ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gromada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voors: de waterkoker voor koffie en thee in de kamer; ontbijt vanaf 6.30 uur. Tegens: vuile vloerbedekking in de kamer; de kamer/deur zou wat renovatie kunnen gebruiken volgens huidige normen, maar het is geen ramp; het is een kleinigheid, maar het stoort me altijd als een hotel nog steeds om een identiteitsbewijs vraagt en formulieren ter plaatse invult, vooral wanneer we via Booking hebben gereserveerd, terwijl er tegelijkertijd tal van zelfbedieningsaccommodaties zijn zonder receptie. Ik beschouw dit niet per se als een minpunt, maar eerder als een opmerking/kanttekening bij de accommodatie;) Het is de moeite waard om te overwegen voor een aantrekkelijke prijs en budgetreizen, zowel zakelijk als privé.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een angstaanjagende ervaring die werkelijkheid werd. Bij aankomst om 20.30 uur was de receptie verlaten. Samen met een andere gast wachtte ik een kwartier, terwijl een taxi vastzat vanwege een gesloten slagboom. Uiteindelijk werd deze door een behulpzame restaurantmedewerker geopend. De receptie bleef echter onbemand, geen reactie op de bel of telefoon. Eindelijk verscheen de receptioniste, zonder uitleg of verontschuldiging. De kamer was gelukkig schoon en voldeed aan de verwachtingen van een driesterrenhotel. Maar de nachtmerrie ging verder bij het douchen de volgende ochtend om 8.00 uur. Het hete water stopte plotseling, begon weer, stopte weer, een eindeloze cyclus. De ochtendmedewerkster leek niet verrast door het waterprobleem, alsof het de norm was in Gromada, Poznań. Ik herinner me de zeepachtige toestand en de onbetrouwbare watervoorziening en besluit: nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn verblijf in het hotel was erg aangenaam. Voor een voordelige en smakelijke maaltijd in de namiddag, hoefde ik niet ver te zoeken dankzij het uitstekende restaurant van het hotel. Het ontbijt bood een ruime keuze aan lekkernijen, hoewel het brood teleurstellend smakeloos en koud was, alsof het rechtstreeks uit de koelkast kwam. Belangrijker nog dan het eten, is natuurlijk het comfort van het bed in een hotelkamer. Ik kreeg bijna het idee dat ik op een waterbed lag door de extreem zachte en versleten matrassen met hun ongelijkmatige oppervlak. Gelukkig was het personeel zeer behulpzaam en was de omgeving rustig en brandschoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Uitstekende dienstverlening! Het personeel is zo gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt is geweldig en de kamers zijn brandschoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Genoten van een heerlijk ochtendmaal, het personeel was gastvrij en de kamer was tiptop in orde met een fijne voorraad koffie en thee.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl