ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel H10 Conquistador

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor de derde keer verbleven we in dit geweldige hotel op een fantastische locatie. We hadden gekozen voor halfpension en waren zeer tevreden. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, terwijl het avondeten elke dag een ander thema had met veel lekkere opties. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar, maar we konden onze koffers veilig achterlaten en kregen een seintje zodra de kamer gereed was. Heerlijke service! Eén klein minpuntje was dat de bedden wat aan de harde kant waren. Ondanks dat, voelden we ons erg welkom en zullen we volgend jaar zeker terugkeren naar dit fantastische hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in het H10 Conquistador hotel in Playa de las Américas op Tenerife was fantastisch. Het boeken verliep moeiteloos via internet en de ontvangst ter plaatse was hartelijk. Ondanks dat we vroeg aankwamen, konden we al inchecken en onze bagage werd veilig opgeborgen zodat we meteen van alle faciliteiten konden genieten. Onze hotelkamer was voorzien van een adembenemend terras met een panoramisch uitzicht op de zee en het surfstrand. Hoewel de bedden wat wiebelig waren, vermoedelijk door de wieltjes, mocht dat de pret niet drukken. Het hotel biedt een scala aan activiteiten voor zowel jong als oud, voor levensgenieters en sportievelingen. Daarnaast beschikt het hotel over diverse (a la carte) restaurants en bars met een ruime keuze voor ontbijt en lunch. Vragen en verzoeken werden snel en efficiënt afgehandeld en het hotel ligt op loopafstand van het strand en het bruisende uitgaans- en winkelgebied. Ondanks de centrale ligging hebben we geen last gehad van lawaai of drukte. Kortom, ons verblijf in het Conquistador was een waar genot waar we volop van hebben genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs verbleven we in een prachtig hotel op een schitterende locatie. Helaas moesten we soms genoegen nemen met koud eten, maar over het algemeen was het personeel vriendelijk en behulpzaam. Vooral de dame die elke avond achter de barista stond, maakte onze avonden bijzonder met mijn favoriete chocolademilkshake terwijl we de zon zagen ondergaan en genoten van de optredens. Er zijn zeker nog verbeterpunten, zoals een betere organisatie, maar ik geloof dat het hotel er alles aan zal doen om de ervaring van hun gasten te verbeteren. Ik zou zeker overwegen om nog eens terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons tweede verblijf bij H10 viel het tegen in vergelijking met de eerste keer. Hoewel het nog steeds een fantastisch hotel is met een goede locatie en lekker eten, liet de service dit keer veel te wensen over. We hadden een privilege kamer geboekt, wat normaal gesproken prettig is. Echter, het personeel leek hierover in de war. De ene keer kregen we wel schone handdoeken, de andere keer niet. Dit zorgde voor verwarring en onaardig gedrag van het personeel, alsof we geen "privilege" verdienden. Daarnaast kocht ik een wit kanten jurkje in de hotelwinkel, maar deze scheurde al na een uur bij de naad. Na het ruilen scheurde het nieuwe jurkje op exact dezelfde plek. Ondanks de slechte kwaliteit was het een hele opgave om mijn geld terug te krijgen, uiteindelijk na een langdurige discussie met de guest relations. Op de ochtend van vertrek vroegen we om een late checkout, wat eerst geen problemen leek te geven. Echter, op de dag van vertrek bleek dit plotseling wel een probleem, met tegenstrijdige informatie over beschikbare kamers en extra kosten voor elke optie. Hoewel het hotel goed was in excuses maken, werd er weinig daadwerkelijk verbeterd. Er valt nog veel te leren op het gebied van klantvriendelijkheid en duidelijkheid. Ondanks deze negatieve ervaringen waren er ook positieve aspecten, zoals het lekkere eten, de goede entertainment (vooral Max) en de vriendelijke Maria in het restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit prachtige hotel heeft een zeer gastvrij team en biedt uitgebreide buffetten die voor ieder wat wils hebben. Het animatieteam zorgt elke avond voor entertainment. Onze kamer met uitzicht op zee was misschien niet erg ruim, maar wel schoon en goed uitgerust. Wel moet gezegd worden dat de positie van de wc in de badkamer een beetje onhandig was. Het hotel bevindt zich naast de levendige boulevard, wat zorgt voor een bruisende omgeving, maar zodra je het hotel binnenstapt, heerst er een heerlijke rust. Zeker een plek die we aanbevelen en waar we graag terug zullen keren!

Melden


Reisperiode: juli 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ongelofelijk genoten in dit hotel, de ligging was perfect. Je loopt de hotel uit rechtstreeks de boulevard op. Het personeel was zeer vriendelijk en aanwezig. Het eten was fantastisch. Een top vakantie!

Melden


Reisperiode: augustus 2015

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Het was een zeer aangename vakantie met een prachtig all-inclusive buffet zowel in de ochtend als in de middag en avond

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl