ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zabalburu

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ervaring achter de rug. De kwaliteit liet op alle fronten te wensen over. De muren waren flinterdun, elk geluid uit aangrenzende kamers was hoorbaar. Van het plassen van de buren tot het schuiven van gordijnen, elk gesprek was te verstaan. Zelfs het geluid van de lift was duidelijk te horen, zelfs vanuit kamers die wat verder weg lagen (zoals de mijne), laat staan van de kamers naast de lift. Heel storend om alles te kunnen horen. Over hygiëne nog maar te zwijgen, die was ver te zoeken. Stoffige tv-kabels, muren besmeurd met wie weet wat, verwarmingsbuizen vol vuil en ga zo maar door... De enige uitzonderingen die ik kan maken en benoemen zijn het vriendelijke en behulpzame hotelpersoneel en de goede locatie. Voor de rest was dit zonder twijfel het slechtste hotel waar ik ooit heb verbleven. Ik zou het absoluut niet aanbevelen. Ik ben niet van hotel veranderd omdat ik dan mijn geld zou verliezen, anders had ik dat graag gedaan. Excuses voor de harde woorden, maar dit is de realiteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was helaas een teleurstelling. Hoewel de kamers in orde waren, liet de staat van de badkamer te wensen over. Ik dacht dat het niet erger kon worden, tot ik het ontbijtbuffet zag: geen chocopasta, smakeloze croissants in plastic verpakkingen en verstopte cornflakes en melk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie biedt bescheiden kamers die perfect geschikt zijn voor een kort verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een grote teleurstelling en zelfs voor een goedkoop hostel van €20 per nacht zou het nog ondermaats zijn. Het was echter geprijsd voor meer dan €100 per nacht. Tijdens de nacht moest ik vanwege geluidsoverlast naar een andere kamer verhuizen, wat helaas niet hielp omdat het geluid daar even erg was. Na een gebroken nacht besloot ik naar een ander hotel te gaan. Het terugkrijgen van mijn geld was een heel gedoe, ondanks dat ze goed wisten dat ze fout zaten. De hygiëne liet te wensen over en het hotel was erg gehorig en versleten. De manager was aanwezig, maar negeerde de gasten en weigerde oogcontact te maken of te praten. Ik moest via booking.com contact met hem opnemen om een deel van mijn geld terug te krijgen. Het ontbijt was ronduit slecht en zeker niet het geld waard. Het parkeren kostte €17 per dag, op een krappe parkeerplaats.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een grote teleurstelling, vooral gezien de hoge prijs die we ervoor betaalden. De kamer was dringend toe aan renovatie en de douche werkte niet naar behoren. Het leek wel alsof er al jaren geen onderhoud meer was gepleegd in het hele gebouw. Het ontbijt was een regelrechte flop. Voor 15 euro kregen we een karig assortiment bestaande uit een droge boterham, wat ham en kaas, en een slappe kop oploskoffie. Daarnaast werden we geplaagd door geluidsoverlast, doordat de kamers niet goed geïsoleerd waren. Na een nacht besloten we om ons verblijf af te breken, ons geld terug te eisen (wat nogal een gedoe was) en elders in Bilbao een veel prettiger verblijf te regelen voor de rest van onze tijd daar. Kortom, ik raad ten zeerste af om hier te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl