ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zurbaran

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel van het hotel was buitengewoon gastvrij en behulpzaam, ondanks beperkte middelen, van de vriendelijke receptioniste tot de attente ontbijt- en schoonmaakteams. Ze stonden klaar met uitstekende service en nuttige suggesties. De locatie was redelijk gunstig gelegen ten opzichte van het centrum, vooral met buslijn 4 in de buurt. Helaas waren de kamers kleiner dan verwacht op basis van online foto's. Na wat geklaagd te hebben, kregen we uiteindelijk een iets ruimere kamer aangeboden door de receptioniste. Toegang tot water was een probleem doordat de waterdispenser in het kelderrestaurant (zonder wifi - dat al slecht functioneerde vanwege een zwakke open verbinding) na het ontbijt niet meer beschikbaar was. Het personeel raadde ons aan om water te kopen, zelfs nadat we hadden aangegeven dat het medisch noodzakelijk was. Het beddengoed was dun, de airconditioning en ventilator werden centraal geregeld en waren niet effectief tijdens ons warme verblijf in april. Belangrijke toiletartikelen zoals een douchemuts, tandpasta en wattenstaafjes ontbraken in de kamer. Al met al leek de prijs van het hotel niet in verhouding te staan tot de krappe kamers en minimale voorzieningen die werden geboden - het was moeilijk te geloven dat het hotel drie sterren had. Hoewel Palma de Mallorca zelf een aangename ervaring was, zou ik dit specifieke hotel niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Uitstekende waarde voor je geld en heerlijk rustig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is op zichzelf prima, zonder al te veel opvallende kenmerken. Maar als je een kamer aan de voorkant krijgt, kun je genieten van een leuk uitzicht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers waren brandschoon en het personeel stond altijd voor ons klaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas werden we geconfronteerd met onverwachte problemen bij aankomst in het hotel, waardoor we onverwachts moesten uitwijken naar een ander hotel buiten de stad Palma de Mallorca. De communicatie hierover liet te wensen over en er werden geen excuses aangeboden voor het ongemak. Ook werd er niets gezegd over mogelijke compensatie. Dit zorgde voor een teleurstellende ervaring en we eindigden uiteindelijk in Hotel Joan Miro Museum, wat op zichzelf een prima accommodatie was, maar helaas niet zo centraal gelegen in Palma de Mallorca. Bovendien waren de muren wel erg dun en kon je alles van de buren horen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl