ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Guitart Central Park Resort & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel ziet er prachtig uit met prachtige tuinen en het is gunstig gelegen nabij het bruisende uitgaansgebied voor wie daarvan houdt. Echter, de culinaire ervaring laat ernstig te wensen over. Ondanks dat we een all-inclusive arrangement hadden geboekt, liet de kwaliteit van het eten veel te wensen over. Warme gerechten werden lauw geserveerd en salades waren zelfs lauw in plaats van koud. We hebben zelfs drie keer per dag een koud buffet voorgeschoteld gekregen, wat ons heeft doen besluiten om buiten de deur te gaan eten, iets wat niet de bedoeling was. Bij het ontbijt stopte ik zelfs kuipjes jam in mijn tas, zodat ik die 's middags op een broodje kon smeren om toch iets fatsoenlijks te kunnen eten. De bedden waren van slechte kwaliteit; elke ochtend stonden we op met pijn in onze rug. De vering was duidelijk voelbaar en droeg niet bij aan een goede nachtrust.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Ik zag een verslag op VTM dat me deed denken aan een vergelijkbare ervaring die ik heb gehad. Na een hele nacht rijden kwam ik aan bij het hotel, maar de kamer was niet beschikbaar. In plaats daarvan kregen we een all-inclusive aanbod van een kleffe hotdog of een bakje chips aangeboden terwijl we mochten rondkijken. In de namiddag werd er eindelijk een kamer vrij, maar het was een grote teleurstelling: na 30 uur wakker te zijn geweest, trof ik een kamer aan die niet was schoongemaakt, met een volle asbak en vieze lakens. De kamer was oud, vies en versleten, totaal niet zoals de "pas gerenoveerde kamers" die op de foto's in de brochure stonden. Na nog eens extra 200 euro te hebben betaald voor een upgrade kreeg ik eindelijk een kamer die leek op wat ik had geboekt. Het eten was van matige kwaliteit en het restaurant leek alsof het meubilair van een kringloopwinkel kwam, net als de eetzaal van een aftands rusthuis. Er was wel een gezelliger restaurant met beter uitziend eten, maar dit viel helaas niet onder het all-inclusive arrangement. Het lijkt erop dat het hotel nog steeds dezelfde strategie hanteert: lok klanten met foto's van mooie kamers en verras ze dan met een varkensstal van een kamer, om vervolgens extra geld te vragen voor de kamer die ze eigenlijk geboekt hadden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service3

Na het bekijken van de VTM-reportage had ik een déjà-vu-gevoel alsof het over mijn eigen vakantie ging. De prijs-verhouding was ver te zoeken en het was een hele opgave om fatsoenlijk te kunnen douchen of naar het toilet te gaan. De geur was zo intens dat je bijna een bus deodorant moest leegspuiten om het uit te houden. Bij het eetbuffet waren er vochtplekken op het plafond die je angstvallig in de gaten moest houden om te voorkomen dat er iets in je eten zou druppelen. Het personeel was onvriendelijk en de all-inclusief formule was teleurstellend. Het zwembad was niet bepaald schoon, met glas langs de randen dat zelfs na drie dagen nog steeds niet was opgeruimd... Na vele buitenlandse vakanties kan ik met zekerheid zeggen dat dit de meest schandalige ervaring ooit was. Zelfs op een camping in een tent zou je nog betere hygiëne verwachten dan in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekomen van ons verblijf in het hotel en we begrijpen echt niet waar sommige mensen over klagen. Wij verbleven in het 3-sterren gedeelte van het complex en waren uiterst tevreden. De kamers waren mooi, schoon en het eten was heerlijk. We hebben zeker geen honger gehad, integendeel, ik ben zelfs 4 kg aangekomen! Onze ouders verbleven in het viersterren gedeelte van het hotel en ook zij waren zeer tevreden. Natuurlijk zijn er ook gasten gezien die niet blij waren, maar zij verbleven in het 2-sterren gedeelte van het hotel. Tja, als je dan niet tevreden bent, betaal dan wat meer en boek een kamer in het 3- of 4-sterren gedeelte! Wij hebben al besloten om zeker nog eens terug te gaan. We hebben zelfs leuke nieuwe vrienden uit België leren kennen tijdens ons verblijf. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad en kunnen niet wachten om terug te keren naar dit fantastische hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel biedt een aantrekkelijke prijs, maar de luxe ontbreekt. De kamers zijn redelijk, maar de zwembaden worden niet goed onderhouden en het eten laat te wensen over. Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden in de omgeving van Lloret waar je wel lekker kunt dineren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service3

Ons verblijf in dit hotel was een teleurstelling, ondanks de hoge verwachtingen die het reisbureau gewekt had. Hoewel de receptie prachtig was, bleek de rest van het complex verouderd en problematisch. Het zwembad leek wel de rotonde van het hotel te zijn, waar 's avonds luidruchtige jongeren hun drankjes leegden. Het onderhoud liet ook te wensen over, met slechts één schoonmaakbeurt per week. De positieve reacties op de website kwamen voornamelijk van mensen die in het mooie hoofdgebouw verbleven, terwijl de andere gebouwen achterstallig onderhoud vertoonden. Al met al was ons verblijf verre van de verwachtingen die horen bij een 3-sterren hotel. We zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

We hadden een ruime familiekamer geboekt, maar bij aankomst kregen we een tweepersoonskamer met twee extra bedden, wat resulteerde in een kamer voor twee volwassenen en twee kinderen. We hebben dit gemeld bij de receptie, maar helaas zat het hotel vol en konden ze niets anders aanbieden. De kamer was wel schoon en werd dagelijks schoongemaakt, en we kregen elke dag schone handdoeken. Het eten liet echter te wensen over; het avondeten begon pas om 19.00 uur, wat voor ons met twee jonge kinderen vrij laat was. Daarbij opgeteld dat de eetzaal meestal pas 20 minuten later openging en het eten vaak koud was, was dit een teleurstelling. Het was lastig om een goede nachtrust te hebben in dit hotel vanwege het vele lawaai, voornamelijk van dronken jongeren die zelfs in de gang plasten. Voor ons geen herhaling van dit hotel, helaas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Het eten liet te wensen over en was lauw. De animatie was ver te zoeken en het personeel was niet bepaald vriendelijk. Mijn 6-jarige zoontje verveelde zich snel. De nachtrust was ver te zoeken door de constante herrie en chaos in het hotel. De lift was kapot en maakte veel lawaai, waardoor het zelfs een keer vast kwam te zitten. We voelden ons dan ook niet echt waar voor ons geld kregen met dit teleurstellende hotel. Geen sterren van mij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Wij verbleven in dit hotel in augustus 2009 en waren aangenaam verrast. Ondanks de bescheiden prijs, kregen we prima eten dat goed warm geserveerd werd. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en hoewel ze wat gedateerd zijn, wisten we dit van tevoren en het beïnvloedde onze ervaring niet negatief. De locatie van het hotel was ideaal en de zwembaden waren goed onderhouden, met dagelijkse controles en lage kosten voor ligstoelen. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Als ik ooit weer naar Lloret ga, weet ik al welk hotel mijn voorkeur heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging2
  • Service6

De kamers zijn superklein en het strand is ver weg. Het eten is redelijk, maar er is weinig keuze. Ons balkon was zo klein dat we nauwelijks ruimte hadden, en onze buren keken recht op ons uit. Het hotel is behoorlijk prijzig als je niet voor all-inclusive kiest, vooral de drankjes zijn duur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Het was een levendige ervaring met veel drukte, een jeugdige sfeer en opzwepende muziek. De buurt bruiste van feestende mensen, hoewel het personeel wat meer vriendelijkheid mocht tonen. De prijzen waren echter redelijk en het eten was consistent, hoewel het soms niet te genieten was. We besloten meestal elders te dineren. Ons bezoek vond plaats tijdens de paasvakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

De kinderopvang was uitstekend, het eten was heerlijk en van goede kwaliteit, en de kamers werden regelmatig schoongemaakt. Hoewel de kamers niet nieuw zijn, is dit te verwachten voor de prijs die je betaalt. We zijn van plan om dit jaar in augustus weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Onze vakantie was fantastisch! Het personeel was ontzettend gastvrij en stond altijd voor ons klaar. De accommodatie was brandschoon en mooi zowel van binnen als buiten. Het eten was heerlijk en er was veel variatie in gerechten. Elke dag was er leuke animatie voor zowel kinderen als volwassenen. De locatie was ideaal, op slechts 5 minuten lopen van het centrum. Een geweldige plek voor gezinnen. Veel liefs, Familie Kleuskens.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel is een regelrechte ramp op alle fronten, dus het is verstandig om elders te gaan eten. De ervaring is ronduit afschuwelijk en onmenselijk. Het is beter om je geld te besteden aan een andere eetgelegenheid dan hier te blijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service6

Bij aankomst maakte het hotel een veelbelovende eerste indruk, met een mooie gang naar onze kamer. Helaas bleek de kamer zelf een teleurstelling te zijn, alsof we plotseling in een ander, verwaarloosd hotel waren beland. De kamer was klein en zag er vies uit, met verschillende kapotte voorwerpen zoals een nachtlampje en de airconditioning. Hoewel er dagelijks schoonmaak werd uitgevoerd, werden er nooit schone lakens of handdoeken verstrekt, ondanks dat de bestaande vuil waren. Het dieptepunt van ons verblijf was zonder twijfel het eten. Hoewel er een uitgebreid buffet beschikbaar was, was de kwaliteit van het voedsel ver beneden peil. Alles was doordrenkt in vet en de meeste gerechten waren simpelweg oneetbaar. Zo slecht was het dat bijna elke dag wel iemand last kreeg van buikpijn na het eten. De prijs die ik betaalde voor een all-in tweepersoonskamer was meer dan 2000 euro, maar wat ik ervoor terugkreeg was absoluut niet in verhouding tot deze hoge kosten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2

De kamers die we kregen pasten niet bij onze verwachtingen en het eten was elke dag hetzelfde en erg vet. Het hotel had last van enkele mankementen, zoals kapotte liften en goedkope plastic bekers. De schoonmaaksters maakten 's ochtends vroeg veel lawaai en de parkeerplaatsen waren duur en slecht gecontroleerd. De service liet te wensen over en er waren lange wachttijden. Ook waren er veel trappen bij de kleine zwembaden. Gelukkig waren er wel positieve punten, zoals een mooi strand, veel activiteiten aan het water en verschillende excursiemogelijkheden. Bovendien lag het hotel dicht bij het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Bij aankomst leek het hotel een knusse uitstraling te hebben, maar al snel bleek dat de werkelijkheid heel anders was dan de verwachting. Ondanks de waarschuwingen die we online hadden gelezen, waren we toch verrast door de staat van de kamer in gebouw 2. De deur kon met een simpele duw opengeduwd worden, schimmel was alom aanwezig, de bedden piepten bij elke beweging, ramen waren moeilijk te openen, en de kamer was over het algemeen vies en slecht onderhouden. De faciliteiten lieten ook te wensen over; de lamp werkte niet goed, de tv haperde, de douche viel uit elkaar bij gebruik en de wc spoelde niet goed door. Het eten was een ander groot minpunt; koud en taai vlees, hard brood en rot fruit maakten de eetervaring niet bepaald aangenaam. Al met al was dit hotel een grote teleurstelling en zeker niet wat we ervan verwacht hadden.

Melden


Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Het lag super dicht Bij het strand en er waren veel zwembaden en een tennisverenigingen bij dit hotel. De ligging was super alles was op loopafstand en het had een mooi uitzicht

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl