ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Servigroup Diplomatic

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een uitstekende all-inclusive ervaring! Hoewel er wat weinig liften zijn, biedt dit hotel een knusse sfeer met leuke avondentertainment. Het zwembad bevindt zich op een bovenverdieping en op het dak zijn comfortabele ligbedden te vinden. De locatie is ideaal en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5

Een matige ervaring met drie sterren. Er waren echter veel internationale gasten en de muren leken wel van karton. Maar ja, wat mag je verwachten voor die prijs? Voor ons was één keer wel genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Ik ben al drie keer geweest en het is echt een aanrader. De ligging bij het strand is fantastisch en er zijn leuke winkels in de buurt. De service is uitstekend en het zonneterras is een echte aanwinst, met een prachtig uitzicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8

Een fantastische optie met een all-inclusive formule die u ook toegang geeft tot andere hotels binnen dezelfde keten met uw amigoskaart. Dit zorgt voor een geweldige balans tussen prijs en kwaliteit. De meeste medewerkers zijn uiterst vriendelijk, hoewel er een paar zijn die wat minder gastvrij overkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een charmant hotel, gelegen in het historische centrum van Benidorm, met een prachtig uitzicht op het park. De culinaire ervaring was uitmuntend, maar het personeel zou wel wat gastvrijer mogen zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4

Langs een drukke weg aan zowel de voorkant als de achterkant van het hotel gelegen. Het zwembad was redelijk, maar er waren veel kapotte ligstoelen op het zonneterras. De service bij de receptie liet veel te wensen over, niet erg vriendelijk. Gelukkig was het personeel bij de bar wel vriendelijk. De superiorkamer was heel klein en ongezellig, met alleen plafondverlichting. Het uitzicht op het park bleek eigenlijk het stadhuis te zijn. De badkamer was ook erg klein, waarbij er verfvlokken hingen en er slordig overgeschilderd was. Het buffet was wel prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5

In 2004 hebben we dit hotel bezocht, maar daarna nooit meer. Het was een hele opgave om het zwembad op het dak te bereiken en ook onze kamer was lastig te bereiken vanwege de vele trappen en de krappe gangen. Het eten was elke dag hetzelfde en hoewel we naar een ander hotel werden overgeplaatst, was de ervaring hetzelfde: een mooi zwembad maar vieze kamers en slecht eten. Er was weinig te doen en ik heb in mijn vele reizen naar Spanje nog nooit zo'n teleurstellende ervaring gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Onze recente vakantie in Cristal Park Benidorm was een geweldige ervaring! We verbleven op basis van all-inclusive en waren zeer tevreden met de netheid van onze kamer, het heerlijke eten en de gunstige ligging nabij het strand en de oude stad. Ook was het handig dat we met onze Amigo-kaart gratis gebruik konden maken van de pendelbus naar andere hotels van dezelfde groep, waar we konden genieten van zwemmen, eten en drinken. Kortom, een absolute aanrader voor een zorgeloze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Gunstig gelegen nabij het strand en het oude gedeelte van Benidorm, met een all-inclusieve pas voor alle hotels van de Amigo-keten. Een gratis pendelbus brengt je naar diverse hotels waar je kunt genieten van eten, drinken, zwemmen en meer. De kamers zijn schoon, het eten en drinken is heerlijk en wordt de hele dag door geserveerd. Wat wil je nog meer?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service6

Het hotel geeft een verouderde indruk, maar het eten is prima. Helaas viel het Amigo all-inclusive concept, dat gedeeld wordt met 9 andere hotels, erg tegen. Slechts één hotel voldoet volgens mij aan de normen, namelijk Monika Holydays. Het personeel is niet erg vriendelijk en de glazen waren zo vies dat je er bijna niet uit durfde te drinken. De barman, die ik enigszins als een 'Rambo-figuur' zou omschrijven, was vrij intimiderend en zorgde ervoor dat er bijna niemand in de bar te vinden was. Het zwembad was een grote teleurstelling, vies en vervallen, en de fitnessapparatuur was rijp voor de schroothoop. Het zwembad op het dak, van slechts 10x10 meter, was oncomfortabel warm. Gelukkig is Benidorm zelf wel de moeite waard om te bezoeken. Al met al kan ik concluderen dat ik nooit meer naar Christal Park zal gaan. Als ik nog eens terugkom, zal het zeker in een 4 of 5 sterren hotel zijn. Kortom, dit hotel is absoluut geen aanrader, er zijn veel betere opties beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Het zwembad is niet erg indrukwekkend, maar wat deze all-inclusive formule echt uniek maakt, is het gratis vervoer naar andere hotels. Daar vind je prachtige zwembaden zoals die van Exceliber en Villa del Mar, die je via een tunneltje onderdoor gemakkelijk kunt bereiken (en daar sta je direct op het strand). De buffetten zijn uitstekend verzorgd en vooral voor liefhebbers van vis is dit een absolute aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Dit hotel voelt wat gedateerd aan. De focus ligt voornamelijk op Engelse gasten en het menu is nogal eentonig. De kamers zijn acceptabel, maar het uitzicht op de binnenplaats laat te wensen over. Het all-inclusive concept is hier niet helemaal compleet - alleen de lokale (nep)drankjes zijn inbegrepen. Voor bijvoorbeeld echte Bacardi moet je extra betalen. Gelukkig kun je wel de andere hotels bezoeken als je dat wilt. Persoonlijk zou ik hier niet nog een keer verblijven. Gelukkig is Benidorm zelf wel fantastisch, ik kom hier graag vaker. Het zwembad op het dak en de verouderde fitnessapparatuur zijn niet echt aantrekkelijk, maar wie gaat er nou sporten in deze hitte?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5

Dit hotel was een teleurstelling van begin tot eind. Het oude gebouw en het overdekte zwembad, zonder enige vorm van zonnescherm, maakten het verblijf in de zomer niet bepaald aangenaam. De kamers misten elk vorm van balkon of terras, waardoor het idee van een ontspannen vakantie ver te zoeken was. Zelfs het wachten op water uit de douche leek een eeuwigheid te duren. De fitnessruimte was een lachertje, met vijf kapotte en roestige apparaten op het dak. Het eten en drinken konden er nog mee door, zolang je bier dronk aangezien de frisdranken leken op goedkope siropen. En het feit dat je voor zo ongeveer alles extra moest betalen bij een all-inclusive arrangement was ook een flinke domper. Verwachtend Belgen aan te treffen in Benidorm, werd ik verrast door de grote hoeveelheid Spanjaarden in het hotel, die voornamelijk genoten van wat voorgeschoteld werd en niet veel te klagen hadden. Ik kan alleen maar denken dat ik over twintig jaar op mijn plek ben in een rusthuis, in plaats van in dit hotel. Er zijn zoveel betere opties in dezelfde prijsklasse, zelfs met halfpension inbegrepen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Voor diegenen die negatief praten over deze plek, wil ik zeggen: voor de prijs die je betaalt, is het hier prima vertoeven. Het eten was gevarieerd en lekker, en het personeel in de bar was over het algemeen vriendelijk. De locatie is ideaal, op slechts vijf minuten lopen van een prachtig strand. Het zwembad met bijbehorende bar op de zevende verdieping was een leuke toevoeging, perfect om bij te komen na een dag op het strand. En laten we eerlijk zijn, je eet thuis toch ook niet elke dag biefstuk? Het is waar dat er veel Engelse gasten waren, maar wij hebben daar juist leuke contacten mee gehad. Het is maar net hoe je er zelf in staat. Kortom, wij hebben hier een geweldige vakantie gehad! Met vriendelijke groet, Pascal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Ik kom al voor de zesde keer terug naar Cristal Park en het blijft mij elke keer weer positief verrassen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Tijdens de feestdagen verbleven we in Cristal Park en het was een geweldige ervaring. Het eten was heerlijk, de accommodatie was erg schoon en de locatie was perfect. Het enige nadeel was het lawaai van enkele luidruchtige Engelse gasten. Desondanks kunnen we dit verblijf zeker aanbevelen. - Marian.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging3
  • Service8

Gelegen aan een levendige straat met een klein zwembad op het dak. Het personeel is erg vriendelijk. Tijdens ons verblijf was er een andere Nederlandse familie die wat extra aandacht leek te krijgen, met flessen wijn op tafel en dergelijke. Waarschijnlijk vonden de obers haar wel aardig, omdat ze er goed uitzag. Wij waren met onze zoon en hij heeft er echt van genoten. De animatie was prima. De kamers waren niet helemaal schoon, maar je moet ook bedenken dat het niet duur is. Het is wel een levendig stadje met veel lawaai. Desondanks hebben wij een leuke tijd gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

De kamers zijn wat aan de krappe kant, maar als je op zoek bent naar iets ruimers, dan zou ik zeker de masterkamers aanraden, die zijn echt prachtig. Het eten biedt een diversiteit aan gerechten, voor ieder wat wils. Ze hebben zelfs een kinderbuffet. De service was uitstekend, met vriendelijke Nederlandse receptionisten die je graag te woord staan. Ondanks dat het hotel behoorlijk druk was, hing er een gezellige sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service7

Ik heb al vijf keer met vrienden naar Cristal Park geweest. De eerste keer hadden we een kamer op de derde verdieping aan de drukke straatkant, wat resulteerde in veel lawaai van vrijdagavond tot zondagavond. Sindsdien vraag ik altijd om een betere kamer (21), zo hoog mogelijk aan de parkzijde met een balkon, omdat het daar veel rustiger is. Het eten, drinken en de service zijn allemaal in orde, maar de kamers zijn eenvoudig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel is levendig en bruisend, met heerlijk eten in overvloed. Het enige minpunt is het kleine buitenterras, waar helaas te weinig stoelen te vinden zijn. Verder is het prima vertoeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service2

Na aankomst bij dit hotel was de algehele beleving teleurstellend. De kamers waren niet schoon, er hing een muffe geur en er waren te weinig liften voor de overvolle accommodatie. Daarnaast gedroegen sommige gasten zich ongepast en leek het management hier niet tegen op te treden. De ligging op slechts 2 minuten lopen van het strand, het centrum en uitgaansgebied klonk goed, maar de stinkende en drukke straat eromheen was een forse tegenvaller. Gelukkig was de bereikbaarheid wel goed. Wat betreft service leek het alsof ze er nog nooit van hadden gehoord en de prijs/kwaliteit verhouding was ronduit slecht. Mijn advies? Meteen bij aankomst vragen om overgeplaatst te worden naar een ander hotel om alsnog van je vakantie te kunnen genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5

Afgelopen juli heb ik een geweldige tijd gehad in Magic Cristal Park. Het eten was heerlijk en divers, met genoeg opties om uit te kiezen. De service was echter anders dan ik gewend ben van all-inclusive resorts, er was geen bediening in de eetzaal en voor mineraalwater moest extra worden betaald. Helaas ontbraken parasols op het zonneterras, waardoor er geen schaduw was, en er was alleen een binnenzwembad beschikbaar. Hoewel het een prima park is, zou ik het niet aanbevelen voor gezinnen met kinderen vanwege het ontbreken van een buitenzwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4

Bij aankomst kregen we niet de kamer die we geboekt hadden en moesten we een hele zoektocht ondernemen om de juiste kamer te vinden. Na een lange discussie bij de receptie kregen we uiteindelijk de kamer met het beloofde balkon en uitzicht op het park, hoewel deze ook niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed. De badkamer was verouderd en niet goed schoongemaakt, met zelfs schimmelplekken en een bad dat gerepareerd leek te zijn met latex. Het hotel had slechts 4 liften voor 500 kamers, waardoor het vaak lang wachten was of veel trappenlopen. Het was een enorm druk hotel met lange wachtrijen bij het restaurant, waar je rustig eten kon vergeten door de drukte en het lawaai van andere gasten en kinderen. Het eten was echter van goede kwaliteit en het all-inclusive concept was prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service2

Ik heb een paar weken in dit hotel doorgebracht. Normaal gesproken verblijf ik altijd in 4 of 5 sterren hotels, dus was teleurgesteld door het eten hier. Het zwembad bevindt zich op het dak, zoals ook in de reisgids staat vermeld. De service liet veel te wensen over en leek niet goed georganiseerd. Tijdens het weekend waren er veel Spaanse gezinnen die nogal luidruchtig waren, maar dit kwam waarschijnlijk doordat ze 5 uur moesten wachten voordat ze hun kamer konden betrekken. In mijn kamer trof ik veel haren aan en het was erg vies, vooral onder het bed en op de vloer. Ik zal hier nooit meer verblijven. Gelukkig is Benidorm een prachtige plek om even heerlijk te ontspannen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Als je in dit hotel verblijft, kun je eigenlijk de fitness overslaan en gewoon de trap nemen. Ik ben al meerdere keren in Benidorm geweest en moet zeggen dat dit hotel echt wel de moeite waard is wat betreft prijs-kwaliteitverhouding. Als je ooit in Hotel Benelux hebt verbleven, zul je zien hoe goed dit hotel eigenlijk is. Maar dat is slechts mijn persoonlijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekomen van een verblijf in Crystal Park en toen we aankwamen was er wat gedoe met onze reservering. Uiteindelijk kregen mijn ouders een prachtige ruime kamer met balkon, terwijl wij een kamer kregen die we liever links hadden laten liggen. Na een klacht kregen we gelukkig een mooie kamer met een prachtig uitzicht en een balkon. Het strand was op loopafstand en erg gezellig. Ondanks dat het hotel midden in het centrum ligt, hadden we geen last van geluidsoverlast. Elke avond was er een leuke show en het hotel zelf was goed met het all-inclusive concept. Het eten was prima, met genoeg keuze, alhoewel er wel veel kip was. Het animatieteam was ook leuk. Helaas viel het overdekte zwembad erg tegen en konden we beter naar een ander hotel gaan om te zwemmen. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad en zullen we zeker nog eens naar dit hotel terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service4

Het restaurant kampt met een tekort aan personeel, het terras is vaak te vol, de muziek staat te luid en is niet echt afgestemd op het Belgische publiek. Het lijkt erop dat vooral Engelsen en Spanjaarden hier komen die weinig consumeren. Het eten is erg lekker, maar het zou fijn zijn als er iets minder Engels gesproken zou worden. Ondanks wat strubbelingen met het buitenlandse personeel, doen de medewerkers wel hun uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, wat we zeker waarderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

In juli 2006 verbleven we in dit hotel en kregen we eerst een kleine kamer met uitzicht op een lelijke binnenplaats. Na het betalen van 140 euro kregen we gelukkig een betere kamer aangeboden aan de balie. Het eten was prima, maar de sfeer werd verpest door lawaaierige Engelse gasten. Er was weinig leuke entertainment en het bier dat geserveerd werd, had een vettige nasmaak. Ondanks dat we all-inclusive hadden geboekt, besloten we 's avonds ergens anders te gaan drinken vanwege de vervelende atmosfeer in het hotel. Het verblijf was echt onder de maat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1

Dit hotel is echt een regelrechte nachtmerrie. De kamers zijn vies en overal liggen haren en het beddengoed is niet om aan te pakken. De geur in de lucht verraadt de aanwezigheid van schimmel in de badkamer en zelfs het kleine koelkastje. Het zwembad is alles behalve aantrekkelijk en lijkt eerder verwaarloosd. De service laat ook zeer te wensen over, zowel bij de receptie als in het restaurant. Tijdens de schoonmaak laten ze de kamers gewoon openstaan, zodat iedereen naar binnen kan lopen, maar schoonmaken gebeurt blijkbaar niet. Het eten is ook niet om over naar huis te schrijven, geserveerd in een sombere kelderachtige ruimte. De liften zijn traag en onbetrouwbaar, wat het nog erger maakt. Voor de prijs die je betaalt, is de kwaliteit ver te zoeken. 800 euro voor anderhalve week hier verblijven is echt zonde van het geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service5

De beschrijving die we vooraf van het hotel hadden gekregen, bleek totaal niet te kloppen. De fitnessruimte leek meer op een bouwval, de sauna diende als opslagruimte, de jacuzzi was niet bepaald bubbelend en vaak gevuld met zand, het binnenzwembad leek wel een ijsbad. Daarbovenop was er zowel binnen als buiten het hotel enorm veel lawaai waar niets aan werd gedaan, waardoor rustig slapen onmogelijk was. Zelfs het plafond van de speelruimte lekte. Eventuele knoeimomenten op de vloer bleven de hele dag liggen. Hoewel de kamers redelijk schoon waren en voorzien van schone lakens, werkten veel airconditioners niet en stond de verwarming op volle toeren, waardoor het er snikheet was. Er waren vochtplekken tegen de muur en de deur vertoonde schade door water van de douche. Het eten was redelijk, maar bleef constant hetzelfde en was behoorlijk vet. Het leek alsof alles constant gefrituurd werd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

Wat een teleurstelling! Het hotel heeft totaal niet aan onze verwachtingen voldaan. De faciliteiten die werden aangeprezen, zoals de fitnessruimte, sauna en jacuzzi, waren allemaal een grote tegenvaller. Daarnaast was er veel lawaai zowel binnen als buiten het hotel, waardoor het onmogelijk was om rustig te slapen. Ook waren er verschillende gebreken in de kamers, zoals niet-werkende airconditioning en vochtplekken tegen de muren. Het eten was wel redelijk, maar erg eentonig en vet. Gelukkig was de ligging van het hotel dichtbij het strand, maar voor kinderen was er weinig te doen. Al met al geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4

Ik ben zojuist teruggekeerd van een week in Benidorm en verbleef in Christal Park. Bij ons reisbureau werd dit hotel aangeprezen als een drie-en-een-half-sterrenhotel met een uitstekende all-inclusive formule. Mijn vrouw en ik hadden eigenlijk niet veel verwachtingen, behalve dat we uitgerust zouden terugkeren, maar helaas is dat niet gelukt. De kamer was weliswaar mooi, maar het bed was vreselijk oncomfortabel. Bovendien lag het hotel aan twee drukke straten waar vanaf 5:30 uur 's ochtends auto's en motoren voorbij raasden, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de vuilnisophaaldienst die om 2 uur 's nachts de containers kwam legen. Dit hotel richt zich voornamelijk op Engelse vakantiegangers, wat duidelijk te merken was in het restaurant en aan de Engelse bezoekers. Dit was mijn tweede keer in Spanje, en helaatste keer zo blijkt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Ik heb een week doorgebracht tijdens de meivakantie, samen met mijn moeder die in een rolstoel zit. Het hotel was prima en we hebben echt genoten van het eten. De kamers waren schoon, maar het enige minpunt was dat de rolstoel niet in de kamer paste en elke keer moest worden ingeklapt. In het restaurant was het personeel vriendelijk en behulpzaam. De avondentertainment was niet zo spectaculair. De locatie van het hotel was perfect. Al met al voldeed het aan onze verwachtingen voor een 3-sterren hotel, maar het voelde meer als een plek voor mensen van 50, 60 of 70 jaar oud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

De locatie van het hotel is ideaal: binnen vijf minuten lopen ben je op het Levante strand en de levendige boulevard met gezellige bars en clubs. Daarnaast zijn er ook tal van leuke winkels in de buurt. Het hotel zelf is wel wat gedateerd en groot, en het kan nogal gehorig zijn. De meerderheid van de gasten bestaat uit Spaanse en Engelse families, evenals senioren. Het eten is van hoge kwaliteit met veel variatie. Het personeel bij de receptie, animatie, restaurant en bar is vriendelijk en hulpvaardig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Onlangs zijn we teruggekomen van ons verblijf in Cristal Park op 1 juni, wat al de derde keer was dat we daar verbleven. We hebben weer enorm genoten van de goede service, vooral van de all-inclusive optie en de handige gratis pendelbus naar andere Amigo hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Ik begrijp niet waar al die negativiteit vandaan komt, wij hebben enorm genoten van ons verblijf. De sfeer onder de hotelgasten was gezellig, de bar was leuk en het personeel was vriendelijk. Het eten was heerlijk en het zonneterras was een fijne toevoeging. Het enige minpuntje was het beperkte entertainment, maar ondanks dat was het toch prettig. Zou ik terugkeren? Zeker wel, wij zouden het zo opnieuw doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is echt een teleurstelling. Het lijkt alsof de tijd er heeft stilgestaan: ouderwets, lawaaierig en het zwembad en dakterras laten veel te wensen over. Om nog maar te zwijgen over het restaurant dat zich in de kelder bevindt, waardoor je overal in het hotel de kookgeuren ruikt. Die 3 sterren zijn duidelijk niet meer waard dan 1. Gelukkig waren de lakens en handdoeken wel schoon. Gelukkig maakten het prachtige strand en de mooie zee nog iets goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Ik ben al drie keer in dit hotel geweest vanwege de gunstige ligging vlakbij de zee en het oude centrum van Benidorm. Het eten is van goede kwaliteit en de kamers zijn altijd schoon. Wat ik vooral waardeer, is de all-inclusive formule die ze hanteren, vooral omdat je met de gratis pendelbus gemakkelijk toegang hebt tot faciliteiten in 7 verschillende hotels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel heeft zeker zijn charmes, maar er zijn wat verbeterpunten. De airconditioning laat hier en daar te wensen over, wat ervoor kan zorgen dat het behoorlijk warm kan worden. De liften zijn ook niet ideaal, vooral wanneer het hotel vol zit, werken ze niet goed en moet je vaak de trap nemen. Voor kinderen is er niet veel te beleven, onze 9-jarige dochter vond zowel 's avonds als overdag weinig vermaak. De restaurants waren niet altijd even schoon, soms lag eten dat 's avonds was gevallen er nog de volgende dag op de grond. Het eten zelf was wel lekker met genoeg keuzes. 's Avonds waren er optredens, maar deze duurden vaak kort en begonnen laat. Gelukkig waren er altijd voldoende ligbedden beschikbaar. Al met al zou ik niet nog een keer naar dit hotel gaan, hoewel we ook slechtere ervaringen hebben gehad. Een buitenzwembad zou vooral voor kinderen leuker zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Ik was enorm onder de indruk van dit hotel. Er is een onbeperkte hoeveelheid eten en drinken beschikbaar gedurende de hele dag, en zelfs 's nachts kun je nog snacks en drankjes pakken. De ligging is perfect, midden in het centrum en slechts een korte wandeling van ongeveer 15 minuten naar de bruisende pubs en clubs. Benidorm zelf is echt een levendige stad waar je je geen moment verveelt, omdat er 24 uur per dag van alles te beleven is. Ik kijk er al naar uit om volgend jaar terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Voor wat je ervoor betaalt, is dit hotel zeker de moeite waard. Het ligt dicht bij het historische centrum en de zee, en is één van de 7 all-inclusive hotels in Benidorm waar je met de gratis Amigo bus naartoe kunt. Dit was al onze derde keer en we zijn nog steeds tevreden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5

Tijdens mijn stage bij dit hotel heb ik een matige ervaring gehad. Het hotel verdient wat mij betreft slechts twee sterren, terwijl de prijzen te hoog liggen. Het eten was voornamelijk vet en er was maar weinig dat ik echt lekker vond. Eerlijk gezegd kan ik geen enkel positief punt noemen. Groetjes!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid1

We hebben zoveel trappen beklommen in dit hotel dat we bijna vergeten waren dat er ook liften waren! Ondanks dat de prijs aan de hoge kant was, was het nog wel te doen met z'n tweeën. Het eten was voornamelijk gericht op Engelse smaken en de kamers waren eenvoudig en vertoonden wat tekenen van slijtage. Gelukkig was de locatie perfect, maar het blijft lastig als je bedenkt dat in Nederland dit hotel waarschijnlijk maar één ster zou krijgen in plaats van drie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Na meerdere bezoeken aan dit hotel kan ik met volle overtuiging zeggen dat het een topper is. De kritiek die ik wel eens hoor van anderen over andere hotels begrijp ik echt niet. Het enige minpuntje is dat het zwembad wat tegenviel, maar gelukkig compenseert het heerlijke eten dat ruimschoots.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

In juli 2007 brachten mijn gezin - met onze 9-jarige dochter en 75-jarige oma - een bezoek aan deze locatie, maar het was geen succes. Het was overladen met luidruchtige Britse toeristen die zich soms respectloos gedroegen, wat tot ergernissen en zelfs vechtpartijen leidde. Hoewel het personeel zijn best deed, waren ze niet altijd even vriendelijk. Het eten was redelijk, maar geen hoogvlieger - gelukkig zijn wij niet zo kieskeurig als het op eten aankomt. Het overdekte zwembad viel tegen, vooral voor onze dochter, en de liften werkten vaak niet goed, waardoor we veel moesten lopen naar onze kamer op de 7e verdieping. De airconditioning was matig; aan de voorkant was het te warm, terwijl het aan de achterkant goed werkte waar oma verbleef. Er was weinig vermaak voor kinderen en de sfeer bij het overdekte zwembad was allesbehalve gezellig. Kortom, we zouden deze plek niet aanbevelen en vonden het zeker het geld niet waard. Onze excuses!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Ik ben net terug van mijn verblijf gisteren en ik ben zeer tevreden. Het eten was heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Tip voor de volgende gasten: zorg ervoor dat je een haardroger meeneemt, want deze zijn niet standaard op de kamer aanwezig. Je kunt er wel een huren bij de receptie voor een borg van 20 euro voor 2 uur. Het hotel is gunstig gelegen nabij winkels en op korte afstand van de zee. Ik verbleef in een prachtige kamer op de 5e verdieping met uitzicht op het park, welke een upgrade waard was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Bij ons vertrek naar Benidorm hadden we enige twijfels over de recensies van het hotel, maar gelukkig bleek dit ongegrond. We waren aangenaam verrast door ons verblijf en zullen zeker nog eens terugkeren. Een handige bijkomstigheid was dat je bij diverse hotels kon genieten van een all-inclusive drankje tijdens het wandelen. Zeker een tip om in gedachten te houden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service8

Na het lezen van enkele kritieken over Cristal Park, geven wij graag onze feedback. Het personeel bij de receptie was zeer vriendelijk, opvallend genoeg was de manager zelfs Nederlands! De obers en bediening waren ook heel aardig. De kamers waren schoon en de bedden waren comfortabel. Elke dag werden de handdoeken vervangen (zowel grote als kleine). Er was veel keuze in het eten, zowel warm als koud, en alles was even smakelijk! Helaas vond alle animatie 's avonds plaats "in" het hotel, omdat er geen tuin was. Het dakzwembad was prachtig aangelegd. Ondanks dat het hotel aan een drukke straat lag, was het wel dichtbij alle winkeltjes, het strand en een groot park - slechts 5 minuten lopen. Er was beveiliging aanwezig voor eventuele problemen en 's avonds was er bewaking bij de deur, wat een veilig gevoel gaf. Er verbleven veel Spanjaarden en Engelsen in het hotel, maar wij waren met een groepje van 9 Nederlanders. Het enige minpunt voor ons was dat alles zich binnen het hotel afspeelde; we hadden graag 's avonds buiten in de tuin gezeten vanwege het mooie weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Bij aankomst werden we overweldigd door een mengeling van geuren, waaronder mazout en kookgeuren. De ontvangsthal was te klein voor het aantal mensen dat binnenkwam, wat zorgde voor chaos bij het in- en uitchecken. De kamers waren oud en niet goed schoongemaakt, en in kamer 543 lekte het zelfs. Gedurende 10 dagen moesten we oordopjes dragen vanwege het lawaai van de drukke straat aan de voorkant van het hotel. Er was weinig entertainment, met lange rijen bij de bar waar slechts één barman werkte. Buiten op het terras waren er slechts 6 tafels en 38 stoelen voor 800 gasten, wat resulteerde in een overvolle en rokerige ruimte. De geur van de keuken hing door de gangen. Een lichtpuntje was dat je met de bus naar een ander hotel kon gaan en het eten was redelijk goed. Het zwembadwater was te koud en sloot al om 7 uur. Het was jammer, want Benidorm zelf is een prachtige stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7

Het eten was smakelijk, maar helaas liet de hygiëne van de kamers te wensen over. Het zwembad was niet goed onderhouden en er was veel ongedierte aanwezig in zowel het hotel als op de kamers. Gelukkig was het personeel wel erg vriendelijk. Helaas was de locatie van het hotel aan een drukke straat, wat resulteerde in veel lawaai.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een aangename verrassing In het voorjaar zullen we al voor de tiende keer naar Cristal Park gaan voor een verblijf van vijf weken. De prijs is zeer redelijk en het all-inclusive arrangement is erg handig. De kamers zijn eenvoudig, maar voor ons is dat geen probleem. We gaan niet op vakantie voor luxe kamers; eenvoud is voor ons meer dan voldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Samen met mijn broer, die rolstoelgebonden is, heb ik dit etablissement bezocht. Gelukkig hadden we geen problemen met de verschillende liften, hoewel soms het wachten wat lang duurde. Er waren zowel grote als kleine liften beschikbaar. Het eten was overvloedig en verrassend smakelijk. Persoonlijk zou ik wel van wat meer kruidigheid houden, maar er waren voornamelijk Spaanse vleesgerechten, die niet helemaal mijn voorkeur waren. Het personeel was uiterst gastvrij en bood uitstekende service, inclusief een ruime aangepaste kamer met brede deuren. Ondanks de lichte helling waarop het pand ligt, is de locatie zeer centraal gelegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Na een verblijf van 12 jaar in het oudere en wat versleten Cristal Park kamers, kan ik zeggen dat de compensatie van vrienden en de gezellige sfeer in het hotel de ervaring echt onvergetelijk maken. Het voelde alsof iedereen elkaar kende en er hing een fijne sfeer met voornamelijk Engelse gasten die al snel goede vrienden werden. De staf en het personeel verdienen een dikke 10/10, het eten was voortreffelijk en de locatie was perfect. Kortom, we waren dol op ons verblijf en hebben genoten van het all-inclusive arrangement.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Wij blijven al 12 jaar lang trouw terugkomen naar deze plek in de winter. Samen met onze Engelse vrienden genieten we van de sfeer en wagen we ons af en toe aan een paar woorden Spaans, wat voor een geweldige sfeer zorgt. Drie sterren, helemaal prima!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel is echt top, ze zijn erg behulpzaam in het Nederlands. Ze staan altijd klaar om elke vraag of probleem snel en vriendelijk op te lossen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

De locatie van het hotel in het oude centrum van Benidorm is ideaal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zowel bij de receptie als in de eetzalen. Er is een ruime keuze bij het ontbijt, de lunch en het diner, allemaal goed op temperatuur. Het hotel was erg druk met Spaanse bejaarden (levendig en direct) en Engelsen (geen problemen mee gehad). De liften functioneren redelijk maar niet perfect. De animatie is niet geweldig. Het hele hotel was schoon en de kamer was zeker ook schoon. Dagelijks werden de handdoeken vervangen. Een minpunt is het gebrek aan groen en zitjes bij het zwembad. Er is een zonneterras op het dak, maar daar ben je afgesloten van de buitenwereld. De all-inclusive formule van het hotel is prima, maar het is geen ideale plek om met kinderen te verblijven. Het Rockgarden-restaurant is van hoge kwaliteit voor lunch en diner, Villa Benidorm heeft een gezellig terras en richt zich op Engelse gasten. Finicia is kleiner en het aanbod bij het diner is beperkter, maar ook goed. Met de trein en bus (beide betaalbaar) is het gemakkelijk om de omgeving te verkennen, zoals Alicante, Calpe, Altea en Denia.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8

Een bezoekje waard, maar niet voor herhaling vatbaar. Ondanks de drukte, hebben we genoten van het heerlijke eten. De kamer liet echter te wensen over, met een minimalistische inrichting die eigenlijk niet voldeed. Zowel de binnenverlichting als de lampen op het terras werkten niet naar behoren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Net terug van Cristal Park en we hebben echt genoten van ons verblijf daar. Het hotel ligt weliswaar aan een drukke weg, maar gelukkig hebben we hier geen hinder van ondervonden. Het terras buiten is niet aan te raden vanwege de geur van passerende auto's en bussen, maar binnen is het heerlijk fris en rustig. In het begin hadden we wel wat last van de aanwezigheid van enigszins opdringerige Spaanse bejaarden die voordrongen in de eetzaal, maar gelukkig heeft het hotel beneden nog een grote eetzaal waar je in alle rust kunt genieten van je maaltijd. De animatie zou beter kunnen; boven is het vooral gericht op Spaanse gasten, terwijl beneden het Magic Cafe meer is afgestemd op Engelse gasten. Gelukkig hebben we geen last gehad van de Engelsen, alleen van de opdringerige Spanjaarden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Ideaal voor een rustige en comfortabele nachtrust, en een prima plek om te eten, maar minder geschikt voor gasten die op zoek zijn naar de luxe van een hotelervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6

De locatie nabij het historische stadscentrum is redelijk, maar voor een hotel met drie sterren zou je een betere hygiëne verwachten. De muren zijn zo dun dat geluiden gemakkelijk doordringen. Het eten is acceptabel, maar er zijn veel kleine ongemakken, zoals problemen met de sleutelkaart die regelmatig moet worden vernieuwd omdat hij niet goed werkt. De focus van het hotel lijkt voornamelijk op Engelse gasten te liggen. Gelukkig is de prijs niet te hoog, maar voor ons zal dit geen bestemming meer zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Voor de tiende keer in juni verbleven in dit levendige hotel dat handig gelegen is nabij het oude stadscentrum. Het personeel is uiterst vriendelijk, het eten is heerlijk en de kamers worden elke dag keurig schoongemaakt. Het hotel biedt zelfs een gratis pendeldienst naar andere hotels van dezelfde keten, waar je kunt genieten van eten, drinken en zwemmen. We zijn zeker van plan om hier in de toekomst weer terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Het personeel van de Bar Magic Café is ontzettend gastvrij en zorgt voor een fantastische ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen5

De accommodatie trekt een groot aantal gasten aan, wat resulteert in drukte en een gevarieerd buffet. Echter, ondanks de ruime keuze, valt de kwaliteit en smaak van het eten tegen. Het hotel heeft een grootkeuken en biedt een redelijke service, maar de algehele kwaliteit laat te wensen over. Onze kamer was ruim en had genoeg ruimte voor een kinderbed. Helaas waren de muren slecht geïsoleerd, wat zorgde voor veel geluidshinder. Het zwembad was niet verwarmd en sloot vroeg, waardoor we niet optimaal konden genieten van deze faciliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

Het hotel heeft een verouderde uitstraling aan de buitenkant en bevindt zich in een levendige straat. Desondanks zijn de eet- en drinkfaciliteiten uitstekend. De inrichting van de eetzaal is gedateerd en de kamers missen een terras, wat kan leiden tot geluidsoverlast van leidingen 's nachts. De gasten bestaan voornamelijk uit Engelsen en Spanjaarden, terwijl de animatie zowel in het Spaans als Engels is. De ingang van het hotel is somber, maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6
  • Verzorging8
  • Voorzieningen3

Verwacht geen wonderen! De verhouding tussen prijs en kwaliteit is redelijk in balans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit was mijn tweede keer in dit hotel en mijn vriendin is er al meer dan 25 keer geweest. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend en alles is goed geregeld. Hoewel het niet het duurste hotel is, voldoet het aan al onze wensen en verwachtingen. De kamers zijn schoon en het eten is heerlijk, met meer keuzes dan ik thuis gewend ben. De all-inclusive drankjes zijn ook van goede kwaliteit. Het hotel ligt op slechts 10 minuten lopen van het strand, langs gezellige winkeltjes. Kortom, een fantastische vakantie is gegarandeerd! Mijn vriendin heeft mij al ingehaald met haar 25 bezoeken, maar ik hoop snel op haar niveau te zitten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Voor de derde keer verbleven wij in dit hotel en het voelde meteen vertrouwd aan, als een warm welkom. Verwacht geen over-the-top luxe, het hotel is misschien wat ouderwets maar wel bijzonder aangenaam. De kamers waren brandschoon! Op het bed lag geen typisch dekbed maar een heerlijke wollen deken tussen twee zachte katoenen lakens, wat echt comfortabel was. We hebben zelfs de extra deken die in de kast lag onder ons laken gelegd voor extra zachtheid. De kamer was erg fijn met een extra ruim balkon met uitzicht op een deel van het park. De ligging van het hotel is echt ideaal, midden tussen de gezellige winkelstraatjes en dichtbij een van de stranden. Het eten was soms niet helemaal warm, maar we ontdekten dat als je eerst je drankje haalt en dan pas je eten, het beter was. Er was genoeg keuze voor iedereen in het restaurant. Mijn favoriete personeelslid was Liliana, ze sprak zelfs Nederlands en leek al haar hele leven daar te werken (grapje). Mijn zus en ik hebben hier samen acht dagen doorgebracht, maar we hadden graag langer willen blijven. De transfer die we hadden geboekt verliep vlekkeloos, we werden zelfs aan de overkant opgehaald. Kortom, een dikke duim omhoog!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9

Geweldig zoals altijd! Dit was mijn eerste keer met de 'Zoover'-app en het overtrof al mijn verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging3
  • Voorzieningen1

Deze plek is geen aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. De kwaliteit van het eten laat te wensen over en de liften laten te wensen over. Ze werkten constant niet vanwege de drukte in het hotel. Het personeel was niet erg vriendelijk en leek alleen maar Engels te spreken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door het gastvrije personeel, dat er altijd voor zorgde dat het hotel er tiptop uitzag. Er waren verschillende leuke plekken om van te genieten, zoals de bar op het dakterras en het charmante Magic Café, waar af en toe een karaoke-avond werd georganiseerd. Het zwembad op het dakterras had een prachtig terras met een cocktailbar. Het was geen drukke bedoening, lekker ruim en rustig. Bovendien waren de drankjes verrukkelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Al voor de tiende keer verbleven in dit hotel in Benidorm. De prijs-kwaliteitverhouding is echt top, je krijgt waar voor je geld! Ik heb weer geboekt via vakanties. nl en dat verliep weer vlekkeloos. De klantenservice is behulpzaam en alles wordt op tijd en overzichtelijk via de app geregeld. Een tip die ik altijd geef, is om bij het boeken goed te controleren of de luchtvaartmaatschappij extra kosten rekent voor handbagage. Dit wordt jammer genoeg niet duidelijk aangegeven tijdens het boekingsproces bij vakanties. nl en is ook niet te vinden op de website. De kosten kunnen oplopen tot €50 per stuk voor handbagage.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

Dit hotel ademt nostalgie, maar kan wel een opknapbeurt gebruiken. De check-in duurt lang en het Engelstalige niveau van het personeel laat te wensen over. Voor rolstoelgebruikers zijn de liften te smal en te weinig aanwezig. In de eetzaal lijkt het alsof je in een internationale smeltkroes zit, met veel Engels- en Spaanstalige gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit hotel is duidelijk aan modernisering toe, het interieur en de faciliteiten zijn verouderd en verdienen een grondige update.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9

Ik bezoek deze plek twee keer per jaar en het personeel is altijd ontzettend vriendelijk. De zaak is altijd schoon en het assortiment aan eten is uitgebreid en fris.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

De medewerkers van het hotel waren zeer professioneel en spraken meerdere talen, soms zelfs Nederlands. Hoewel ik een eenpersoonskamer had geboekt, kreeg ik een kleine tweepersoonskamer met een ruim balkon. De kamer bevond zich wel helemaal aan het einde van de gang, maar had genoeg bergruimte. Ik had ook het geluk een kleine koelkast, airconditioning en een flatscreen-tv tot mijn beschikking te hebben. Helaas was er maar één Nederlandstalige zender beschikbaar. Tijdens mijn verblijf was de kamer naast de mijne slechts af en toe bezet en dat zorgde voor wat geluidsoverlast. De buffetten boden een goede variatie aan hoofdgerechten en alles werd regelmatig bijgevuld. De ligging van het hotel was ideaal, op slechts 200 meter van het strand en 500 meter van het oude centrum. Tijdens mijn verblijf werd er zelfs een uitstapje aangeboden naar Benidorm Palace, waarvoor ik slechts 6 euro hoefde te betalen voor het vervoer. Al met al een fijn verblijf gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6

Dit hotel voelt niet helemaal aan als een 4-sterrenervaring. Hoewel het eten regelmatig wordt bijgevuld, lijkt de chef-kok wat extra kooklessen te kunnen gebruiken. De eerste kamer waar we in werden geplaatst was nog niet eens 1 ster waard. Gelukkig kregen we later een andere kamer, met uitzicht op een identiek hotel naast ons. Helaas zorgde de keukenafvoer van dat hotel ervoor dat onze kamer af en toe gevuld was met onaangename geuren van vis en vlees. Een tip: vraag om een kamer aan de zijde van het zwembad, bij voorkeur vanaf de 2e verdieping. Bij de liften is het altijd een drukte van jewelste. Het entertainment bestaat voornamelijk uit dansmuziek uit de jaren vijftig. Mannen gekleed in T-shirts zonder mouwen worden zelfs de toegang tot de eetzaal ontzegd. De meeste gasten in het hotel zijn oudere Spanjaarden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

De kamer op de eerste verdieping met balkon, nummer 116, was stijlvol ingericht. Helaas bood het geen spectaculair uitzicht op de stad, en het terras beneden zorgde voor ongewenste geluidsoverlast door luidruchtige gasten. Het eten en drinken waren van goede kwaliteit, het personeel was vriendelijk, vooral de receptioniste die Belgisch was. De receptie van de touroperator fungeerde meer als een balie voor excursies, want de medewerker kon weinig vertellen over andere zaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

In juni 2014 verbleef ik hier 10 dagen. Het hotel is prachtig, met ruime kamers en een mooi balkon. Alles wordt goed schoongehouden. De entree, bar en receptie zien er ook mooi uit. De eetzaal is wat kil en mist gezelligheid. Het personeel daar is wat afstandelijk en lijkt constant op je te letten. Het eten is oké, maar niet van 4-sterrenkwaliteit, soms was het vlees zelfs nog rauw van binnen. Het personeel bij de receptie is daarentegen wel heel vriendelijk. Het zwembad is rustig en er gebeurt weinig, waardoor er altijd wel een ligstoel vrij is. De sfeer bij het zwembad is echter wat saai. De avondanimatie is teleurstellend, meestal is er alleen een dj die wat muziek draait en de optredens stellen weinig voor. Ook is het niet druk bezocht. Persoonlijk zou ik niet meer teruggaan naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Alles was fantastisch: het eten, de gastvrijheid, de accommodatie, de aandacht. Mijn advies is om iets extra's uit te geven aan je vakantie - in dit hotel krijg je absoluut waar voor je geld. Bij het vroeg vertrek 's ochtends hoef je alleen maar bij de receptie aan te geven dat je nog wilt ontbijten, zodat je in alle rust van je maaltijd kunt genieten. Ook is er gratis wifi op de kamers. Kortom, een tophotel met klasse.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel was vier keer ons thuis tijdens reizen, maar lijkt nu wat van zijn glans te verliezen. Na een renovatie zijn de bekende menu's wat eentonig geworden en lijkt het aanbod van lekkernijen, vooral de toetjes, steeds minder te worden bijgevuld. Het gemis van de sinaasappel- en slagroomautomaat valt ook op. En als vroege vogels missen we zeker wat liefde en aandacht in het schamele ontbijtaanbod, met niet eens een eenvoudig kopje thee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Dit drie-sterrenhotel is over het algemeen prima, maar er zijn wat tekortkomingen wat betreft het eten. Helaas lijkt het erop dat de gerechten regelmatig koud of lauw geserveerd worden, omdat de keuken geen verwarmde borden heeft. Het menu is vrij eenvoudig met slechts softijs, geen sauzen, geen verse ananas en het dessertaanbod is minimaal - denk aan kartonnen potjes yoghurt! Al met al lijkt de verhouding tussen prijs en kwaliteit niet helemaal in balans te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Dit driesterrenhotel mag dan officieel een ster meer hebben, maar qua service en culinaire ervaring werd dat niet waargemaakt. Het eten was eenvoudig en weinig gevarieerd, met veel klachten van andere gasten. De kwaliteit van de gerechten liet duidelijk te wensen over en ingrediënten zoals maïs waren overmatig aanwezig, terwijl verfijndere opties zoals selderij en asperges schaars waren. Na slechts twee dagen verdwenen de betere gerechten spoorloos van het menu en keerden niet meer terug. Voor ons was dit een eenmalige ervaring en we zullen hier niet snel meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Opnieuw hebben we gekozen voor een verblijf in dit hotel en we waren aangenaam verrast door de recente upgrades. De badkamerdeuren zijn vervangen door moderne glazen exemplaren en het buitenterras is prachtig gerenoveerd. Tijdens ons verblijf was er zelfs een nieuw buitenpodium geïnstalleerd, waardoor optredens en dansavonden nu op een ruimere locatie kunnen plaatsvinden. De service tijdens de verjaardag van mijn partner was uitstekend en het is fijn om te zien dat de onvriendelijke chef van twee jaar geleden inmiddels is vervangen. Dit hotel is absoluut een aanrader voor gasten van middelbare leeftijd en ouder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

We hadden een geweldige tijd tijdens ons verblijf in november! De locatie van het hotel was perfect, dicht bij het strand en winkels. Het weer was fantastisch, waardoor onze ervaring nog beter werd. Het hotel is zeker een aanrader voor zowel jong als oud. Wat voor ons echt belangrijk is, is goed eten en een schone omgeving, en daar voldeed dit hotel zeker aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service4

Ik heb in 2007 twee fantastische verblijven gehad in Diplomatic. Toen we in mei 2009 na de renovatie terugkwamen, was alles prachtig opgeknapt. Echter, het leek alsof de kwaliteit van het eten achteruit was gegaan. Het vlees was vaak verbrand, het slagroomapparaat ontbrak en er werd geen vers vruchtensap meer aangeboden. Dit roept twijfels op over een eventueel volgend verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

De terugkeer van de slagroommachine! Dit hotel was geweldig, perfect gelegen en we zouden er zeker weer verblijven. Als mensen klagen over deze plek, vraag ik me echt af wat ze dan verwachten... Voor ons was het gewoon perfect ;-) Jenny en Linda

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

Dit hotel is een pareltje voor wie op zoek is naar een oase van rust en culinair genot. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en de netheid van het hotel is onberispelijk. De sfeer straalt sereniteit uit en heeft een warme ambiance. De bar is knus, het restaurant is ruim en gezellig. De keuken biedt een gevarieerd menu. De tweepersoonskamers zijn ruim en brandschoon. Dit hotel behoort absoluut tot de top in Benidorm. De locatie is ideaal, met het centrum op slechts 200 meter afstand en het strand op 100 meter. Er zijn voldoende ligstoelen bij het zwembad. Ideaal voor koppels die in alle rust willen genieten zonder veel drukte. Misschien minder geschikt voor jongeren en kinderen. Wij kijken er alvast naar uit om hier in de toekomst opnieuw te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

In maart 2013 verbleven we in dit hotel en we waren erg onder de indruk. Hoewel sommige medewerkers niet al te vriendelijk waren, maakten het overgrote deel van het receptie- en restaurantpersoneel dat ruimschoots goed. Het eten was voortreffelijk, met elke dag een gevarieerd en uitgebreid buffet. Laat je niet misleiden door negatieve referenties, dit is absoluut een tophotel!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl