ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pere Iv

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb deze accommodatie last minute geboekt en was eerst wat nerveus door het lezen van enkele negatieve beoordelingen. Hoewel het hotel zich ver van het stadscentrum bevindt, is het wel dicht bij het strand (slechts 10 minuten lopen). Gelukkig hadden wij een scooter tot onze beschikking, dus dit was geen probleem. Er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Het personeel was niet bijzonder vriendelijk en leek weinig gastvrijheid uit te stralen, wat toch wel wordt verwacht als je op je vakantiebestemming aankomt. De kamers waren redelijk in orde. Het bed was comfortabel (180 cm), de douche voldeed maar vertoonde wel duidelijke gebruikssporen. Gelukkig was alles wel schoon. Helaas was er wel geluidsoverlast van pratende buren en lopende bovenburen, vooral vroeg in de ochtend. Voor de prijs die wij betaalden (230€ per nacht) was de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Dit kwam zowel door de locatie, het personeel als de kwaliteit van de kamers. Het ontbijt was erg basic, daarom zou ik aanraden elders in Barcelona te ontbijten voor die prijs!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel was een bijzondere ervaring, niet per se positief. De kamer liet te wensen over met een klein raam dat uitkeek op een afgesloten binnenplaats waar de spa zich bevond. Een gebroken glazen plafondtegel boven het zwembad beloofde niet veel goeds. De spa zelf was weliswaar klein maar aangenaam, behalve dan de beschimmelde tegels in het zwembad. 's Ochtends werd de rust ruw verstoord door een overijverige schoonmaakster die al om 9:00 uur wilde beginnen, ondanks het 'niet storen'-bordje aan de deur. Bij terugkomst om 10:00 uur waren mijn spullen al weggehaald en de bedden opgemaakt, terwijl de uitchecktijd pas om 12:00 uur was. De ontspanning waarvoor ik kwam, bleef helaas uit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens mijn laatste dag in het hotel heb ik een glas van die ene rode juice gedronken bij het ontbijt (ik denk dat het bietensap of bessensap was) en ik ben hier twee dagen behoorlijk ziek van geweest. Ik heb mijn beoordeling met 2 sterren verlaagd vanwege deze ervaring. Hopelijk neemt het hotel mijn feedback ter harte en verwijdert het de rode juice uit het ontbijtaanbod om anderen dit te besparen. Normaal gesproken zou ik het hotel 5 sterren hebben gegeven. Het ontbijtaanbod was enorm en buitengewoon lekker. Het was eigenlijk het beste ontbijt dat ik ooit in een hotel heb gehad. De kamers en service waren ook perfect. We werden altijd meteen geholpen als we vragen hadden... alleen mijn ervaring met de sapjes was wat minder. Desalniettemin zou ik dit hotel nog steeds aan iedereen aanbevelen. Blijf gewoon uit de buurt van de rode juice!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik kreeg een upgrade naar een van de luxueuze suites en was verrukt door het adembenemende panorama! De suite met twee kamers was heerlijk comfortabel. Het ontbijt was verrukkelijk en de spa was prachtig. Bovendien was de ligging ideaal, met een taxistandplaats en metrostation op slechts een steenworp afstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Let op: Probleem met parasieten In de laatste week van oktober verbleven we een paar nachten in dit hotel. Tijdens ons verblijf merkten we dat we wat beten kregen die leken op muggenbultjes. Bij thuiskomst bleek al snel dat het om beten van bedwantsen ging. We hebben meteen professionele hulp ingeschakeld om ons huis te behandelen en preventieve maatregelen genomen om verdere verspreiding te voorkomen. Het was een flinke investering, niet alleen financieel, maar ook in tijd en energie. Toen we het hotel informeerden over de situatie, ontkenden ze simpelweg het probleem en beweerden ze zelfs dat ze een specialist hadden laten langskomen, zonder enig bewijs te tonen. Ze gaven ons wel een gedeeltelijke terugbetaling voor één nacht als compensatie, maar dit woog niet op tegen de kosten die we hebben moeten maken. We hebben geprobeerd het hotel aansprakelijk te stellen, maar kregen geen reactie. Daarom voelen we ons genoodzaakt om hier een review achter te laten om andere potentiële gasten te waarschuwen voor de mogelijke aanwezigheid van bedwantsen in dit hotel. Het was een stressvolle nasleep na wat een ontspannen vakantie had moeten zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl