ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Husa Monta

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel was een teleurstelling met zijn vier sterren, die voor mij niet eens twee waard waren. Bij binnenkomst in de receptie werd ik begroet door een onaangename geur van frituur. Het meubilair in het hele hotel, inclusief de kamers, was oud en miste elke vorm van charme. De matras op het bed was doorgezakt en het kussen was oncomfortabel. Op een dag rook het zelfs alsof er iemand aan het roken was in de gang. Het receptiepersoneel was redelijk, maar niet bijzonder vriendelijk. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de kamer schoon was en de badkamer recent was gerenoveerd, maar desondanks begreep ik niet waar die vier sterren vandaan kwamen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onlangs verbleven we in dit hotel dankzij een speciale arrangement van 6 onvergetelijke dagen met halfpension voor twee personen. We genoten van ons verblijf van 4 tot 8 september en leerden dit hotel van binnenuit kennen. Voorheen kenden we het alleen van buiten. De vriendelijke receptie, attente bediening en het behulpzame schoonmaakpersoneel maakten ons verblijf extra aangenaam. Het hotel is gunstig gelegen met voldoende parkeergelegenheid en nabijheid tot supermarkten, pubs, bars en restaurants. De spectaculaire uitzichten boden de perfecte gelegenheid om even helemaal tot rust te komen. Dit was een fantastisch verblijf en ik kijk nu al uit naar mijn volgende vakantie hier! Ik zal deze plek zeker aanraden aan vrienden en familie die op zoek zijn naar een paar ontspannen dagen weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb recentelijk een verblijf gehad in dit hotel voor 3 nachten, geboekt via Booking. Mijn boeking kwam uit op iets meer dan €180, terwijl mijn man die een half uur later boekte, €282 moest betalen. Het hotel was over het algemeen schoon, maar vertoonde duidelijke tekenen van veroudering. De ruime badkamer was een pluspunt, maar het geheel leek meer op een 2-sterrenaccommodatie dan de geadverteerde 3 sterren. Er waren geen klamboes aanwezig, wat betekende dat we met de airco moesten slapen. Gelukkig was de aanwezigheid van een koelkast een welkome voorziening, met name voor mijn diabetesmedicatie. Het grote zwembad was schoon, maar had duidelijk behoefte aan renovatie. Voor een hotel dat zichzelf adverteert als 4-sterren, laat de algehele inrichting nog te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ligging is fantastisch, de kamers en gemeenschappelijke ruimtes zijn brandschoon en goed onderhouden, het eten in de cafetaria en het restaurant is van goede kwaliteit en het personeel is attent en professioneel. Het ontbijt is eenvoudig maar lekker en voldoende uitgebreid. Dit eenvoudige hotel is perfect om te dienen als uitvalsbasis voor wandelliefhebbers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na het lezen van enkele beoordelingen moet ik bekennen dat ik totaal in de war ben achtergelaten. Het lijkt alsof ze ervan uitgaan dat ik geen lokale ben en proberen stiekem hun weg naar binnen te vinden... Na een wachttijd van zo'n 20 minuten hoor ik dat er geen menu beschikbaar is. Tja, het is wat het is, denk ik dan maar... Na nog eens 20 minuten besluit ik het combinatiebord voor 12 euro te bestellen. De enige redding bleken de aardappelen te zijn, aangezien het vlees droog was en de chorizo halfgaar (gelukkig was er geen ei in het spel!). En bovendien weet ik niet eens hoe ik een fatsoenlijke foto van dit gerecht moet maken! De service was acceptabel, maar de keuken liet sterk te wensen over. Het is duidelijk dat er werk aan de winkel is. Ik zie mezelf niet teruggaan, of het nu voor ontspanning of werk is. Een behoorlijke teleurstelling.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl