ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Orly

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ontvangst bij Hotel Lalla was ronduit teleurstellend. De manager toonde weinig tot geen empathie naar de gasten toe. We reden 400 kilometer om te genieten van de spa, fitnessruimte en het zwembad, maar helaas was het water in de jacuzzi vies en bleek het zwembad gesloten te zijn terwijl het volgens de planning de hele maand oktober open zou zijn. Bovendien was de fitnessruimte karig uitgerust met slechts twee loopbanden en één functionele machine, waardoor we niet eens van de faciliteiten konden genieten. Tijdens het uitchecken vroeg ik om een kopje koffie, maar de meneer bij de receptie zei dat dit niet mogelijk was omdat hij op dat moment de koffiemachine aan het schoonmaken was, het was nota bene 11:30 uur. Het enige lichtpuntje was het ontbijt, dat gevarieerd was en de bediening vriendelijk. Al met al zou ik dit hotel niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In januari brachten we een weekend door in dit hotel. We werden verwelkomd met een uitstekende service en vriendelijkheid die we echt waardeerden. Onze kamer was zeer ruim en comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. De aanwezigheid van de SPA was een geweldige toevoeging die zeker de moeite waard was. Alles was brandschoon en goed onderhouden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst moesten we meteen €10 per persoon betalen voor het huren van een badjas. We hadden een spa-arrangement geboekt en verwachtten eigenlijk dat dit bij de prijs inbegrepen zou zijn. Voor iemand die nog nooit naar een spa is geweest, was het vreemd om extra te moeten betalen voor een badjas. Daarnaast stond er in onze reservering 'deluxe kamers', maar we kregen gewoon een standaard kamer. Ook hadden we prosecco op de kamer inbegrepen, maar dit werd niet geleverd. Toen we aan de receptie vroegen, kregen we te horen dat het pakket niet was bijgewerkt. Waarom zou je het dan niet aanpassen voordat je het aanbiedt? De geboekte massage van 30 minuten duurde slechts 20 minuten. De spa had twee jacuzzi's waarvan er een niet werkte en de sauna rook verschrikkelijk. Al met al geen aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer is erg schoon en modern. Vooral de badkamer is ruim en voorzien van een mooi groot wastafelmeubel en dubbele wasbak. Ik was aangenaam verrast door de toevoeging van een make-upspiegeltje. Het bed was ontzettend comfortabel en de kussens waren precies goed, niet te laag en niet te hoog. Het ontbijt was heerlijk, alhoewel er misschien iets meer hartige opties hadden mogen zijn, was de keuze aan zoetigheden geweldig - de taarten zijn een absolute aanrader! Ook fijn dat er keuze was in plantaardige melk, meestal is er alleen sojamelk. De spa is wat aan de kleine kant, maar goed uitgerust. Misschien zouden ze wat ligbedden en meer soorten thee toe kunnen voegen. Wij hebben enorm genoten van de Turkse sauna en de sauna, alhoewel de whirlpool misschien aan vernieuwing toe is. Maar desondanks hebben we goed kunnen ontspannen. Het ontspannende massage wordt zeker aangeraden! De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn partner en ik verbleven van oud op nieuw tot begin januari in dit hotel voor een romantisch uitje. We hadden gekozen voor het halfpension arrangement, inclusief een feestelijk Oudjaarsdiner en toegang tot de wellnessvoorzieningen. Laten we beginnen met het hoogtepunt: de SPA was een verborgen parel onder de receptie. Klein maar gezellig, het bood de perfecte setting voor ontspanning met sauna's, emotionele douches en hydromassagebaden. Een klein detail zou zijn om na het saunabezoek wat kruidenthee aan te bieden voor een complete wellnesservaring. Onze kamer was modern en comfortabel met een heerlijk bed en zachte kussens. Alleen jammer dat er geen asbak op het terras stond en de opbergruimte in de badkamer wat beperkt was. Gelukkig was de airconditioning wel top. Het eten was van goede kwaliteit, maar tijdens de diners op oudejaars- en nieuwjaarsdag waren er wat organisatorische problemen, vooral voor mij als persoon met voedselintoleranties. Er waren enkele foutjes ondanks eerdere communicatie. Het ontbijt daarentegen was perfect georganiseerd. De bedieningsmanager was fantastisch, attent en jong. Helaas miste het overige personeel in de eetzaal wat professionaliteit en leek niet goed voorbereid. Desondanks waren ze vriendelijk, ondanks enkele onbeschofte gasten waar ik getuige van was. De locatie was top, vooral in de winter, rustig en dicht bij alles wat je nodig hebt, met de zee op een steenworp afstand. Misschien een parkeerprobleem in de zomer, aangezien we geen informatie kregen over privéparkeergelegenheid. Al met al heeft dit hotel veel potentie en verdient het een tweede kans om te schitteren, misschien in de zomer om alles ten volle te benutten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl