ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ercilla Lopez De Haro

Beoordelingen

Reisperiode: februari 2025

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Op het eerste gezicht oogt het verouderd, maar dat doet niks af aan hoe mooi de bestemming eigenlijk wel niet is. Er is van alles te beleven in het hotel en de omgeving. De mensen die er werken zijn super gastvrij. Geen vraag is ze te veel en ze komen hun beloftes na. Ook het eten is er super!! Echt een aanrader dus om hier naartoe te gaan. Ik zou zeggen boeken!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel valt nogal tegen als het gaat om luxe en comfort, zeker niet wat je verwacht van een vijfsterrenaccommodatie. Ik zou het eerder beoordelen als een driesterrenhotel. Hoewel de locatie fantastisch is en de kamer best ruim, waren er toch veel zaken die ons teleurstelden. De kamer oogt somber doordat het uitzicht op een binnenplaats is (ondanks dat we een superior kamer hadden geboekt). De badkamer en het meubilair zijn verouderd en behoorlijk versleten. Zelfs het wifi-signaal liet te wensen over in onze kamer. Bovendien grenst onze kamer aan twee ruimtes die worden gebruikt als opslag door het personeel, waardoor het soms behoorlijk lawaaierig was. Als dit hotel zich zou presenteren als een driesterrenaccommodatie, zouden onze verwachtingen realistischer zijn geweest en zouden we minder teleurgesteld zijn geweest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient absoluut geen vijf sterren. De faciliteiten zijn slecht onderhouden en de kamers zijn klein en in slechte staat (tapijt, behang, meubels). We kregen een sombere kamer toegewezen met uitzicht op een binnenplaats, en toen we om een andere kamer vroegen, werd dit onprofessioneel afgehandeld door de receptiemedewerker. Er was weinig vriendelijkheid te bekennen. De douche zat vol met kalkaanslag en op een gegeven moment lieten we een handdoek liggen om te laten verschonen, maar de roomservice negeerde deze volledig en raakte hem niet aan. Het was alsof we de handdoek zelf op de grond hadden laten liggen. Al met al een grote teleurstelling. Het enige positieve punt was dat we de rust en stilte 's nachts konden waarderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel van het hotel is ontzettend gastvrij en behulpzaam, van het warme welkom bij de deur tot het dragen van je bagage naar je kamer. De kamer zelf is ruim en prachtig ingericht, met niet één maar twee badkamers en een gezellig zitgedeelte met comfortabele banken en een televisie. Daarnaast is er een handige espressomachine voor gratis koffie en beneden bij de bar kun je genieten van gratis frisdrank, water en thee-infusies. De algehele kwaliteit van het hotel is uitstekend en de prijs-kwaliteitverhouding is top. Het personeel verdient zeker een dikke pluim voor hun vriendelijkheid en servicegerichtheid. Kortom, een echte aanrader! Voor mij kostte een overnachting voor 2 volwassenen en 2 kinderen 155 euro, zonder ontbijt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst in het hotel werden we helaas teleurgesteld. Het zag er erg verouderd uit en er was duidelijk weinig aandacht besteed aan het onderhoud. Ondanks dat het personeel vriendelijk was, voldeed de service niet aan de verwachtingen die je hebt bij een vijfsterrenhotel. De kamer was klein, ouderwets en niet echt schoon te noemen. Gelukkig was de locatie fantastisch en heerlijk rustig. Toch ben ik in veel 4-sterrenhotels geweest die op alle fronten veel beter presteerden.





© 2007-2025 ReisChecker.nl