ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Astoria

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje! De gastvrouw is ongelofelijk gastvrij en zorgt voor een warm welkom bij aankomst. Ze trakteert haar gasten op een heerlijk zelfgemaakt ontbijt met versgebakken cake en koekjes. De kamers zijn comfortabel en de ligging van het hotel is ideaal, midden in het levendige centrum van de Joodse wijk met tal van gezellige restaurants en cafés in de buurt. Echt een aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ideale plek voor een heerlijk verblijf, met een verrukkelijk ontbijtbuffet vol variatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op slechts een korte wandeling van 15-20 minuten vind je de bruisende Grote Markt. In de buurt zijn er tal van gezellige restaurants, cafés en activiteiten te vinden. Het parkeren van een auto in de omgeving kan prijzig zijn, maar gelukkig is de afstand tot het hotel slechts 850 meter. Het hotel verwelkomt huisdieren en mijn kleine viervoeter was zelfs welkom tijdens het ontbijt. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, en gedurende de hele dag zijn koffie, thee en water gratis beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie is werkelijk betoverend. Hoewel enigszins gedateerd, straalt het toch een zekere charme uit met zijn netheid en onderhoud. Absoluut een toplocatie om te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hadden dit hotel gekozen vanwege de locatie en dit was ons tweede en laatste bezoek in drie jaar tijd. Het viel ons direct op dat er geen receptiepersoneel meer aanwezig was en dat alle communicatie via WhatsApp moest verlopen. In de kamers troffen we verroeste handdoekradiatoren aan en de shampoofles was leeg. De volgende ochtend hadden we, zoals aangegeven op een sticker op de badkamerdeur, de gebruikte handdoeken op de grond gelegd in de hoop op nieuwe. Echter, bij terugkomst 's avonds lagen de handdoeken er nog steeds en waren de bedden niet opgemaakt. Na contact te hebben opgenomen, werd ons verteld dat we apart moesten aangeven dat de kamer schoongemaakt moest worden, wat op een klein papiertje bij de receptie stond. Uiteindelijk kregen we met tegenzin nieuwe handdoeken, maar het was duidelijk dat de kamers niet automatisch werden schoongemaakt. De ochtend daarop was de waterautomaat op de gang leeg en 's avonds nog steeds. Toen ik hierover vroeg via WhatsApp, kreeg ik eerst te horen dat hij pas de volgende dag zou worden bijgevuld. Na door te vragen waarom dit niet direct kon, werd er plots gezegd dat de machine kapot was. Het personeel was niet vriendelijk en leek niet bereid om met oplossingen te komen. Voor ons was dit een teleurstellende ervaring en zal het ook de laatste keer zijn dat we in dit hotel verbleven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl