ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ac

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hoogtepunt van ons verblijf was zonder twijfel het heerlijke ontbijt en de vriendelijke service van het personeel. Daarnaast konden we genieten van de perfecte ligging van het hotel. Helaas werden deze pluspunten overschaduwd door enkele teleurstellingen. De kamers lieten te wensen over en we werden geconfronteerd met onaangename verrassingen zoals bedwantsen. Daarnaast waren de toiletartikelen al gebruikt, was de afvoer van de badkamer verstopt en werd onze rust verstoord door het geluid van de muziek uit het naburige gebouw. Het zwembad bood geen verfrissing aangezien het water te koud was, ondanks de belofte van een verwarmd zwembad. Tot overmaat van ramp was het hotel overvol door de "één dagpas" die bezoekers in staat stelt het zwembad te gebruiken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf duurde een week en we waren zeer tevreden. De kamer was niet alleen brandschoon, maar ook lekker ruim. Helaas ontbrak een kleine koelkast, wat een kleine tegenvaller was, maar geen grote ramp. De sportschool was misschien wat aan de kleine kant, maar bleek juist perfect voor een vroege ochtendtraining. Het zwembad was absoluut geweldig en werd met stip mijn favoriete plek. Jammer genoeg was het ontbijt niet inbegrepen en moesten we extra betalen, maar dat was geen groot probleem. Gelukkig hoefden we voor het huren van een auto geen extra kosten te betalen. Het enige wat een beetje vervelend was, is dat je telkens je ticket moest laten valideren. De locatie was ideaal, met een leuk koffietentje op loopafstand en een winkelcentrum dichtbij. Kortom, ons verblijf was zeer geslaagd en ik heb er echt van genoten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik verbleef onlangs een nacht in een hotel voor een conferentie. Toen ik terugkeerde naar mijn kamer om uit te checken, was deze leeg en schoon, zonder enige sporen van mijn spullen. Na een uur lang zoeken, vonden ze eindelijk mijn bezittingen die in twee delen waren gesplitst en apart werden teruggegeven. Het personeel beweerde dat dit volgens protocol was, maar dit gaf me weinig vertrouwen. Het feit dat ze zonder toestemming mijn kamer waren binnengekomen en mijn spullen hadden gescheiden, draagt niet bij aan een positieve ervaring. Ik zou dit niet aanraden aan andere reizigers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Als doorgewinterde globetrotter heb ik al heel wat hoteldrama's meegemaakt. Maar mijn recente bezoek aan AC Hotel by Marriott Guadalajara (16-18 april 2025) sprong er echt uit - niet vanwege zijn grandeur, maar vanwege de enorme kloof tussen de beloften en de werkelijkheid van deze accommodatie. Laten we eens kijken naar de kamer. Ik besloot te upgraden in hoop op een betere ervaring. Tot mijn teleurstelling was wat ik kreeg eerder een lesje in misleidende advertenties: vieze spiegels, losse gordijnen en de dunste, treurigste dekbedhoes die ik ooit heb gezien bij een 'premium' hotel. De badkamerbenodigdheden waren ook een domper: een lege body wash-dispenser en maar één flesje lotion van 25 ml voor twee personen gedurende twee nachten. Blijkbaar betekent ‘luxe’ tegenwoordig het zuinig omgaan met huidverzorgingsproducten alsof we in 1942 leven. De schoonmaakdienst was nergens te bekennen - niet één keer. Toen ik dit aankaartte bij de receptie, was hun briljante oplossing om de kamer slechts 30 minuten voor het uitchecken te laten schoonmaken. Inspirerend. Het zwembad was allesbehalve een rustgevende oase; eerder een gratis vakantieoord voor iedereen. Het hotel leek meer geïnteresseerd in het verkopen van dagpassen dan in het comfort van de gasten. Als je wilt genieten van de faciliteiten waarvoor je hebt betaald, kun je maar beter je eigen opblaaszwembad meenemen. Tot slot, het personeel van AC Kitchen, dat ergens zweefde tussen 'verveeld' en 'lichtelijk geïrriteerd dat je bestaat'. Om de problemen goed te maken, boden ze me een gratis ontbijt aan. Maar bij aankomst bejegende de ober me met een houding die me deed overwegen om te vasten. Ik vertrok dan ook liever om elders te genieten van een fatsoenlijke maaltijd en wat basisbeleefdheid. Kortom: Dit was verre van een premium ervaring. Dit was zeker geen Marriott-kwaliteit. Dit was eerder een waarschuwingsverhaal. Tenzij je graag je collectie enge verhalen aanvult of graag extra betaalt voor minder, zou ik ten zeerste aanraden ergens anders te boeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Topprestaties!



© 2007-2025 ReisChecker.nl