ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kahya Otel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Vier jaar geleden hadden we een reservering gemaakt bij Kahya, niet bij het resort, maar bij het stads hotel. Bij aankomst waren we geschokt, omdat we normaal gesproken luxe resorts gewend waren en dit hotel veel kleiner was dan verwacht. In eerste instantie voelde ik me erg ongelukkig en wilde het liefst meteen naar huis. Ik bracht de rest van de dag door op de kamer. Het avondeten was verrassend goed met voldoende keuzes, hoewel het eten wel wat warmer had gemogen. De maaltijden waren een aangename verrassing en ik was tevreden. Later die avond maakte ik een wandeling rond het hotel en was aangenaam verrast door hoe mooi en gezellig alles buiten was. Dit deed me besluiten het hotel een kans te geven en ik begon het steeds meer te waarderen. Ik noemde het ons 'stads hotelletje' en genoot van het heerlijke eten en de gezellige buitenruimtes aan de voor- en achterkant. Wat een contrast met mijn eerste indruk! Na een week was ik zo van het hotel gaan houden dat we nu alweer plannen maken om in september voor de vierde keer te gaan, misschien begin oktober vanwege de verjaardag van mijn schoonzus. Ik kijk er nu al naar uit om terug te keren. Alanya is prachtig en dit hotel heeft echt ons hart gestolen in deze omgeving. Tot snel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers waren van goede kwaliteit, schoon en keurig onderhouden. Het strand bevond zich aan de overkant van het hotel, maar je moest wel betalen voor ligbedden en parasols. Zodra je het hotel verliet, waren er tal van winkels in de buurt. Ik had eerder in Turkije vakantie gevierd en daar ook een hamam ervaring gehad. Aangezien ik daar zo van genoten had, besloot ik ook in dit hotel van een hamam behandeling te genieten. En wat een aanrader was dat! Een Nederlandse vrouw genaamd Anita legde alles goed uit en de massages waren voortreffelijk. Voor ons was dit de beste hamam ervaring die we ooit in Turkije hebben gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een goede keuze als je graag in de buurt van winkels, restaurants en bars verblijft. Het all-inclusive concept houdt echter niet alles in, aangezien er extra kosten worden gerekend voor bepaalde zaken, zelfs op het strand. Het ontbreken van een strandlakenservice betekent dat je het beste je eigen strandlakens kunt meenemen. De gerenoveerde kamer is prachtig en wordt goed schoongehouden. De douche is heerlijk en de bedden zijn van topkwaliteit. Het eten, zowel bij het ontbijt, lunch en diner, is uitgebreid en gevarieerd, maar mag wel wat warmer geserveerd worden. Helaas liet de vriendelijkheid van het personeel te wensen over. Een eenvoudige begroeting of een glimlach kan immers wonderen doen, maar hier valt nog veel te verbeteren. Het zwembad is erg druk en de ligbedden staan erg dicht op elkaar. Gelukkig is het strand een fijne plek om te vertoeven, maar ook hier dien je te betalen voor ligbedden, parasols en drankjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie viel zwaar tegen, met een klein zwembad en onbehulpzaam personeel. Er was nauwelijks ruimte bij het zwembad en daarom brachten we onze dagen door op het strand, waar we elke dag 9 euro moesten betalen voor 2 ligstoelen en een parasol. Bovendien sloot de bar al om 11 uur 's avonds en daarna was er niets meer te krijgen, zelfs cocktails moesten betaald worden terwijl we een all-inclusive hadden geboekt. Deze viersterrenaccommodatie voldeed zeker niet aan onze verwachtingen. Na slechts drie dagen wilden we eigenlijk al naar huis terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ons verblijf in dit hotel van 19/7 tot 25/7 was niet helemaal wat we hadden verwacht. Ondanks de all-inclusive boeking, voelde het niet als een volledig all-inclusive ervaring. Het zwembad was te klein en overvol, waardoor we er de hele week niet eens konden zwemmen. Gelukkig was het strand dichtbij, maar zelfs daar moesten we betalen voor ligstoelen. Drankjes, snacks en zelfs vers fruitsap waren allemaal tegen extra betaling. Het personeel was niet erg vriendelijk, wat begrijpelijk is gezien de omstandigheden, maar een glimlach had wel fijn geweest. De kamer en douche waren prima en het eten acceptabel, hoewel soms wat koud. Het gebrek aan handdoekenservice was een minpunt, maar de Nederlandse eigenaren van de hamam in het hotel waren fantastisch en vriendelijk. Al met al, dit hotel voldeed niet aan onze verwachtingen van een all-inclusive ervaring en we zullen niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Super Wifi in het hele hotel, alleen moest je wel weten dat je een code kan vragen bij de receptie deze melden dat niet dat was iets minder. Je was zo op het strand.

Melden


Reisperiode: augustus 2013

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Schitterend hotel met directe zeeligging. Goed bereikbaar en veel mogelijkheden voor leuke uitstapjes die direct in en om het hotel te regelen zijn. Service en animatieteam in het hotel waren fantastisch!

Geboekt bij

Thomas Cook
Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl