ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Miraya

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Betekent dat je zwijgt in het Spaans, maar het restaurant Wou in Amsterdam laat je zeker niet stil! Dit restaurant bracht ons op een culinaire reis vol smaken en texturen die ons deden watertanden. Met gerechten die met passie en vakmanschap waren bereid, creëerde Wou een onvergetelijke ervaring die onze zintuigen prikkelde. Elk gerecht was een kunstwerk op zich en de sfeer in het restaurant maakte de avond compleet. Als je op zoek bent naar een bijzondere eetervaring, is Wou zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel ligt op een steenworp afstand van het strand en op loopafstand van de levendige winkelstraat. De medewerkers zijn erg gastvrij en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ondanks de compacte kamer, biedt deze accommodatie een prachtig uitzicht op de promenade, de zee en het centrum. De beddengoed is wat aan de dunne kant en de douche in bad zorgt voor wat natte spetters. Deze plek is misschien geen luxe optie, maar kan van pas komen voor een overnachting in geval van autopech.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn brandschoon en de locatie is fantastisch, op slechts 50 meter afstand van het strand met ligstoelen en geweldige eetgelegenheden in de buurt. Het enige minpuntje is dat er geen badhanddoeken beschikbaar zijn voor op de ligstoelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring bij Hotel Miraya Beach in Torre del Mar, Spanje, was helaas verre van aangenaam. Ondanks het tijdig boeken van een tweepersoonskamer via Booking.com voor drie nachten vanaf 1 oktober 2021, werden we bij aankomst teleurgesteld. Onze kamer bevond zich in de kelder, een benauwde ruimte met een muffe geur en uitzicht op het trottoir door een klein raam. Dit was niet wat we hadden verwacht en het hotel kon geen alternatief bieden. Het terugkrijgen van ons geld werd een heen-en-weer spel tussen het hotel en Booking.com. Bovendien werden we bij de receptie onvriendelijk behandeld en was de communicatie moeizaam door het gebrek aan Engels. Al met al een ervaring die ik niet snel zal aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: april 2016

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

super leuk en goed voor elkaar. iedereen was heel vriendelijk. en het weer was ook top het eten was ook heel lekker

Geboekt bij

Allcamps
Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl