ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nh Condor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit Mercure hotel van de Accor groep ligt aan de noordkant van het centrum en voldoet aan de basisvereisten van een hotel, maar er is een grote verscheidenheid aan kamers, vooral qua bedden, wat ons stoorde. We hebben nauwelijks geslapen vanwege het matras zonder vering en het ontbreken van een comfortabel kussen. Daarnaast waren de receptionistes overbelast en onpersoonlijk, waardoor we ons niet echt welkom voelden. Gelukkig was het maar voor één nacht geboekt en konden we snel weer vertrekken. De douche was gelukkig prima en we waardeerden de koffie, thee (alleen in de lobby) en WiFi.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een prachtig opgeknapt hotel met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Het personeel is bijzonder gastvrij. De locatie is goed bereikbaar via de metro (Muntaner), maar dit kan voor sommige gasten een minpunt zijn vanwege het geluid van passerende metro's. Persoonlijk had ik hier geen last van, maar het zou voor anderen een punt van overweging kunnen zijn. Gelukkig rijden er 's nachts geen metro's, dus dit kleine ongemak wordt ruimschoots gecompenseerd door de vriendelijke service van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een comfortabele nacht in de standaard kamer, konden we zonder enig probleem genieten van een upgrade naar een privilege kamer voor de rest van ons verblijf. De kamer was fris en opgeruimd, het ontbijt overdadig en de tijden van 07.00 tot 11.00 uur waren perfect. Het personeel was uiterst vriendelijk en hulpvaardig, en de ligging van het hotel ten opzichte van het openbaar vervoer was ideaal. Hoewel het hotel niet beschikte over faciliteiten zoals een restaurant, fitnessruimte of zwembad, vond ik dit niet erg storend. De volgende keer dat ik Barcelona bezoek, kom ik zeker graag terug naar dit hotel!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb echt genoten van mijn tijd in dit hotel. De mogelijkheid om mijn auto veilig te parkeren in de straat of in de parkeergarage was een groot pluspunt. Miguel, de medewerker, was meer dan behulpzaam en zorgde ervoor dat ons verblijf perfect verliep. Als je dit leest Miguel, bedankt voor alles en we komen zeker nog eens terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als Accor Platinum-lid kreeg ik een kamerupgrade, maar helaas was het waarschijnlijk de minst ideale kamer van het hele hotel. Mijn kamer bevond zich direct boven een druk kruispunt, waardoor ik geen moment rustig kon slapen. De televisie werkte wel, maar er waren geen kanalen beschikbaar vanwege een technisch probleem. Ook was er geen minibar aanwezig en het ontbreken van een restaurant in het hotel dwong me elke avond de stad in te trekken op zoek naar eten. Het zogenaamde gezellige barretje bleek niet meer dan een paar zetels en een tafeltje bij de receptie met een kleine koelkast. Het welkomstdrankje dat ik als Platinum-lid kreeg, was niet meer dan een mini blikje Cola Zero van 20 cl. Al met al kan ik niet anders concluderen dan dat dit hotel nauwelijks twee sterren verdient in plaats van de vier die het claimt te hebben. Ik zal hier nooit meer terugkomen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl