was het gratis gebruik van de spa op de onderste verdieping, waar je heerlijk kon bubbelen in de jacuzzi of ontspannen in de sauna. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hoewel ik persoonlijk niet snel terug zou keren naar Tenerife, zou ik zonder aarzelen opnieuw een verblijf boeken in een ander Oasis hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Tijdens ons verblijf met vrienden in dit hotel, genoten we van een rustige omgeving, weg van de drukte van het nachtleven. We waren alle vier erg tevreden over onze uitstekende kamers en de attente service van het personeel. Het uitgebreide eten was van goede kwaliteit en heeft ons zeker niet teleurgesteld. Hoewel de animatie in het hotel wat tegenviel, was er genoeg te doen buiten het hotel. We zouden zeker overwegen om hier weer te verblijven als we terugkeren. Het enige minpuntje was het vroegtijdig 'claimen' van ligbedden door andere hotelgasten, wat vaak tot in de vroege ochtenduren gebeurde. Hoewel dit enigszins storend was, lijkt dit helaas een bekend fenomeen in hotels over de hele wereld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is prachtig en brandschoon, de kamers worden dagelijks schoongemaakt en de bedden worden regelmatig verschoond. Er zijn echter veel Spaanse gasten in het hotel die opvallend aanwezig zijn en voorrang lijken te krijgen. Het eten is redelijk, maar het vlees is soms niet goed doorbakken. Het hotel wordt vaak verward met het La Niña in Playa de las Américas, maar eigenlijk ligt het ongeveer 5-10 kilometer verderop, dus je moet een taxi nemen om daar te komen. De accommodatie is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en de kamer voor mindervaliden was uitstekend (niet geschikt voor elektrische rolstoelen). Het personeel was niet extreem gastvrij, maar wel vriendelijk. De omgeving vonden we niet heel bijzonder, met winkels die vroeg sluiten en wat saaie bars, daarom zijn wij naar Playa de las Américas gegaan. Al met al was ik zeer tevreden over mijn verblijf in het hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Onze eerste keer in Tenerife in La Nina was echt een geweldige ervaring! Bij binnenkomst werden we begroet door een prachtige ontvangst. Het zwembad was fantastisch en de entertainment was van topkwaliteit. Elke avond genoten we van een andere show. De kinderen werden perfect vermaakt door een fantastisch team. Het eten was heerlijk en er was een ruime keuze uit gerechten voor ieders smaak. Als kers op de taart was er een prachtige spa waar we gratis gebruik van konden maken! Het personeel was ontzettend vriendelijk en vrolijk. De kamers waren geweldig en voorzien van een flatscreen. Peter en Sharona

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

De kamers waren netjes en het hotel was goed onderhouden. De service was uitstekend, maar helaas was er op de eerste dag een overboeking en werden we naar een ander hotel gestuurd voor één nacht. Als goedmakertje kregen we echter voor de rest van ons verblijf het all-inclusive arrangement voor twee personen aangeboden. Hoewel de start wat stroef was, werd dit uiteindelijk goed opgelost. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, wat onze ervaring positief heeft beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt top! De service is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten is gevarieerd en van hoge kwaliteit. De kamers zijn ruim, maar kunnen wat onderhoud gebruiken. Ik zou graag nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Een verblijf in dit hotel was erg plezierig. De locatie was ideaal en het buffet was uitstekend verzorgd. De kinderen hebben genoten van het leuke entertainmentprogramma.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel heeft een ideale ligging, dichtbij het strand en winkels. De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Helaas is het zwembad overbevolkt, met te weinig ligbedden voor alle gasten. Ondanks de regels die zijn opgesteld, worden ligbedden geclaimd en de dresscode in het restaurant wordt niet gehandhaafd. Het eten is eentonig en smakeloos, zonder de juiste kruiden en specerijen. Bovendien is de bereiding vaak niet optimaal, met bijvoorbeeld taaie entrecote en rauwe kipfilet. De kidsclub is niet gericht op Nederlandse kinderen en het animatieprogramma herhaalt zich wekelijks. Gelukkig is het ontbijt uitgebreid en lekker. In de omgeving zijn voldoende restaurants waar je voor een goede prijs kunt genieten van een gevarieerde maaltijd. De receptiemedewerkers zijn echter wel erg behulpzaam en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Het eten was van zeer slechte kwaliteit, we zijn echt geen kieskeurige eters, maar dit sloeg alles. Gelukkig was er een McDonald's in de buurt. Het personeel in het restaurant was ontzettend onvriendelijk. We ontdekten zelfs kakkerlakken op zowel de kamer als het balkon. Dit heeft onze ervaring echt verpest. Voor ons geen Tenerife meer!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel heeft een geweldige ligging tussen Playa de las Americas en Adeje. Aan de achterkant is er een prachtig strand te vinden. Het hotel bevindt zich vlakbij diverse winkels en restaurants, en ook Paza del Duque is op loopafstand te bereiken. Wij werden aangenaam verrast met een suite op de 8e verdieping in plaats van de geboekte tweepersoons- en driepersoonskamers. Hierdoor hadden we maar liefst 5 balkons waarop we de hele dag door van de zon konden genieten. De suite had ook nog eens 2 badkamers en 3 televisies. Het all-inclusive arrangement was prima, zonder haute cuisine menu's maar wel met een ruime keuze aan gerechten. Zowel bij de receptie als in het restaurant en de bar was het personeel vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons echt welkom voelden. Net zoals in veel hotels, waren er 's ochtends gasten die al vroeg hun handdoeken op de ligbedden legden om deze voor de rest van de dag te reserveren. Ondanks dat er wat werkzaamheden op het terras plaatsvonden tijdens ons verblijf, was er meestal nog wel een plekje te vinden bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4

Na een vakantie van 2 weken in La Nina (mijn 5e keer op Tenerife, maar de eerste keer in La Nina) ben ik teleurgesteld teruggekeerd. Dit hotel steekt bleek af bij andere 4* hotels in de omgeving en mist de gezellige sfeer die ik gewend ben. De avondbar met zijn felle TL-verlichting deed me meer denken aan een supermarkt dan aan een ontspannende plek om iets te drinken. Het eten liet ook te wensen over en soms moesten we zelfs buiten het hotel op zoek naar een goede maaltijd. De drankjes bij het all-inclusive arrangement waren van slechte kwaliteit, met uitzondering van de koffie en de sangria. Er was slechts één bar geopend (bij het zwembad overdag en in de avond in een ongezellige setting). De animatie was matig en liet te wensen over. Het personeel was niet erg vriendelijk en de algehele sfeer in het hotel was afwezig. De eetzaal was ook geen fijne plek om te vertoeven. Gelukkig waren het terras met zwembad en de kamers wel in orde. Maar al met al, de prijs-kwaliteitverhouding van La Nina is niet in balans en ik zal hier niet meer terugkeren vanwege het gebrek aan sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het restaurant serveerde heerlijke gerechten, het personeel was gastvrij, het zwembad was prachtig en de locatie aan zee was perfect voor toeristen. Ik kan dit hotel absoluut aanbevelen! We arriveerden vroeg, maar konden zonder problemen inchecken. Bovendien is het hotel zeer geschikt voor kinderen met tal van activiteiten. We komen volgend jaar zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit charmante hotel met behulpzaam personeel en comfortabele bedden ligt op een ideale locatie op de 5e verdieping met prachtig uitzicht op de zee en een heerlijk balkon. Hoewel de badkamer wat verouderd is, voldoet deze wel aan de verwachtingen. Helaas werkte de wifi op onze kamer niet, maar we kregen netjes ons geld terug. Gelukkig functioneert de wifi in andere delen van het hotel, zoals de bar en eetzaal, perfect. Het zwembad is een fijne plek; een gedeelte is verwarmd terwijl het andere deel niet verwarmd is. Bij de zwembadbar kun je genieten van onbeperkte frisdranken, slush puppies, koffie, thee en bier. Tussen 13.00 en 15.00 uur worden er heerlijke broodjes hamburger, hotdog, groenten/tosti's en fruit geserveerd. Na 15.00 uur tot 18.30 uur kan je genieten van tosti's en vers fruit. De ligging is ideaal met winkels in de buurt. Het all-inclusive arrangement is goed geregeld, en het is fijn dat je op de dag van vertrek nog gebruik mag maken van alle faciliteiten. Let op, voor het gebruik van een kluisje wordt een extra toeslag gerekend. Het weer in januari was uitstekend: temperaturen varieerden tussen de 20 en 28 graden! Kortom, een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Het Hotel Be Live La Nina geniet van een uitstekende locatie dicht bij de zee en de boulevard. De kamers zijn ruim en brandschoon. Het uitgebreide ontbijt, de lunch en het diner in de vorm van een buffet zijn heerlijk en bieden voor ieder wat wils. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een plek om nog eens terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

De ervaring in dit hotel voelde als een droom, met heerlijk smakend buffeteten dat echt opviel en elke avond een thema-avond voor de nodige variatie zorgde. De spa was een oase van rust en ontspanning. Hoewel sommige gerechten zoals pizza, friet en salades elke dag beschikbaar waren, was er genoeg diversiteit en kwaliteit. De locatie in het rustige deel van Tenerife bood een ontspannen sfeer, maar op slechts 10 minuten lopen van een levendige Spaanse discotheek waar de animators je mee naartoe namen. De nabijheid van de haven maakte het gemakkelijk om te genieten van watersporten. Het vriendelijke en behulpzame personeel in het restaurant en bij de receptie maakte het verblijf extra aangenaam. Een terugkeer naar dit hotel staat zeker op mijn verlanglijstje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Hotel La Nina is perfect gelegen aan de boulevard, omringd door een keur aan gezellige eetgelegenheden en bars. Hoewel we voor het All-Inclusief arrangement kozen, konden we het niet weerstaan om de lokale horeca te verkennen vanwege de levendige sfeer en betaalbare prijzen. De kamers zijn comfortabel en voorzien van alle gemakken die je nodig hebt voor een heerlijke zon-zee-strandvakantie. Het ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet waren meer dan prima. Met veel variatie (elke avond een ander thema), warm eten en constante aanvulling van gerechten. Uiteraard moet je er rekening mee houden dat je hier geen typisch Belgische kost zult vinden, dus voor een portie friet met stoofvlees kun je beter in eigen land blijven. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en een paar woorden Spaans spreken en een eenvoudig 'gracias' kunnen al veel verschil maken. De animatie was niet van topniveau, maar dat heeft onze ervaring niet verstoord.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst leek alles in orde, maar de ingang met een trap was niet handig voor koffers op wieltjes. Het eten was aan het begin prima, maar daarna liet de kwaliteit te wensen over met ongaar vlees, oude en bittere groenten, en fruit dat te rijp was met fruitvliegjes erop. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en de eetzalen waren niet goed schoon. Er lagen zelfs nog garnalen van de vorige dag op de grond en de vloer plakte van de drankautomaat. Het servies was beschadigd en de kamers werden wel dagelijks 'schoongemaakt', maar niet grondig genoeg, vooral de badkamer niet. Misschien hadden ze te weinig tijd ervoor? Wel was het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een geweldig hotel is dit! Het ligt op een steenworp afstand van het strand en een charmante boulevard. Het uitzicht is prachtig en hoewel de omgeving levendig is, voegt dit juist toe aan de gezelligheid. Ondanks de ligging aan een drukke weg, merk je hier in de accommodatie niets van. Het personeel is ontzettend gastvrij en staat altijd voor je klaar. In het restaurant kun je genieten van heerlijke gerechten, zowel binnen als buiten. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en zijn van hoge kwaliteit. Ook voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel heeft dringend behoefte aan een opfrisbeurt. Bij regen liggen overal doeken op de grond, wat geen professionele uitstraling geeft. Het personeel, zoals de barman en badmeester, moeten nu allerlei klusjes opknappen. Het zwembad biedt helaas geen uitzicht op zee, maar op een muur. De foto's van het hotel op internet geven een vertekend beeld van het zeezicht. Het zeezicht is enkel zichtbaar vanaf het bovenste terras. Het eten is niet smakelijk en wordt onhygiënisch behandeld. De inbegrepen drankjes zijn niet te drinken. Bij aankomst was de ontvangst koel en niet behulpzaam. Als de lift buiten werking is, moet je maar de trap nemen. Al met al, geen herhaalbezoek waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Geweldig verblijf gehad in dit hotel! Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn, wat even tegenviel, maar ze hebben dit fantastisch opgelost. We werden voor een dag ondergebracht in een ander hotel en kregen als compensatie een gratis upgrade, drankjes, een kluis en parkeergelegenheid, plus allebei een heerlijke massage. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamers waren netjes en het eten was zeer gevarieerd en smakelijk. We zouden hier zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel is perfect gelegen en biedt een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het eten is van uitstekende kwaliteit en voor iedereen is er wel wat lekkers te vinden! De kamers zijn keurig en goed onderhouden, maar het nadeel is dat het nogal gehorig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Be Live La Niña in Costa Adeje is een fantastisch hotel met een diversiteit aan culinaire opties, ruime kamers en een vriendelijke en behulpzame receptie. De ligging is ideaal, met Playa de las Américas en Los Cristianos binnen handbereik. Let wel op, niet alle extra services vallen onder het all-inclusive pakket en hiervoor dien je extra te betalen, zoals cocktails, speciale koffies, handdoekenservice en toegang tot de sauna.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen9

Ik verbleef acht dagen in dit hotel en ik was er helemaal weg van! Het hotel was lekker ruim opgezet en niet te druk, dus geen lange wachtrijen. Het eten was echt voortreffelijk en prachtig gepresenteerd. Met veel zorg bereid en het zag er geweldig uit! Ook heb ik twee dagen genoten van heerlijke hapjes bij het zwembad. Elke dag was er zelfs een modeshow bij het zwembad! De kamers waren schoon en comfortabel, met gezellige bedden en het personeel bij de receptie was erg vriendelijk. De ligging midden in het centrum van het stadje was ook ideaal. Ik ga hier zeker nog een keer naartoe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

In december 2014 brachten we twaalf dagen door in dit hotel. We vonden dat we waar kregen voor ons geld, aangezien de kamers schoon en goed onderhouden waren, en de maaltijden zeer gevarieerd en smakelijk waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Het hotel is keurig en schoon, maar mist sfeer en heeft ouderwetse bedden. Het is geschikt als je focus niet op het hotel zelf ligt. Gelukkig is het eten uitstekend. Het zwembad voelt enigszins benauwd aan en de spa ziet er anders uit dan op de foto's.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ons verblijf in dit hotel was absoluut geweldig! Hoewel we bij aankomst te horen kregen dat er geen plek was vanwege een overboeking, werden we meer dan royaal gecompenseerd. We kregen een taxi naar een ander hotel waar we slechts één nacht hoefden te verblijven (zelfs al was het slechts 200 meter verderop), een upgrade naar premium all-inclusive, een kamer met prachtig uitzicht op zee en een flesje cava als welkomstgeschenk! Het eten was voortreffelijk, met voor ieder wat wils en een grote variatie aan gerechten. Zoals bij de meeste hotels, moet je vroeg opstaan om een ligbed bij het zwembad te veroveren. Kortom, we hebben ontzettend genoten van een heerlijke vakantie in dit uitstekende hotel en we gaan zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

De keuken is eenvoudig en monotoon. De lokale drankjes zijn misleidend en smaken puur naar suiker en kleurstof, niet bepaald aantrekkelijk. Als je echte producten wilt, moet je bijbetalen, aangezien alles zo goedkoop mogelijk wordt gehouden. Zelfs voor een kop echte koffie moet je €1 neertellen, wat teleurstellend is voor een viersterrenhotel met all-inclusive formule. Het ontbijt is elke dag hetzelfde met weinig variatie, en vers geperst vruchtensap is simpelweg niet beschikbaar, zelfs niet tegen extra kosten. Deze beperkte keuze geldt ook voor de lunch en het diner. Zelfs voor het omwisselen van een schone zwembadhanddoek moet je telkens €1 betalen. De WiFi is alleen beschikbaar in de lobby en in de directe omgeving, wat echt onaanvaardbaar is in dit digitale tijdperk van 2016. Kortom, de algehele ervaring is beneden peil en het is zeker niet aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt een aanrader! Het eten is heerlijk en het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vooral de bediening in het restaurant is top. 's Avonds is er entertainment voor zowel kinderen als volwassenen. Let wel op: voor sterke drank moet je extra betalen. Het enige nadeel is dat het hotel nogal gehorig is, dus het is handig om oordopjes mee te nemen. Het zwembad hebben we niet uitgeprobeerd, maar we hebben wel de omgeving verkend met een gehuurde auto en dat is zeker een aanrader! Helaas viel de wifi een beetje tegen. In de eerste week van meivakantie waren er voornamelijk geen Nederlanders, maar in de tweede week was er een gevarieerder publiek met Engelsen, Duitsers, Russen, Fransen, Spanjaarden en natuurlijk Nederlanders. Onze vakantie hier was een geslaagde mix van lekker eten, vriendelijk personeel en interessante ontdekkingen in de omgeving!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Een reis naar het noorden is zeker een avontuur, maar het weer kan nogal verraderlijk zijn - meestal regenachtig en behoorlijk fris. Zorg ervoor dat je goed voorbereid bent met de juiste kleding!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het zwembad was heerlijk, er was een gezellige bar in de buurt en het personeel was erg vriendelijk. De drankjes waren lekker en het eten was meestal goed, al waren er enkele dagen die wat minder waren. Gelukkig was er genoeg te doen in de omgeving, zoals het nabijgelegen aquapark Siam en de boulevard met leuke winkeltjes. De kamers waren mooi en ondanks wat geluid van andere gasten hebben wij hier geen last van gehad. Het hotel ligt op slechts een minuut lopen van het strand en op loopafstand van diverse activiteiten, zoals jetskiën bij het strand en spelletjes bij het zwembad. Een scootmobiel huren op de boulevard behoort ook tot de mogelijkheden. Daarnaast is het vliegveld eenvoudig te bereiken met de bus, slechts 20 minuten reizen. Kortom, een ideale locatie voor een vakantie in Tenerife!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Perfecte locatie aan het strand en in het bruisende centrum. Boek je een adults only arrangement, dan geniet je van voorrang in het restaurant en toegang tot de VIP-ruimte. In de VIP-lounge is er razendsnel internet beschikbaar. Daarnaast biedt het hotel een prachtig privédakterras met eigen bar en ligstoelen. Het gevarieerde buffet is van goede kwaliteit en de kamers met zeezicht zijn fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Voorzieningen2

Let op, de zogenaamde "all-inclusive" formule geldt hier niet echt! We hadden gekozen voor de adultformule, wat blijkbaar 'superieure service' betekent. In werkelijkheid betekent dit echter geen service in het restaurant, vanwege onderbezet personeel en een gebrek aan bediening. Zelfs in de vipbar was er geen fatsoenlijke service, je moest zelf je drankjes maken en het aanbod was beperkt voor non-alcohol drinkers. Het dakterras had wel een bar, maar deze leek al maanden niet schoongemaakt te zijn. Overal waar je keek was er vuiligheid en gebrek aan hygiëne. De zogenaamde 'superieure service' bleek ver te zoeken. Zelfs in de kamer was er gebrek aan schoonmaak, met achtergebleven vuil achter de meubels waarvan niemand weet hoe lang het er al lag. De 'all-inclusive' formule bleek niet zo inclusief te zijn als gehoopt, met bijbetalingen als bepaalde drankjes of snacks op waren. Zelfs voor eenvoudige verzoeken zoals het ruilen van een drankje moest extra betaald worden. Het eten was vaak lauw of zelfs koud, met zelfs rauwe erwten en dagelijks koude pasta. Diensten die volgens het reglement gratis zouden moeten zijn, bleken plots betalend. Zelfs simpele verzoeken zoals het wisselen van een handdoek resulteerden in extra kosten. In het zwembad en op het dakterras was er hevige concurrentie voor een ligbed of stoel, aangezien vroege handdoekreserveringen de norm bleken, ondanks de regels hieromtrent. Kortom, een teleurstellende ervaring waarbij service ver te zoeken was. Geen aanbeveling en zeker geen sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het personeel van de bar en het animatieteam staan bekend om hun vriendelijkheid en harde werk om de gasten tevreden te stellen. Er was een regel dat strandbedjes niet gereserveerd mochten worden, maar helaas waren alle bedjes om 8 uur al bezet, zonder dat er iemand te bekennen was. Let op bij het eten, vooral de kip is vaak niet goed gaar. De schoonmaak van de kamers laat te wensen over. Het hotel ziet er over het algemeen netjes uit, ook rond het zwembad is alles goed georganiseerd. Bij het boeken via Dreizen werd niet vermeld dat het voornamelijk Engelse gasten zijn. Wij waren als enige Nederlanders, op één ander stel na. Let hierop bij het boeken van dit hotel, aangezien dit niet duidelijk gecommuniceerd wordt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het eten bij dit hotel is verrukkelijk en het zwembad is heerlijk om in te ontspannen. 's Avonds heerst er een gezellige sfeer, mede door de ligging vlak bij de zee en de boulevard. De kamers zijn ruim en recent gerenoveerd, waardoor de uitstraling nu moderner is dan voorheen toen het wat ouderwets oogde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Dit hotel is absoluut een pareltje! Met een perfecte locatie nabij het strand, de boulevard en omringd door winkels en horecagelegenheden, is er voor ieder wat wils. De gerenoveerde kamers en het hotel zelf zijn prachtig en hebben ons aangenaam verrast. Onze familiesuite op de 10e verdieping bood een adembenemend uitzicht over 180°. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, en het gevarieerde buffet liet niets te wensen over. Alles was brandschoon en mocht er iets kapot zijn, dan werd dit direct en efficiënt opgelost. Wellicht handig om oordopjes mee te nemen voor het geval dat de nabijgelegen karaoke wat te luidruchtig wordt. Kortom, wij zijn enorm tevreden en kijken al uit naar ons volgende verblijf in dit fantastische hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

In Costa Adeje, gelegen in het zuiden van Tenerife, bevindt zich het charmante La Nina hotel. Hier vind je ruime en verzorgde kamers, en het hotel is van alle gemakken voorzien. Wat het eten betreft, kun je genieten van gevarieerde maaltijden voor zowel het ontbijt, de lunch als het diner. Elke avond staat er een thema op het menu, zoals een gezellige Mexicaanse avond of een heerlijke barbecue-avond. Het zwembad is groot en er is altijd genoeg ruimte, dus geen gedoe met het zoeken naar ligbedden. Bij het zwembad is er ook een bar waar je kunt genieten van een breed scala aan drankjes en snelle, vriendelijke service. Bovendien ligt de levendige boulevard aan het water op slechts 100 meter afstand, wat het hotel een ideale uitvalsbasis maakt voor een ontspannen verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Wat een teleurstellende ervaring in dit hotel! We hadden gekozen voor het All-inclusive Adult arrangement, maar bij aankomst op onze kamer werden we geconfronteerd met een rommelige kamer en ontbraken de beloofde slippers. Koffiepads, theezakjes, kopjes en glazen waren nergens te bekennen. Verder kon de terrasdeur niet goed sluiten en in de badkamer vonden we lange zwarte haren in het voetenbad, die ons de hele week gezelschap hielden. Zelfs in een hoek van de slaapkamer lagen nog nootjes die er al lagen toen we aankwamen. De handdoeken werden gedurende ons hele verblijf in de badkamer niet een keer vervangen. En dan nog het eten, wat een misser! Koud, smakeloos en uitgedroogd, soms kregen we zelfs gerechten van de vorige dag voorgeschoteld. Het brood was keihard, de beleggingswaren waren uitgedroogd en smaakten ranzig. Het personeel leek rond te lopen alsof ze net citroensap hadden gedronken. Dit hotel verdient absoluut geen 4 sterren, hoogstens 3 sterren en dan nog, twijfelachtig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

We hebben genoten van het comfortabele bed en de relaxte ligstoelen bij het zwembad. Het personeel was erg vriendelijk, wat onze ervaring nog beter maakte. Helaas waren we wat teleurgesteld in het eten en drinken, wat niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed ondanks dat we een all-inclusive arrangement hadden geboekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Vanwege een overboeking bij Hotel Best Jacaranda werden we naar La Nina verplaatst. Aanvankelijk waren we aarzelend, maar dit bleek een aangename verrassing te zijn. Het vriendelijke personeel was zeer behulpzaam en het gevarieerde eten was van goede kwaliteit. De kamers waren comfortabel, hoewel er geen slot op de badkamer en het toilet zat. Het uitzicht op zee was adembenemend en hoewel het zwembad kleiner was dan dat van Jacaranda, waren er voldoende ligstoelen beschikbaar. Het klassieke handdoekje leggen was echter wel een bekend fenomeen. Het hotel lag vlak bij het strand en aan de overkant vonden we Amanda's, waar we genoten van heerlijk eten en elke avond live muziek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Dit hotel was over het algemeen prima, maar als je kamer aan de straatkant ligt, kan je 's nachts last hebben van lawaai van nabijgelegen discotheken. Gelukkig hoefden we alleen maar te vermelden dat we daar last van hadden en kregen we meteen een andere kamer aan de kant van het strand aangeboden. De service was geweldig en plezierig, dus ik zou het zeker aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel scoort hoog op alle fronten: van de uitstekende service en heerlijke eetgelegenheden tot de brandschone kamers. De vriendelijke sfeer en prachtige omgeving maken het plaatje compleet, en ook buiten is alles tiptop in orde. Het enige minpuntje is dat er geen koelkast op de kamer aanwezig is en dat je extra moet betalen voor een kamer met balkon. Let wel op: de medewerkers spreken geen Nederlands.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6

Ik ben erg blij met mijn ervaring in dit hotel. Het enige minpunt was het geluidsoverlast 's nachts buiten, met luide muziek en geschreeuw dat tot in de vroege uurtjes te horen was. Ik zou aanraden om een kamer met uitzicht op zee te kiezen om hier minder last van te hebben. De kamers zijn ruim en het buffet (zowel ontbijt als diner) is uitgebreid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid, met een vriendelijke ontvangst van Mathilda bij de receptie. De hoger gelegen kamers hadden een prachtig uitzicht. Helaas liet de staat van de kamer te wensen over met harde bedden en lawaai van een disco aan de straatzijde. De hygiëne liet ook wat te wensen over. Al met al een hotel geschikt voor budgetreizigers die niet te veel luxe verwachten. Het hotel voldoet niet aan de standaard van vier sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

De buffetmaaltijden waren een culinair feest zowel bij het ochtend- als avondbuffet. Mijn kamer was prachtig ingericht met een comfortabel bed en een balkon met zicht op de zee en aangelegde zwembaden. De locatie was ideaal, met het vriendelijke personeel dat hard werkte om ons verblijf nog aangenamer te maken. Tijdens mijn week met een groepsreis heb ik genoten van een fantastisch verblijf in dit hotel.

Melden


Reisperiode: juli 2019

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Met aankomst werden wij vriendelijk begroet en werden meteen onze koffers naar onze kamers gebracht. Het uitzicht was schitterend. Ik zeg je schitterend. En we hebben 2 weken genoten. We zijn zelf een paar dagen in het hotel gebleven omdat het zo leuk was.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl