ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Magic Cristal Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een uitstekende all-inclusive ervaring! Het enige nadeel is het tekort aan liften. De sfeer in het hotel is erg aangenaam, met leuke avondmuziek en andere entertainment. Het zwembad bevindt zich bovenin en op het dakterras zijn comfortabele ligstoelen te vinden. De locatie is ideaal en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5

Een 3-sterren ervaring die ons achterliet met gemengde gevoelens. De aanwezigheid van veel Engelssprekende gasten en dunne muurpanelen namen helaas wat weg van de algehele ervaring. Maar ja, wat mag je eigenlijk verwachten voor die prijs? Het was oké, maar we zullen hier niet snel terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Ik ben hier nu al drie keer geweest en het is echt een aanrader. De locatie bij het strand is fantastisch, er zijn leuke winkeltjes in de buurt en de service is top. Het zonneterras is ook een echte aanwinst met een prachtig uitzicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8

Het complete pakket van dit hotel is echt top (met de mogelijkheid om ook andere hotels van dezelfde keten te bezoeken met je Amigos-kaart). Hierdoor krijg je echt waar voor je geld. De meeste medewerkers zijn super vriendelijk, hoewel er hier en daar wel wat norse types tussen zitten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een charmant hotel in het historische centrum van Benidorm, gelegen naast een prachtig park met een schilderachtig uitzicht. De culinaire ervaring was uitstekend, maar er is ruimte voor verbetering wat betreft de gastvrijheid van het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4

De locatie van dit hotel langs een drukke weg aan zowel de voor- als achterkant is niet ideaal. Het zwembad is acceptabel, maar veel van de ligstoelen op het zonnedek zijn kapot. De service bij de receptie laat te wensen over en is verre van vriendelijk, hoewel het personeel bij de bar wel aardig is. Ondanks het feit dat we een superiorkamer hadden geboekt, bleek deze erg klein en ongezellig, en alleen verlicht door het plafondlicht. Het uitzicht op het park bleek uiteindelijk slechts het stadhuis te zijn. De badkamer is ook erg klein en lijkt met verf te zijn opgeknapt, waarbij er zelfs verfvellen loshangen. Gelukkig was het buffet wel in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5

In 2004 ben ik op bezoek geweest bij dit hotel, maar ik heb besloten nooit meer terug te gaan. Het zwembad op het dak was bijna niet te bereiken en het kostte veel moeite om bij je kamer te komen vanwege de vele trappen en de smalle gangen. Het eten was elke dag hetzelfde en hoewel we naar een ander hotel zijn overgeplaatst, was het niet veel beter. Het nieuwe hotel had wel een mooi zwembad, maar de kamers waren erg vies en het eten was slecht. Over het algemeen was er weinig te beleven en in vergelijking met mijn eerdere ervaringen in Spanje was dit verreweg de slechtste.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Net terug van onze vakantie in het Cristal Park Benidorm, waar we verbleven op basis van all-inclusive. De kamer was altijd schoon en het eten was heerlijk. De locatie was ideaal, dicht bij het strand en het oude centrum. Er was ook een gratis pendelbus naar andere hotels van dezelfde groep waar je kon zwemmen, eten en drinken met een amigo-kaart. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Gunstig gelegen nabij zowel het strand als het historische centrum van Benidorm, biedt dit hotel een all-inclusive pas die toegang geeft tot alle Amigo-hotels. Er is zelfs een gratis pendelbus die je naar diverse hotels brengt, waar je kunt genieten van heerlijk eten, verfrissende drankjes en zwembaden. De kamers zijn netjes en het aanbod aan eten en drinken is de hele dag door beschikbaar. Wat wil je nog meer?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service6

Het hotel lijkt wat achterhaald, maar het eten is goed. Het all-inclusive pakket Amigo in samenwerking met 9 andere hotels is teleurstellend. Slechts één hotel lijkt te voldoen aan mijn normen, namelijk Monika Holidays. Het personeel is niet erg vriendelijk en de glazen waren onsmakelijk vies. De barman, die ik zou omschrijven als een 'Rambo-figuur', leek niet bij te dragen aan een gezellige sfeer in de bar. Het zwembad was een grote teleurstelling: vuil, onhygiënisch en de fitnessapparatuur kon zo naar de schroothoop. Het zwembad op het dak van 10 bij 10 meter was bloedheet. Benidorm zelf is echter wel de moeite waard! Mijn conclusie is dan ook om nooit meer naar Christal Park te gaan. Als ik nog eens ga, dan kies ik voor een 4- of 5-sterrenhotel. Kortom, dit hotel is zeker geen aanrader; er zijn veel betere opties te vinden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Het zwembad van dit hotel is niet bijzonder, maar wat deze plek echt uniek maakt, is het gratis vervoer naar de andere hotels waar je kunt genieten van prachtige zwembaden zoals die van Exceliber en Villa del Mar (je hoeft alleen een tunnel door en je staat al op het strand). De all-inclusive formule is hierdoor echt speciaal! Daarnaast biedt het hotel uitstekend verzorgde en grote buffetten, vooral voor liefhebbers van vis is dit een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Ik ben momenteel in een hotel dat wat gedateerd aandoet. Het lijkt vooral gericht te zijn op Engelse gasten en het eten is vrij eentonig. De kamers zijn redelijk, maar ligging aan de binnenplaats is geen pretje. Hoewel het hotel adverteert als all-inclusive, moet je voor bijvoorbeeld echte Bacardi extra betalen. Gelukkig kun je wel gebruik maken van de faciliteiten van andere hotels in de buurt. Persoonlijk zou ik hier niet snel terugkeren. Gelukkig is Benidorm zelf fantastisch, daar ben ik al vaker geweest. Het zwembad op het dak stelt niet veel voor en de fitnessapparatuur is verouderd, maar eerlijk gezegd, wie gaat er sporten met deze hitte?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5

Absoluut geen aanrader! Dit hotel is erg verouderd, het zwembad is overdekt en in de zomer toch op het dak zonder enige vorm van beschutting. Probeer maar eens te ontspannen daar in de brandende zon zonder parasol of bomen in de buurt. De kamers hebben geen terras en hierdoor mis je echt het vakantiegevoel. Het lijkt bijna alsof ik thuis beter af was. In de badkamer duurt het een eeuwigheid voordat er eindelijk water uit de douche komt. De fitnessruimte op het dak stelt al helemaal teleur, alle toestellen zijn kapot en verroest. Het eten is redelijk en als je bier drinkt zit je goed, maar de frisdranken en andere drankjes zijn van inferieure kwaliteit. Dit is het nadeel van all-inclusive, voor de rest moet je bijbetalen. Ik had gedacht dat Benidorm vol Belgen zou zijn, maar in ons hotel zijn alleen maar Spanjaarden te vinden die met grote families genieten van wat de pot schaft. Persoonlijk voel ik me hier al rustig in een bejaardentehuis over 20 jaar. Er zijn veel betere hotels te vinden in de buurt voor dezelfde prijs, maar dan wel op basis van halfpension en van veel betere kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Ik wil graag benadrukken dat, ondanks de negatieve praatjes, mijn ervaring erg positief was. De prijs-kwaliteitverhouding van deze accommodatie is uitstekend. Het eten was gevarieerd en smakelijk, de bediening in de bar was overwegend vriendelijk. De ligging op slechts 5 minuten loopafstand van het prachtige strand was ideaal. Het zwembad en de bar op de zevende verdieping waren perfect om na een dag aan het strand te ontspannen. Daar heb ik vaak genoten van een goed glas bier. Hoewel er veel Engelse gasten waren, hebben wij juist leuke contacten gelegd. Het is maar net hoe je er zelf instaat! Ons verblijf was zeer geslaagd. En laten we eerlijk zijn, thuis eten we ook niet elke dag biefstuk, toch? Groetjes, Pascal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Ik ben al voor de zesde keer in Cristal Park geweest en het blijft me elke keer weer positief verrassen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Tijdens de feestdagen verbleven we in Cristal Park en we waren aangenaam verrast. Het eten was voortreffelijk, de accommodatie erg schoon en de locatie was perfect. Het enige minpuntje was het lawaai van de levendige Engelse gasten. Desondanks raden we deze plek zeker aan. Groetjes, Marian.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging3
  • Service8

Gelegen aan een levendige straat, met een bescheiden zwembad op het dak. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Tijdens ons verblijf viel het op dat een andere Nederlandse familie wat extra aandacht kreeg, met zelfs flessen wijn op tafel. Waarschijnlijk hadden de obers een oogje op haar, gezien haar aantrekkelijkheid. Wij waren met onze zoon en hij heeft zich goed vermaakt met de animatieactiviteiten. De kamers waren niet brandschoon, maar gezien de lage prijs was het acceptabel. Het stadje was levendig en luidruchtig, maar desondanks hebben wij een leuke tijd gehad tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

De kamers waren aan de kleine kant, maar als je op zoek bent naar wat meer luxe, moet je echt vragen naar de masterkamers. Die zijn echt prachtig ingericht. Het eten was verrassend gevarieerd en voor iedereen was er wel iets lekkers te vinden, inclusief een apart buffet voor de kinderen. De service was uitstekend en het was fijn om Nederlandse receptionisten tegen te komen die erg vriendelijk waren. Ondanks dat het hotel behoorlijk druk was, heerste er toch een heel gezellige sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service7

Ik ben al vijf keer met vrienden naar Cristal Park geweest. De eerste keer hadden we een kamer op de derde verdieping aan de drukke straatkant, wat resulteerde in veel lawaai van vrijdagavond tot zondagavond. Sindsdien heb ik altijd om een superior kamer op de 21e verdieping gevraagd, zo hoog mogelijk aan de parkzijde en met balkon, waar het veel rustiger is. Het eten, drinken en de service waren allemaal prima. De kamers zijn eenvoudig, maar voldoen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel is levendig en bruisend, het eten is smakelijk en er is genoeg van. Echter, het enige nadeel is dat het terras buiten te krap is en niet genoeg stoelen heeft. Over het algemeen is het prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service2

De totale ervaring van dit hotel laat veel te wensen over: de kamers zijn vies, er hangt een muffe geur, er zijn te weinig liften en te veel gasten die zich misdragen, terwijl het hotelpersoneel niet ingrijpt. De ligging is nabij het strand, het centrum en het uitgaansgebied, maar helaas aan een lawaaierige en onaangename straat. De bereikbaarheid is wel goed, maar de service laat te wensen over. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is absoluut slecht. Mijn advies? Vraag bij aankomst meteen om overplaatsing naar een ander hotel om nog iets van je vakantie te kunnen maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5

Afgelopen zomer heb ik genoten van mijn verblijf bij Magic Cristal Park. Het eten was van hoge kwaliteit en bood een breed scala aan keuzes. De service was echter anders dan wat ik gewend ben van all-inclusive resorts, aangezien er geen bediening in de eetzaal was en je extra moest betalen voor mineraalwater. Het ontbrak helaas aan parasols op het zonneterras, waardoor er geen schaduw was, en het binnenzwembad was de enige optie om af te koelen. Hoewel het een goed park is, zou ik het niet per se aanbevelen voor gezinnen met kinderen vanwege het ontbreken van een buitenzwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4

Bij aankomst kregen we per ongeluk een onaangename kamer toegewezen, die klein, vies en benauwd was en uitzicht bood op een binnenplaats. Na een halfuur zoeken en meerdere trappen te hebben beklommen, vonden we eindelijk kamer 725! We zijn meteen teruggegaan naar de receptie, omdat we eigenlijk een superior kamer met balkon en uitzicht op het park hadden geboekt. Na een heftige discussie van ongeveer een halfuur bij de receptie, kregen we eindelijk de juiste kamer toegewezen. Zelfs deze kamer voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen, met een oude, vieze en beschimmelde badkamer waarvan het bad met latex was gerepareerd. We hebben het helaas moeten gebruiken, maar wel met een handdoek erin gelegd. Met slechts 4 liften voor 500 kamers, waarvan er slechts 4 personen in mogen, moesten we lang wachten of veel trappen lopen. Het hotel was extreem druk, met lange wachttijden voor de eetzaal, waar rustig eten onmogelijk was vanwege de drukte en het lawaai van Spaanse gasten en veel kinderen. Het eten was echter van goede kwaliteit en het all-inclusive concept was ook in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service2

Ik heb hier een paar weken doorgebracht en ik ben gewend om altijd naar luxe 4 of 5 sterren hotels te gaan. Daarom viel het eten hier erg tegen. Het zwembad bevindt zich op het dak, wat wel zoals aangegeven was in de gids. De service liet echter te wensen over en leek niet helemaal in orde te zijn. Tijdens het weekend waren er veel Spaanse gezinnen die luidruchtig waren, maar dit kwam doordat ze 5 uur moesten wachten voordat ze hun kamer in konden. In mijn kamer vond ik veel haren en het was behoorlijk vies op de vloer en onder het bed. Ik zal hier niet meer terugkomen. Desondanks is Benidorm een prachtige plek om even lekker tot rust te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Als je liever sportief bent, kun je altijd de trap nemen in plaats van naar de fitnessruimte te gaan ;) Ik heb al vaak Benidorm bezocht en eerlijk gezegd is dit hotel nog best aardig wat betreft waar voor je geld. Als je ooit bij Hotel Benelux bent geweest, zul je zien hoe goed dit hotel eigenlijk is. Maar dat is slechts mijn persoonlijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekeerd van een week in Park Cristal. Toen we aankwamen, stonden we niet op de gastenlijst, wat natuurlijk kan gebeuren. Mijn ouders kregen een prachtige ruime kamer met balkon, terwijl wij een kamer kregen waar je liever niet gezien wilt worden - klein, vies met uitzicht op een blote man als muurschildering. Gelukkig kregen we na wat gedoe bij de receptie een mooie kamer met prachtig uitzicht en een balkon. Het strand was op loopafstand en erg leuk, midden in het centrum zonder geluidsoverlast. Elke avond was er een leuke show in het hotel, dat over het algemeen goed was met het all-inclusive concept. Het eten was prima, met veel kip en een leuk animatieteam. Het overdekte zwembad stelde echter niet veel voor, dus misschien beter ergens anders gaan zwemmen. Het was 5 euro met de taxi naar MonicaHolidays, wat ook een van de Amigo-hotels is. Al met al hebben we een leuke en gezellige vakantie gehad en overwegen zeker om terug te keren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service4

Het personeel is onderbemand, het terras zit overvol, de muziek staat te luid en lijkt meer geschikt voor Engelsen en Spanjaarden dan voor Belgen die komen eten. Hoewel het eten heerlijk is, zou het fijn zijn als er minder nadruk op de Engelse taal lag. Desondanks zet het personeel zich enorm in om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het enige minpunt is de moeilijkheid om te communiceren met het buitenlandse personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

In juli 2006 verbleven we in dit hotel en kregen we een kleine kamer toegewezen met uitzicht op een onaantrekkelijke binnenplaats. Na het betalen van 140 euro voor een upgrade konden we verhuizen naar een betere kamer. Het eten was prima, maar de aanwezigheid van luidruchtige Engelse gasten maakte de sfeer minder prettig. De animatie was teleurstellend en de bierglazen waren vettig. Ondanks het all-inclusive pakket, zijn we 's avonds elders gaan drinken vanwege de onaangename sfeer in het hotel. Al met al was het geen aangename ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1

Dit hotel laat flink te wensen over op het gebied van hygiëne en service. De kamers waren ronduit vies, met overal haren en onfris beddengoed. Bovendien hing er een nare geur, veroorzaakt door schimmel in zowel de badkamer als het koelkastje. Het zwembad was ook niet bepaald schoon en goed onderhouden, en de service van het personeel liet te wensen over. Tijdens de schoonmaak lieten ze zelfs de kamers onbeheerd achter, waardoor iedereen naar binnen kon gaan, zonder dat er daadwerkelijk werd schoongemaakt. Het eten in de bar en het restaurant was beneden alle peil en de locatie van het restaurant, in een soort kelder, droeg ook niet bij aan de sfeer. Daarbovenop waren de liften van het hotel onbetrouwbaar en traag. Concluderend, de prijs-kwaliteitverhouding was zwaar ondermaats gezien de hoge prijs van 800 euro voor anderhalve week.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service5

Het hotel bleek een grote teleurstelling te zijn. De fitnessruimte was verwaarloosd, de sauna diende als opslagruimte en de jacuzzi was nauwelijks bruikbaar doordat het vol zand lag. Zelfs als de bubbels werkten, was het geen ontspannende ervaring. Het binnenzwembad was verrassend koud en het lawaai binnen en buiten het hotel was constant aanwezig, wat een goede nachtrust vrijwel onmogelijk maakte. Bovendien lekte het dak van de speelruimte en werd geknoeid vuil de hele dag niet opgeruimd. De kamers hadden schone lakens, maar veel airconditioningssystemen werkten niet, waardoor het bloedheet was in de kamers. Ook waren er vochtplekken op de muren en zelfs deuren die rot waren door het water van de douches. Het eten was enigszins acceptabel, maar het was eentonig en vaak te vet. Al met al was het geen aangenaam verblijf en het leek alsof er weinig aandacht werd besteed aan de faciliteiten en de algehele gastervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

De beschrijving die we vooraf van het hotel hadden gekregen, bleek totaal niet te kloppen. De faciliteiten zoals de fitnessruimte en sauna waren verre van wat we hadden verwacht; verwaarloosd en niet functioneel. Het geluidsniveau zowel binnen als buiten het hotel was onacceptabel hoog, wat het moeilijk maakte om te rusten. Problemen, zoals lekkages en gebrek aan hygiëne, werden niet adequaat aangepakt. De kamers waren redelijk schoon, maar hadden wel te kampen met gebrekkige airconditioning en vochtproblemen. Het eten was matig, repetitief en vet. Gelukkig lag het hotel wel dicht bij het strand, wat een positief punt was. Echter, voor kinderen was er weinig te beleven. Al met al geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4

Na een weekje in Benidorm en Crystal Park kan ik wel stellen dat onze verwachtingen niet helemaal zijn ingelost. Hoewel het hotel volgens het reisbureau een drie-en-een-half sterrenhotel met een goede all-in formule was, viel het ons toch wat tegen. We wilden gewoon een ontspannen vakantie om uitgerust weer thuis te komen, maar dat is niet helemaal gelukt. De kamer was wel mooi, maar het bed was vreselijk oncomfortabel. Daarnaast lag het hotel ook nog eens aan twee drukke straten, waar vanaf 5:30 uur 's ochtends auto's en motoren voorbijraasden. Om nog maar te zwijgen van de vuilophaaldienst die om 2 uur 's nachts de containers kwam legen. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Engelse vakantiegangers, wat duidelijk merkbaar was in het restaurant en aan de Engelse bezoekers. Dit was mijn tweede keer in Spanje en waarschijnlijk ook meteen de laatste.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Ik heb een week doorgebracht tijdens de meivakantie, samen met mijn moeder die in een rolstoel zit. We verbleven in een prettig hotel waar we hebben genoten van het lekkere eten. De kamers waren schoon, alleen paste de rolstoel niet door de deur en moest telkens worden ingeklapt. Het personeel in het restaurant was vriendelijk en behulpzaam. Het avondentertainment was niet erg bijzonder, maar de locatie was ideaal. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen voor een 3-sterrenaccommodatie, maar is vooral geschikt voor gasten van 50, 60 of 70 jaar oud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

De locatie is fantastisch! Binnen een paar minuten lopen ben je op het Levante strand en de levendige boulevard met talloze leuke bars en clubs, evenals diverse winkels. Het hotel zelf is ruim en heeft een wat verouderde uitstraling, en het kan behoorlijk gehorig zijn. De meeste gasten zijn Spaanse en Engelse families, samen met wat oudere bezoekers. Het eten is van uitstekende kwaliteit en biedt een breed scala aan keuzes. Het personeel bij de receptie, animatie, restaurant en bar is vriendelijk en staat altijd voor je klaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekeerd van ons verblijf in Cristal Park op 1 juni, dit was al onze derde keer daar. We hebben erg genoten van de ervaring, vooral vanwege het handige all-inclusive pakket en de gratis pendelbus naar de andere amigo hotels. Het was weer een geslaagd verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Ik begrijp niet waar die negatieve reacties vandaan komen, wij hebben enorm genoten van ons verblijf! De sfeer in het hotel was gezellig, de medewerkers in de bar waren vriendelijk en het eten was heerlijk. Het zonneterras was de perfecte plek om te ontspannen. Het enige minpuntje was dat het entertainment een beetje eentonig was, maar toch hebben we ons er wel vermaakt. Zou ik hier nog een keer naartoe gaan? Absoluut!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is een grote teleurstelling. De accommodatie is verouderd en gehorig, met een zwembad en dakterras dat beter vermeden kan worden. Het restaurant ondergronds zorgt voor een constante geur van eten die door het hele gebouw trekt. De 3 sterren die het hotel heeft gekregen, lijken uit een ander tijdperk te komen, want twee van die sterren lijken overdreven. Gelukkig zijn de lakens en handdoeken wel schoon. Gelukkig zijn het mooie strand en de leuke zee op loopafstand, wat de ervaring toch nog enigszins goedmaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Ik ben al drie keer naar deze plek geweest en ik vind het geweldig dat het zo dicht bij de zee en het oude Benidorm ligt. Het eten is lekker en de kamers zijn altijd netjes. Ik ben vooral fan van de all-inclusive formule, vooral omdat je met de gratis pendelbus ook in 7 andere hotels van dezelfde keten kan genieten. Het voelt echt alsof je verschillende ervaringen kan opdoen tijdens je verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel heeft zeker charmante elementen, maar er zijn enkele tekortkomingen die het verblijf minder aangenaam kunnen maken. De airconditioning werkt niet overal even goed, waardoor sommige kamers erg warm kunnen worden. Ook lijkt het liftensysteem niet berekend op een vol hotel, waardoor het soms noodzakelijk is om veel trappen te lopen. De faciliteiten voor kinderen zijn beperkt; voor een 9-jarige dochter was er 's avonds en overdag weinig entertainment. De hygiëne in de restaurants liet soms te wensen over, met voedselresten op de grond die niet direct werden opgeruimd. Het diner zelf was echter van goede kwaliteit met voldoende keuzemogelijkheden. De avondoptredens waren leuk, maar vaak kort en laat op de avond. Gelukkig waren er altijd voldoende ligbedden beschikbaar bij het zwembad. Al met al was ons verblijf niet slecht, maar we zouden niet snel terugkeren naar dit hotel. We hebben betere ervaringen gehad en vinden dat een buitenzwembad zeker meer geschikt is voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Ik was ontzettend onder de indruk van dit geweldige hotel. De mogelijkheid om de hele dag door onbeperkt te eten en drinken, zelfs 's nachts, was echt een pluspunt. De centrale ligging maakte het gemakkelijk om naar de grote pubs en discotheken te gaan, slechts op een steenworp afstand. Benidorm zelf was een bruisende stad waar je je geen moment hoefde te vervelen, omdat er 24 uur per dag van alles te beleven was. Ik kijk er nu al naar uit om volgend jaar weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel biedt veel waar voor zijn geld, met een gunstige ligging nabij het historische centrum en de zee. Bovendien is het onderdeel van een groep van 7 hotels in Benidorm, waar je gemakkelijk met de gratis amigo bus naartoe kunt reizen. Het is al ons derde verblijf hier en we zijn zeer tevreden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5

Tijdens mijn stage in dit hotel heb ik niet bepaald een geweldige ervaring gehad. De kwaliteit van de voorzieningen en service komt niet overeen met wat je mag verwachten van een hotel met twee sterren. Daarnaast vond ik de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans. Het eten was voornamelijk vet en kon mij niet echt bekoren qua smaak. Eerlijk gezegd is er weinig positiefs te noemen over mijn verblijf. Groetjes!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid1

We hebben behoorlijk wat trappen beklommen in plaats van de liften te nemen tijdens ons verblijf. Het was prima te doen met z'n tweeën, maar de prijs voelde wat hoog voor wat we kregen. Het eten was voornamelijk gericht op Britse gerechten. De kamers waren eenvoudig en vertoonden tekenen van slijtage. Gelukkig was de locatie perfect. Maar ja, wat kun je verwachten met 3 sterren in Spanje, wat nauwelijks gelijk is aan 1 ster in Nederland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Ik ben zeer te spreken over dit hotel; we hebben er al meerdere keren verbleven. Ik begrijp echt niet waarom anderen negatief zijn over andere hotels. Het enige minpuntje is het zwembad, maar het eten is daarentegen voortreffelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

In juli 2007 brachten we met z'n vieren - onze 9-jarige dochter en 75-jarige oma - een bezoek aan deze plek. Helaas was het geen geslaagde ervaring. De aanwezigheid van luidruchtige Engelsen zonder enig fatsoen zorgde voor irritaties en zelfs vechtpartijen. Het personeel deed hun best, maar vriendelijkheid was niet altijd gegarandeerd. Het eten was redelijk, hoewel we niet kritisch zijn en altijd wel iets lekkers vinden. Het overdekte zwembad viel tegen, vooral voor onze dochter, en de slecht functionerende liften maakten het een hele klus om er te komen. Onze airco werkte slecht aan de voorkant, terwijl die van oma aan de achterkant prima werkte. Er was weinig te doen voor kinderen en het overdekte zwembad miste elke vorm van gezelligheid. Al met al geen aanrader voor een herhalingsbezoek en zeker niet het geld waard, helaas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Ik kwam gisteren terug van mijn verblijf en ik vond het echt fijn. Het eten was lekker en het personeel was erg vriendelijk. Een tip: als je een haardroger nodig hebt, neem er dan één mee, want die is niet beschikbaar op de kamers. Je kunt er wel 2 huren in het hotel voor een borg van 20 euro voor 2 uur. De ligging van het hotel is perfect, vlakbij winkeltjes en niet ver van de zee. Ik verbleef op een mooie kamer op de 5e verdieping, met uitzicht op het park. Ik heb wel iets extra betaald voor deze kamer, maar het was het waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Bij het plannen van onze reis naar Benidorm hadden we twijfels over de recensies van het hotel, maar onze zorgen bleken ongegrond. We waren aangenaam verrast door de ervaring en zullen zeker terugkomen. Wat het nog leuker maakte, was dat we onderweg naar verschillende hotels konden stoppen voor een all-in drankje. Een must-do!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service8

Na het lezen van verschillende meningen over Cristal Park, willen we graag onze eigen ervaring delen. Het receptiepersoneel was zeer vriendelijk en opvallend genoeg was de manager Nederlands! De obers en bediening waren ook erg vriendelijk. De kamers waren schoon en de bedden lagen comfortabel. Elke dag werden we voorzien van schone handdoeken in alle maten. Het eten bood veel variatie en zowel de warme als koude gerechten waren heerlijk. Helaas vond alle animatie plaats in het hotel vanwege het gebrek aan een tuin, maar het zwembad op het dak was prachtig aangelegd. Ondanks de drukke straat waar het hotel aan lag, bevond het zich op een gunstige locatie dichtbij winkels, het strand en een groot park - slechts 5 minuten lopen. Er was altijd beveiliging aanwezig voor het geval er problemen waren en 's avonds stond er bewaking bij de deur, wat voor een veilig gevoel zorgde. Het hotel leek voornamelijk populair te zijn bij Spanjaarden en Engelsen, hoewel wij met in totaal 9 Nederlanders waren. Het enige minpuntje voor ons was dat alle activiteiten binnen het hotel plaatsvonden; we hadden graag 's avonds buiten in de tuin willen zitten vanwege het geweldige weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Bij aankomst werden we overweldigd door een wirwar van geuren, variërend van mazout tot keukengeuren. De ontvangsthal was te klein om alle gasten comfortabel te ontvangen, en het in- en uitchecken verliep rumoerig. Daarnaast moesten mensen wachten op de schaarse liften. De kamers waren verouderd en niet goed schoongemaakt, met zelfs regen die binnenkwam in kamer 543. Gedurende 10 dagen moesten we oordopjes dragen om te kunnen slapen, doordat we aan de drukke voorkant lagen met elke ochtend een file van toeterende auto's en lawaaierige kinderen van nabijgelegen scholen. Het hotel bood geen all-inclusive ervaring: lange rijen bij de bar met slechts één barman die bediende. Buiten op het terras waren er 38 stoelen en 6 tafels voor een capaciteit van 800 mensen, wat resulteerde in een tekort aan zitplaatsen. Binnen was er een zwaar berookte ruimte met luide muziek. Overal hing de geur van de keuken. Een lichtpuntje was de busdienst naar een ander hotel en het eten was redelijk goed. Het zwembadwater was te koud en sloot al om 7 uur. Het is jammer dat de mooie stad Benidorm niet volledig tot zijn recht kwam in deze setting.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7

Het eten was heerlijk, maar helaas liet de hygiëne van de kamers te wensen over. Het zwembad was niet goed onderhouden en er waren veel insecten te vinden in het hotel en de kamers. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk en gastvrij. De ligging aan een drukke straat zorgde wel voor veel geluidsoverlast.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een aangename verrassing We zijn van plan om in het voorjaar voor de tiende keer naar Cristal Park te gaan voor een verblijf van 5 weken. De prijs is zeer redelijk en het all-inclusive concept is heel handig. De kamers zijn misschien eenvoudig, maar voor ons is dat prima. Luxe is niet waar we naar op zoek zijn tijdens onze vakantie, eenvoud is meer dan voldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Samen met mijn broer, die afhankelijk is van een rolstoel, heb ik deze locatie bezocht. Gelukkig hadden we geen enkel probleem met de lift, hoewel het soms wel wat lang duurde voordat we konden instappen. Er zijn zowel ruime als wat kleinere liften beschikbaar. Het eten was prima, zeker niet vies. Persoonlijk had ik wel graag wat meer pit in de gerechten gezien, aangezien er voornamelijk Spaanse vleesgerechten werden geserveerd, wat niet helemaal mijn smaak is. Het personeel was vriendelijk en bood uitstekende service, en er was zelfs een grote aangepaste kamer met bredere deuren beschikbaar. De locatie is wel gelegen op een lichte helling, maar zeer centraal gelegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Na een verblijf van 12 jaar in het oude en versleten Cristal Park kamers, was het verfrissend om de gastvrijheid en gezelligheid van het vriendelijke hotel te ervaren. Hier voelde het alsof iedereen elkaar kende en maakten we snel vrienden. De mix van Engelse gasten zorgde voor een levendige sfeer. Het personeel en de service verdienen zeker een 10/10, net zoals het heerlijke eten. De locatie was perfect en we hebben enorm genoten van het all-inclusive concept. Dit was echt een plek waar we van hielden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Al twaalf jaar lang keren wij elke winter trouw terug naar deze plek, samen met onze Engelse vrienden en een paar basis woordjes Spaans. De sfeer is altijd geweldig en het voelt als thuiskomen. Drie sterren van mij, helemaal prima!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel is echt fantastisch, ze zijn ontzettend behulpzaam in het Nederlands. Ze staan altijd klaar om al je vragen en eventuele problemen snel en met een glimlach op te lossen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Dit hotel in oude Benidorm heeft een centrale ligging. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zowel bij de receptie als in de eetzalen. Er is een grote variatie aan gerechten bij zowel het ontbijt, de lunch als het diner, en alles wordt goed warm geserveerd. Het hotel was voornamelijk bezocht door Spaanse senioren (levendig en brutaal) en Engelsen (geen problemen mee gehad). De liften functioneren redelijk maar niet perfect. De animatie is teleurstellend. Het hotel is over het algemeen schoon en de kamers zijn zeker netjes. Elke dag worden er schone handdoeken verstrekt. Een minpunt is het gebrek aan groenvoorzieningen en zitjes met zwembad. Er is wel een zonneterras op het dak, maar hier ben je afgesloten van de buitenwereld. Het all-inclusive concept van de keten is goed, maar het hotel is niet geschikt voor kinderen. Rockgarden is het beste qua kwaliteit met lunch en diner, Villa Benidorm heeft een gezellig terras en richt zich op Engelse gasten, en Finicia is kleiner met een beperkter diner, maar ook van goede kwaliteit. Met trein en bus (beide goedkoop) zijn de omliggende plaatsen goed te bereiken, zoals Alicante, Calpe, Altea en Denia.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8

Een bezoek aan deze plek is een memorabele ervaring. Ondanks de drukte was het eten van uitstekende kwaliteit. Helaas liet de kamer te wensen over qua inrichting en comfort. Zowel binnen als op het terras werkten de lampen niet, wat de sfeer enigszins beïnvloedde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Net terug van een verblijf in Cristal Park en we hebben een geweldige tijd gehad. Ondanks dat het hotel aan een drukke weg ligt, hebben we hier geen last van gehad. Het kleine terras buiten is niet echt aan te raden vanwege de geur van auto's en bussen, maar binnen is het heerlijk fris en rustig. In het begin hadden we wel wat moeite met de aanwezigheid van de assertieve Spaanse ouderen die voordrongen in de eetzaal, maar gelukkig was er op een lagere verdieping een grote eetzaal waar we rustig konden eten. De animatie kan beter; boven is het gericht op Spaanse toeristen, terwijl beneden het Magic Café meer is afgestemd op Engelse toeristen. Gelukkig hebben we geen last gehad van de Engelsen, maar wel van de opdringerige Spanjaarden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Eenvoudig en ideaal voor rust en dineren, maar minder geschikt voor gasten die op zoek zijn naar een traditioneel hotelverblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

De locatie nabij het historische stadscentrum is redelijk. Echter, voor een hotel met drie sterren zou je meer properheid verwachten. De muren zijn dun, waardoor geluidsoverlast een probleem is. Het eten is acceptabel. Helaas kampten we met meerdere kleine complicaties, zoals problemen met de sleutelkaart die regelmatig vervangen moest worden. De service is erg gericht op Engels-sprekende gasten. Gelukkig is de prijs redelijk. Voor ons geen herhaalbezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Het personeel bij de Bar Magic Café is ontzettend gastvrij en zorgt voor een geweldige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

In juni waren we alweer voor de tiende keer in dit knusse hotel, dat gezellig druk is. Het ligt vlakbij het oude centrum en heeft een zeer vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk, vooral bij Aguira Park. De kamers worden elke dag keurig schoongemaakt. Bovendien is er een gratis busdienst naar andere hotels van hetzelfde keten, waar je ook kunt genieten van eten, drinken en zwemmen. We zullen hier zeker weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen5

Een drukbezocht hotel met veel gasten. Er is een enorme keuze aan buffetten, maar de kwaliteit en smaak laten te wensen over. De keuken en service zijn op grootkeuken-niveau, wat de algehele kwaliteit beïnvloedt. Onze kamer was ruim en had genoeg plek voor een kinderbed. Helaas hadden we last van geluidsoverlast door slechte muurisolatie. Het zwembad was niet verwarmd en sloot vroeg op de avond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

Het hotel heeft een verouderde uitstraling aan de buitenkant en ligt in een levendige straat. De maaltijden en drankjes zijn heerlijk, maar de eetzaal kan wel een opfrisbeurt gebruiken. De kamers hebben geen terras en 's nachts is er geluid van leidingen. De gasten bestaan voornamelijk uit Engelsen en Spanjaarden. De animatie wordt zowel in het Spaans als Engels gegeven. De ingang van het hotel is donker, maar het personeel is erg vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Voor mij was het de tweede keer dat ik verbleef in dit hotel, terwijl mijn vriendin hier al meer dan 25 keer is geweest. Het hotel biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding en voldoet aan al onze wensen en verwachtingen. Het is niet het meest luxe hotel in de omgeving, maar alles is goed geregeld, schoon en het eten is heerlijk! Er is zelfs meer variatie in maaltijden dan ik thuis gewend ben. Het all-inclusive concept biedt ook een ruime keuze aan drankjes. Het hotel bevindt zich op slechts 10 minuten lopen van het strand, langs winkels en gezellige drukte. Kortom, een fantastische vakantie is gegarandeerd! Hoewel ik het aantal bezoeken van mijn vriendin niet kan evenaren, kijk ik ernaar uit om snel nog veel vaker terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6
  • Verzorging8
  • Voorzieningen3

Verwacht niet te veel! De verhouding tussen prijs en kwaliteit is redelijk in balans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Deze accommodatie voelt al als een vertrouwde plek, aangezien dit mijn derde bezoek was. Hoewel het geen luxe biedt, is het hotel comfortabel en prettig. De kamers zijn schoon en gezellig. Het gebruik van een wollen deken tussen twee katoenen lakens in plaats van een dekbed gaf een knus gevoel. We hebben zelfs een extra deken onder het onderlaken gelegd voor extra comfort. De kamer was ruim en had een leuk balkon met uitzicht op een deel van het park. Het hotel is perfect gelegen tussen levendige winkelstraten en dicht bij het strand. Het eten was soms niet helemaal warm, maar door eerst je drinken te halen en dan je maaltijd, voorkom je dit probleem. Er was voldoende keuze voor iedereen. Speciale vermelding voor Liliana van het personeel, die al een eeuwigheid lijkt te werken en altijd vriendelijk is. Mijn zus en ik verbleven hier 8 dagen en zouden graag langer zijn gebleven. De transfers die we hadden geregeld waren perfect; we werden direct aan de overkant opgehaald. Kortom, een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9

Opnieuw was alles perfect in orde. Dit was mijn eerste keer met de 'Zoover'-app en ik ben helemaal tevreden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging3
  • Voorzieningen1

Deze accommodatie is geen aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Het eten liet te wensen over en de liften werkten slecht, wat resulteerde in veel storingen vanwege de drukte in het hotel. Bovendien was het personeel niet erg vriendelijk en leken vooral Engelse gasten de voorkeur te krijgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door het personeel, dat er elke dag opnieuw voor zorgde dat het hotel er perfect uitzag. Er waren veel leuke plekjes om tijd door te brengen, waaronder een bar op het dakterras en het gezellige Magic Café dat soms zelfs een karaoke-avond organiseerde. Het zwembad op het dakterras had een prachtig terras met een cocktailbar, en gelukkig was er geen sprake van drukte, waardoor het er lekker ruim en rustig was. Bovendien waren de drankjes heerlijk van smaak!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Voor de tiende keer op rij heb ik mijn vakantie doorgebracht in Benidorm, in hetzelfde hotel. Ik ben altijd tevreden met wat ik krijg voor de prijs die ik betaal, echt een goede deal! Ik boek altijd via vakanties.nl en dat verloopt altijd vlekkeloos. De klantenservice is top en alles wordt keurig op tijd geregeld via de app. Een belangrijke tip die ik wil meegeven is om zelf goed te controleren of de vliegtuigmaatschappij waar je mee vliegt extra kosten rekent voor handbagage. Dit wordt helaas niet duidelijk aangegeven tijdens het boekingsproces op vakanties.nl en ook nergens anders vermeld. Deze kosten kunnen behoorlijk oplopen, soms wel tot €50 per stuk handbagage.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

Dit verouderde hotel laat helaas te wensen over wat betreft onderhoud. Bij de receptie moet je lang wachten en communicatie verloopt moeizaam vanwege de beperkte beheersing van de Engelse taal door het personeel. De liften zijn niet toereikend en niet rolstoelvriendelijk. In de eetzaal heerst een massale sfeer, met een overvloed aan Engelse en Spaanse gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit hotel heeft een verouderde uitstraling en kan wel een flinke opfrisbeurt gebruiken. Het interieur is toe aan vernieuwing en modernisering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9

Ik bezoek deze plek elke zes maanden. Het personeel is altijd zo gastvrij en vriendelijk. De gerechten zijn van goede kwaliteit en er is een grote verscheidenheid aan gerechten om uit te kiezen. Alles is ook altijd zo netjes en schoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamer is ruim met een grote tv en een goed functionerende koelkast. Het eten is divers en er is genoeg van. De bedden zijn comfortabel. Een minpunt is dat er slechts één stopcontact in de badkamer is, en verder nergens op de kamer. Vanwege de grotere groepen kan het soms lang duren voordat je de lift kunt gebruiken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel lijkt te zijn gericht op een internationaal publiek, met een mix van Engelse en Spaanse gasten. De kamers zijn redelijk, maar teleurstellend voor degenen die geen terras hadden geboekt en uiteindelijk uitkeken op een muur. Het eten wordt als acceptabel beschouwd. Het kleine buitenterras wordt gedomineerd door Engelsen die van 's ochtends 10 uur tot middernacht continu aan het drinken zijn (all inclusive). De poolbar op de zevende verdieping sluit om 19.00 uur en je moet langs een glad zwembad om er te komen. De avondanimatie vindt plaats in het Magic café voor Engelsen en in de Nochebar voor Spanjaarden, waardoor het hotel een tweedeling lijkt te hebben. De bar beneden is te donker en te klein, waardoor gasten lang moeten wachten voor een drankje. Ook is er altijd drukte bij de liften. Al met al lijkt dit geen plek te zijn waar je graag nog een keer terugkomt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het eten was fantastisch, echt om van te genieten. Ook de netheid voldeed zeker aan onze verwachtingen. Onze kamer op de zesde verdieping zorgde wel voor wat geduld, aangezien we vaak zo'n 20 minuten moesten wachten op de lift. De kamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken en we misten een handige plek om onze zwembroek of gewassen ondergoed te drogen. Helaas beschikten maar een paar kamers over een balkon. De locatie van het hotel is absoluut top. Wel moet gezegd worden dat het hotel voornamelijk door Spaanse gasten bezet wordt, wat voor de nodige drukte en geluidsoverlast zorgde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ons verblijf was helaas niet zoals gehoopt. Bij aankomst verliep het inchecken rommelig en kregen we een kamer die niet voldeed aan onze verwachtingen. Het eten liet te wensen over en er was weinig variatie in het menu. Ook werd onze kamer niet dagelijks schoongemaakt of voorzien van nieuwe handdoeken. De staat van onderhoud was beneden peil, zelfs als we het vergelijken met andere accommodaties in Spanje. De ervaring was het geld simpelweg niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef in dit hotel tijdens week 39 en 40, en ik vond het een uitstekend verblijf. Het hotel was schoon en netjes, het personeel was vriendelijk en het eten was gevarieerd en heerlijk. Het enige minpuntje was dat de receptie wat onderbezet leek voor het aantal gasten. Er waren genoeg balies, maar niet genoeg personeel aanwezig om iedereen snel te kunnen helpen. Dat was jammer, maar verder was mijn ervaring zeer positief.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl