ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gromada Borki

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor zakelijke reizigers is deze accommodatie ideaal gelegen met handig parkeren voor de deur. De kamers zijn fris en opgeruimd, en ik waardeerde de ruime driepersoonskamer voor mezelf. Er is een royaal bureau om efficiënt te kunnen werken en voldoende ruimte om bagage op te bergen. De badkamer is brandschoon en uitgerust met alle benodigdheden zoals zeep, douchegel en zachte handdoeken. Een aanrader voor diegenen die reizen voor werk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn verblijf in het hotel van 24 tot 26 maart 2025, heb ik genoten van de zorgzame houding van het personeel, de gezellige sfeer, de smakelijke maaltijden die perfect werden afgestemd op mijn voorkeuren en de goed uitgeruste trainingsfaciliteiten. Ik kan zeker aanraden om te genieten van de gastvrijheid van het Gromada Hotel in Radom. Het is het zeker waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het is lastig te beoordelen, maar ik geef het vier sterren voor de interessante inzichten in de geschiedenis van de Poolse hotelindustrie en voor de charmante retro sfeer tijdens het ontbijt met die transparante borden die je doen denken aan de jaren zeventig en tachtig. De overige aspecten verdienen hooguit drie sterren, aangezien het hotel een nogal nostalgische uitstraling heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring in dit hotel was helaas niet zoals gehoopt. Bij aankomst in de suite die ik geboekt had, werd ik overweldigd door een onaangename geur en een totaal andere uitstraling dan verwacht. Na het wisselen van kamers bleek ook de tweede kamer niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Het ontbrak aan basale voorzieningen zoals wegwerpslippers en een föhn, en het meubilair was verouderd en niet zoals afgebeeld op de website. De netheid liet ook te wensen over, met zelfs stenen op het toilet. Het ontbijt was redelijk, maar de gerechten misten versheid en leken al enige tijd klaargemaakt te zijn. Toen ik mijn feedback wilde geven over de kwaliteit van het eten, werd de serveerster meteen onvriendelijk. Dit gebrek aan klantgerichtheid was teleurstellend. Echter, de professionele houding van de man bij de receptie was een lichtpuntje in mijn verblijf. Hoewel ik niet zeker weet of ik terug zal keren naar dit hotel, waardeer ik zijn begrip en professionaliteit. Het hotel zou er goed aan doen om de netheid van de kamers te verbeteren en de juistheid van de informatie en foto's op hun website te waarborgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldige waarde voor je geld! De kamer is schoon en enorm - een echt appartement met een woonkamer, slaapkamer en twee badkamers (waarvan één met een bad). De meubels in de woonkamer, zoals de bank en drie fauteuils, doen denken aan vroegere tijden en kunnen wel een update gebruiken, maar verder heb ik geen opmerkingen over de inrichting. De badkamers zijn schoon. Er is een kinderbedje van goede kwaliteit met een extra matras en prachtig beddengoed. Voorzieningen zijn onder andere een koelkast, een grote televisie, een waterkoker en badjassen. Helaas is er geen föhn. Het personeel is vriendelijk en de locatie is goed. Ik raad het aan!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl