ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Guitart Central Park Resort & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel ziet er prachtig uit met prachtige tuinen en het is gunstig gelegen nabij het bruisende uitgaansgebied voor wie daarvan houdt. Echter, de culinaire ervaring laat ernstig te wensen over. Ondanks dat we een all-inclusive arrangement hadden geboekt, liet de kwaliteit van het eten veel te wensen over. Warme gerechten werden lauw geserveerd en salades waren zelfs lauw in plaats van koud. We hebben zelfs drie keer per dag een koud buffet voorgeschoteld gekregen, wat ons heeft doen besluiten om buiten de deur te gaan eten, iets wat niet de bedoeling was. Bij het ontbijt stopte ik zelfs kuipjes jam in mijn tas, zodat ik die 's middags op een broodje kon smeren om toch iets fatsoenlijks te kunnen eten. De bedden waren van slechte kwaliteit; elke ochtend stonden we op met pijn in onze rug. De vering was duidelijk voelbaar en droeg niet bij aan een goede nachtrust.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Ik zag een verslag op VTM dat me deed denken aan een vergelijkbare ervaring die ik heb gehad. Na een hele nacht rijden kwam ik aan bij het hotel, maar de kamer was niet beschikbaar. In plaats daarvan kregen we een all-inclusive aanbod van een kleffe hotdog of een bakje chips aangeboden terwijl we mochten rondkijken. In de namiddag werd er eindelijk een kamer vrij, maar het was een grote teleurstelling: na 30 uur wakker te zijn geweest, trof ik een kamer aan die niet was schoongemaakt, met een volle asbak en vieze lakens. De kamer was oud, vies en versleten, totaal niet zoals de "pas gerenoveerde kamers" die op de foto's in de brochure stonden. Na nog eens extra 200 euro te hebben betaald voor een upgrade kreeg ik eindelijk een kamer die leek op wat ik had geboekt. Het eten was van matige kwaliteit en het restaurant leek alsof het meubilair van een kringloopwinkel kwam, net als de eetzaal van een aftands rusthuis. Er was wel een gezelliger restaurant met beter uitziend eten, maar dit viel helaas niet onder het all-inclusive arrangement. Het lijkt erop dat het hotel nog steeds dezelfde strategie hanteert: lok klanten met foto's van mooie kamers en verras ze dan met een varkensstal van een kamer, om vervolgens extra geld te vragen voor de kamer die ze eigenlijk geboekt hadden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service3

Na het bekijken van de VTM-reportage had ik een déjà-vu-gevoel alsof het over mijn eigen vakantie ging. De prijs-verhouding was ver te zoeken en het was een hele opgave om fatsoenlijk te kunnen douchen of naar het toilet te gaan. De geur was zo intens dat je bijna een bus deodorant moest leegspuiten om het uit te houden. Bij het eetbuffet waren er vochtplekken op het plafond die je angstvallig in de gaten moest houden om te voorkomen dat er iets in je eten zou druppelen. Het personeel was onvriendelijk en de all-inclusief formule was teleurstellend. Het zwembad was niet bepaald schoon, met glas langs de randen dat zelfs na drie dagen nog steeds niet was opgeruimd... Na vele buitenlandse vakanties kan ik met zekerheid zeggen dat dit de meest schandalige ervaring ooit was. Zelfs op een camping in een tent zou je nog betere hygiëne verwachten dan in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekomen van ons verblijf in het hotel en we begrijpen echt niet waar sommige mensen over klagen. Wij verbleven in het 3-sterren gedeelte van het complex en waren uiterst tevreden. De kamers waren mooi, schoon en het eten was heerlijk. We hebben zeker geen honger gehad, integendeel, ik ben zelfs 4 kg aangekomen! Onze ouders verbleven in het viersterren gedeelte van het hotel en ook zij waren zeer tevreden. Natuurlijk zijn er ook gasten gezien die niet blij waren, maar zij verbleven in het 2-sterren gedeelte van het hotel. Tja, als je dan niet tevreden bent, betaal dan wat meer en boek een kamer in het 3- of 4-sterren gedeelte! Wij hebben al besloten om zeker nog eens terug te gaan. We hebben zelfs leuke nieuwe vrienden uit België leren kennen tijdens ons verblijf. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad en kunnen niet wachten om terug te keren naar dit fantastische hotel!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel biedt een aantrekkelijke prijs, maar de luxe ontbreekt. De kamers zijn redelijk, maar de zwembaden worden niet goed onderhouden en het eten laat te wensen over. Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden in de omgeving van Lloret waar je wel lekker kunt dineren.





© 2007-2025 ReisChecker.nl