ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bellacasa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Een vriendin en ik hebben enorm genoten van onze ervaring! Je moet wel sterke benen hebben, maar we vonden het een slimme zet om lekker veel te eten en daarna een wandeling te maken. Het personeel was ontzettend vriendelijk en deed hun uiterste best om het ons naar de zin te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Dit was echt een unieke ervaring. Het hotel was niet bepaald schoon, met kamers die duidelijk niet werden schoongemaakt en een badkamer vol schimmel. Het personeel leek er niet om te geven en lachte zelfs als je met een probleem kwam. Communicatie leek opeens een hachelijke taak voor hen. Het gevecht om een ​​bord bij het eten was om te janken en toen je eindelijk succes had, was het eten koud en niet te eten. De reisorganisatie was op de hoogte, maar kon niets doen vanwege een langlopend contract.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Wat een geweldige ervaring hebben mijn vriend en ik gehad tijdens ons verblijf van een week. We zijn net terug en ik kan alleen maar positief zijn. Het personeel was ontzettend vriendelijk en aardig, wat ons verblijf nog aangenamer maakte. Hoewel het eten altijd beter kan, vonden we de prijs-kwaliteitverhouding perfect in balans. Een week was precies genoeg, aangezien het eten na verloop van tijd eentonig kan worden. Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik helemaal tevreden was. De hamam is zeker een aanrader, vooral vanwege het fantastische personeel. Als je op zoek bent naar een ontspannen vakantie, is dit de perfecte plek. Mijn complimenten voor de geweldige vakantie-ervaring, en ik hoop zo snel mogelijk terug te kunnen keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Onlangs zijn we teruggekeerd van een interessante deal die zeker de moeite waard was. Het hotel heeft een aanzienlijke renovatie ondergaan en ziet er nu prachtig uit met mooie kamers en een fantastisch uitzicht, maar let op, er zijn veel trappen, dus een goede mobiliteit is vereist. Het diner was prima met een goede variëteit aan gerechten. Het enige minpuntje was het gebrek aan entertainment. Ondanks dat hebben we toch genoten van een geslaagde vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Dit hotel is perfect voor een budgetvriendelijke vakantie om er even tussenuit te zijn. De kamers zijn eenvoudig, maar netjes, met aparte bedden en een douche. Het eten is redelijk gevarieerd, met dagelijks keuze tussen vlees of vis en bijgerechten zoals rijst, pasta of frietjes. Het assortiment bij het koude buffet is uitstekend, vooral de ruime keuze aan salades en desserts springt eruit. Het personeel doet zijn best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en staat altijd klaar om te helpen. Toen wij een kamer kregen helemaal bovenin en dit vermoeiend bleek te zijn, boden ze zonder problemen een andere kamer aan. Een leuke verrassing was de attentie die elke middag op de kamer klaar stond, een lief gebaar dat zeker gewaardeerd werd. Het enige minpuntje van ons verblijf was dat de Engelse gasten nogal overheersend waren in de eetzaal en bij het reserveren van ligbedden. Ondanks dat hebben we toch genoten van onze week in dit hotel. Uiteindelijk is het verblijf zo fijn als je het zelf maakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Ons verblijf in het hotel was geweldig! Het personeel was ontzettend gastvrij, het eten was heerlijk en de kamers waren brandschoon. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we hebben echt genoten van onze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Bij aankomst in het hotel werden we hartelijk ontvangen en we hadden niks te klagen. De kinderen hebben genoten van de twee leuke zwembaden en het eten was van goede kwaliteit. Gelukkig zijn we geen enkele dag ziek geweest. Het ontbijt was wat eentonig, maar de lunches en diners waren heerlijk, vooral de barbecue avonden met vlees, kip of vis waren erg smakelijk. De bedden sliepen comfortabel. Hoewel de onderhoud van de kamers en badkamer wel verbeterd kan worden, was de service uitstekend en verdienen ze een dikke pluim.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5

Ons verblijf in Hotel Bella Casa "Suites" was helaas een grote teleurstelling. De communicatie verliep moeizaam vanwege de taalbarrière en de service liet te wensen over. We moesten lang wachten voordat we naar onze kamer mochten, en zelfs daarna waren er problemen met de lift die niet verder ging dan de eerste verdieping. Het complex bestond voornamelijk uit trappen, wat het sjouwen van bagage bemoeilijkte. Eenmaal op de kamer aangekomen, merkten we op dat veel zaken kapot of scheef hingen, van het zeepbakje tot de verouderde tv en de te grote koelkast. De douchecabine vertoonde schimmel en het water liep niet goed weg. Na herhaaldelijk klagen bij de receptie kregen we uiteindelijk een andere kamer toegewezen, die iets beter was maar nog steeds niet voldeed aan onze verwachtingen. Het eten was eentonig en elke dag leek het alsof we hetzelfde voorgeschoteld kregen. Helaas liet ook het zwembad te wensen over, wat erg jammer was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Hotel Bella Casa heeft zeker potentieel, maar laat op verschillende vlakken nog wat steken vallen. De gastvrijheid bijvoorbeeld, laat wat te wensen over en het ontbijt is wat eentonig en de gekookte eieren zijn soms niet goed doorgekookt. Het avondeten begint na een paar dagen ook wat repetitief te worden. Daarnaast lijkt er weinig aandacht te worden besteed aan de veiligheid bij het zwembad, waar regelmatig kinderen uitglijden. De bediening lijkt selectief te zijn in wie ze aandacht geven en na 23.00 uur valt alles buiten het 'all inclusive' arrangement. De schoonmaak van de kamers laat ook te wensen over en sommige medewerkers lijken meer bezig te zijn met geld dan met gastvrijheid. Kortom, er is nog werk aan de winkel voor Hotel Bella Casa op het gebied van verbetering, klantvriendelijkheid en servicegerichtheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service5

Na het horen van een paar positieve reacties besloten we om bij Bella Casa te verblijven. Helaas bleek het een teleurstellend verblijf te zijn. Het hotel ligt op een heuvel met ontzettend veel trappen die je moet beklimmen om van de receptie naar het zwembad te gaan, en vice versa. De kamers zijn klein en het eten smaakt flauw en niet lekker, terwijl je buiten het hotel heerlijk Turks kunt eten. Het personeel is opdringerig en vraagt constant of je mee uit wilt. 's Avonds is er geen entertainment en wanneer je om 22.30 uur bij het zwembad zit, doen ze de verlichting al uit. Gumbet is op zich een leuke plaats met veel activiteiten en er zijn genoeg andere leuke hotels in de omgeving, dus vermijd dit hotel. Als je aan anderen vertelt dat je bij Bella Casa verblijft, zal iedereen zeggen dat het een slecht hotel is. Het enige positieve aan dit hotel is het uitzicht, maar dat is dan ook echt het enige pluspunt. Het is beter om wat meer te betalen en naar een mooier hotel te gaan met entertainment en goede restaurants. PS: Na middernacht is er niemand bij de receptie, wat gevaarlijk kan zijn wanneer je laat terugkomt van het uitgaan en al die trappen af moet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service4

Het hotel Bella Casa laat zeker te wensen over. De service is onbeschoft en het eten eentonig, met als resultaat dat we zelfs ziek zijn geworden. Er is weinig variatie in het menu en soms is het eten niet goed gaar. Bovendien bleek het "all-inclusive" drankarrangement niet de hele dag te gelden, wat verwarrend was. De bekers waren vies en scherp, en werden voor alle drankjes gebruikt. Het zwembad sloot vroeg en de badkamervoorzieningen lieten ook te wensen over; onze douchewand hing bijvoorbeeld los. Bovendien was er vaak geen warm water in de douches. Het contact met de reisleiding verliep moeizaam en de bedden waren oud en oncomfortabel. Er was ook weinig entertainment en het kostte veel moeite om bij de hotelkamer te komen vanwege de vele trappen. Beveiliging leek niet altijd alert te zijn en onze kamer werd soms dagenlang niet schoongemaakt. Al met al geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service7

Bij aankomst leek alles prima, tot we onze kamer binnenkwamen en ontdekten dat één kant van het bed kapot was. Douchen was ook een uitdaging, aangezien de douchekop niet op zijn plek bleef. Gelukkig was de andere kamer wel helemaal in orde! Het enige nadeel was dat de trappen vermoeiend waren, vooral als je slecht ter been bent. Gelukkig was het centrum op loopafstand, maar je kon ook een taxi nemen. Al met al was ons verblijf redelijk, hoewel we niet snel terug zouden gaan. De bellboys verdienen echter wel respect voor al hun harde werk! Het overige personeel leek minder moeite te doen om ons verblijf aangenaam te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service4

Een verblijf in dit hotel zal je niet snel vergeten, maar niet op een goede manier. De kamers zijn matig, maar helaas brengen kakkerlakken 's nachts onvrijwillig een bezoekje. De badkamer laat te wensen over, met zwarte aanslag die hardnekkig aanwezig blijft. Het eten is acceptabel, tenzij je een fijnproever bent. Het lijkt erop dat Turkse families hier de voorkeur krijgen boven andere Europeanen. Het strand is teleurstellend en de shuttle naar een beter strand kost je extra geld. Al met al lijkt alleen het hotel er beter van te worden. Het eten wordt overgekookt, waardoor alle smaak en voedingsstoffen verloren gaan. Het zwembad is klein en over-gechloreerd. De hamam stelt ook weinig voor. Het personeel doet zijn best, vooral als je een knappe vrouw, vriendin of dochter bij je hebt. De luide muziek met telkens dezelfde nummers kan behoorlijk irritant worden. Kortom, ik zal dit hotel zeker nooit meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Wat een teleurstelling zeg, dit hotel was echt een grote chaos. Geen warm water, geen servies en zelfs geen eten beschikbaar. Bovendien waren er problemen met diefstal. Ik zou dit hotel echt niet aanraden! Gelukkig zijn we na 4 dagen overgeplaatst naar Vysion, wat een verademing was in vergelijking.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Ik ben net terug van een fantastisch verblijf in het prachtige Bella Casa. De kamer was mooi ingericht, het eten was voortreffelijk en het uitzicht was adembenemend. De medewerkers waren ontzettend vriendelijk en ik kan de hamam van Bella Casa zeker aanraden. Het is betaalbaar en je komt er als herboren uit. Als je nog van plan bent om te gaan... ik ben ontzettend jaloers op jullie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

In juni 2012 brachten we een bezoek aan deze accommodatie. Hoewel het complex er aantrekkelijk uitziet, lieten de hygiëne en veiligheid te wensen over tijdens ons verblijf. Schone handdoeken en beddengoed waren schaars, kamers werden slecht schoongemaakt en het eten was karig voor de hoeveelheid gasten in het hotel. Er ontbrak beveiliging, wat resulteerde in een onveilige situatie waarin wij zelf een Engels stel 's nachts hebben moeten helpen, zonder de hulp van het hotelpersoneel. Daarnaast waren de douches koud door gebrek aan warm water. Het hotel gaf aan financiële problemen te hebben. Na vier dagen werden wij en alle andere Nederlandse gasten overgeplaatst naar een ander hotel door de touroperator. Bella Casa heeft onze vakantie deels verpest. Het is van belang om de recensies te lezen, wij dachten dat het wel mee zou vallen, maar het was werkelijk ondermaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Op 20 augustus kwamen we aan bij het hotel met de verwachting rond 14.00 uur onze kamer te kunnen betrekken. Echter, bij terugkomst om 16.00 uur was de kamer nog niet gereed. Uiteindelijk kregen we een kamer toegewezen die niet schoongemaakt was en vol lag met rozen en sigaretten. Na wat aandringen werd de kamer alsnog schoongemaakt, zonder daar verder vragen over te stellen. Tot onze verbazing was bij terugkomst op zaterdag de kamer opnieuw niet schoongemaakt en miste er zelfs 135 euro uit mijn portemonnee. Na contact opgenomen te hebben met de touroperator kregen we een andere accommodatie toegewezen: hotel Sami Beach, wat gelukkig een goede ervaring bleek te zijn. Het is jammer dat er bij Bella Casa niet te vertrouwen personeel rondloopt. We hoorden ook andere verhalen van gasten die bestolen waren, zoals een gezin waarbij er geld en deodorant uit de portemonnee van hun dochter waren verdwenen. We hadden vooraf de recensies gelezen, maar dachten dat het wel mee zou vallen. Helaas bleek dit niet het geval te zijn en kunnen we dit echt een smerig hotel noemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Onze recente verblijf van twee weken in het Bella Casa Hotel was zeer aangenaam. Het eten was smakelijk, hoewel het soms wat eentonig was. Gelukkig was de ligging van het hotel perfect, met de dolmus tegenover de deur. Bij aankomst kregen we direct een schone en nette kamer toegewezen, die tijdens ons verblijf goed werd onderhouden. We vonden de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Er was voldoende vermaak, zowel overdag bij het zwembad als 's avonds. Het animatieteam was top en het personeel was zeer vriendelijk. Wij zouden zeker nog eens terugkomen naar dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Het hotel dat we bezochten stond als Poseidon Bella Casa in de brochure, maar in werkelijkheid was het Hotel Bella Casa. Als je het vergelijkt met Turkse standaarden, was het zeker acceptabel, maar voor Nederlandse normen was het wat teleurstellend. Positief waren de all-inclusive formule, het zwembad met ligbedden en de nabijheid van het strand. Wat betreft het eten, service en locatie was het redelijk. Daarentegen waren de kamers vies, waren er veel trappen maar geen lift, werden de bekers slechts omgespoeld en kregen de lokale bewoners vaak voorrang op toeristen. Ook waren er te weinig tafels in de eetzaal, vooral wanneer er plotseling 400 extra gasten arriveerden om het Suikerfeest te vieren, en was het eten lauw. In het stadje Gumbet werden we opgelicht bij de juwelier genaamd "Royal Jewelry", wat nog erger was omdat de man ons Nederlands had horen spreken en toch door bleef gaan met zijn bedrog. Echt een verschrikkelijke kerel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Ik ben vorig jaar naar deze plek geweest en wilde toch nog graag mijn ervaring delen. Over het algemeen vonden wij het wel aangenaam. Het eten was lekker en er was genoeg variatie. Het enige minpunt was dat er een lange pauze zat tussen de lunch en het diner, en dat de snack of hamburger met frietjes was elke middag... Het personeel was vriendelijk en werkte hard. Het was wel jammer dat we een rekening kregen voor ligbedjes, terwijl we een all-inclusive arrangement hadden! Het strand was ook fijn. Gelukkig kon je met de dolmusbussen gemakkelijk overal naartoe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons verblijf was alles keurig schoongemaakt en opgeruimd, inclusief de kamers die netjes waren achtergelaten. Het eten was heerlijk met een breed scala aan keuzes, van verse broodjes in de ochtend tot lekkere snacks bij de snackbar. 's Avonds was er veel entertainment, zoals de verkiezing van Miss en Mister van de dag met leuke opdrachten. In de middag kon je deelnemen aan activiteiten zoals darten en waterpolo in het zwembad, wat erg vermakelijk was!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel heeft ons positief verrast, ondanks de vele negatieve verhalen die we hadden gehoord. Tijdens onze vakantie hoorden we echter ook dat andere gasten slechte kamers hadden, wat suggereert dat de kwaliteit afhangt van het gebouw waarin de kamer zich bevindt. Gelukkig was onze kamer elke dag keurig schoongemaakt, conform de reisvoorwaarden waarin stond dat handdoeken en lakens twee keer per week worden verschoond. De kamers zijn eenvoudig ingericht, dus verwacht geen luxe meubels. Het eten was prima, hoewel het de eerste dag wat koud was. Er was voldoende keuze, tenzij je zeer kritisch bent qua eten. Het hotel beschikt over twee leuke zwembaden; een met levendige muziek, animatie en een bar, en de ander meer rustig gelegen, ook met een bar en een snackbar waar je hamburgers en friet kunt afhalen. We kwamen echt voor een zonvakantie en wat rust, en dat was hier goed mogelijk. Voor de prijs die we hebben betaald (€340, all-inclusive) moeten we ook niet te veel luxe verwachten; zolang het maar schoon is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs teruggekeerd van een fantastische vakantie in Bella Casa Suites in Turkije. Het hotel is prachtig, hoewel het wel veel trappen heeft, wat het minder toegankelijk maakt voor ouderen en rolstoelgebruikers. Ondanks de trappen was onze kamer geweldig, vooral het enorme dakterras met een prachtig uitzicht over Gumbet. De kamers waren schoon en werden dagelijks voorzien van schone handdoeken en beddengoed. Het personeel was vriendelijk en niet opdringerig, en het animatieteam zorgde voor vermaak. De ligging dichtbij het strand, het centrum van Gumbet en de bushalte naar Bodrum is ideaal. Ik raad dit hotel zeker aan en ben blij dat ik me niet heb laten leiden door de recenties van andere gasten. Anders had ik misschien niet zo'n geweldige vakantie gehad. Ik overweeg zelfs om dit jaar nog eens terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Na het doornemen van enkele negatieve beoordelingen waren onze verwachtingen niet al te hoog gespannen. Gelukkig bleek het allemaal enorm mee te vallen. Hoewel de kamers niet enorm waren, waren ze wel keurig schoon. Het diner was naar behoren, waarbij we gelukkig enkele heerlijke Turkse gerechten konden proeven. We waren zelfs zo enthousiast dat we de recepten hebben opgevraagd om ze thuis na te kunnen maken! Het personeel in zowel het restaurant als de bar leek inderdaad niet altijd even vriendelijk, maar gezien de lange werkdagen van 7.00 tot 24.00 uur begrepen we dit maar al te goed. Al met al waren we tevreden over ons verblijf in dit hotel! De prijs-kwaliteitverhouding was prima. Natuurlijk is het niet een gigantisch all-inclusive resort, maar daar betaal je dan ook niet voor. De knusse setting van het hotel voegde wat mij betreft juist extra charme toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3

Tijdens ons verblijf in de zomermaanden werd duidelijk dat het behoorlijk druk was bij het strand, aangezien sommige gasten bij het krieken van de dag al handdoeken neerlegden om een plekje te reserveren. Gelukkig kwam een creatieve ziel op het idee om deze 'handdoekenreserveringen' te verwijderen, wat voor een dagje verlichting zorgde. Het diner liet helaas te wensen over qua variatie en kwaliteit. De kamers waren daarentegen wel redelijk in orde. Opvallend genoeg was ook de aanwezigheid van Russische toeristen overduidelijk, wat voor de nodige overlast zorgde. Al met al was dit geen ervaring die ik zou willen herhalen in Turkije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

De eerste indruk van de buitenkant was prachtig, maar toen we eenmaal binnen waren, was het een totaal andere ervaring. De kamer was vies, de badkamer en wc waren niet fris en overal in de kamer was wel iets kapot. Bij binnenkomst stonden we gelijk op een natte vloer vanwege een lekkende koelkast, waar niets aan was gedaan. Ook andere klachten leken genegeerd te worden. Het eten was eentonig en lauw, waardoor we na 10 dagen besloten om buiten de deur te gaan eten. Gelukkig was dat wel een goede keuze, want de omgeving was prettig en het zwembad was schoon. Ondanks de teleurstellende ervaring, hebben we toch kunnen genieten van de zon en het gezelschap van onze leuke groep reisgenoten. Mijn advies aan toekomstige gasten is om dit hotel te vermijden en goed de recensies te lezen voordat je boekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5

Bij aankomst op 11 september ontdekte ik dat de wc niet werkte en dat de kamer vol schimmel zat en een onaangename geur had. Ondanks dat ik het personeel op de hoogte bracht van het wc-probleem, werd er weinig aan gedaan. Het bleek dat meerdere gasten dezelfde klachten hadden, maar er werd niet adequaat gereageerd. Uiteindelijk kreeg ik na aandringen een andere kamer toegewezen... helaas was die net zo vies en smerig. Het eten was redelijk, maar de algehele ervaring was verre van prettig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

We hebben een fantastische vakantie achter de rug! De verhouding tussen prijs en kwaliteit was top. Onze kamer was prachtig en bood een schitterend uitzicht. Het eten was voortreffelijk en divers. Er waren voldoende ligstoelen bij het zwembad en de hamam in Bella Casa was een absolute aanrader. We zijn zeker van plan om in september nog een keer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service1

Bij aankomst duurde het een eeuwigheid voordat we onze kamer konden betrekken, maar deze was toch redelijk netjes. Vervolgens zijn we Gumbet ingegaan, een charmant dorpje. Echter, toen we terugkwamen in het hotel, ontdekte ik plotseling dikke zwarte haren op de grond. Mijn partner ging naar beneden om dit te melden, waarna er een nieuw laken werd gebracht. Ook dit laken vertoonde vuile bruine vlekken. Na weer een nieuw laken te hebben gekregen, merkten we de volgende ochtend dat de handdoeken ook vies waren. Dit hebben we gemeld, maar het duurde vier dagen voordat er actie werd ondernomen. Daarnaast leken er steeds munten te verdwijnen, maar ik dacht dat mijn vriend ze had gebruikt. Later ontdekten we dat ze gestolen waren, aangezien er bij een groepje meisjes 130 euro was verdwenen. Tijdens het diner hoorden we zelfs dat er 500 lira uit een kamer was gestolen. Op de laatste dag werd zelfs mijn vest gestolen. Het eten was redelijk voor de betaalde prijs en de zwembaden waren heerlijk. Bij de receptie spraken ze alleen Engels wanneer het hen uitkwam. Ook was er een paar avonden een tekort aan drank.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4

Van 4 aug 2010 tot 14 aug 2010 verbleven we daar met een groep van 5 personen. Bij aankomst kregen we een kamer voor slechts 3 personen, terwijl we eigenlijk hadden geboekt voor een ruimere kamer. Na een oncomfortabele nacht met z'n allen in die kleine kamer, kregen we gelukkig een ruimere kamer toegewezen - maar wel nadat we elke dag 143 treden moesten beklimmen. Helaas was de staat van de kamer teleurstellend, met schimmel op de muren en een vieze badkamer waar het water moeizaam wegliep vanwege verstopping. Gelukkig was het personeel in de hamam wel vriendelijk. De drankjes werden echter geserveerd in vieze glazen of kleine bekertjes en de limonade was lauw - soms werd er een ijsblokje toegevoegd. Al met al was dit geen goede ervaring en zullen we niet meer terugkeren. Ondanks eerdere positieve ervaringen in Turkije, was dit verblijf teleurstellend en niet wat we gewend waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Toen we aankwamen moesten we drie kwartier wachten voordat iets geregeld werd. Communiceren was een uitdaging, aangezien niemand Engels sprak. De kamer met het beloofde balkon was niet beschikbaar en we moesten opnieuw wachten. Uiteindelijk kregen we een kamer die ze een suite noemden, maar eerlijk gezegd was het verre van luxe. Drie opdringerige jongens hielpen met de koffers en bleven om geld vragen, wat een ongemakkelijke sfeer creëerde. De badkamer had zwarte schimmel, er was geen warm water en de airconditioning werkte niet. De handdoeken zaten vol gaten, er lag bloed op de vloer en de kamer was vies en onhygiënisch. Gelukkig werden we de volgende dag overgeplaatst naar een ander hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

Ons recent verblijf was ook aangenaam, mogelijk speelt de toegewezen kamer een rol. Wij verbleven in kamer 611, nabij het zwembad, die zeer schoon was en altijd voorzien van voldoende warm water in de ochtend en avond. Het eten voldeed zeker aan onze verwachtingen, hoewel er vaak kip op het menu stond, wat voor ons geen probleem was. De bediening was uiterst vriendelijk en deden hun uiterste best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De hamamervaring bij Adem is absoluut een aanrader voor wie er verblijft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2

Bij aankomst in de nacht kregen we slechts een glimp van de accommodatie. De ontvangsthal had enkele zetels zonder zitkussens, waardoor we op harde houten planken moesten zitten. Het leidde al tot een ongemakkelijk gevoel toen het mannelijk personeel ons naar de kamer bracht en enigszins opvallend keek. De kamer zelf was erg klein. Voor een all-inclusive week in Bella Casa hebben we €730 betaald. We begrepen dat dit een drie-sterren hotel in Turkije was, dus onze verwachtingen waren niet hoog, maar voor die prijs hadden we beter voedsel verwacht dan alleen wat spaghetti met ketchup en een paar schaaltjes eten. Ik had echt honger! Op de tweede dag zijn we overgestapt naar een ander hotel, waar we per persoon €200 extra moesten betalen en ook nog eens €75 om het vorige hotel te verlaten! We willen daar nooit meer terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is ideaal voor reizigers die van plan zijn om actief te zijn in Turkije, in plaats van de hele dag bij het zwembad te liggen. Zelf heb ik voornamelijk 's avonds genoten van een drankje en 's ochtends van het ontbijt. Turkije staat bekend om zijn betaalbaarheid, dus buiten de deur eten is zeker een optie. Het All Inclusive pakket is het geld al waard vanwege de drankjes. De kamers worden goed schoongehouden, vooral wanneer je de schoonmakers een fooitje geeft. Mocht iemand dit hotel vreselijk vinden, dan is het wellicht een goed idee om meer te investeren en te kiezen voor een luxer hotel. De locatie is ideaal, vlakbij het centrum en het strand. Een perfect hotel voor een zomerse vakantie in de buitenlucht. Aanraders zijn de restaurants Divers en Amigos, waar heerlijk zelfgemaakt eten wordt geserveerd voor een goede prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2

Na meer dan 15 keer Turkije te hebben bezocht, had ik mijn eerste minder goede ervaringen deze keer. De receptie sprak geen Engels, we moesten met onze medereizigster de steile 200 treden beklimmen vanwege haar gezondheidsklachten, en na een duik in het vieze zwembad was er alleen koud water om te douchen. De kussensloop en handdoeken waren niet fris, en het ontbijt bestond uit oud brood. Tot overmaat van ramp troffen we nog een verrassing aan in de wc-pot van de vorige gasten, waar niemand die avond iets aan deed. Gelukkig had de volgende dag onze gastheer al een ander hotel voor ons geregeld dat wel aan onze wensen voldeed: het Vizyon Hotel, een absolute aanrader na de teleurstelling van Bella Casa.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Fantastisch verblijf gehad! Als je goed ter been bent is het hotel ideaal, want er zijn behoorlijk wat trappen. Gelukkig hadden wij het geluk dat onze kamer dichtbij het restaurant en zwembad was, waardoor het makkelijk was. Met een dolmus ben je in 5 minuten in Gumbet, waar genoeg te beleven is tot in de late uurtjes. De hamam ervaring was echt top, zeker waar voor je geld! Als je nog gaat, groetjes aan Adem, de eigenaar van de hamam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Het personeel is erg gastvrij en zorgt ervoor dat de kamers dagelijks worden schoongemaakt, met elke dag schone handdoeken. Het menu biedt voldoende variatie en klachten worden vriendelijk behandeld. Het enige minpuntje zijn de vele trappen die je dagelijks moet beklimmen en er is een tekort aan glaswerk. Ondanks dat is een verblijf hier zeker de moeite waard. Een tip is om een scooter te huren om de omgeving te verkennen en de leuke dorpjes langs de kustlijn te ontdekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Terug van een betaalbare vakantie die niet teleurstelt. Aanvankelijk niet veel verwacht, maar de prijs-kwaliteitverhouding was verrassend goed! Hoewel het hotel nog bezig is met renovaties en sommige kamers nog niet perfect zijn, hoef je alleen maar om een andere kamer te vragen en ze regelen het snel voor je. Tijdens ons verblijf (dat overschaduwd werd door trieste gebeurtenissen, namelijk het overlijden van een medegast) hebben we gezien dat de Turkse gastvrijheid echt oprecht is. Het personeel heeft er alles aan gedaan om ons bij te staan. Al met al zijn we heel tevreden en hebben we een fijne week gehad! - Wilma

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst oogt de locatie prachtig, maar zodra je de deur opent, verdwijnt dat gevoel van bewondering snel. Het hotel biedt uitzicht op zee, maar helaas moet je eerst een voetbalveld omzeilen dat voor de ingang ligt. Bovendien bevindt het hotel zich op een heuvel, waardoor het niet ideaal is voor personen met mobiliteitsproblemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Terug van onze trip naar Bellacasa en wat een geweldige ervaring was dat. Hoewel het geen luxe resort is, zijn de mensen zo vriendelijk en doen ze er alles aan om het je naar de zin te maken. Voordat we vertrokken, las ik verschillende reviews die me bang maakten voor het ergste, maar gelukkig was niets minder waar! De kamers waren meer dan prima, goede douches en het eten was zeker acceptabel. Je kunt genieten van activiteiten zoals jetskiën en varen op een speedboot, genoeg om te zien en te beleven. De hamam was een absolute aanrader, een moment van ontspanning dat je niet mag missen. Het personeel weet echt wat ze doen en zijn zeer professioneel. We zullen zeker nog eens teruggaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Er is weinig variatie in het eten en er zijn te weinig zitplaatsen en parasols beschikbaar bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service5

Bij aankomst was onze kamer redelijk schoon, alleen in de badkamer ontdekten we wat schimmel die snel overgeschilderd leek te zijn. De wc en koelkast waren duidelijk aan vernieuwing toe. Dagelijks werden we voorzien van schone handdoeken en werden de bedden keurig opgemaakt. Helaas was het personeel, in lijn met veel mannen in Gumbet, behoorlijk opdringerig en bleven ze ons uitnodigen om met hen op pad te gaan. De schoonmaker betrad onze kamer zelfs meerdere keren zonder aankondiging, wat ongemakkelijk was aangezien de kamer al was schoongemaakt. We hebben dit gemeld bij de receptie, maar er leek weinig mee te zijn gedaan. Gelukkig hadden we al onze spullen in een afgesloten koffer vanwege verhalen over diefstal in het complex. Het eten was redelijk, maar meestal lauw en nogal repetitief, hoewel er altijd vers brood was. Door het ontbreken van een lift moesten we veel trappen oplopen en bij het zwembad was het oppassen geblazen vanwege de gladheid en af en toe een vervelende rioollucht. Ondanks deze minpunten hebben we toch genoten van onze vakantie in Turkije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service1

Absoluut geen aanrader! Hoewel de buitenkant er aantrekkelijk uitziet, is de binnenkant een teleurstellende rommel. De kamers worden niet schoongemaakt, waardoor we zelf maar aan de slag zijn gegaan. De hele accommodatie is vies en er wordt amper opgeruimd. Bij de receptie kregen we onjuiste informatie en klachten leidden tot beloften die niet werden nagekomen, zeer frustrerend. Zelfs het beloofde à la carte restaurant bleek een mysterie voor het personeel. De animatie is matig, het personeel onvriendelijk en er was geen warm water op de kamer. De reisorganisatie heeft geprobeerd ons naar een ander hotel te verplaatsen, maar helaas was er geen beschikbaarheid meer. Het eten was redelijk, maar zeer beperkt in variatie. Ondanks de all-inclusive formule zijn we vaak elders gaan eten om toch van onze vakantie te kunnen genieten. In retrospect hadden we beter een appartement kunnen boeken, wat nu een stuk duurder uitviel. Dit was onze eerste ervaring in Turkije en helaas verpest door dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service7

Een vakantie die veelbelovend leek, eindigde in een ware nachtmerrie door een ernstige voedselvergiftiging die ik hoogstwaarschijnlijk in het hotel heb opgelopen. Ondanks een prachtige locatie, is het niet ideaal voor mensen die moeite hebben met mobiliteit. De faciliteiten, zoals het zwembad, worden goed onderhouden, maar helaas lijkt de prioriteit niet te liggen bij de kwaliteit van het eten. De gerechten zijn smakeloos en teleurstellend, terwijl de ober zich ongepast gedroeg door ons achter onze rug om belachelijk te maken. Het toppunt was toen we werden geïnformeerd dat we voorzichtig moesten douchen vanwege een lekkage bij de onderburen. Hoewel de prijs redelijk was voor een verblijf van 8 dagen, is het duidelijk dat we deze ervaring niet zullen herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Het hotel is erg druk, vooral tijdens het avondeten. Het ontbijt was lekker en uitgebreid, maar het avondeten was matig met veel gerechten met kip en lange wachtrijen. Er zijn twee zwembaden, maar helaas hadden beide troebel water. Op verschillende plekken hing er een nare rioollucht. De kamers waren simpel en de badkamer oud en muffig. Gedurende ons verblijf van 11 dagen is ons beddengoed niet verschoond. We zijn vaak weg geweest en hebben geen gebruik gemaakt van de lunch opties. Gelukkig was er leuke animatie voor de kinderen en was het personeel vriendelijk. Er verbleven voornamelijk Engelse gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service4

Na onlangs terug te zijn gekomen uit dit hotel, kan ik helaas niet anders dan een zeer negatieve beoordeling geven. De kamers zijn bijzonder klein en armoedig ingericht. De douche had alleen 's avonds warm water, mits je de kraan minstens 5 minuten liet lopen voordat je ging douchen. 's Ochtends was er helemaal geen warm water beschikbaar. Het eten varieerde van af en toe lekker tot meestal smakeloos, en werd steeds geserveerd met kip in verschillende bereidingen. Het personeel vertoonde een onverzorgde uitstraling, droeg vieze kleding en was niet bepaald vriendelijk. De enige aanrader was de hamam, vooral vanwege de eigenaar, Adem, die daar zelf ook werkt. Deze jongeman is uiterst bekwaam en zorgvuldig in zijn werk. Het hotel zelf bood echter weinig extra's: geen internetcafé, geen shuttle service, geen internationale televisiezenders. Het enige wat werkelijk indrukwekkend was, was het prachtige en onovertroffen uitzicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Onze recente vakantie was fantastisch, we hebben enorm genoten. We hadden een all-inclusive pakket geboekt en besloten tijdens ons verblijf vier keer buiten de deur te gaan eten. Al met al was het een geweldige ervaring, hoewel het nooit kwaad kan om een snufje zout mee te nemen. De locatie was prachtig en totaal anders dan onze vorige bestemming. Er was echter één minpuntje: de aanwezigheid van luidruchtige Engelse jongeren die de sfeer soms wat verstoorden, dit keer bevonden we ons op Ibiza. Dat willen we liever niet nog eens meemaken. Desalniettemin kijken we ernaar uit om hier zeker nog eens terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2

Verschrikkelijke eetervaring, personeel met een onprettige houding, krappe en onverzorgde kamers; deze plek was een ware tegenvaller.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6

Hotel Bella Casa laat te wensen over op het gebied van hygiëne. De kamers zijn verdeeld over meerdere verdiepingen, wat zorgt voor veel traplopen. De familiekamer is uitgerust met een keuken inclusief goede koelkast, maar de twee slaapbanken zijn alles behalve comfortabel. Gelukkig zijn de bedden in de slaapkamer wel prima, en de airco werkt goed. Helaas is de waterdruk in de badkamer laag en het water lauw, en we hadden een onaangename verrassing toen er een rat via het openstaande raam binnenkwam. Communiceren met het onervaren Engels sprekende personeel was lastig, maar ze waren wel hardwerkend en behulpzaam. Het eten bood voldoende variatie, hoewel we de authentieke Turkse keuken misten. Bij het zwembad was de vloer erg glad als het nat was, dus wees voorzichtig. Ook was het nodig om 's ochtends vroeg al handdoeken op de ligbedden te leggen om er een te bemachtigen. De animatie was niet bijzonder, en de gasten bestonden voornamelijk uit Engelse gezinnen met kinderen, zonder veel Russen. Het strand was op loopafstand, slechts 5 minuten verderop, en het gezellige centrum van Gumbet was ongeveer 20 minuten lopen. Ondanks de minpunten hebben we toch een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Waardeloos hotel, de badkamer was ontzettend smerig en er waren veel spullen kapot. De receptie en de reisleiding heeft ons ook laten zitten. Het enige positieve was het animatieteam, maar wij gaan hier niet meer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Leuke vakantie gehad in Bellacasa. Goede service! En heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Mooie ligging lekker bij strand, als er iets niet goed was stond het personeel meteen voor je klaar en werd het probleem verholpen

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl