ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Monteplaya

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit budgethotel biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het diner is van degelijke kwaliteit. Voor wie op zoek is naar meer luxe, is het aan te raden om een hotel met 4-5 sterren te overwegen. Bij aankomst gaf het hotel de indruk dat het kleinschalig was, inclusief een bescheiden zwembad. Desalniettemin was alles keurig en schoon. Het entertainment voor volwassenen liet te wensen over, maar de kinderen genoten er wel van. Gelukkig is er genoeg te doen in de nabijgelegen boulevard. Al met al hebben we hier een aangenaam verblijf gehad zonder dat het veel kostte!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

We hebben een fantastische vakantie gehad! Het hotel was prachtig en de kamers waren onberispelijk schoon. Er was genoeg te beleven, hoewel onze dochters (16) niet heel veel activiteiten in het hotel vonden, was er genoeg te doen op de boulevard. We zullen zeker terugkomen! Groetjes, De Smitjuhs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Met vijf personen zijn we met de auto naar Spanje gereisd. Bij aankomst bleek de parkeerplaats die we vooraf hadden gereserveerd, niet als gereserveerd te staan (volgens mij was dat daar niet gebruikelijk). Gelukkig was er wel een plek vrij. Het hotel, zoals eerder opgemerkt, was erg gehorig. Dit was wel het grootste minpunt. Gelukkig compenseerde het heerlijke eten dit ruimschoots! Er was een grote variatie aan gerechten, zelfs bij volpension. Het zwembad was niet heel groot, maar gelukkig zelden te druk. De kinderanimatie was vermakelijk, maar wel wat beperkt. Over het algemeen zijn we erg tevreden en zouden we zeker overwegen om terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Een punt van kritiek dat we hadden was dat we het diner binnen een uur moesten opeten (van 18.30 tot 19.30 uur) vanwege de komst van een nieuwe groep mensen. Misschien zou het helpen om iets eerder te beginnen, om 18.00 uur, zodat we een half uur extra hebben om te genieten van het eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7

Het lage cijfer voor het eten was te wijten aan de slechte kwaliteit en hygiëne ervan. Het fruit was beschimmeld en het vlees was niet goed doorbakken, waardoor je feitelijk rauw vlees at. Na het eten van de kippenpootjes hadden we twee dagen last van maagklachten. Daarnaast hadden we aangegeven dat we graag een tweepersoonsbed wilden, maar kregen in plaats daarvan twee aparte bedden, wat niet ideaal was. Gelukkig was de locatie wel goed, met directe toegang tot de boulevard en uitgaansgelegenheden. Bij aankomst maakte het hotel een nette en schone indruk, wat opvallend positief was. Al met al is er nog veel ruimte voor verbetering, vooral op het gebied van de maaltijden, als we overwegen om hier in de toekomst weer te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Tijdens ons verblijf afgelopen zomer in dit hotel hebben we een fantastische tijd gehad. Het eten was heerlijk, het zwembad was prachtig en onze kamers werden elke dag keurig schoongemaakt. Ook werden de handdoeken dagelijks verschoond. Het enige minpuntje was dat het personeel geen Nederlands sprak, maar verder was alles uitstekend. De locatie van het hotel was perfect.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Ons gezin, bestaande uit twee kinderen van 13 en 16 jaar oud, is net terug van een fantastische vakantie in Hotel Monteplaya! Het diner was elke dag verrukkelijk en bood voor ieder wat wils. Hoewel het zwembad klein is, was het een fijne plek om te ontspannen met voldoende ligbedden en stoelen. De kamers waren wel wat gehorig, maar ongelooflijk schoon. De service was uitstekend en de omgeving was prachtig. Een excursie naar Rupit, in het binnenland van Spanje, is een absolute aanrader! Een treinreis naar Barcelona is zeer goed te doen, voor slechts 24,60 euro kunnen vier personen een retourticket naar het centrum van Barcelona krijgen. Binnen anderhalf uur sta je in het hart van de stad. Voor een heerlijk ijsje of een kop koffie kun je terecht bij ijssalon Stella Maris (richting Santa Susanna). Kortom, we hebben een heerlijke tijd gehad onder de stralende zon en genoten van onze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service4

De gerechten vragen om een ware liefde voor olijfolie, maar missen helaas wat smaak. Gelukkig maakt het prachtig onderhouden kamers veel goed. Ons verblijf van 7 tot 15 juli was precies goed getimed, en ondanks dat het zwembad op het eerste gezicht klein lijkt, valt dit eigenlijk best mee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

Ik ben onlangs 8 dagen op vakantie geweest en ben net een dag terug. Ik heb een fantastische tijd gehad! Het personeel van het hotel staat bekend als wat afstandelijk, maar de kamers en het hotel zelf waren zeer schoon. Het kan wat gehorig zijn, maar gelukkig hadden wij daar niet veel last van. Het zwembad was klein maar gezellig. De locatie is ideaal, direct aan de boulevard met leuke winkels en restaurantjes. Een tunneltje door en je bent op het strand! Perfect! Het eten in het hotel was prima. Of je nu met je gezin, partner of vrienden bent, dit hotel is echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service7

Dit prachtige hotel is brandschoon en bevindt zich op een geweldige locatie, vlakbij het strand. Het eten is redelijk, maar wellicht niet naar ieders smaak. Soms kwam het personeel wat vreemd over, hoewel dit niet voor iedereen gold. Over het algemeen was het een fantastische vakantie-ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Het hotel was oké, maar de kamers waren erg gehorig en het eten was soms niet helemaal warm. Gelukkig was er wel genoeg variatie in het menu. Ook zijn de kamers onderling erg verschillend; de ene heeft een groot bed, terwijl de andere een klein bed heeft. Desondanks ziet alles er goed en verzorgd uit. De ligging is perfect aan de boulevard, dicht bij het strand, bars en clubs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service5

Bij ons groepje van vier, inclusief een kleintje, ontbrak er bij aankomst helaas een babybedje. Bovendien liet het eten te wensen over en leek het beddengoed slechts om de 15 dagen verschoond te worden. De sfeer was niet bepaald kindvriendelijk en eerder geschikt voor senioren dan voor gezinnen. Een herhaalbezoek van onze kant is zeer onwaarschijnlijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service7

Prima hotel voor een gezin met twee jonge kinderen. De kamers waren netjes en werden elke dag schoongemaakt. Het zwembad was weliswaar aan de kleine kant, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Het eten was van zeer goede kwaliteit! De ligging van het hotel in Malgrat was perfect. Het personeel was ontzettend vriendelijk, hoewel de receptiemedewerkers wat chagrijnig leken. Helaas was het entertainmentprogramma teleurstellend, maar wellicht meer geschikt voor de oudere vakantiegangers. Desondanks hebben we een geweldige vakantie gehad en hebben we er zelf het beste van gemaakt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

Het eten laat te wensen over en de service is niet echt gericht op gezinnen met kinderen. Daarnaast zijn er veel trappen, dus als mobiliteit een probleem voor je is, is deze plek echt niet aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7

Dit hotel in Malgrat lijkt op de meeste andere hotels daar. Het viel me op dat de service aan het einde van het seizoen iets afneemt, waarschijnlijk omdat het personeel vermoeid begint te raken. Desondanks was mijn verblijf aangenaam, aangezien ik er voornamelijk sliep en af en toe wat te eten haalde. Het enige vervelende was dat ik aan een tafel moest zitten met vreemden. Als je dan ongezellige mensen treft, kan dit helaas ook de smaak van het eten beïnvloeden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel heeft het allemaal: een fantastische ligging, vriendelijk personeel en heerlijk eten. De kamers zijn comfortabel en schoon, hoewel soms wat gehorig. Er is voor ieder wat wils qua gerechten. Het is echt een aanrader voor een aangenaam verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

De busreis erheen was een regelrechte nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Samen met mijn dochter van 6 jaar oud ben ik net terug van ons verblijf in hotel Monteplaya, en ik zou zo weer teruggaan. De ligging aan de boulevard met uitzicht op de zee was ideaal. Het personeel was zeer vriendelijk en begroette ons altijd. Naast de Nederlandssprekende receptioniste sprak het overige personeel ook behoorlijk goed Engels en waren ze altijd erg behulpzaam. Ik snap echt niet waar de negatieve opmerkingen vandaan komen. Wie vriendelijk is, krijgt dat ook terug. De kamers waren netjes en elke dag kregen we nieuwe handdoeken, zolang we de oude op de grond achterlieten (instructies daarvoor hingen in de badkamer). Er ontbrak zelfs niet aan een droogrek op het balkon. Het eten was geweldig, met drie verschillende buffetten en toch klagen sommigen over een gebrek aan variatie? Ik zou wel eens willen zien hoe zij drie buffetten elke dag zouden klaarmaken in hun eigen keuken. Er werd constant bijgevuld voordat iets op was en het eten was lekker en goed warm. De zwembaden waren ook fantastisch. Kortom, een geslaagde vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel is echt top! De kamers zijn prachtig en brandschoon, en het eten is heerlijk. Het is misschien wat rustiger qua entertainment en alles speelt zich binnenshuis af, maar dat zorgt juist voor een fijn en ontspannen terras zonder geluidsoverlast. Voor wie wat meer levendigheid zoekt, zijn er genoeg andere hotels in de buurt met buitenmuziek en activiteiten. Ik zou zo weer terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Het eten is fantastisch en Nederlanders zijn er dol op! Het hotel en de kamers zijn extreem netjes. Enkele kamers hebben een wat kleinere koelkast. Het zwembad oogt bescheiden, maar is eigenlijk ruim genoeg. Het personeel lijkt misschien wat chagrijnig, maar is eigenlijk heel vriendelijk. De animatie voor kinderen is redelijk, maar er zijn genoeg entertainmentopties in de omgeving. De kamers zijn comfortabel, met zelfs twee tweepersoonsbedden in sommige kamers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is echt een pareltje, maar helaas viel één ding tegen: de barpersoneel was niet bepaald vriendelijk, en we waren niet de enige die dat vonden. Het eten was echter voortreffelijk; het kon niet beter! Het restaurantpersoneel was zeer attent en de kamers waren schoon, met dagelijks vers linnengoed en hardwerkend kamerpersoneel. We zouden hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Onze ervaring in Monteplaya was fantastisch. We hebben meer dan twee weken genoten van ons verblijf en hebben niets aan te merken op het hotel of de maaltijden. De kamers waren comfortabel en voorzien van een eigen badkamer. Het buffet was elke dag van hoge kwaliteit, met een ruime keuze en werd constant aangevuld. Ook voor lunchpakketten kon je hier goed terecht, betaalbaar en lekker. Malgrat is een vrij toeristische bestemming, maar het strand was slechts 5 minuten lopen, via een charmant tunneltje. Je had de keuze uit je eigen handdoek meenemen of het huren van een strandstoel, wat zeker aan te raden was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel valt op door zijn netheid en heeft kamers die niet te klein maar ook niet te groot zijn. Het zwembad is charmant, maar wel aan de kleine kant, vooral in de zomermaanden. Het grappige bordje dat aangeeft dat er maximaal 10 personen in het zwembad mogen is echter wel wat hilarisch. Helaas is dit hotel minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, aangezien het gemiddelde bezoekerspubliek tijdens de meivakantie rond de 75 jaar oud was en er weinig te doen was voor kinderen, vooral bij slecht weer. Voor ons zal dit niet snel een herhaalbezoek worden. Maar als je zonder kinderen reist en op zoek bent naar rust en geen drukte, dan kan ik dit hotel wel aanraden. Het was onze vijfde keer in deze regio en toch was dit een unieke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Het hotel is brandschoon en heeft elke dag voldoende handdoeken. Het ontbijt is geen uitgebreid feestmaal, maar gewoon degelijk. De kamers zijn keurig en ruim, met een mooie badkamer en een grote kast voor je kleding. Helaas ontbrak verlichting op het fijne balkon. De locatie is perfect: niet te druk, direct aan de boulevard met leuke boetiekjes en op slechts 5 minuten lopen van het strand. Wij liepen altijd iets verder, waar het strand levendiger was. Op onze laatste dag konden we zonder reservering gebruikmaken van een ruime doucheruimte met kleedkamer; alleen een handdoek kostte 2,50. Er was ook een handige ruimte om koffers achter te laten. Het grote minpunt was de gehorigheid: je kon letterlijk elk gesprek van de buren volgen en elke stap op de gang horen. Hierdoor waren we elke dag vroeg wakker en kampten we met slaaptekort. Ondanks dat is het hotel toch prima. Malgrat is een leuke bestemming voor iedereen, met genoeg mogelijkheden zoals het strand, Barcelona, een jeepsafari, culturele uitstapjes en boottochten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Het hotel was netjes en op een mooie locatie gelegen. Helaas waren de lakens in de 14 dagen dat we er verbleven niet een keer verschoond. De kamers zijn wel erg gehorig, waardoor je elk woord van de buren kunt horen. Het ontbijt was prima, maar op de eerste dag was het brood beschimmeld. De ligging van het hotel is perfect voor uitstapjes naar het strand, winkels en uitgaansgelegenheden, aangezien het tussen Santa Suzanna en Malgrat ligt. Wel is het zand op het strand vrij grof.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

Dit hotel is een goede keuze voor een verblijf. Het is zeer goed onderhouden en schoon, en het eten is van goede kwaliteit. Helaas hadden wij pech met onze kamer die uitkeek op een ander hotel, wat niet echt het uitzicht is waar je op hoopt tijdens je verblijf. Mijn advies is dan ook om een kamer te boeken met uitzicht op zee of zwembad voor een aangenamer verblijf. Een groot minpunt zijn de matrassen, die zo hard zijn dat het voelt alsof je op een plank slaapt. We waren niet de enigen die hier last van hadden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Het verblijf in dit hotel was een aangename ervaring. De locatie was prettig, hoewel we wel zicht hadden op het zwembad van het naastgelegen hotel. Dit zorgde echter voor wat levendigheid en gezellig avondentertainment. Het zwembad van het hotel was mooi, niet al te groot maar zeker voldoende, zelfs tijdens het hoogseizoen. Het terras rondom het zwembad was knus aangelegd. Hoewel het eten niet geweldig was, was het zeker acceptabel voor een verblijf van een week. Het animatiemeisje voor de kinderen deed erg goed werk in haar eentje. Helaas was het personeel niet erg vriendelijk. Als de dame bij de bar alleen stond, duurde het lang voordat je je koffie kreeg. Het grootste minpunt was de gehorigheid, vooral 's ochtends op de gangen was er veel lawaai. Ondanks deze punten hebben we over het algemeen een prima tijd gehad tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5

Terug van een verblijf in het hotel! We hebben het over het algemeen naar onze zin gehad, hoewel we vonden dat het personeel niet zo vriendelijk was, vooral de mensen in het restaurant. Op de eerste dag deelden we een tafel met twee vreemden, gelukkig spraken ze ook Nederlands. Nadat we wat gesprekken hadden gevoerd, kregen we de volgende dag gelukkig een eigen tafel toegewezen. Wat betreft hygiëne, het hotel was uitmuntend schoon! 's Avonds was er genoeg entertainment in het hotel, vooral voor gasten boven de 70 jaar. Het leek wel alsof het hele verzorgingstehuis naar het hotel was verhuisd! Het eten was zeer gevarieerd en smakelijk. Over het algemeen was het een goed hotel, alleen viel het personeel wat tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Ik ben net teruggekomen van een verblijf van 8 dagen in Monteplaya en ik moet zeggen: dit was veruit het schoonste hotel waar ik ooit verbleven ben tijdens al mijn reizen naar Spanje. De kamers waren brandschoon, met comfortabele brede bedden, airconditioning, telefoon, televisie en een onberispelijk schone badkamer voorzien van toilet, bad, wastafel en föhn. Daarnaast was er een mooie grote kledingkast met spiegeldeuren, voldoende hangers en opbergruimte. Het eten was uitstekend met een ruime keuze en afwisseling. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en hoewel er veel ouderen aanwezig waren - wat te verwachten is in september - heeft dit onze ervaring zeker niet negatief beïnvloed. Dit was onze eerste kennismaking met Malgrat, dankzij Hotel Monteplaya zullen wij zeker terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is onberispelijk schoon en de kamers zijn prachtig ingericht. Ze zijn voorzien van airconditioning, een telefoon, tv en een smetteloze badkamer met toilet, bad, wastafel en föhn. De klerenkast heeft genoeg hangers en ruimte om kleding op te bergen, met mooie spiegeldeuren. Het eten is voortreffelijk met een ruime keuze aan gerechten. De prachtige tuin heeft een zwembad en jacuzzi. Het personeel is uiterst vriendelijk en we hebben zelden zo'n schoon hotel in Spanje meegemaakt. Mede hierdoor zullen we zeker terugkeren naar Malgrat en hotel Monteplaya.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service7

De verhouding tussen prijs en kwaliteit laat echt te wensen over bij dit hotel. Het eten was niet alleen van lage kwaliteit, maar ook nog eens koud geserveerd. Daarbij waren de kamers klein en was er constant veel lawaai. Een ervaring om snel te vergeten en niet nogmaals te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Na een teleurstellende ervaring in een ander hotel, besloten we naar dit hotel te gaan. Wat een verademing was dat! Hier genoten we van heerlijk eten, vriendelijk personeel en schone, comfortabele kamers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

De locatie van dit hotel op de grens tussen Malgrat de Mar en Santa Sussana is perfect. Ik was onder de indruk van hoe brandschoon het hele hotel was. Wel was de geluidsisolatie niet optimaal, waardoor je letterlijk de buren kon horen. Het eten was lekker en gevarieerd, hoewel het soms niet helemaal warm was. Naarmate het drukker werd, werd dit echter minder een probleem. Het personeel in de bediening was geweldig, maar bij de receptie was er soms wat onduidelijkheid. Er was één medewerkster die weinig Engels sprak en niet goed op de hoogte was van alle services. Het zwembad was prachtig en de animatie was vooral gericht op oudere gasten, maar er was genoeg te doen in de omgeving. Al met al zou ik deze accommodatie aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Dit hotel is aantrekkelijk en schoon. De kamers zijn niet al te ruim, maar ze bieden alles wat je nodig hebt: een televisie (tegen een borg van 10,-), een douche (het bad is meer geschikt voor kleine kinderen), een toilet, een kast met spiegel, een balkon met zitje en een wasrek, een kluisje (tegen een vergoeding van 4,- per dag) en eventueel een te huren koelkast (prijs onbekend, hebben we niet gedaan). De schoonmaak van de kamers is dagelijks in orde. Het ontbijt wordt geserveerd van 8.00 tot 9.45 uur. Wij hadden halfpension geboekt en het eten was elke dag gevarieerd, van goede kwaliteit en zeker een aanrader voor die prijs. Een minpuntje vond ik dat we op de derde dag werden gekoppeld aan een ander stel, waardoor we met z'n vieren aan een piepklein tafeltje moesten eten. Na een verzoek konden we de volgende dag kiezen om later te eten (in plaats van 19.00 uur om 20.15 uur) en zo weer met z'n tweetjes aan een tafeltje te zitten, wat we dan ook hebben gedaan. De animatie in het hotel is vermakelijk, met hoogtepunten zoals flamingodansen, een papegaaienshow en een Braziliaanse show. Het zwembad is behoorlijk koud en niet erg groot, maar voldoende om plezier te hebben. Over het algemeen is dit een goed hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Hotel Monteplaya is een topaccommodatie met gastvrije en attente medewerkers en een onberispelijke hygiëne. De culinaire ervaring is zeer smaakvol, met dagelijks live cooking van verse vis en vleesgerechten. Voor wie op zoek is naar een zorgeloze vakantie, kan ik dit hotel van harte aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

Hotel Monteplaya is gelegen aan de levendige boulevard die zich uitstrekt van Malgrat tot Santa Susanna. De kamers zijn ruim en prachtig ingericht, met comfortabele bedden die precies goed aanvoelen - niet te stevig en niet te zacht. De hygiëne in het hotel is uitstekend en de constante schoonmaak is duidelijk merkbaar. Het zwembad is aantrekkelijk en het strand bevindt zich op loopafstand, wat erg handig is. Het ontbijt is zeer uitgebreid, met een variëteit aan brood, beleg, fruit en yoghurt. Tijdens het avondeten worden dagelijks verschillende salades geserveerd, evenals afwisselende vlees- en visgerechten die ter plekke worden bereid. Hoewel er wat beperking was bij de pastakeuze, was er ruime keuze aan andere gerechten, waaronder veel vers fruit. Een klein minpuntje is dat gasten bij het avondeten aan toegewezen tafels worden geplaatst, waardoor je mogelijk met vreemden moet delen. Ondanks dat we geluk hadden en met andere Nederlanders werden geplaatst, hadden we toch liever met z'n tweeën aan een eigen tafel gezeten. Dit bleek echter niet mogelijk gezien de beperkte opties.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

In één woord fantastisch! Dit hotel verdient absoluut een vijfsterrenbeoordeling. Het was buitengewoon schoon, het eten was verrukkelijk, de kamers waren prachtig en de locatie was adembenemend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Fantastisch in één woord! Het eten was voortreffelijk, de kamers waren kraakhelder en de locatie was perfect. Elke ochtend werden onze kamers grondig schoongemaakt. Dit hotel overtreft absoluut zijn sterren. We zouden hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7

Tijdens mijn verblijf in dit hotel heb ik echt genoten en zou er graag nog eens terug willen komen. Het eten was heerlijk en er was een uitgebreide keuze, zelfs een speciale vegetarische optie. Het enige minpunt vond ik de schoonmaaktijden, die vaak rond 14.00 uur vielen, een onhandig moment als je na de lunch wilt ontspannen op je kamer of je wilt omkleden voor het zwemmen. Er waren geen "niet storen" bordjes, dus ze klopten gewoon aan en kwamen binnen. Dat vond ik wel storend. Ook vond ik het matras niet comfortabel liggen, vooral de eerste 2 nachten moest ik er echt aan wennen en voelde ik zelfs een veer in mijn ribben als ik op mijn zij lag. Gelukkig verbeterde de kwaliteit van het matras op de derde nacht al, dus misschien was het gewoon een kwestie van wennen. Ondanks deze punten, is de locatie van het hotel fantastisch, midden in de levendigheid van de stad! Al met al zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Ons verblijf van twee weken in Hotel Monteplaya was geweldig! Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamers waren schoon en ruim genoeg. Het zwembad was heerlijk en het eten was fantastisch. Elke dag was er een gevarieerde keuze aan gerechten, waaronder een themadag met gerechten uit verschillende landen. Ook konden we lunchpakketten meenemen wanneer we een dagje weggingen. Kortom, uitstekende service in een fantastisch hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Hotel Monteplaya is een knus en goed gelegen hotel nabij het strand en de boulevard. Het hotel onderscheidt zich door zijn netheid en een prachtig zwembad. De culinaire ervaring is uitstekend, met gevarieerde gerechten en heerlijke desserts elke avond! Er is dagelijks entertainment beschikbaar. Het enige nadeel dat ik kan bedenken, is dat de kamers erg gehorig zijn. Zoals eerder opgemerkt, je hoort letterlijk alles wat je buren zeggen of zelfs hun gesnurk. Maar gelukkig kunnen oordopjes dit ongemak oplossen, en deze enkele negatieve eigenschap weegt niet op tegen de vele positieve aspecten. Een verblijf in Hotel Monteplaya is absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Malgrat de Mar mag dan niet zo pittoresk zijn als Santa Susanna, maar het heeft wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het eten was over het algemeen smakelijk, hoewel sommige gerechten niet helemaal warm waren. Helaas was het vanille-ijs slechts één keer beschikbaar gedurende de hele week dat we er verbleven. De kamers waren echter comfortabel, alhoewel je 's avonds wel veel muziek kon horen. Wat betreft kindvriendelijkheid, leek het hotel meer geschikt te zijn voor oudere gasten dan voor gezinnen met kinderen in de leeftijd van 12 en 9 jaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service8

Hotel Monteplaya is een geweldige plek om te verblijven. Het personeel is vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De maaltijden, in buffetvorm, zijn gevarieerd en van hoge kwaliteit. De kamers zijn comfortabel en van alle gemakken voorzien. De locatie van het hotel is enigszins afgelegen aan het einde van de boulevard, wat betekent dat het wat verder is van het bruisende uitgaansleven. Aan de positieve kant ligt het hotel direct aan zee. Echter, er is minder entertainment in vergelijking met andere hotels aan de boulevard, wat het misschien minder geschikt maakt voor gezinnen met kinderen of volwassenen die op zoek zijn naar dagelijkse activiteiten en animatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Het verblijf in het hotel met halfpension was een aangename ervaring. Het diner was heerlijk en het personeel was erg gastvrij. De kamers waren fris en de bedden lagen comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Alles was tiptop in orde: het eten was voortreffelijk, de hygiëne was top, de locatie was perfect en het personeel was ontzettend vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding was ook meer dan uitstekend. Ik kan het niet beter wensen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel is van topklasse, super netjes, met een vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het enige minpuntje was de overvloed aan Russische gasten. Ze gedroegen zich prima, maar het zorgde wel voor een aparte dynamiek. Communiceren kon lastig zijn vanwege de taalbarrière. Het viel op dat er veel Russen waren door de aanwezigheid van een Russische receptioniste. Aan de andere kant waren er ook vaste gasten die al jaren terugkomen, gezien de reacties van het personeel en medegasten. Het was mooi om dat soort loyaliteit te zien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service9

Wanneer je met een gezin van vier personen verblijft, waarvan één kind nog in een babybed slaapt, kunnen de kamers wat aan de kleine kant zijn. We hadden een kamer op de begane grond geboekt, maar bij aankomst bleek dat deze niet beschikbaar waren, zelfs niet tegen een extra vergoeding. Het kinderzwembad was helaas niet geschikt voor kleine kinderen, met een minimale diepte van 60 cm. Hierdoor kon ons zoontje van 2 jaar nauwelijks in het water spelen, behalve die ene keer dat hij er per ongeluk in viel en bijna verdronk. Het hoofdzwembad was over het algemeen erg diep, met slechts enkele ondiepe gedeeltes voor kinderen. Helaas was het aparte kinderzwembad eigenlijk meer een bubbelbad waar volwassenen in zaten, wat sommige mensen niet konden waarderen wanneer kinderen erin gingen spelen en spatten. Het eten was oké, met een redelijke variatie, maar alles smaakte min of meer hetzelfde. Gelukkig was het personeel wel zeer vriendelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Bij het betreden van het hotel kregen we een positieve indruk, maar het interieur had duidelijk al enige slijtage ondergaan. Onze kamer was voorzien van een prachtig uitzicht op zee. Hoewel de kamer redelijk schoon was, kon het zeker beter. Het geluid van de televisie van onze buren was opvallend goed hoorbaar, waardoor we bijna letterlijk konden meeluisteren naar wat er werd afgespeeld. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam; bij de receptie sprak een vrouw zelfs Nederlands. Het was echter teleurstellend dat voor bijna alles extra betaald moest worden, zoals een koelkast, internet en zelfs de afstandsbediening voor de televisie. Het eten was naar mijn mening acceptabel, maar duidelijk merkbaar dat er op kosten werd bespaard. Op een dinsdagavond was er een tapasavond, wat erg lekker was, maar verder weinig met de Spaanse keuken te maken had. Om naar het strand te gaan moesten we het hotel verlaten, rechtsaf slaan en ongeveer 200 meter lopen door een tunnel onder het spoor door. Het strand was rustig en er was een gezellig strandtentje/restaurant vlakbij de tunnel te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

We zijn net terug van ons verblijf in hotel Monte Playa, waar we met 7 personen verbleven, waarvan de jongste 16 jaar oud was. We hebben genoten van de gastvrijheid en inzet van het personeel, dat er alles aan deed om onze vakantie onvergetelijk te maken. Helaas was het entertainment een beetje karig en vond voornamelijk binnen plaats, terwijl er buiten genoeg ruimte was voor meer amusement. Het zwembad met zonneterras was een prima plek om de hele dag door te brengen en bood voldoende ruimte voor alle gasten. De kamers waren comfortabel en werden goed schoongehouden. Het eten kon hier en daar nog wat verbeterd worden, maar over het algemeen hebben we 8 van de 10 dagen lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk en hardwerkend, en de meesten spraken goed Nederlands. Het was jammer dat er betaald moest worden voor airconditioning en de tv, maar gelukkig was dit alleen als borg voor de afstandsbediening. Het hele hotel maakte een frisse en nette indruk en we zouden zeker overwegen om nog eens terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Het hotel was erg goed onderhouden en ik wil graag een pluim geven aan de dames van de schoonmaak, zij leverden echt uitstekend werk. Helaas waren er extra kosten voor verschillende faciliteiten, zoals de koelkast, kluis en internet. Het eten was redelijk standaard en miste wat smaak, al met al was het wel te doen gedurende de 11 dagen. We hebben ons goed vermaakt tijdens ons verblijf. De kinderanimatie kon beter, de medewerkster leek meer bij het zwembad te zijn dan dat ze activiteiten organiseerde. Gelukkig deed ze het wel goed bij de discoavonden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel is een oase van rust; brandschoon en met verrukkelijk eten! En als kers op de taart is de locatie gewoonweg fantastisch!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Ons verblijf was fantastisch! Er was altijd iets leuks te doen, het personeel was vriendelijk en attent, de kamers waren brandschoon en het eten was heerlijk. Bovendien was het strand op slechts een steenworp afstand, wat het perfect maakte! Al met al was het een uitstekende beslissing om hier te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel is een knusse plek met een fantastische locatie aan de boulevard! Het eten is van hoge kwaliteit, met een ruime keuze en altijd genoeg beschikbaar. De kamers zijn misschien wat ouderwets, maar wel goed onderhouden. Een echte aanrader voor gasten die zonder kinderen reizen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel bevindt zich op een fantastische locatie midden in het centrum. Geniet van een prachtig zwembad, smakelijke maaltijden en avondentertainment bijna elke avond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10

De medewerkers zijn ontzettend gastvrij, het eten is voortreffelijk en divers. De locatie van het hotel is ideaal, met het strand en het centrum op loopafstand! De kamers zijn keurig verzorgd. Kortom, een fantastisch hotel om te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel verdient zeker een aanbeveling. De kamers zijn misschien niet ruim (maar wie wil er nou de hele tijd op zijn kamer blijven?), wel zijn ze uitzonderlijk schoon. Elke dag schonen ze op en liggen er verse handdoeken klaar. Het eten is lekker en biedt genoeg variatie om uit te kiezen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De locatie is ideaal, direct aan het strand en de boulevard. Hoewel er niet veel te doen is voor kleine kinderen, hebben wij als groep een fantastische vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Ons verblijf in Hotel Monteplaya was fantastisch en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Elke dag genoten we van gevarieerd en smakelijk eten, dat continu werd aangevuld. We hebben totaal geen last gehad van ongepaste drukte en vonden de sfeer prettig met gelijkgestemde en vriendelijke gasten. Het prachtige zwembad was een mooie toevoeging en het strand was slechts op een steenworp afstand, ongeveer drie minuten lopen. Het hotel ligt ook gunstig ten opzichte van populaire plekken, met bijvoorbeeld Santa Susanna op slechts twee minuten met de trein, Pineda de Mar op drie minuten, en Calella of Blanes binnen vijf minuten bereikbaar. Barcelona is ook goed te bereiken, binnen ongeveer een uur. Deze bestemmingen hebben allemaal een gezellige sfeer, vooral Calella met zijn vele winkels en Santa Susanna met zijn levendige marktkraampjes elke avond. Het personeel in het hotel was vriendelijk en de bedden waren comfortabel. Voor de optimale ervaring raad ik een kamer aan de zwembadzijde aan, al is dit mogelijk iets duurder. Op die manier kan je 's middags op het balkon zitten zonder dat het te warm wordt. Een hoogtepunt was de grote markt in Santa Susanna, die erg leuk was om te bezoeken. Kortom, een topervaring bij Hotel Monteplaya!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Tijdens mijn verblijf hier voor een actieve vakantie, kwamen we er achter dat er te weinig kamers beschikbaar waren en werd ik tijdelijk ondergebracht in een ander hotel. Gelukkig heeft de reisleidster dit goed opgelost door mij te compenseren met een voucher van 30 euro voor de hotelbar. Het was jammer dat er geen koelkast op de kamer beschikbaar was en dat je eerst een borg moest betalen om tv te kunnen kijken. Daarnaast was er veel overlast van luidruchtige gasten. Gelukkig lag de locatie meteen aan de boulevard en dicht bij het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

Bij Hotel Monteplaya geniet je van heerlijk eten dankzij de getalenteerde chef-kok. Het dinerbuffet is gevarieerd en smakelijk, en er is altijd genoeg keuze. Als je als stel reist, is het slim om aan te geven dat je samen aan een tafel wilt zitten om te voorkomen dat er andere gasten bij worden geplaatst. Het ontbijt is ook prima, maar de broodroosters kunnen wel een upgrade gebruiken. Kies voor een kamer aan de zwembadzijde voor een mooi uitzicht, aangezien kamers met zeezicht vaak uitzicht bieden op hoge bomen en direct boven de boulevard liggen. Aan de andere kant van het hotel kijk je uit op het naastgelegen hotel Reymar Playa of op hun zwembad. Let op dat er een borg betaald moet worden voor de afstandsbediening van de tv (€10,00). Hoewel de kamers niet erg ruim zijn, zijn ze comfortabel en de bedden liggen heerlijk. Het schoonmaakteam is efficiënt en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen7

Samen met 2 volwassenen en 2 kinderen hebben we hier twee weken doorgebracht. Het hotel is erg netjes, het personeel is vriendelijk en het eten is lekker en gevarieerd ondanks dat het in buffetvorm wordt geserveerd. Onze kamer keek uit op het zwembad van het naastgelegen hotel, wat eigenlijk geen probleem was. Het enige minpuntje was dat bij aankomst niet alles werd uitgelegd, zoals de borg voor de tv-afstandsbediening van €10, het inschakelen van de koelkast en de airconditioning, extra toegangskaarten voor de kamer of een discountprepaycard voor drankjes. Gelukkig was dit allemaal snel opgelost na onze vraag. Het hotel ligt aan de boulevard tussen Malgrat en Sant Pol de Mar. De eerste week was rustig, maar de tweede week werd het drukker met voornamelijk Russische en oudere Spaanse gasten. Gelukkig hadden we hier geen last van, aangezien ze hun drankjes elders nuttigden. De kamer (superior room) werd extra uitgerust met een volwaardig tweepersoonsbed voor de kinderen van 8 en 12 jaar, wat erg prettig was. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Voorzieningen6

Prachtige locatie, maar het hotel viel wat tegen in vergelijking met de foto's. We werden in een kleine, oude kamer geplaatst die niet erg schoon was. Het halfpension dat we hadden geboekt viel ook tegen, het ontbijt was vooral gericht op Russische gerechten en het diner moest je in groepen nuttigen. Het drinken moest je zelf om vragen en het eten was erg karig, waardoor we de meeste avonden ergens anders zijn gaan eten. Ook het parkeren was een gedoe, ondanks dat we met de auto waren. Na meerdere malen vragen konden we uiteindelijk elders parkeren voor een veel goedkopere prijs dan wat het hotel aanbood.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Voorzieningen8

Hotel Monteplaya is absoluut een aanrader, ondanks dat het slechts een 3-sterrenaccommodatie is. De prachtige kamers, verrukkelijke gerechten en ideale locatie maken dit hotel echt bijzonder, vooral gezien de prijs-kwaliteitverhouding. Het personeel bij de receptie en in het restaurant was ontzettend behulpzaam. In de directe omgeving zijn er talloze eetgelegenheden waar je heerlijk kunt lunchen, een gezellige bodega met heerlijke sangria en tapas, en een handige supermarkt. Wij zijn absoluut van plan om in de toekomst terug te keren naar dit fantastische hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Bij onze aankomst om 10 uur 's ochtends konden we direct onze kamer betrekken, wat een aangename verrassing was. We kregen te horen dat we een luxere kamer toegewezen hadden gekregen dan waarvoor we hadden geboekt. Dit zorgde gelijk voor een positieve start van ons verblijf. De kamer was prachtig ingericht, met een gerenoveerde douche en twee comfortabele bedden die aan elkaar geschoven waren. Alles was brandschoon. Hoewel er geen 'niet storen'-bordje was, was het geen enkel probleem om een voorkeurstijd door te geven voor de schoonmaak van de kamer, waardoor we niet voor verrassingen kwamen te staan. Bij het fraaie zwembad waren er voldoende ligbedden beschikbaar, inclusief een verhoogd gedeelte waar de zon de hele dag scheen. Het personeel was bijzonder vriendelijk en stond altijd klaar om vragen te beantwoorden en een praatje te maken. Het ontbijtbuffet was gevarieerd en er was altijd vers fruit beschikbaar. We hebben ook een avondmaal genuttigd in het hotel en dit was eveneens prima. Er was voldoende keuze uit diverse gerechten en desserts. Al met al kunnen we stellen dat dit hotel top is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Voorzieningen9

Dit prachtige hotel verwelkomt je met open armen! Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Het buffet bij het ontbijt en diner is uitstekend, met voor ieder wat wils, van vers fruit tot heerlijke taartjes. Er zijn voldoende ligbedden bij het mooie zwembad om heerlijk te ontspannen, alleen jammer dat het zwembad al om 19:30 uur sluit. Het zou fijn zijn als het wat langer open zou kunnen blijven. Dagelijks worden de handdoeken, badlakens en bedden weer keurig verzorgd, een service die niet onopgemerkt blijft. Het enige minpuntje is dat je extra moet betalen voor wifi (per week of bij een verblijf van 11 dagen) en het kluisje op je kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3
  • Voorzieningen6

Onze ervaring in dit 3-sterren hotel tijdens het hoogseizoen met een standaardkamer voor 3 personen was, laten we zeggen, interessant. Het hotel oogde van buitenaf aantrekkelijk en de lobby was ook niet mis. Echter, de gang naar onze kamer was een avontuur op zich; van luxe deuren belandden we al snel in een oude vleugel met standaardkamers die een verouderde en sombere uitstraling hadden. Met een gemiddelde lengte van rond de 1.80m, staken onze benen al snel onder het bed vandaan. De matrassen leken rechtstreeks uit de jaren '60 te komen, wat resulteerde in bijna twee weken van gebrekkige slaap. Ondanks onze pogingen om met de manager te praten, bleef een upgrade naar een superieure kamer de enige oplossing, gelegen in de aantrekkelijkere gangen. De kamers werden echter wel goed schoongehouden door een vriendelijke kamermeisje. Wat betreft het eten, dat liet ook te wensen over met af en toe een lekker gerecht tussen de minder geslaagde opties. Gelukkig compenseerde de locatie van het hotel enigszins voor de teleurstellingen op het gebied van comfort en culinaire ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Dit hotel bevindt zich strategisch tussen het historische centrum van Malgrat en Santa Susanna. 's Avonds zijn de winkels aan de boulevard geopend, waar je kunt genieten van talloze terrasjes en restaurants. Een supermarkt is om de hoek te vinden, alleen even twee keer linksaf slaan. Het strand is dichtbij, slechts een tunnel door en je bent er al. Het strand is vrij rustig en er is genoeg ruimte. Voor een bescheiden bedrag kun je een ligbed huren en voor een paar euro extra ook een parasol erbij. Het eten in het hotel is van goede kwaliteit, met een ruime keuze aan gezonde opties, waaronder veel vers fruit. Elke dag is er een gevarieerd aanbod naast de standaardgerechten zoals frietjes en salade. De kamers zijn niet bijzonder ruim (wij verbleven met drie personen), maar ze zijn schoon en beschikken over airconditioning. Let op: de airco kan tussen 9.00 en 13.00 uur niet worden gebruikt. Een kluisje op de kamer kost 26 euro per week, inclusief 6 euro borg. Op de kamer is er een tv met één Nederlandse zender, en de afstandsbediening is verkrijgbaar bij de receptie tegen een borg van 10 euro. Het personeel is vriendelijk en er is een leuke bar in het hotel waar regelmatig (kinder)activiteiten worden georganiseerd. Ook heeft het hotel een fijn zwembad met voldoende ligbedden en een loungehoekje. Al met al biedt dit hotel meer dan genoeg waar voor je geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Het hotel heeft een toplocatie, midden in het centrum en direct aan het strand met slechts een weg als scheiding. De uitstraling van het 3* hotel doet zeker niet denken aan een standaard accommodatie, alles is onlangs gerenoveerd. Het design van het hotel is modern en ook de ligstoelen bij het zwembad hebben een luxe uitstraling, niet van die typische witte plastic stoelen die je overal ziet. De kamers zijn prachtig ingericht, vooral als je kiest voor een superior kamer zoals wij deden. Deze kamers bieden niet alleen een fraai uitzicht en luxe inrichting, maar ook extra's zoals WiFi, een koelkastje en zwembadhanddoeken. Daarnaast is er een flatscreen televisie met BVN en een afstandsbediening, een badkamer met dubbele wastafels en een ruime regendouche. Het bed met meerdere kussens slaapt heerlijk. Ons ruime balkon bood uitzicht op het zwembad en de zijzee. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig, en het eten is voortreffelijk; elke dag is er een gevarieerd menu en enkele keren per week is er een thema-avond. Ook wordt er gezond eten aangeboden, wat een prettige afwisseling is. Er is dagelijks animatie, ook speciaal voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service4
  • Voorzieningen4

Over ons verblijf kunnen we zeggen dat het eten oké was en het personeel vriendelijk, maar we waren teleurgesteld in de kamers. Het leek alsof de wanden van karton waren gemaakt, zo gehorig was het. Er was geen koelkastje op de kamer en het bad was absurd klein - zelfs Grote Smurf zou zich er krap in voelen. De vierpersoonskamer die we hadden geboekt, voelde eigenlijk als een tweepersoonskamer met een slaapbank voor twee personen. De ruimte kwam niet overeen met wat we op de foto's hadden gezien, zelfs onze plofkippen hebben meer bewegingsvrijheid! We konden wel upgraden voor €23 per nacht, maar dat was toch een domper. Het restaurant liet ook te wensen over: het ontbijt had weinig keuze, de lunch was redelijk en het diner was een teleurstelling. Je moest in twee shifts eten (van 19:15 tot 20:00 uur en vanaf 20:00 uur) vanwege de beperkte ruimte bij het buffet. Met 80 mensen in de rij duurde het lang voordat je kon eten, omdat het buffet maar aan één kant stond. Bovendien waren er veel te weinig ligbedjes beschikbaar, slechts 36 voor 200 gasten. Al met al jammerlijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service4
  • Voorzieningen8

Het personeel bij de receptie had moeite met Engels, waardoor communiceren lastig was. De kamers waren weliswaar schoon en geordend, maar helaas ontzettend gehorig; je kon de gesprekken van je buren letterlijk horen. Het ontbijt en het diner waren redelijk, maar er was vaak een tekort aan kopjes, bestek en servetten, waar we steeds op moesten wachten. Op onze laatste avond werd er rauwe kip geserveerd die na terugplaatsing op de plaat nog steeds rauw was. Er was duidelijk een tekort aan personeel in de eetzaal en de bediening was niet al te vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Onze reis met de reisorganisatie naar Malgrat de Mar duurde 10 dagen. We verbleven in het Sumus Hotel Monteplaya. De service was uitstekend, het hotel was goed onderhouden en het personeel was vriendelijk, vooral onze barman Hassan, met wie we veel gelachen hebben. Kortom, een geweldig hotel waar je gemakkelijk naar de boulevard van Malgrat kunt lopen en ook dicht bij het strand bent. De trein naar Barcelona rijdt letterlijk voor de deur!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Voorzieningen10

Ik heb enorm genoten van mijn vakantie! Het personeel was zeer vriendelijk en het hotel was brandschoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Voorzieningen7

De aankomst was prima, de bar en het zwembad ook. Het eten liet echter te wensen over. Hoewel er voor ieder wat wils was, begon het na een week toch op een eentonige maaltijdplek te lijken. Terwijl de vleeskroketten wel goed waren, mag je in Spanje toch wel iets authentiekers verwachten. De kamers waren ook niet al te schoon, zelfs niet als je een hogere prijs had betaald. Het gebrek aan privacy was ook opvallend, met slecht sluitende deuren en balkons. Klagen leek weinig op te lossen. Kortom, als je bescheiden verwachtingen hebt, is het hotel acceptabel. Echter, gezien hun ambities voor meer sterren, vind ik de prijs wat aan de hoge kant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Voorzieningen7

Monteplaya heeft een complete make-over gekregen. De kamers stralen een prachtige uitstraling uit en zijn voorzien van muren met extra geluidsisolatie, waardoor geluiden vanuit aangrenzende kamers verleden tijd zijn. De badkamer is compact, maar zeer elegant ingericht. In het vernieuwde restaurant hoef je niet langer een tafel te delen met vreemden, aangezien er nu alleen tweepersoonstafels zijn. Het eten is over het algemeen erg lekker, maar de keuze bij het buffet voor een hotel van 4-sterrenkwaliteit kan wat beperkt zijn. Elke avond wordt er showcooking aangeboden, wat zorgt voor verse gegrilde vis of vlees. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, behalve toen we een late check-out wilden regelen die in het hotel gepromoot werd tegen betaling (30 € tot 18u). Dit bleek niet mogelijk te zijn volgens de receptioniste, die niet eens de moeite nam om dit na te gaan. Desondanks hebben we wel 30 € bespaard. Kortom, dit hotel is een absolute aanrader voor deze regio! Ik kijk er al naar uit om terug te keren en te genieten van de uitgestrekte stranden die zich pal voor het hotel bevinden, aangezien het deze keer te koud en winderig was om ervan te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Bij aankomst werden we niet bepaald warm ontvangen bij de receptie. We stonden daar met onze groep van drie koppels en de medewerkster vroeg op een wat onpersoonlijke manier om onze vouchers, terwijl ze over onze hoofden heen keek. De sfeer was verre van hartelijk en eerder onbeleefd te noemen. De kamer was redelijk klein, maar wel goed onderhouden. We verbleven op de eerste verdieping, waardoor je gemakkelijk bij de buren op het terras kon gluren en zelfs kon oversteken. Daardoor moesten we altijd de terrasdeur gesloten houden. We werden twee keer om half negen 's ochtends gewekt om schoon te maken. Als we wilden uitslapen (het is immers vakantie) moesten we een kaartje aan de deurknop hangen. In het restaurant hadden we het gevoel alsof we in een kantine zaten, aangezien alles nogal chaotisch verliep en de tafeltjes te dicht op elkaar stonden. Hoewel het eten goed was, misten we de authentieke Spaanse gerechten. Hamburgers en friet kun je immers ook thuis eten. Het was wel rustig doordat er geen kinderen waren toegestaan, en de locatie was ideaal. Het personeel in de bar was echter wel zeer vriendelijk en attent. Tot slot, de airco werkte niet naar behoren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Als jonge zestigers hebben we onlangs een verblijf gehad in een prachtig hotel. Het interieur was modern en smaakvol. We ontdekten dat het hotel sinds 2017 alleen voor volwassenen is, wat resulteerde in mooie opgeknapte kamers. Het personeel was vriendelijk, vooral in de bar. Hoewel het eten prima was, was het niet bijzonder. Het enige struikelblok was dat sommige obers alleen Spaans spraken, wat nog verbeterd kan worden. De gasten in het hotel waren een mix van jong en oud, met mogelijk een overwicht van jongere mensen, en er waren ook veel Russen aanwezig. De locatie was handig, niet ver van het station, waardoor Barcelona of Gerona binnen een uur te bereiken waren. Helaas hadden we eind april, begin mei pech met het koude weer buiten, wat werd verergerd door de airconditioning die in het hotel aan stond. Het was behoorlijk onaangenaam om met jassen in de eetzaal te zitten. Gelukkig besloten ze uiteindelijk om de verwarming aan te zetten, maar niet overal in het hotel. Al met al hadden we een nogal frisse vakantie-ervaring. Onze voorkeur gaat toch uit naar het andere Sumus Hotel Stella en Spa in Pineda de Mar, dat een veel gezelligere sfeer biedt en waar het eten lekkerder is. Hoewel het publiek daar ouder is, lijken jongere mensen beter op hun plek te zijn in Monteplaya.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen1

Bij aankomst werden we helaas niet hartelijk verwelkomd bij de receptie. Er werd geen enkel welkomstwoord gesproken, en meteen werd er gevraagd om 1€ per persoon per dag toeristenbelasting te betalen, wat resulteerde in een onverwachte extra uitgave van 28€ contant geld, omdat betalen met een bankkaart niet mogelijk was. Toen ik informeerde waar ik geld kon pinnen op straat, kreeg ik als antwoord: "Sorry, geen idee", terwijl er wel geldautomaten in de buurt waren. Het ontbijt en avondeten hadden weinig variatie en bestonden voornamelijk uit gefrituurd voedsel. Ook moest je telkens goed controleren of je bord en bestek wel schoon waren. Het zwembad was te klein om comfortabel te kunnen staan en het water was veel te koud. De locatie van het hotel is handig met het treinstation in de buurt, zodat uitstapjes naar Girona en Barcelona makkelijk mogelijk zijn. Desondanks zijn er veel tekortkomingen in dit kleinschalige hotel die verbeterd moeten worden naar aanleiding van feedback van gasten. Het is onduidelijk hoe dit hotel een vijfsterrensupplement heeft behaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Bij aankomst werden we koel ontvangen. De receptioniste met blond haar liet gedurende onze 12-daagse verblijf geen enkele glimlach zien. Gelukkig waren de dames in het restaurant wel zeer gastvrij en representatief voor het hotel. Onze comfortkamer op de eerste verdieping bleek niet ideaal vanwege het lawaai van het naastgelegen hotel en hun luide activiteiten elke avond. Nadat we bij de receptie hadden aangedrongen om met de manager te spreken, kregen we gelukkig een andere kamer en wat extra's aangeboden, ondanks initieel verzet van de receptioniste. Tot onze verrassing beviel de standaardkamer ons zelfs beter dan de comfortkamer. Het eten was standaard hotelkost, niets bijzonders. Het schoonmaakpersoneel was echter erg vriendelijk. De ligging van het hotel is goed, direct aan de boulevard en een uur rijden van Barcelona.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

De vernieuwde kamers zijn zeer ruimtelijk en modern ingericht, maar sommige gasten vonden de opzet van het toilet en inloopdouche iets te open. Desondanks is de rest van de kamer prachtig en stijlvol ingericht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geweldige vakantie gehad, alles was tot in de puntjes geregeld. Het hotel was zeer verzorgd en schoon, en het personeel was echt top. Het eten was ook fantastisch, we gaan hier zeker nog eens terug. Heerlijk genoten van begin tot eind.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Tijdens ons verblijf van een week in hotel Monteplaya hebben we genoten van een prachtige kamer met een moderne badkamer voorzien van een ruime inloopdouche. De airconditioning werkte perfect, wat zorgde voor extra comfort. Het buffet was prima, met altijd vers fruit beschikbaar. Hoewel de sfeer in de bar niet heel gezellig was, kon je in de zomer buiten genieten van een drankje bij het aantrekkelijke zwembad, compleet met loungezetels. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Bovendien ligt het hotel op een steenworp afstand van de wandelpromenade en het strand, wat erg handig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

De kwaliteit van deze accommodatie komt niet overeen met de 4-sterrenbeoordeling. Het ontbijt bestond elke ochtend uit oud brood, stokbrood en mini broodjes. Het avondeten was teleurstellend, met gerechten als Bamischijven, Kipkorn en dunne, taaie lapjes vlees die niet te eten waren. Bovendien was het eten vaak te koud. Het lijkt erop dat er maar een budget van nog geen €3 per persoon per maaltijd was, aangezien we ondanks halfpension vaak elders zijn gaan eten. Het zwembad was te klein voor de accommodatie en de ligbedjes waren vaak kapot, zonder matrasjes. Voor ons geen herhaling. Hoewel het personeel zijn best deed en op de hoogte was van de slechte kwaliteit van het eten, konden zij niets veranderen. De manager maakte ook geen goede indruk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen5

Bij onze aankomst in het hotel om half elf was onze kamer nog niet gereed. Gelukkig bood de efficiënte receptioniste ons de mogelijkheid om onze bagage op te bergen en gebruik te maken van een omkleedruimte, zodat we direct naar het strand konden gaan. De kamer zelf was ruim en schoon, met een enorm comfortabel bed, hoewel het iets kraakte. De badkamer had voldoende opbergruimte en een heerlijke inloopdouche. We konden dagelijks genieten van koffie en thee op de kamer, die regelmatig werd bijgevuld. De schoonmaak was prima. Het ontbijt was redelijk, maar elke dag hetzelfde. Ook het personeel in de ontbijtzaal was nogal zakelijk. Er was een handdoekenservice beschikbaar waarbij je zo vaak kon wisselen als je wilde, tegen betaling van een borg. Gratis WiFi was overal beschikbaar en het zwembad hebben we niet gebruikt. Kortom, een goed hotel, maar het miste een gezellige sfeer. In de bar was het personeel traag en leek het erop dat ze er geen zin in hadden, dat was jammer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Verzorging7

Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd en konden we onze koffers achterlaten terwijl we wachtten op onze kamer die om 14.00 uur gereed zou zijn. Ook kregen we de mogelijkheid om even te douchen. De kamers waren prachtig en de bedden sliepen heerlijk. Het ontbijt en diner in buffetvorm waren uitstekend en erg gevarieerd. Echter, het aantal ligbedden bij het zwembad liet wat te wensen over, en de handhaving van het reglement liet ook te wensen over. Ondanks dat er op meerdere plekken stond aangegeven dat bedjes niet gereserveerd mochten worden, legden mensen al voor 7 uur 's ochtends handdoeken neer en kwamen pas veel later terug om ze daadwerkelijk te gebruiken. Na twee keer te hebben geklaagd bij de receptie, kregen we als advies om de handdoeken zelf weg te halen als de eigenaar langer dan 15 tot 20 minuten wegbleef en hen door te verwijzen naar de receptie. Op de negende dag hebben we maar de wekker gezet om ons bedje veilig te stellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

We verbleven gedurende zes dagen in dit hotel op basis van halfpension. Het hotel bevindt zich op een uitstekende locatie aan de levendige boulevard van Malgrat de Mar, waardoor je gemakkelijk van de ene naar de andere plek kunt wandelen en slechts op vijf minuten van het strand. Het hotel is onlangs gerenoveerd en straalt een moderne, schone en verzorgde uitstraling uit. Onze kamer was aan de kleine kant, maar van alle gemakken voorzien. Helaas was de kamer erg gehorig, waardoor we alle geluiden van buiten, zoals dichtslaande deuren, doorspoelende toiletten en draaiende douches, konden horen. Het ontbijt was redelijk, niet bijzonder maar wel acceptabel. Echter, het diner liet te wensen over. Het buffet had weinig keuzemogelijkheden en elke avond was er slechts kip die aan de rode kant was als vleesoptie. Het hotel leek vooral populair te zijn bij Oost-Europeanen en Engelsen. Het zwembad was prima, maar vrij ondiep. Al met al een redelijk hotel, maar er zijn zeker nog verbeterpunten mogelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Ik heb eindelijk de sprong gewaagd en ben voor het eerst in ruim 30 jaar gaan vliegen, na jarenlang met de bus gereisd te hebben. Mijn man, die helaas in 2015 is overleden, genoot er altijd van om met de touroperator bus op vakantie te gaan. Het was wel even wennen om zonder hem te reizen, maar deze vakantie in een geweldig hotel zonder kinderen was precies wat ik nodig had. De mooie kamers, het heerlijke eten en de rustige sfeer maakten het een onvergetelijke ervaring. Het is jammer dat we niet eerder samen gevlogen zijn, maar ik koester de vele mooie herinneringen aan onze busreizen door de jaren heen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Wat een geweldige ervaring was ons verblijf in dit hotel! Het personeel was ontzettend gastvrij en zorgde ervoor dat we ons meteen thuis voelden. De service bij de receptie en in het restaurant was uitmuntend. Wat fijn dat dit een hotel is waar alleen volwassenen verblijven, zonder het lawaai van schreeuwende kinderen. Het is wel opvallend dat er voornamelijk ouderen te vinden zijn. De kamers waren fantastisch: schoon, comfortabel en voorzien van een prachtige badkamer met een ruime inloopdouche. Bovendien ligt het hotel slechts op 10 minuten loopafstand van het treinstation, wat het gemakkelijk maakt om alle kanten op te reizen. Het eten was ook van goede kwaliteit. Kortom, het comfort in dit hotel was heerlijk. Het enige minpuntje was de bouwwerkzaamheden aan de boulevard en het naastgelegen hotel, maar verder is dit hotel absoluut een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Dit hotel is een juweeltje met heerlijke bedden en verrukkelijk eten, van het ontbijt tot het diner. Het personeel is niet alleen vriendelijk, maar ook uiterst behulpzaam. Het is perfect gelegen in het hart van Malgrat de Mar, dicht bij een ander hotel, maar dat deed geen afbreuk aan onze ervaring. Het zwembad is misschien niet enorm, maar er is ook een tweede bubbelbad voor extra ontspanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Dit hotel is een echte aanrader dankzij het gastvrije en behulpzame personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het hotel was echt een pareltje, alles was tot in de puntjes verzorgd. Zodra we binnenkwamen, werden we hartelijk ontvangen en voelden we ons meteen op ons gemak. Onze kamer was een oase van luxe en netheid. Het halfpension was een waar feest met een gevarieerd buffet van koude, warme en vegetarische gerechten, allemaal vers en smaakvol bereid. Het personeel was ontzettend vriendelijk en attent, niets was te veel moeite. Het zwembad met de loungehoek nodigde uit om even lekker te ontspannen. Elke avond was er een live optreden in de gezellige bar. Kortom, een verblijf in Sumus Monteplaya gaf ons echt een gevoel van luxe en ontspanning. De ligging van het hotel was perfect, met zowel Barcelona als Girona gemakkelijk bereikbaar met de trein voor leuke uitstapjes. Binnen een uur stond je in het bruisende Barcelona of het charmante Girona. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en raden het hotel zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Wij hebben over het algemeen een positieve ervaring gehad bij Hotel Sumus Monteplaya. De schoonmaak en hygiëne waren uitstekend, wat wij erg waardeerden. De omgeving van het hotel was ontzettend gezellig en mooi, en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was ook van goede kwaliteit, afgezien van één incident met een ei waar ik later op terugkom. Er waren echter twee minpunten die ik moet benoemen. Allereerst kregen we in eerste instantie een kamer toegewezen die we niet zo fijn vonden. Deze kamer had uitzicht op een muur, een tennisbaan en een speeltuin waar kinderen constant aan het spelen waren - niet helemaal wat je verwacht in een "adults only" hotel. Na meerdere bezoeken aan de receptie en overleg tussen de receptionist en de manager, kregen we gelukkig een andere kamer aangeboden. Uiteindelijk kregen we een prachtige kamer met een mooi uitzicht, waardoor we ons niet opgesloten voelden. Dat vinden wij echt belangrijk tijdens ons verblijf. Al met al is Hotel Sumus Monteplaya een aanrader, maar let wel op de kamerlocatie bij het inchecken. Het kan een groot verschil maken voor je ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Prima ervaring, hoewel ik zou hopen op een breder scala aan Spaanse gerechten tijdens het diner.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Als je op zoek bent naar een oase van rust en wilt genieten van een heerlijk ontbijt, dan is dit de perfecte plek voor jou! Het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk, de kamers zijn keurig verzorgd en er liggen elke dag verse handdoeken klaar. De locatie is fantastisch, dichtbij het treinstation waardoor je gemakkelijk een dagje naar bruisend Barcelona kunt gaan. Aan de overkant van het hotel ligt het strand en een gezellige boulevard. Ik kijk er nu al naar uit om hier nogmaals te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Het hotel voldeed aan alle verwachtingen die je kunt hebben van een kwalitatief goed hotel. Het personeel was vriendelijk, de kamers werden dagelijks schoongemaakt en er waren gratis ligbedden bij het zwembad. Als extra bonus was er ook een uitstekende wellnessruimte beschikbaar (tegen betaling). Het dorp Malgrat zelf was iets teleurstellend, omdat het niet over een levendige boulevard beschikte. Gelukkig was het wel gemakkelijk en goedkoop om met de trein naar andere steden te reizen, bijvoorbeeld een retourtje Barcelona voor slechts 11 euro per persoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

De dienstverlening in het hotel was prima, het eten was oké en de kamer, hoewel wat aan de kleine kant, was wel compleet en schoon. De locatie van het hotel was fantastisch. Echter, een aandachtspunt was de taalvaardigheid van het personeel. Vooral voor een hotel aan de Costa Brava liet het Engels nogal te wensen over. Dit gold ook voor de chauffeurs van de transfer service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen5

Het hotel is van goede kwaliteit met comfortabele kamers en badkamers. Een absolute aanrader is de spa en de rustgevende Zen-tuin waar je heerlijk kunt ontspannen. Het buitenzwembad is prachtig, maar het water is ijskoud, waardoor je al snel onderkoeld raakt - dat is wel een minpunt. Helaas bood het ontbijt weinig variatie, met elke dag hetzelfde menu. Het roerei was waterig en smaakloos, en het spek was niet knapperig. Ook was het opvallend dat de tafels niet werden gedekt, wat niet past bij de standaard die je van een 4-sterrenhotel verwacht. De service in de bar liet te wensen over, met erg trage bediening. Gelukkig ligt het hotel wel gunstig aan een levendige boulevard en vlakbij Santa Susanna. Al met al krijgt dit hotel van ons een waardering van 3+ sterren, net niet genoeg voor een volwaardige 4-sterrenervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service1

Wat een vreselijke ervaring was dat! Terwijl ik rustig een drankje aan het drinken was, besloot ik even naar het toilet te gaan. Tot mijn verbazing werd ik daar echter op een onbeschofte manier aangesproken. Ik voelde bijna de drang om zijn uiterlijk te beschrijven, maar besloot dat achterwege te laten. Achteraf hoorde ik van anderen dat deze zogenaamde 5-sterrenhotel medewerker berucht staat om zijn agressieve en onprettige gedrag. Toen ik werd gevraagd of ik een klant was, antwoordde ik dat ik buiten zat met mijn metgezel een drankje te doen. Dit werd echter niet geloofd, waardoor ik met de boze medewerker naar buiten moest gaan, waar mijn metgezel nog rustig zat. Zelfs nadat hij dit zag, begon de medewerker mij te intimideren door te dreigen met de politie te bellen en gebruik te maken van grove taal. Het leek hem niet te schelen dat we al hadden betaald, er werden zelfs krachttermen geroepen – geen klassevol taalgebruik, dat is zeker! Uiteindelijk besloten we maar te vertrekken. De volgende dag belde ik om mijn ongenoegen te uiten en kreeg te horen dat deze medewerker in kwestie inderdaad bekend staat om zijn gedrag. Wees dus gewaarschuwd voor deze nare ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Het personeel was bijzonder gastvrij en attent. Hoewel de kamer niet ruim was, was deze wel keurig schoon. Het hotel lijkt voornamelijk populair onder een wat meer volwassen publiek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Het hotel was brandschoon, het eten was divers en verrukkelijk. De hotelkamer werd elke dag keurig opgeruimd. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

We verbleven in een geweldig hotel met schone kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. De drankjes waren betaalbaar, en de gastvrijheid was top. De receptionist Ayoub sprak zelfs een beetje Nederlands en heeft ons goed geholpen met het bevestigen van onze transfer naar het vliegveld. Elena van het ontbijtbuffet was attent en nam de tijd voor persoonlijke aandacht, net als gastheer Antonio, die behulpzaam en keurig was en oprechte interesse toonde in zijn gasten. De Spa is een absolute aanrader voor als het weer wat tegenvalt, met mooie relaxplekjes bij het zwembad, het solarium en de fitnessruimte. Aangezien het een hotel alleen voor volwassenen was, lag de gemiddelde leeftijd wat hoger, maar dit was zeker niet onaangenaam. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Mijn zus en ik hebben enorm genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7

Als jonge zestigers hebben we genoten van ons verblijf in dit prachtige hotel. De moderne inrichting sprak ons enorm aan, en sinds 2017 is het hotel alleen toegankelijk voor volwassenen, wat zorgde voor mooie vernieuwde kamers. Het personeel was vriendelijk, vooral in de bar. Hoewel het eten prima was, was het niet bijzonder. Sommige bedieningsmedewerkers spraken alleen Spaans, wat wel verbeterd kan worden. Het publiek in het hotel was gemengd, met zowel jonge als oudere gasten, maar misschien neigde het meer naar de jongere kant, met ook veel Russische bezoekers. De locatie van het hotel is gunstig, niet ver van het station, waardoor je binnen een uur zowel Barcelona als Gerona kunt bereiken. Helaas hadden we eind april en begin mei last van de kou buiten, maar ook binnen in het hotel stond de airconditioning aan wat erg onaangenaam was. Zelfs in de eetzaal zaten mensen met hun jas aan. Pas tegen het einde van ons verblijf schakelden ze over op warme lucht, maar niet in alle ruimtes. Al met al vonden we het een frisse vakantie. Onze voorkeur gaat uiteindelijk uit naar het andere Sumus hotel Stella en Spa in Pineda de Mar, waar de sfeer gezelliger is en het eten lekkerder. Hoewel daar misschien een ouder publiek aanwezig is, voelen wij ons daar meer op ons gemak. Voor degenen die op zoek zijn naar een levendigere sfeer met jongere gasten, is Monteplaya een betere keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Het personeel bij de receptie had moeite met het spreken van Engels, wat helaas de communicatie bemoeilijkte. Hoewel de kamers netjes en schoon waren, was het geluidsniveau verschrikkelijk hoog en kon je bijna letterlijk gesprekken voeren met je buren. Het ontbijt en diner waren van goede kwaliteit, maar er was regelmatig een tekort aan kopjes, bestek en servetten, waar we steeds op moesten wachten. Op de laatste avond werd rauwe kip geserveerd die na terugkomst op de grill nog steeds rauw was. Er was te weinig personeel in de eetzaal en ze waren niet al te vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel heeft een fantastische locatie, midden in het centrum en vlakbij het strand met slechts een weg die hen scheidt. Ondanks dat het een 3-sterren hotel is, krijg je zeker niet het gevoel dat je in een minder luxe accommodatie verblijft, omdat alles recentelijk is gerenoveerd. Het hotel straalt een prachtige uitstraling uit, inclusief de ligstoelen en stoelen bij het zwembad die stijlvol zijn en verfrissend afwijken van de typische witte plastic varianten. De kamers zijn prachtig en luxueus, vooral als je kiest voor een superior kamer zoals wij deden. Naast een elegantere kamer met een prachtig uitzicht, geniet je ook gelijk van WiFi, een koelkastje en zwembadhanddoeken op de kamer. BVN is beschikbaar op een fraai flatscreen met afstandsbediening. De badkamer is voorzien van dubbele wastafels en een ruime regendouche. Het bed met meerdere kussens slaapt heerlijk. Ons ruime balkon bood uitzicht op het zwembad en de zee aan de zijkant. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig en het eten is voortreffelijk, met dagelijks nieuwe gerechten en thema-avonden en ook gezonde opties, wat een aangename variatie betekent. Dagelijks was er animatie, ook geschikt voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

De ontvangst is vriendelijk en de sfeer in de bar en bij het zwembad is goed. Het buffet laat echter te wensen over. Hoewel er voor ieder wat wils is, begint het na een week op een herhaling van zetten te lijken. De vleeskroketten zijn van goede kwaliteit, maar het voelt toch een beetje vreemd om ze in Spanje te eten. De kamers zijn niet al te schoon, zelfs niet als je extra betaalt. Privacy lijkt niet hoog in het vaandel te staan, aangezien de kamers niet goed afgesloten worden. Klagen lijkt niet veel op te leveren. Over het algemeen is het hotel redelijk als je niet al te hoge verwachtingen hebt. Gezien de prijs en de ambities van het hotel om meer sterren te behalen, vind ik het aan de dure kant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Hotel Monteplaya is een absolute aanrader, ondanks dat het "slechts" 3 sterren heeft. De prachtige kamers, verrukkelijke maaltijden en perfecte locatie maken het tot een tophotel met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het personeel aan de receptie en in het restaurant was ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Er zijn tal van restaurants in de buurt waar je lekker kunt lunchen, een gezellige bodega voor heerlijke sangria en tapas, en een supermarkt om in al je behoeften te voorzien. Dit is absoluut een plek waar wij graag nog eens zullen verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

De locatie van het hotel is prachtig, maar bij aankomst bleek dat de foto's een iets te rooskleurig beeld schetsten. We werden in een kleine, oude kamer gestopt die niet erg schoon was. Het halfpension dat we hadden gekozen, voldeed ook niet aan onze verwachtingen. Het ontbijt leek vooral gericht te zijn op Russische gasten, met veel warme worsten en uien en slechts één soort broodje. Het diner werd in groepen geserveerd, met beperkte flexibiliteit in de tijden. Als je als stelletje bent, is het belangrijk om tegenover elkaar te gaan zitten om te voorkomen dat anderen aan je tafel worden geplaatst. Het drinken moest je zelf om vragen, aangezien het personeel niet regelmatig langskwam. Het eten was karig en van lage kwaliteit; we hebben daarom slechts één keer in het hotel gegeten en de rest van de tijd buiten de deur gegeten. Daarnaast hadden we problemen met het parkeren, maar na herhaaldelijk vragen mochten we uiteindelijk elders parkeren tegen een lager tarief.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8

Bij aankomst bij de receptie werden we lauw ontvangen. De dame sprak met een lang gezicht en vroeg kortaf om onze vouchers. Het voelde niet bepaald hartelijk, eerder onbeleefd. De kamer was aan de kleine kant maar wel keurig verzorgd. Helaas zaten we op de eerste verdieping, waardoor we voortdurend op het terras van onze buren keken en zij op dat van ons konden klauteren. Hierdoor moesten we de terrasdeur altijd gesloten houden. Twee keer werden we om half negen 's ochtends wakker geklopt voor de schoonmaak, waardoor uitslapen er niet in zat (wat toch wel belangrijk is op vakantie). In het restaurant voelde de sfeer meer aan als een refter, en het was nogal chaotisch met tafeltjes die kort op elkaar stonden. Het eten was prima, maar we misten de echte Spaanse keuken - hamburgers en frietjes kunnen we immers ook thuis eten. Gelukkig was het wel rustig doordat er geen kinderen waren toegelaten, en de ligging was ideaal. Het personeel in de bar was vriendelijk en deed zijn uiterste best. Het enige minpunt was dat de airconditioning niet werkte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Het dineren in dit hotel was een hele belevenis. Ondanks het vriendelijke personeel en het redelijke eten, lieten de kamers veel te wensen over. De muren leken wel van papier, waardoor het erg gehorig was. Bovendien had de kamer geen koelkast en het bad was zo klein dat zelfs de kleinste Smurf er moeite mee zou hebben. Als je een vierpersoonskamer boekt, verwacht je geen tweepersoonskamer met een slaapbank voor twee personen. De kamers op de foto's leken ruim, maar in werkelijkheid was het zo krap dat zelfs een plofkip meer ruimte zou hebben. En als je wilt upgraden, kost dat €23 per nacht! Wat betreft het restaurant, het ontbijt had weinig keuze en het diner was een hele opgave. Je moest in twee shifts eten, wat betekende dat je lang moest wachten voordat je bij het kleine buffet kon. Met 80 gasten één kant oplopen langs het buffet duurde erg lang. Daarnaast waren er veel te weinig ligbedjes voor de 200 gasten, wat het verblijf nog minder comfortabel maakte. Al met al een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Samen met mijn partner en twee kinderen hebben we twee weken doorgebracht in dit hotel. Het was een fijne ervaring. De kamers waren schoon en het personeel was erg vriendelijk. Het eten was lekker en gevarieerd, ondanks dat het in buffetvorm werd geserveerd. Onze kamer had uitzicht op het zwembad van het naastgelegen hotel, wat geen probleem was. Het enige minpuntje was dat bij aankomst niet alle benodigde informatie werd verteld, zoals de borg voor de afstandsbediening van de tv, het inschakelen van de koelkast en de airconditioning, het verkrijgen van een extra toegangskaart voor de kamer of een kortingkaart voor drankjes. Gelukkig werd dit allemaal snel opgelost na navraag. Het hotel ligt aan de boulevard tussen Malgrat en Suzanna. De eerste week was rustig, maar de tweede week werd drukker met Russische en oudere Spaanse gasten. Gelukkig hadden we geen last van hen, aangezien ze hun drankjes elders nuttigden. De kamer die we hadden geboekt, een superior kamer, had een extra tweepersoonsbed voor de kinderen, wat erg attent was gezien hun leeftijden van 8 en 12 jaar. We hebben echt genoten van onze vakantie hier!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service7

Monteplaya heeft een volledige make-over ondergaan. De vernieuwde kamers stralen pracht en luxe uit, met geluidsdichte muren die ervoor zorgen dat privacy gewaarborgd is. De compacte badkamers zijn stijlvol en verfijnd. Het restaurant heeft een frisse uitstraling gekregen, waar je nu geniet van een eigen tweepersoonstafel zonder vreemden te delen. De kwaliteit van het eten is over het algemeen goed, maar het buffetassortiment zou voor een hotel van vier sterren of meer wat uitgebreider mogen zijn. Elke avond wordt er verse vis of vlees bereid tijdens het showcooking. Het personeel is uiterst vriendelijk en attent, behalve toen we vroegen om een late check-out, iets wat het hotel actief promoot met een toeslag van 30 euro tot 18.00 uur. Helaas kon dit niet worden geregeld en leek de receptioniste daar niet veel moeite voor te willen doen. Desondanks hebben we toch die 30 euro weten te besparen. Al met al is Monteplaya een absolute aanrader in deze regio! Ik kijk ernaar uit om terug te keren en te genieten van de ruime stranden voor het hotel, die helaas deze keer vanwege de kou en wind niet optimaal waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service5

Tijdens ons verblijf in het hoogseizoen, kozen we voor een standaardkamer in dit 3-sterrenhotel voor 3 personen. Hoewel we niet op zoek waren naar luxe, hoopten we op op zijn minst fatsoenlijke basisvoorzieningen. Bij aankomst leek het hotel van buiten veelbelovend en ook de lobby maakte een goede indruk. De gang naar onze kamer was prachtig, met luxueuze deuren, maar al snel belandden we in een oude vleugel waar de standaardkamers zich bevonden. Deze vleugel contrasteerde sterk met de rest van het hotel, met een nogal sombere uitstraling en een duidelijk verouderde inrichting. Als groep van drie jongens van ongeveer 1.80m, merkten we al snel dat de bedden te klein waren en de matrassen voelden alsof ze nog uit de jaren '60 stamden. Hierdoor hebben we tijdens onze bijna 2 weken durende verblijf nauwelijks kunnen slapen. Helaas botsten we op onbegrip van de manager toen we dit aankaartten, waarbij de enige oplossing een dure upgrade naar een superieure kamer was, gelegen in de mooie gangen van het hotel. Gelukkig was de kamervrouw erg vriendelijk en zorgde ze ervoor dat de kamer goed schoon werd gehouden. Het eten in het hotel viel echter ook tegen, met af en toe een enkel smakelijk gerecht. Gelukkig was de locatie van het hotel wel ideaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Ik heb enorm genoten van mijn vakantie! Het personeel was ontzettend vriendelijk en het hotel was brandschoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf van 10 dagen in Malgrat de Mar met een reisorganisatie was geweldig. We verbleven in het Sumus Hotel Monteplaya, een plek met uitstekende service en een brandschoon uiterlijk. Het personeel was fantastisch, vooral onze barman Hassan die ons veel plezier bezorgde. Het hotel ligt ideaal: je loopt zo de boulevard van Malgrat op en bent binnen no-time op het strand. Bovendien rijdt de trein naar Barcelona vlak langs de deur! Kortom, een geweldige locatie voor een heerlijke vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Bij aankomst in de ochtend werden we direct naar onze kamer geleid, die verrassend luxer was dan wat we hadden geboekt. Het voelde echt als een geslaagde start van ons verblijf, met een vroege toegang tot een prachtige kamer met vernieuwde faciliteiten en twee comfortabele bedden. Het was duidelijk dat er veel aandacht was besteed aan de netheid van de kamer. Het ontbreken van een 'niet storen'-bordje was geen probleem, omdat je zelf een voorkeurstijd kon doorgeven voor schoonmaak. Dit zorgde voor een aangename controle over je eigen verblijf. Bij het zwembad waren er voldoende ligbedden, waarvan sommigen zich op een verhoogd platform bevonden dat de hele dag door baadde in de zon. Het vriendelijke personeel stond altijd klaar om te helpen en een praatje te maken. Het ontbijt was gevarieerd en vers fruit was altijd beschikbaar. We hebben ook een keer gedineerd in het hotel en het eten was smakelijk, met veel keuzemogelijkheden en een uitgebreid aanbod van desserts. Al met al was het een geweldige ervaring en kunnen we dit hotel zeker aanraden aan anderen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Dit prachtige hotel wordt gerund door heel vriendelijk personeel. De buffetten voor ontbijt en diner zijn uitstekend en bieden voor ieder wat wils, inclusief een uitgebreide selectie van fruit, desserts en heerlijke taarten. Er zijn voldoende ligbedden beschikbaar om lekker te ontspannen bij het mooie zwembad, alhoewel het wel jammer is dat het zwembad al om 19:30 uur sluit. Het zou fijn zijn als dit wat langer open zou blijven. Elke dag worden er nieuwe handdoeken, badlakens en opgemaakte bedden verzorgd, wat echt een luxe service is (maar je kunt het weigeren als je wilt). Het enige minpuntje is dat je extra moet betalen voor wifi (op basis van een wekelijkse of extra dagen tarief bij een verblijf van 11 dagen) en voor het kluisje in je kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel bevindt zich tussen het historische centrum van Malgrat en Santa Susanna. 's Avonds flaneren langs de boulevard met open winkels. Tal van gezellige terrasjes en eetgelegenheden. Een supermarkt om de hoek, even twee keer linksaf slaan. Het strand is dichtbij, slechts een tunnel door en je bent er. Het strand is rustig en ruim, met de mogelijkheid om voor slechts 5 euro een ligbed en parasol te huren. Het eten is smakelijk en gevarieerd, met veel gezonde opties zoals vers fruit. De kamers zijn niet groot, maar wel schoon en voorzien van airconditioning. Let op: de airco is niet beschikbaar tussen 9.00 en 13.00 uur. Voor een kluisje op de kamer betaal je 26 euro per week, inclusief 6 euro borg. Er is een televisie met één Nederlandse zender op de kamer, en je kunt een afstandsbediening bij de receptie krijgen (borg van 10 euro). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij de gezellige hotelbar worden regelmatig (kinder)activiteiten georganiseerd. Het zwembad is heerlijk met voldoende ligbedden en een relaxte loungehoek. Kortom, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Melden


Reisperiode: augustus 2013

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Leuk hotelletje voor een leuk prijsje. Alles ziet er netjes uit en is goed verzorgd. Nette kamers ook. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het strand en ong. 20 minuten van het centrum van malgrat. De boulevard die aan het hotel ligt, is ook supergezellig. Geen overlast van de disco's in de buurt. Ik vond alleen de mensen in Malgrat niet erg vriendelijke en spraken slecht Engels.

Geboekt bij

Sunweb
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl