ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mirada Del Mar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

We hebben over het algemeen een prettig verblijf gehad in dit hotel. De kamers waren mooi en goed onderhouden, het eten was smakelijk en de dolmus maakte het gemakkelijk om overal snel te komen. Het entertainment was vermakelijk. Echter, hoewel het hotel adverteert met een 'Ultra all-inclusive' ervaring, was dit in onze ogen niet het geval. De mogelijkheid om 24/7 drankjes te halen is standaard in de meeste hotels, dus dit was geen onderscheidende factor. Helaas ontbraken een gevulde minibar en continu beschikbaar eten, wat ons tegenviel. Een ander minpunt was de gladheid in het restaurant, waar we zelfs zijn uitgegleden, samen met anderen. Het geluidsniveau in het hotel was hoog en de service liet te wensen over, vooral bij het receptiepersoneel dat nauwelijks Engels sprak en weinig moeite deed om te helpen. Het contrast met het vriendelijke personeel in het restaurant was opvallend. De kindvriendelijkheid van het hotel liet ook te wensen over, ondanks dat we zelf geen kinderen hadden, was het gebrek aan aandacht voor families merkbaar. Al met al was het geen slechte ervaring, maar we zouden hier niet nogmaals kiezen voor een verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf was over het algemeen aangenaam: de kamers waren mooi en schoon, het eten was smakelijk, de dolmus bracht ons snel overal naartoe en het entertainment was vermakelijk. Echter, wij vinden dat dit hotel niet voldoet aan de verwachtingen van een 'Ultra all-inclusive' accommodatie. Hoewel er drankjes beschikbaar waren van 12:00 tot 00:00 uur, is dit niets bijzonders. Een echte ultra all-inclusive zou 24/7 eten en drinken moeten bieden, inclusief een goed gevulde minibar. Helaas was dit niet het geval - enkel water in de minibar en beperkte eettijden. Bovendien was de vloer in het restaurant spiegelglad, wat leidde tot valpartijen, waaronder die van ons. Het hotel was lawaaierig, vooral door luidruchtige gasten. De service liet ook te wensen over. Het restaurantpersoneel was vriendelijk, maar het personeel bij de receptie was een nachtmerrie. Communicatie was lastig door gebrek aan Engelse taalvaardigheid en onverschilligheid. Helaas was de sfeer ook niet ideaal voor gezinnen met kinderen, al waren wij zelf zonder kinderen. Kinderfaciliteiten en -vriendelijkheid ontbraken, wat we duidelijk hebben gemerkt. Kortom, dit was voor ons een eenmalige ervaring en wij zullen hier niet terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onze week was fantastisch! Het hotel was prachtig en luxueus. Onze kamer bood een schitterend uitzicht op het zwembad en de zee, en de bedden sliepen heerlijk. De restaurants waren mooi en het eten was verrukkelijk. Er was voldoende plek in de restaurants na 19.30 uur. Vooral het Italiaanse à la carte restaurant was een aanrader. Het personeel in de restaurants was aardig en sprak redelijk Engels. Bij de receptie sprak het personeel ook Engels, al waren sommigen Russisch en minder vriendelijk - gewoon negeren. Het hotel is voornamelijk gericht op Russische gasten, maar laat je niet afschrikken door enkele onbeschofte individuen. Het strand was oké, maar de pier maakte veel goed. Op loopafstand was een leuke bazaar en op 5 km afstand lag het gezellige winkelcentrum in Konackli, gemakkelijk bereikbaar met de dolmus voor slechts €1,50. Aanbevolen wordt om naar Gazipasa te vliegen, met ongeveer een uur transfer. Een minpuntje waren de gladde vloeren in het restaurant en het feit dat je moest betalen voor wifi en een kluisje, wat eigenlijk bij Ultra all inclusive inbegrepen zou moeten zijn. Gelukkig compenseerde de luxe dit euvel ruimschoots.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Hoewel ik meestal niet snel klaag en niet blind vaar op de mening van anderen, moet ik eerlijk zeggen dat mijn ervaring echt teleurstellend was. Mijn humeur tijdens de hele vakantie was ver te zoeken. Het personeel was onbeschoft, de vloer spiegelglad (met mensen die om de paar stappen uitgleden), de sfeer werd gedomineerd door Russen die zichzelf als superieur beschouwden, de staat van het hotel liet te wensen over (vieze wc's en liften), in de spa werkten opdringerige medewerkers en het drinken was niet te drinken. Het enige lichtpuntje was het eten. Als je geen Russische achtergrond hebt, hoef je geen goede service of vriendelijkheid te verwachten. Het voelde echt als verspild geld en ik was opgelucht toen ik eindelijk naar huis kon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Ons vorige bezoek aan dit hotel, dat alweer twee jaar geleden was, viel ons dit keer erg tegen! We merkten op dat enkele bars verdwenen waren, de minibar minder goed gevuld was en er minder drinkopties waren in het resort. Daarnaast moesten we wel heel vroeg uit de veren om nog een ligbedje bij het zwembad te kunnen bemachtigen, anders was er simpelweg geen plek meer over!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Bij aankomst om 14.00 uur keken we ernaar uit om bij het zwembad te gaan relaxen, maar helaas waren er geen handdoeken meer beschikbaar. Het blijkt dat je voor 12.00 uur een handdoek moet halen, anders vis je achter het net! Bij de receptie werden we onaangenaam verrast door het onvriendelijke en ongeïnteresseerde personeel, dat ons niet goed leek te kunnen helpen. Het leek alsof ze ons van het kastje naar de muur stuurden! Het leek alsof het hotel vooral gericht was op Dmitri en Dmitrovna, en hun voedingsvoorkeuren uit hun thuisland. Gelukkig hebben we ons hier niet echt aan gestoord. Het idee dat we één keer per verblijf á la carte konden eten, bleek bij aankomst niet helemaal te kloppen (alleen bij een verblijf van minimaal 7 nachten)! Daar ging ons romantische Italiaanse diner :( Gelukkig waren de kamers netjes en scheen de zon volop! We besloten er maar het beste van te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst op de locatie (14.00 uur) hadden we gehoopt om meteen van het zwembad te kunnen genieten, maar helaas waren er geen handdoeken beschikbaar. Het bleek dat je alleen tot 12.00 uur handdoeken kon krijgen, dus we grepen mis! De medewerkers bij de receptie waren niet bepaald vriendelijk en leken totaal niet geïnteresseerd in onze situatie. Het leek alsof ze ons met een kluitje in het riet stuurden! Het leek wel alsof het hele hotel was ingericht op de wensen van Dmitri en Dmitrovna, alsof zij geen eten in eigen land konden krijgen. Hoewel dit een beetje vreemd was, hinderde het ons niet zo erg. Op de website stond vermeld dat je één keer per verblijf à la carte kon dineren, maar bij onze reservering bleek dit alleen mogelijk te zijn bij een verblijf van minimaal 7 nachten! Daar ging ons romantische Italiaanse diner :( Gelukkig waren de kamers wel netjes en scheen de zon volop. We maakten er maar het beste van.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Met een grote groep van 16 personen kwamen we laat aan, om precies 23.45 uur. Nadat we hadden ingecheckt, wilden we graag nog wat drinken. Helaas was de bar al gesloten om middernacht, dus we werden doorverwezen naar de discotheek. De bedjes bij het zwembad moesten vroeg worden geclaimd, anders waren ze allemaal bezet. Het personeel sprak niet vloeiend Engels of Duits. De toiletten bij de poolbar, strandbar en lobby waren vies, sommige zelfs met ontlasting. Er lag zelfs ontlasting in het zwembad, waar we melding van maakten, maar het duurde meer dan een uur voordat het werd opgeruimd. De vloeren waren glad en veel mensen gleden uit. Het eten liet te wensen over, behalve het ontbijt dat wel goed was. De lift was 12 dagen kapot en we moesten lang wachten op de bus voor de terugreis, zonder hulp van de receptie. Helaas waren er veel Russische gasten in het hotel en de algehele constructie van het hotel leek gebrekkig en verouderd. Hoewel niet al het personeel onvriendelijk was, liet de receptie veel te wensen over. Voor ons was dit een ervaring om nooit meer te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij aankomst zal je al snel merken dat de receptiemedewerkers niet echt geïnteresseerd zijn in jouw behoeften en weinig moeite doen om je te helpen. Gelukkig zijn de medewerkers in het restaurant en achter de bars wel vriendelijk en doen ze hun best. Het hotel is erg groot en massaal, wat helaas de kwaliteit van het eten niet ten goede komt, hoewel er wel genoeg keuze is. De algehele staat van het hotel is teleurstellend, ondanks dat het er van een afstand mooi uitziet. Denk aan losse plastic leuningen en ontbrekende decoraties, wat duidt op gebrek aan onderhoud. De toiletten zijn niet schoon en het toilet bij het zwembad spant de kroon in viezigheid. Gelukkig voldoen het zwembad en de glijbanen wel aan de verwachtingen. De kamers zijn redelijk oké en schoon. Kortom, dit hotel verdient geen vijf sterren of ultra all-in status.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt voornamelijk gericht te zijn op gasten uit Rusland. Hoewel het soms druk was in het restaurant, hebben wij ons niet zozeer gestoord aan de aanwezigheid van Russische gasten, maar eerder aan het feit dat het personeel nauwelijks Engels spreekt naast Turks en daardoor niet erg behulpzaam is. Vooral bij de receptie voel je je snel afgescheept. Het eten is wel lekker en gevarieerd, de kamers zijn ruim, netjes en schoon, en het zwembad is ook prima (maar je moet wel vroeg genoeg zijn als je een plekje wilt bemachtigen vanwege het handdoekje-leggen voor 9.00 uur). Helaas heeft de matige service wel een negatieve invloed gehad op onze vakantie-ervaring en heeft dit onze stemming beïnvloed tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De service was echt ondermaats, het eten liet te wensen over en het personeel leek moeite te hebben met communiceren in het Engels. Ik zal hier niet snel meer terugkeren, al lijken ze zich daar weinig van aan te trekken gezien ze beweren altijd vol te zitten. Teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij aankomst om 04:00 's nachts waren we onder de indruk van de schoonheid van de accommodatie. De lobby beneden was ook prachtig. Helaas liet het personeel bij de receptie te wensen over en sprak nauwelijks Engels. Er werd ons zelfs geen drankje aangeboden. De kamer zag er goed uit en na wat rust te hebben gepakt hebben we ontbeten, wat prima was. Het avondeten was echter soms koud en het leek alsof Nederlandse gasten niet op dezelfde manier behandeld werden als Russische gasten. Communiceren met het personeel was lastig vanwege taalbarrières. De hygiëne in het hele hotel was twijfelachtig met ontlasting op sommige toiletten. De bar sloot om middernacht en de prijzen waren exorbitant hoog. Al met al, een ervaring om snel te vergeten en nooit meer naar terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Een verblijf in dit hotel was helaas geen succesverhaal. Ondanks onze inspanningen om het beste ervan te maken, liep het al snel mis. Bij aankomst kregen we al een onpersoonlijke brief met minimale informatie, wat de toon zette voor de rest van ons verblijf. De kamer was niet zoals verwacht, met slechts drie bedden voor ons vieren. Dit was het begin van vele teleurstellingen die volgden. Na 13 dagen waren we er helemaal klaar mee en keerden we voortijdig huiswaarts. Voor ons geen herhaling van dit avontuur in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Onze ervaring van 10 dagen in dit hotel was helaas teleurstellend. Bij aankomst ontbraken de extra bedden voor de kinderen waarvoor we hadden betaald. De receptionisten negeerden ons en waren onbehulpzaam, en ze spraken weinig tot geen Engels. De eerste nacht sliepen mijn vrouw en ik op de bank, terwijl onze kinderen op ongemakkelijke posities in bed lagen. Halverwege de nacht werden we ruw gewekt door gebonk op de deur, maar in plaats van de beloofde bedden kregen we alleen wat kussens en dekens toegeworpen. Gedurende ons verblijf werden de bedden niet verschoond en werden de handdoeken niet vervangen, ondanks herhaalde verzoeken. Uiteindelijk heb ik ze zelf maar stiekem uit de karretjes van schoonmaakpersoneel gehaald. De hygiëne liet ook te wensen over, met zelfs feces aan de toiletpot en een warme minibar gevuld met alleen Pepsi en water. Er was geen ander drinken beschikbaar voor de kinderen. Kortom, dit hotel liet op vele fronten te wensen over en de service was ver ondermaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb 13 fantastische dagen doorgebracht in dit schitterende hotel. De ontvangst bij de receptie was niet al te hartelijk en communicatie in het Engels verliep moeizaam. Gelukkig maakte het vriendelijke personeel veel goed met hun glimlach en behulpzaamheid. De airconditioning had de neiging 's nachts steeds uit te vallen, wat vervelend was aangezien je dit telkens handmatig moest inschakelen. Ondanks deze minpunten heb ik toch genoten van heerlijk eten en een fijne vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel is prachtig, maar na verloop van tijd begonnen er wel wat opvallende gebreken te ontstaan. Vooral de wachttijden bij de lift waren lang en ongemakkelijk, vooral toen hij ook nog eens twee dagen kapot was. De schoonmaak van de kamers was prima, zolang je het kaartje aan de deur hing. Helaas liet de airconditioning te wensen over doordat hij telkens uitviel, wat nogal vervelend was. Het ontbijt was geweldig, lunchen op het strand was ook prima. Het diner was echter teleurstellend vanwege de drukte en haastige sfeer veroorzaakt door andere gasten. Er was weinig animatie in het hotel, dus brachten we de avonden vaak door in Konakli of Alanya. Al met al was het een redelijke vakantie, maar we hadden er meer van verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, er was genoeg ruimte in zowel het restaurant als bij het zwembad en strand. De gerechten waren heerlijk en de drankjes smaakten goed. Het team was duidelijk hard aan het werk. Zeker een plek om nog eens naar terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Van 15 augustus tot 29 augustus 2015 verbleven we in dit fantastische hotel met 2 volwassenen en 3 kinderen. We hadden een geweldige familiekamer die schoon en comfortabel was. Het eten was heerlijk en het personeel was vriendelijk en maakte graag een praatje. De animatie was ook erg vermakelijk. Ik snap echt niet waar de klachten uit eerdere reviews vandaan komen. Ja, de vloer in het restaurant kon soms glad zijn, maar als er iets viel, stond er meteen iemand klaar om het op te ruimen. Het personeel sprak niet perfect Engels, maar ze deden hun best en waren ontzettend vriendelijk. Toen onze hotelkamerdeur vastzat, kwam er binnen 5 minuten iemand om te kijken, en binnen nog eens 5 minuten stond er al een monteur voor de deur om het probleem op te lossen. Er werd continu schoongemaakt en alles was tot in de puntjes verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Bij onze aankomst op zondag reserveerden we een standaard kamer. De medewerker achter de balie leek geïrriteerd en meldde dat het hotel overboekt was. Hij bood ons aan om naar een ander hotel te verhuizen, maar dat weigerden we. Onze eerste kamer leek meer op een bezemkast dan op een comfortabele plek om te verblijven. Na een telefoontje naar de receptie en wat bijbetaling kregen we uiteindelijk een betere kamer. Het leek erop dat het hotel eerst overboekt was, maar dat er opeens wel opties waren zodra er extra werd betaald. Dit gaf ons een gevoel van onbetrouwbaarheid. Het hotel leek vooral gericht op Russische gasten. Gelukkig hebben we uiteindelijk een fijner verblijf gehad door extra te betalen, maar wees gewaarschuwd: boek dit hotel nooit zonder je vooraf goed te informeren over de kamers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Het hotel is prachtig gelegen en biedt mooie kamers met schitterend uitzicht op zee. Het personeel, vooral in de bar, is vriendelijk en gastvrij. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van verse handdoeken, wat erg prettig is. Over het algemeen is er weinig aan te merken op deze accommodatie, behalve één ding... Helaas wordt dit hotel gedomineerd door Russische gasten, wat voor de nodige ergernissen kan zorgen. Ze gedragen zich vaak onbeschoft, dringen voor en kunnen agressief reageren als je er iets van zegt. Sommigen scheppen hun borden vol met eten om het vervolgens onaangeroerd te laten staan of zijn te dronken om fatsoenlijk te eten. De Russische dames gedragen zich als supermodellen, wat voor anderen als walgelijk kan worden ervaren. Het hotel zou zonder deze groep gasten een uitstekende keuze zijn, maar met hen erbij daalt het vakantieplezier aanzienlijk. Volgend jaar wordt er gezocht naar een bestemming met hopelijk minder Russische aanwezigheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

De verwachtingen waren hoog voor de prijs die we betaalden, maar helaas voldeed het hotel niet aan onze wensen. Het hotel was afgelegen, ver van alles verwijderd, met slechts een klein stadje in de buurt. Het eten liet te wensen over, koud en smakeloos, met weinig variatie en slappe frietjes. Zelfs de hamburgers en hotdogs tijdens de lunch waren zo droog dat je een liter cola nodig had om het weg te spoelen. Het feit dat je moest betalen voor een kluisje en WiFi paste niet bij het idee van een all-inclusive ervaring. De service in de restaurants en bars was beneden peil, met lange wachtrijen voor drankjes. Hoewel de hotelkamers er mooi uitzagen, vergaten ze meerdere keren om handdoeken te verwisselen en bedden op te maken. Het personeel bij de buitenbar deed waar ze zin in hadden; als je om een ander glas of meer ijs vroeg, werd er zelfs om je gelachen. Al met al was de ervaring bij Vikingen Infinity teleurstellend en zeker geen aanrader voor ons in de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Hoewel het uiterlijk van het hotel aantrekkelijk was, viel ons verblijf helaas tegen. We waren niet onder de indruk van de algehele hygiëne: de toiletten bij het zwembad werden slechts minimaal schoongemaakt gedurende vijf dagen en de opstelling van de keuken in de eetzaal zorgde ervoor dat onze kleding voor het eten al naar eten rook. Daarnaast was er weinig variatie in het eten, wat teleurstellend was. Het personeel bij de receptie leek weinig interesse te tonen in de gasten, wat de ervaring niet ten goede kwam. Bovendien was het feit dat je extra moest betalen voor een kluisje en WiFi niet echt passend bij de moderne tijd. Gelukkig maakte het gezelschap van onze leuke groep het verblijf nog enigszins draaglijk, maar we zullen niet snel meer voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit luxe hotel voelt aan als een exclusieve enclave, speciaal ontworpen voor gasten uit Rusland. Hoewel de animatie en het entertainment tekortschieten, biedt het hotel toch een oase van rust en comfort. De kamers zijn verzorgd en het gevarieerde eten zorgt voor een aangename culinaire ervaring tijdens je verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Prachtig hotel met een ruim aantal kamers die allemaal schoon en goed onderhouden zijn. De service was uitstekend en de faciliteiten zoals de zwembaden en toiletten waren tip-top in orde. Wat betreft andere gasten, laten we niet alleen de Russische gasten benoemen, maar ook de minder vriendelijke Nederlanders. Er lijkt altijd wel iets te klagen te zijn, terwijl het gebodene veel luxueuzer is dan wat ze thuis gewend zijn. In een groot hotelcomplex is het logisch dat het wat drukker kan zijn. Wij hebben in ieder geval genoten en leuke Nederlandse medegasten ontmoet die al voor de tweede keer terugkwamen. Laten we bij het geven van een review altijd oprecht en eerlijk zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Bij aankomst botste ik direct op problemen. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en leek snel geërgerd, wat resulteerde in een rommelige ontvangst. Na een half uur wachten kregen we eindelijk de sleutels van onze kamers. We hadden specifiek gevraagd om twee tweepersoonskamers naast elkaar, maar kregen in plaats daarvan één kamer op de vijfde verdieping en één op de zesde, helemaal aan de andere kant van het gebouw. De volgende ochtend bij het ontbijt viel het gladde vloermateriaal op, waarop overal matten waren gelegd die gemakkelijk struikelgevaar opleverden. Iemand uit onze groep gleed zelfs uit. Gelukkig was het eten wel van goede kwaliteit. De brug naar het strand was een ware uitdaging; in eerdere hotels was er altijd een tunnel geweest om de weg over te steken zonder het te merken, maar hier was de overgang duidelijk voelbaar. De zwembaden waren gelukkig wel goed onderhouden. Afgezien van deze teleurstellingen hebben we toch genoten van een mooie vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Toen ik alle beoordelingen las, kon ik mijn ogen niet geloven. Samen met een vriendin ben ik in mei 12 dagen op vakantie geweest en we gaan volgend jaar zeker weer terug. Als je een hotel boekt met een Russische eigenaar, wees dan niet verbaasd als er veel Russen aanwezig zijn. Het is vakantie, dus laat los en kijk de andere kant op als het je stoort. Er zijn genoeg andere gasten in dit grote resort met bijna 700 kamers. De locatie is toch zo te bekijken op Google Maps, dus geen verrassingen daar. Dankzij de opzet van het resort merk je niets van de weg. Voor slechts 10 euro brengt een taxi je naar een levendig winkelcentrum. Alles wat je nodig hebt is eigenlijk al beschikbaar op het resort zelf. Het eten was gevarieerd en altijd warm, of je nu om 19.00 uur of om 20.30 uur ging eten. Het ontbijt, de lunch in het hotel of aan het strand waren allemaal prima in orde. Het personeel was vriendelijk en deed hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Soms viel het avondentertainment wat tegen, maar de disco bij de beachbar maakte dat ruimschoots goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Ik heb een fantastische vakantie gehad! Natuurlijk waren er wat verbeterpunten, zoals in elk hotel, maar dat hoort erbij. Bij aankomst bleek het hotel volgeboekt te zijn en werden we voor 3 dagen overgeplaatst naar Azura Deluxe: Ultra all inclusive, wat een geweldig hotel! Ze zeiden zelfs dat het beter was dan ons oorspronkelijke hotel. Aangezien we een upgrade kregen naar een super hotel, vonden we het helemaal niet erg. Na 3 dagen werden we warm onthaald in Vikingen Infinity. Als goedmakertje kregen we de rest van ons verblijf gratis wifi, een gratis kluis en in plaats van een familiekamer zonder zeezicht, kregen we 2 kamers met zeezicht! Het eten was heerlijk en gevarieerd! De animatie was leuk en de shows vermakelijk. Het personeel was super vriendelijk! Er was een keer een klein minpuntje toen we 's nachts om 02:30 uur gebeld werden omdat ze een kopie van ons ID nodig hadden, waarschijnlijk hadden ze geen idee van de tijd. Als goedmakertje kregen we een excursie aangeboden, maar dat wilden we niet, dus kregen we in plaats daarvan een late check-out aangeboden, wat ook zeer fijn was. Kortom, een geweldige vakantie gehad met mijn vriend en ouders! De kamers waren prachtig en goed verzorgd. Het hotel was wel erg groot, wat soms lastig was omdat alles vol zat, maar gelukkig hadden we een ober in het restaurant die altijd een tafeltje voor ons vrijhield :) Hoewel er wat Russen aanwezig waren, hebben wij hier geen last van gehad. Nederlanders kunnen net zo luidruchtig zijn! Dit hotel verdient zeker meer dan de 6,5 die het krijgt! De ligging was fijn, dichtbij het strand en winkels. Alleen waren de zwembaden gelegen aan een drukke weg, dat had beter gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

We hebben heerlijk gegeten in dit hotel, waar de medewerkers erg gastvrij waren. Het was duidelijk dat hygiëne hoog in het vaandel stond. Elvis van het animatieteam heeft ons fantastisch ondersteund, waardoor we 's avonds leuke activiteiten konden doen. Barman Billal heeft ons uitgebreide drankopties voorgesteld en ons uitstekend bediend. Mijn oprechte dank aan alle medewerkers voor hun gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Na onze recente vakantie zijn we enthousiast over onze ervaring, hoewel we wel teleurgesteld waren door de extra kosten voor wifi en een kluisje. Bij een luxe hotel met ultra all-inclusive service zouden deze extra's naar onze mening inbegrepen moeten zijn. Daarnaast vonden we de minibar, die alleen gevuld was met water, wat karig. Een frisdrankje en een biertje zouden een leuke toevoeging zijn geweest. Wat betreft het eten misten we wat variatie; na een dag of twee zag je steeds dezelfde gerechten op het buffet en het geheel kwam wat eenvoudig over in vergelijking met eerdere ervaringen in 5-sterren hotels. Positief waren het vriendelijke personeel, de overvloed aan ligbedden, mooie zwembaden en de comfortabele kamer. Onze algehele ervaring komt overeen met de gemiddelde beoordelingen tot nu toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Toen we aankwamen ontbrak er een bed voor één van ons, waardoor we met z'n allen moesten delen. De airconditioning in de kamer werkte maar voor 20 minuten per keer en moest telkens opnieuw worden ingesteld. Ondanks herhaaldelijk vragen kregen we elke dag slechts 3 handdoeken in plaats van 4. De koelkast op de kamer bevatte alleen water, terwijl we moesten betalen voor frisdrank. Gratis wifi was er niet, en voor het gebruik van de kluis moesten we extra betalen. Het eten in het hotel was eentonig en vaak koud. De hygiëne in de badkamer liet te wensen over, met spetters op de muren en vuile zwembaden zonder schoonmaak. Bij de openbare toiletten ontbrak zelfs toiletpapier en hing er een sterke urinegeur. Het ontbrak aan toezicht bij het zwembad, waar eigenlijk altijd een badmeester zou moeten zijn. De glijbanen waren alleen open wanneer er lifeguards aanwezig waren, wat gevaarlijk was voor kinderen die zonder toezicht rondliepen. Als er dan toch een ongeluk gebeurde, waren de medewerkers niet capabel om eerste hulp te verlenen en moesten ouders zelf naar een ziekenhuis. De handdoekenservice startte pas om 10 uur, in plaats van de beloofde 8 uur, wat erg onhandig was. Al met al was de ervaring in dit hotel verre van vijf sterren waardig. We zullen hier nooit meer terugkeren, mede door de onhandige ligging van de glijbanen aan de overkant van een drukke weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Hoewel er een aantal kritische beoordelingen zijn, is dit prachtige hotel tot in de puntjes verzorgd met vriendelijk personeel en leuke animatie. Het zwembad is ook prachtig. Het is jammer dat sommige mensen zich laten beïnvloeden door een paar negatieve meningen tussen duizenden positieve ervaringen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service laat te wensen over en de sfeer is niet bepaald optimaal in dit restaurant. De bediening lijkt niet erg gemotiveerd en er hangt een vervelende geur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst valt meteen op hoe ruim alles is in dit hotel. Als gezin van vijf, met drie tienermeiden, was het internet een must. Het was echter prijzig: €10 per persoon per week, wat neerkomt op €50 in totaal. Voor een kluisje betaal je ook nog eens €15 per week. Ultra all-inclusive? Nee, dat was het niet. Gelukkig waren de familiekamers geweldig ruim en schoon, met elke dag schone handdoeken. De zwembaden waren ook fantastisch groot en het 'handdoekje leggen' viel gelukkig mee. Nederlanders waren schaars aanwezig, maar we vormden met een paar andere gezinnen toch een leuk groepje. Het drinken buiten was een eindje lopen en soms wat druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Je kon handdoeken halen van 8 tot 12 uur, daarna niet meer. Het strand was wat klein en rotsachtig, maar daar maakten we niet veel gebruik van. Op dat moment bestond de meerderheid van de gasten uit Turken. De animatie was vooral gericht op gezinnen met jonge kinderen, wat voor onze meiden tegenviel. Bovendien spraken de animatiemedewerkers nauwelijks Engels of Duits. De receptie was helaas ook niet erg vriendelijk; we hebben zelden zo'n onvriendelijke ontvangst meegemaakt in andere hotels. Al met al waren het een zeer gemengde ervaring in dit hotel, maar Rene en Fien hebben desondanks genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb enorm genoten van mijn vakantie. Het hotel was prachtig, de kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

We hebben onlangs zes dagen doorgebracht in dit fantastische hotel. De gastvrijheid was top, het eten was uitstekend en onze kamer werd elke dag keurig schoongemaakt. De zwembaden waren fris en goed onderhouden, en de glijbanen waren super leuk. Ik begrijp niet waarom dit hotel een lagere score heeft, want ik geef het zeker een 8! Mensen die beweren dat Turkije niet veilig is, verspreiden onzin. Wij voelden ons super veilig en werden vriendelijk geholpen door locals toen we de weg vroegen. Deze plek is absoluut een aanrader, we waren er van 6 tot 11 mei en hebben enorm genoten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ondanks de gemengde beoordelingen zijn wij absoluut enthousiast over dit hotel! Het eten is heerlijk, de service is uitstekend en het personeel is uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was verre van gastvrij en beleefd. Het menu bleef helaas dagelijks hetzelfde. Gasten leken wel detectives wanneer ze hun neus in het eten staken of de soeplepel als proefinstrument gebruikten voordat ze hem weer terugplaatsten in de soep, zonder dat hier iets van werd gezegd. In de vroege uurtjes tussen 3:30 en 4:30 uur werden we regelmatig gestoord door luidruchtige dronken gasten die naar hun kamer gingen. De foto's van het zwembad op internet kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid! Overdag werd er bij de zwembaden keiharde muziek gedraaid, terwijl het 's avonds op het terras akelig stil was. Een subtiel achtergrondmuziekje had de sfeer ten goede kunnen komen. Tussen 23:00 en middernacht werd er zo nu en dan wat muziek afgespeeld, maar de ambiance ontbrak volledig. De disco bij de zee bood de mogelijkheid om iets te drinken, echter werd de muziek daar oorverdovend hard afgespeeld en vonden er dagelijks gevechten plaats! Er waren zelfs bewakers met wapenstokken en pepperspray nodig om de boel onder controle te houden. Hierdoor was het niet bepaald aangenaam om op het terras van een drankje te genieten onder deze gespannen atmosfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De kamer was prachtig en het eten was heerlijk. Helaas was de communicatie moeilijk vanwege het gebrek aan Engels van het personeel. Ook stond er soms een lange rij bij de bar, wat vervelend was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Durven ze echt te beweren dat dit het summum van all-inclusive is?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt een voorkeur te hebben voor Russische gasten en lijkt minder gastvrij te zijn tegenover Nederlandse bezoekers. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam, maar lijkt beperkt te worden in hun dienstverlening aan niet-Russische gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Hier lijkt het wel alsof Russen de hoofdrol spelen en de rest op het tweede plan staat. Het personeel lijkt ze voor te trekken en Nederlanders worden als minderwaardig beschouwd. Het is zo overduidelijk dat het gewoon storend is. Ik voelde me vernederd en gediscrimineerd. De gastvrijheid die je normaal gesproken in Turkije zou verwachten, is ver te zoeken. Het hotel is duidelijk recentelijk overgenomen door Russen en dat merk je aan alles. Ik zal nooit meer teruggaan naar dit hotel. Ondanks meer dan 1500 gasten zijn er slechts 2 barretjes open met een handvol ober. De service is belabberd, je moet in de rij staan voor de bar en dat kost gemiddeld 30 tot 40 minuten. Als je eindelijk aan de beurt bent, mag je slechts 3 drankjes meenemen, zelfs als je met een groep van 15 personen bent. Je bent dus eindeloos bezig om iedereen van een drankje te voorzien. En natuurlijk worden de Russen wel aan tafel bediend, terwijl jij in de rij staat te wachten. De bar sluit om 24.00 uur, maar als je eindelijk aan de beurt bent om 24.00 uur, word je gewoon weggestuurd. Het is echt walgelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Veel overlast van luidruchtige feestvierders uit Rusland, die de rust verstoorden met hun lawaaiige gedrag. De zwembaden waren de hele dag gevuld met harde muziek, wat de ontspannen sfeer verpestte. Niet echt de ideale omgeving om tot rust te komen. De disco bij de zee bood een plek om wat te drinken, maar de muziek stond zo luid dat het geen prettige ervaring was om op het terras te zitten. Lange wachtrijen bij de bar en onbeschoft gedrag van sommige gasten maakten het nog minder aantrekkelijk. Gelukkig sprak ik tijdens de terugreis met drie Turkse gezinnen die waren overgeplaatst naar een ander hotel, waar ze wel van hun vakantie konden genieten. Dat lijkt me in dit geval een betere keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn ervaring bij Vikingen Infinity was helaas teleurstellend, ondanks de prachtige uitstraling van het hotel. Bij aankomst werden onze koffers naar de kamer gebracht, maar de medewerker weigerde te vertrekken totdat we betaalden. Dit zorgde voor een zeer ongemakkelijke situatie waarbij we uiteindelijk met moeite de man de kamer uit kregen. Het bleek een bekend probleem in het hotel, aangezien meerdere mensen dezelfde ervaring hadden. Het eten liet ook te wensen over, aangezien de kwaliteit niet consistent was en gasten zoals de Russen vaak grote hoeveelheden eten wegkaapten. Dit resulteerde in lange wachtrijen en onbeschoft gedrag in de eetzaal. Het leek erop dat de Russen de voorkeursbehandeling kregen, terwijl het eigen personeel zelfs eten wegnam voordat iedereen had kunnen eten. De ultra all-inclusive formule was naar mijn mening niet van toepassing, aangezien we vaak buiten het hotel moesten eten om een fatsoenlijke maaltijd te kunnen krijgen. Al met al was mijn ervaring bij Vikingen Infinity teleurstellend en heb ik gevochten om een beetje fatsoenlijk te kunnen eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top, het entertainment is geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Het hotel oogt prachtig en de kamers zijn netjes en goed onderhouden. Samen met mijn partner hebben we hier een fijne tijd gehad, zonder opdringerig animatieteam. Het enige minpuntje was het avondeten, dat na verloop van tijd wat eentonig werd. Gelukkig kon je 's middags genieten van heerlijke Döner kebab en op het strand was er genoeg keuze aan eten. De muziek bij het zwembad was niet te hard, zolang je wat verder van de speakers afging. Het was wel noodzakelijk om op tijd een plekje bij het zwembad te vinden, vooral omdat we er waren van 20 tot 28 juli en het behoorlijk druk was. Er waren veel bezoekers uit Oost-Europese landen, maar daar hebben wij geen last van gehad. Soms was er wel wat wachtrij bij de lobbybar of bij het zwembad voor een drankje. Veel plezier voor degenen die nog naar dit hotel op vakantie gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Op zoek naar een plek om te ontspannen en tot rust te komen? Dit hotel is absoluut een aanrader. Het beschikt over drie prachtige zwembaden naast het hotel, en voor de kinderen is er aan de overkant een klein kinderbad en een spectaculair glijbanencomplex. Houd er rekening mee dat het hotel niet geschikt is voor rolstoelgebruikers vanwege de hoogteverschillen. Hoewel het hotel afgelegen ligt, kun je gemakkelijk het centrum bereiken met een taxi of de lokale dolmus. Bovendien kun je vanuit het animatieteam naar een discotheek gaan voor slechts €10,-.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De hotelkamers en zwembaden waren top, maar de andere voorzieningen lieten te wensen over. Het eten was niet om over naar huis te schrijven en de omgeving van het hotel bood weinig vertier. Een taxi naar het centrum van Alanya kostte een fortuin en het strand was bezaaid met stenen en rotsen. Om gebruik te maken van wifi en de kluis moest je extra betalen, en het alcoholische aanbod liet te wensen over. Al met al geen aanrader, dus liever niet hierheen gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en zeer nette kamers. Hoewel er veel Russische gasten waren, hebben we daar over het algemeen geen last van gehad, behalve tijdens de maaltijden wanneer ze nogal opdringerig waren. Het helpt om het personeel af en toe een fooi te geven, dan zullen ze alles voor je doen! Over het algemeen een geweldige vakantie om te ontspannen en weinig te hoeven doen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben ervan genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De kamers van dit hotel verdienen alle lof voor hun ruimte en schoonheid, met de juiste zorg zouden ze zelfs uitstekend zijn. Helaas ontbreekt het in dit hotel aan personeel dat vloeiend meerdere talen spreekt, en de ober lijkt meer geïnteresseerd in ijsblokjes gooien dan klanten bedienen. De wachtrijen zijn lang en de muziek bij het zwembad is oorverdovend, waardoor gasten zich genoodzaakt voelen om naar het drukke strand te gaan. Het eten is niet van het niveau dat je zou verwachten bij een vijfsterrenhotel, met weinig variatie en dienstverlenend personeel dat tekortschiet. Hoewel de accommodatie op zichzelf een vijfsterrenwaardering verdient, laat de algehele ervaring veel te wensen over en zou ik eerder neigen naar een drie- of lage viersterrenbeoordeling. Dit hotel zal mij niet opnieuw als gast verwelkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Prachtig opgezet hotel op een schitterende locatie met een mooi strand. Ondanks de drukte van toeristen waren er genoeg zit- en ligplekken beschikbaar bij de bar en op het strand. Het eten had misschien iets beter gekund, maar er was voldoende variatie en we merkten dat de kwaliteit boven het gemiddelde lag vergeleken met eerdere hotelervaringen. Er waren meerdere restaurants met voor ieder wat wils. Een aanrader is om Alanya en Antalya te bezoeken met de dolmus (openbaar vervoer), en de marktdagen in Manavgat op maandag en donderdag te verkennen. Onze ruime kamer werd dagelijks schoongemaakt en de lakens en handdoeken werden regelmatig vervangen. Ondanks de negatieve geluiden over bepaalde gasten hebben wij hier gelukkig geen last van gehad. Het animatieteam was fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De beoordelingen over de Russische gasten die voordringen en onvriendelijk zijn, kloppen zeker. Het eten in het restaurant is lekker, maar het is altijd zo druk dat je nauwelijks rustig kunt kiezen. Helaas is het eten vaak koud omdat je lang in de rij moet staan en er te weinig tafels zijn. Ook bij het zwembad moet je vroeg opstaan om een ligstoel te bemachtigen. Zelfs om half 9 's ochtends zijn de meeste plekken al bezet door handdoeken zonder zichtbare eigenaars. De muziek bij het zwembad is veel te hard. Het enige pluspunt is dat het hotel schoon is, maar over het algemeen is de prijs niet gerechtvaardigd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut geen aanrader! De service was beneden alle peil en het personeel was uiterst onvriendelijk. Het eten was niet alleen koud, maar elke avond was het buffet ook nog eens hetzelfde. Het hotel werd overspoeld door luidruchtige Russische gasten en zowel het restaurant als de cocktailbar sloten veel te vroeg. Zelfs als je al 20 minuten in de rij stond voor een cocktail, werd je gewoon weggestuurd 10 minuten voor sluitingstijd. Verschrikkelijke ervaring! Met twee hongerige kinderen van 9 en 12 jaar, die elke avond na het eten boven de wc hingen, moesten we uit wanhoop de laatste 4 avonden met de taxi naar Avsallar om ergens anders te eten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van een all-inclusive vakantie! Eén keer maar nooit weer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel verdient geen pluim. De service laat te wensen over en je vragen lijken wel in een diepe put te verdwijnen. Het personeel is kortaf en het eten lijkt rechtstreeks uit de vrieskist te komen. De eetzaal is een gekkenhuis en er lijkt altijd een luidruchtige menigte te zijn. Het gevecht om ligbedden begint al bij het krieken van de ochtend - je moet bijna vechten voor een plek. De animatie is om te huilen - ze lijken geen enkele moeite te doen, zeker niet voor de kinderen. En het a la carte restaurant? Een grote teleurstelling, aangezien bijna iedereen van ons ziek werd na het bezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Na enige twijfels vanwege de matige recensies, bleek ons verblijf in dit hotel uiteindelijk een aangename verrassing te zijn. Het aanbod aan gerechten was ruim, de zwembaden waren groot en de glijbanen voor de kinderen waren fantastisch. Ook het rustige strand droeg bij aan een fijne vakantie-ervaring. Kortom, we hebben genoten van een geslaagde vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet verblinden door de façade van het hotel! Hoewel de buitenkant er mooi uitziet, laat het eten veel te wensen over. Alles is koud en er is amper keuze, enkel droge kalkoen. Ondanks mijn ervaring in verschillende all-inclusive hotels, heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Het feit dat je moet betalen voor wifi en een kluis is belachelijk! Voor ons is dit een eenmalige ervaring, en we moeten nog 6 dagen. Ik betwijfel of we het gaan volhouden. Hulp is nodig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Zoals eerder besproken tijdens ons telefoongesprek, wil ik graag enkele klachten indienen over mijn recente reis met boekingsnummer 443149. Ik heb deze klachten ook ter plaatse gemeld bij de reisbegeleider van FTI, maar blijkbaar vond hij het niet nodig om hier actie op te ondernemen. De reis is me erg tegengevallen en ik hoop dat u mijn zorgen serieus wilt nemen en met een passende oplossing kunt komen. In de afgelopen 20 jaar ben ik 17 keer naar Turkije gereisd en dit zijn zaken die ik nog nooit eerder heb meegemaakt, laat staan dat ik eerder een klacht heb ingediend. Als er geen bevredigende oplossing wordt geboden, overweeg ik om dit voor te leggen aan mijn creditcardmaatschappij en juridische bijstand. Een van mijn klachten betreft de wifi. Ik heb vooraf drie keer contact opgenomen met de klantenservice van Zoover en zij bevestigden dat wifi gratis zou zijn. Echter, ter plaatse moest ik 10 euro per apparaat betalen. Hierdoor heb ik dus onverwacht 20 euro extra kosten gemaakt, terwijl dit gratis zou zijn volgens afspraak. De reisbegeleider van FTI beweerde dat wifi in de lobby wel gratis zou zijn, maar dat bleek niet het geval.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Voor ons verblijf hadden we al diverse beoordelingen gelezen over het eten en de overvloed aan Russische gasten in het hotel. Bij aankomst waren we geschokt door de teleurstellende maaltijden die we kregen voorgeschoteld. Het leek eerder op restjes van de vorige dag die lauw geserveerd werden, met zeer beperkte keuzemogelijkheden. Om fatsoenlijk te kunnen eten, moesten we elke dag de taxi naar het centrum van Alanya nemen. Het personeel was allesbehalve vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer had een tweepersoonsbed, terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat we twee losse bedden wilden. Na veel gedoe bij de receptie kregen we na 4 dagen eindelijk een uitklapbaar bed erbij. Dit hotel is in mijn ogen een regelrechte nachtmerrie en ik raad het ten zeerste af om hier te boeken! Hoewel het er op foto's mooi uitziet, is de werkelijkheid een totaal ander verhaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ons verblijf in dit ultra all-inclusive resort was werkelijk fantastisch. Het personeel was van hoge kwaliteit, altijd vriendelijk en klaar om te helpen. Hoewel we even moesten lopen naar het strand, was dit kleine ongemak meer dan de moeite waard voor de geweldige voorzieningen en uitstekende catering van dit luxe resort. En niet te vergeten, een prachtige lobby!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Deze ervaring zal zeker een speciaal plekje krijgen in onze herinneringen. Het personeel heeft echt hun best gedaan, het eten was voortreffelijk, en het hotel was onberispelijk schoon en verzorgd. We hebben ontzettend genoten en raden het van harte aan. Ik heb enkele erg vriendelijke medewerkers ontmoet, en zal met name die ene chef-kok altijd herinneren - hij maakte elke dag opmerkingen over mijn T-shirts vanwege onze gedeelde muzieksmaak, waardoor we vrienden werden. Maar eerlijk is eerlijk, alle andere medewerkers waren even fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en uitzonderlijk schone kamers. Het enige minpuntje zijn enkele luidruchtige gasten tijdens de maaltijden, maar gelukkig hebben we daar verder geen hinder van ondervonden. Tip: verwennen van het personeel met een fooitje zorgt voor nog betere service! Kortom, een heerlijke vakantie om te ontspannen en uit te rusten, waarbij wij, drie 22-jarige jongens, optimaal hebben genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het is lang geleden dat ik zo'n heerlijke vakantie heb gehad. Mijn vrouw en onze kinderen hebben echt genoten hier. De accommodatie is brandschoon en het personeel zorgt goed voor je.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Wat een prachtig hotel! Het personeel is ontzettend gastvrij en de zwembaden zijn schitterend. Ook het privéstrand is een heerlijke toevoeging. Het eten is verrukkelijk en divers, waardoor ik echt heb genoten van mijn vakantie. Het enige minpuntje was helaas de teleurstellende wifi-verbinding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Het was een geweldige plek om te verblijven. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de pier was echt een hoogtepunt, perfect om te ontspannen. Ook genoten we van het heerlijke eten dat we aan het strand konden bestellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Op geen enkel vlak viel er iets te bekritiseren. Alles wat positief!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ons gezinsuitje naar Vikingen Infinity Resort & Spa was echt fantastisch! Samen met mijn partner en kinderen genoten we van een onvergetelijke vakantie vol avontuur en vermaak. Dit resort heeft al onze verwachtingen overtroffen met zijn uitgebreide faciliteiten en activiteiten. Vooral de kinderen waren dol op de spannende waterglijbanen en het adembenemende strand. De weelde en comfort van de accommodatie waren werkelijk verbluffend. Onze ruime en trendy kamer voorzag in alle moderne gemakken, waardoor we elke avond heerlijk konden ontspannen na een dag vol avonturen. Het personeel was exceptioneel vriendelijk en attent, waardoor we ons echt in de watten gelegd voelden. Wat ook opviel, was de perfecte locatie van het resort. In de buurt waren bruisende markten te vinden, waar we konden genieten van de lokale cultuur en prachtige souvenirs konden bemachtigen. Als vakantiegangers vonden we hier echt de ideale mix van plezier en ontspanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

De WiFi-verbinding liet flink te wensen over, ondanks de extra kosten die ik ervoor betaalde. Het personeel leek over het algemeen humeurig en weinig behulpzaam. Gelukkig was het hotel ruim en goed onderhouden, met schoonmakers die hun werk grondig deden. Er waren verschillende zwembaden aanwezig, wat vooral leuk was voor de jongere gasten. Helaas kon ik niet genieten van het eten, dat niet lekker smaakte en niet goed was afgedekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onlangs zijn er nieuwe verblijfsmogelijkheden bijgekomen en die hebben we met veel plezier samen met onze familie ontdekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was redelijk netjes en het bed lag comfortabel. Echter, de sfeer werd bedorven door de chaotische eetzaal, het luidruchtige gedrag van de kinderen en het ongeïnteresseerde personeel dat voornamelijk Russisch sprak. Het hotel was verouderd en lag langs een drukke snelweg, wat zorgde voor geluidsoverlast. Bovendien was er te weinig personeel, waardoor gasten veel moesten wachten. Het strand was klein en niet erg schoon, en er was weinig ruimte in het restaurant vanwege de drukte. Buiten werd er een mengelmoes van muziek gespeeld. De WiFi moest worden gekocht, maar werkte helaas niet naar behoren. Al met al, een teleurstellende ervaring waar ik niet snel terug zal keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na het betalen van een flinke upgrade van 550 euro, kregen we kamers met prachtig uitzicht op zee en een zwembad. Helaas stuitte we op veel gebreken en een muffe geur in de kamer. Het hotel oogde duidelijk gedateerd, met zelfs regen die door het plafond van het restaurant kwam. Er waren opvallend veel Russische gasten. Het eten was redelijk goed, maar nogal eentonig. Gelukkig was er leuke animatie verzorgd. De zwembaden waren in orde, maar de ligbedden op het strand waren versleten en de meeste trapjes bij het zwembad zaten los. Al met al hebben we redelijk genoten van onze vakantie, maar gezien het prijskaartje zal ik niet snel terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Dit hotel heeft een aantrekkelijke uitstraling en is gunstig gelegen voor wie liever niet midden in de drukte zit. Er is genoeg eten en drinken te vinden. Helaas liet de ontvangst te wensen over, maar als je je verwachtingen daarop niet afstemt, zul je niet teleurgesteld worden. De kamer is keurig, hoewel de badkamer wat te wensen overlaat en het beddengoed niet vaak genoeg vervangen lijkt te worden. De kamers zijn erg gehorig, wat niet ideaal is als je niet van luide muziek en alcohol houdt. Het hotel is wel kindvriendelijk met een waterpark en glijbanen. Het strand biedt voldoende ruimte om te ontspannen, al kan het zwembad wat aan de koude kant zijn. Het personeel werkt hard, al verschilt de vriendelijkheid per medewerker. De omgeving wordt bevolkt door veel Russen, Engelsen en Turken, maar vanuit het hotel kun je gemakkelijk naar de winkels en bazaars wandelen zonder in de drukte terecht te komen. Let op dat je tijdens uitstapjes mogelijk opgelicht kunt worden, zelfs in de dolmus. Helaas werd er niet serieus gereageerd toen hier iets van werd gezegd. Al met al zou ik niet snel teruggaan, tenzij voor het weer en de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Toen we voor het eerst het hotel binnenliepen, waren we onder de indruk van de grootsheid en moderniteit ervan. Na een dag verblijf begonnen echter de tekortkomingen zichtbaar te worden. De hotelkamer vertoonde gebreken: de gordijnen lieten licht door, er waren scheuren in het plafond en het behang vertoonde vochtplekken. Bij regen lekte het restaurant aan alle kanten en leek er weinig onderhoud te worden gepleegd. Als dit zo doorgaat, zou het over vijf jaar een vervallen pand kunnen zijn, wat echt zonde zou zijn, gezien het potentieel voor een prachtig hotel. Het ontbijt was redelijk goed, maar miste bijvoorbeeld bolletjes en bestond alleen uit plakjes stokbrood. Het avondeten was wat eentonig, hoewel acceptabel, maar de desserts waren teleurstellend in vergelijking met andere Turkse hotels. Gelukkig waren alle cocktails gratis en was de chicken corner geweldig. We hebben een leuke vakantie gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Met ons gezin, bestaande uit twee kinderen van 4 en 1 jaar oud, hebben we een vakantie gehad om niet snel te vergeten. Hoewel we al eerder in Turkije zijn geweest, was deze ervaring helaas niet zoals we hadden gehoopt. Het eten liet te wensen over en het personeel was ronduit onvriendelijk. Het restaurant was chaotisch, te klein voor de hoeveelheid mensen, met vaak koud eten, lange wachtrijen, eentonige gerechten en schalen die niet werden bijgevuld. Hygiëne liet ook te wensen over, met vieze borden en bestek dat regelmatig ontbrak. Het personeel leek weinig moeite te doen en zelfs onze tafel moesten we zelf schoonmaken. De bedlakens werden niet dagelijks verschoond. Helaas werden we alle vier ziek van het eten en moesten de kinderen vaak overgeven. Het enige positieve waren de glijbanen, maar zelfs die waren op een dag gesloten zonder duidelijke reden. Bovendien moesten we betalen voor wifi, wat in deze tijd onacceptabel is. Het resort zou zich diep moeten schamen voor de geboden service. Kortom, geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een fantastische vakantie voor het hele gezin! Het personeel was vriendelijk en attent, het hotel was brandschoon en uitnodigend. Het eten was voortreffelijk en divers, met een 24-uurs buffet. De accommodatie was top-notch en er was entertainment voor alle leeftijden, van jong tot oud. We kunnen niet wachten om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Hoewel het hotel op zichzelf prima is, ben ik/wij geen fan van All Inclusive. De sfeer van het massatoerisme, het gebrek aan rust en de matige kwaliteit van het eten in de drukke eetzaal dragen niet bij aan een ontspannen verblijf. Het hotel, hoewel oorspronkelijk luxe, laat sporen van veroudering en gebrek aan onderhoud zien, wat de algehele ervaring enigszins beïnvloedt. De locatie is redelijk, met Anlanya op een afstand die met de taxi in ongeveer 20 minuten en €25 bereikbaar is. Voor de Dolmus is het echter wat lastiger, aangezien er geen vaste haltes langs de weg zijn, wat tot gevaarlijke situaties kan leiden. Ondanks dat, biedt de Dolmus een goedkope (€1,5) en redelijk comfortabele manier van vervoer, zij het soms wat overvol.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Samen met onze twee kinderen hebben we genoten van een fantastische vakantie in het Vikingen Infinity Resort & Spa. Het smakelijke foodcourt beneden bij de zwembaden was een feest voor onze smaakpapillen, met een scala aan lekkernijen zoals heerlijke pizza's en zelf te versieren donuts. Onze kamer was absoluut top en laten we het aquapark en de glijbanen voor de kinderen niet vergeten! We hebben twee weken lang volop plezier gehad op het resort, zonder ons ook maar een moment onveilig te voelen. Het was echt een geweldige ervaring voor ons hele gezin en we kunnen niet wachten om hier nogmaals te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Tijdens mijn verblijf moest ik ter plaatse extra betalen voor een grotere kamer en meer comfort, maar helaas werkte de airconditioning maar de helft van de tijd vanwege energiebesparing. Dit zorgde ervoor dat ik 's nachts meerdere keren moest opstaan om de airco opnieuw aan te zetten, waardoor de kamer vaak te warm was. Ondanks mijn klachten bij de receptie kreeg ik geen terugbetaling en werden er alleen loze beloftes gedaan, wat erg teleurstellend was. Het personeel was onbeschoft en chagrijnig, en het eten was eentonig en smakeloos. Bovendien waren er lange wachtrijen, zelfs overdag als je wat te drinken wilde halen. De zee had te veel rotsen en de zwembaden waren niet goed schoongemaakt, aangezien er kleine wormen in zaten. Hierdoor durfden de kinderen niet meer te zwemmen. Daarnaast was er veel lawaai van het verkeer in de kamer. Al met al was dit een teleurstellende ervaring en ik zal hier nooit meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben zeer te spreken over dit hotel in het algemeen. Het is aanzienlijk groot en het activiteitenprogramma is bijzonder creatief en boeiend. Wat betreft de maaltijden valt er absoluut niets te klagen, het aanbod is gevarieerd en er is voor ieder wat wils. Het personeel is ontzettend toegewijd en vriendelijk, wat echt een meerwaarde biedt tijdens het verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was een plezierige ervaring. Het personeel was uitermate behulpzaam en vriendelijk, ondanks dat niet iedereen goed Engels sprak. Toch konden we moeiteloos communiceren. Een speciale vermelding verdient Munire, een charmante jongedame met een hart van goud. Zij beantwoordde al onze vragen met liefde en warmte, wat ons verblijf extra speciaal maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

De kamer was brandschoon en opgeruimd, met alles wat we nodig hadden. De wifi werkte prima en de airco was lekker koel. Het eten was gevarieerd en smaakte voortreffelijk, terwijl de drankjes van topkwaliteit waren. Het personeel was altijd vriendelijk en gastvrij. Het hotel leek vooral populair bij gezinnen met kinderen, maar was ook zeker geschikt voor koppels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De locatie, de service en het zwembad zijn allemaal van hoog niveau. We waren erg blij met ons verblijf en zouden graag nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Wat een fantastische ervaring hebben wij hier gehad! Het eten was heerlijk, de kamers straalden netheid uit, het poolbar-gebied was onberispelijk en het personeel was buitengewoon beleefd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik kan het eten, de nette kamers en de vakantievibes hier van harte aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

We hebben een fantastische tijd gehad tijdens ons verblijf! Ons kind heeft zich uitstekend vermaakt en genoten van alle activiteiten. Het eten was voortreffelijk en de animatie was divers en boeiend. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast werden de kamers dagelijks schoongemaakt en waren ze zeer comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Mijn ervaring in dit hotel was fantastisch op alle fronten: het attente personeel, de heerlijke maaltijden, het verfrissende zwembad, de comfortabele kamers, het prachtige strand en de ontspannende spa maakten mijn verblijf onvergetelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt geweldig! Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is heerlijk. En de zwembaden, wauw, gewoon fantastisch! Wij gaan hier absoluut nog een keer naartoe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het eten overtrof al mijn verwachtingen, de accommodatie was brandschoon en het privéstrand met glijbanen was gewoon fantastisch! Maar in de avond was het een drukte van jewelste in het restaurant, waardoor je een tikkeltje moest speuren naar een plekje en bestek moest bemachtigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit grote hotel biedt een overvloed aan zitmogelijkheden en entertainmentopties. Verspreid over 4 locaties vind je onder andere het hoofdzwembad met 4 zwembaden, een pier met een strandbar en een 'Chicken Corner' om van te watertanden. Ook is er een glijbanenbad, een kinderspeelbad en een strandbad om in te plonsen. Overdag kun je meedoen aan activiteiten zoals darts, waterpolo en zelfs een schuimparty op donderdag. 's Avonds is er vermaak in de vorm van een kinderdisco, een hoofdshow met dansers, live muziek van een band bij de poolbar en discofeestjes die doorgaan tot in de late uurtjes. Het hotel staat bekend om de diverse eetgelegenheden die 24/7 geopend zijn, dus honger zul je hier zeker niet lijden. Het geheel wordt schoon en netjes gehouden door het hardwerkende personeel, dat zeker een pluim verdient.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hadden een geweldige ervaring in het hotel, alles was top! Het restaurant bood heerlijk en gevarieerd eten. Op het strand was er een snackbar, een patisserie en zelfs gratis ijs! De kamers werden vrijwel dagelijks schoongemaakt en het personeel was buitengewoon vriendelijk en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Op dit moment genieten we van ons verblijf in dit hotel, waar we aangenaam verrast zijn door de eigentijdse en ruime kamers. Het eten is van goede kwaliteit en er is voldoende keuze. Hoewel sommige medewerkers beperkt Engels spreken, zijn we erg tevreden over het receptiepersoneel dat rustig en duidelijk communiceert.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De locatie bood zowel een groot zwembad als een prachtig strand om van te genieten. De culinaire ervaring was fantastisch, vooral de voorgerechten waren verrukkelijk. Om bij de zee te komen, moest je een schilderachtige brug oversteken die leidt naar de snelwegen. De accommodaties waren stijlvol en comfortabel, en de zwembaden waren ook indrukwekkend. Helaas liet de kwaliteit van de drankjes te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was enorm onder de indruk van het hotel; het interieur was prachtig en de kamers waren ruim en perfect voor een gezin. De airconditioning zorgde voor een aangename temperatuur. Het hotel had meerdere zwembaden en overal kon je genieten van heerlijk eten, zowel bij de zee als bij de zwembaden. De variëteit aan gerechten was geweldig en er was ook genoeg keuze voor kinderen. Bovendien waren er winkels op loopafstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Al met al is het hotel over het algemeen aangenaam, ruim en goed onderhouden. De minpuntjes beginnen echter op te vallen door een tekort aan personeel. In het eetgedeelte moeten gasten zelf hun bestek en servetten halen, en de kwaliteit van de maaltijden laat enigszins te wensen over. Het grootste struikelblok is de betaalde wifi die zwak is (€2 per dag en per apparaat), met een matige signaalsterkte en regelmatige storingen. Desondanks blijft het hotel over het algemeen een goede keuze, met enkele verbeterpunten die aandacht verdienen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben echt een fantastische tijd gehad! De temperatuur was de hele week perfect, tussen 27 en 29 graden! Onze familiekamer was geweldig, elke dag kregen we nieuwe handdoeken en werd de kamer weer keurig schoongemaakt. Het eten was de hele dag door gevarieerd en lekker. Onze dochter van 3 jaar oud verveelde zich geen moment, en ook onze twee oudere dochters van 15 en 22 hadden genoeg te doen. Terwijl onze kinderen zich vermaakten in het zwembad, de zee en op het strand, konden wij als ouders ontspannen en genieten van heerlijke cocktails. Turkije heeft ons echt verrast en we zijn zeker van plan om nog eens terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn vrouw en ik hadden een heerlijk verblijf van 18 tot 21 oktober. Het eten kan voor iedereen anders zijn, maar we waren aangenaam verrast door de prijs-kwaliteitverhouding. Een hoogtepunt was de live muziekavond op vrijdag 18 oktober, waar de geweldige vriendelijke artiesten ons echt vermaakten. Ons hartelijke dank gaat vooral uit naar hen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Deze zomer verbleven wij in dit hotel met hoge verwachtingen. Op de foto's leek het prachtig en brandschoon, maar in werkelijkheid was het anders. Het personeel was nauwelijks aanwezig en we moesten zelf veel dingen regelen. Het gebouw had duidelijk achterstallig onderhoud en het eten was elke dag hetzelfde. Dit hotel verdient zeker geen 5 sterren, eerder 3. We hebben verschillende hotels in Alanya bezocht, maar dit behoort tot de slechtste die we hebben meegemaakt. Het enige positieve waren de grote zwembaden waar de kinderen zich goed vermaakten. Helaas is een terugkeer voor ons geen optie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Wat een fantastische locatie! De zwembaden zijn verfrissend, maar wel aan de koude kant. Er zijn hier en daar wel wat verbeterpuntjes, maar over het algemeen is alles netjes en schoon. Het eten kan wat eentonig zijn, al zijn er genoeg opties beschikbaar, zelfs voor lastige eters. Het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Als je buiten het resort wilt, kun je een dolmus of taxi nemen, of zelfs naar White City lopen (ongeveer 10 minuten). Over het algemeen een fijne plek om te verblijven. Wij waren er eind oktober en het was nog steeds aangenaam warm, met 's nachts een iets frissere temperatuur maar zeker niet koud.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit hotel is groot en prachtig, maar of het echt 5 sterren waard is, blijft onzeker. Je moet betalen voor het gebruik van wifi in het hotel en na middernacht zijn alle drankjes in de lobby (behalve water) ook voor eigen rekening. Tot 02:00 uur kan je wel drankjes halen bij de beachbar op zo'n 10 minuten loopafstand. De kamers zijn ruim maar helaas erg gehorig, je hoort geluiden van andere gasten en gangen. Ondanks wat kleine gebreken werden problemen wel snel opgelost. Het eten was vrij eentonig met weinig variatie. De hygiëne was echter prima in orde. De ligging is gunstig, dicht bij de bazaars en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Toch zou het hotelconcept zelf echt verbeterd moeten worden. Het hotel is toegankelijk voor rolstoelen en kindvriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf het allereerste moment dat we aankwamen bij het resort werden we hartelijk ontvangen en gedurende onze vakantie werd dit gevoel alleen maar sterker. Of het nu ging om de heerlijke Mojito-cocktails, perfect bereid door Ayhan bij het strand, de attente zorg van Mehmet tijdens het ontbijt en Nurlallah tijdens het avondeten, of de vrolijke skeelershow van Ozman en Hasan in de avonduren. Het resort verdient wat mij betreft meer dan slechts 4 sterren, vanwege de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel die een 5-sterrenbeoordeling rechtvaardigen. Hoewel geen enkel hotel perfect is, is het ons zeker gelukt om te genieten van een heerlijke vakantie bij Vikingen Infinity. Het eten was verrukkelijk, met lekkere softijs, smakelijke durum-döners en pittige sauzen bij het buffet. De cocktails waren overheerlijk! Daarnaast hebben we enorm genoten van de gezellige livemuziek die de sfeer compleet maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst was het een complete ramp met de bedden; we kregen slechts één kamer in plaats van de familiekamers die we geboekt hadden. Pas na drie dagen kregen we de juiste kamer toegewezen. Het eten liet flink te wensen over, het was vies en ons kind werd er ziek van en moest overgeven. Vervolgens werd ons verteld dat we moesten betalen voor het tapijt waarop was overgegeven, wat resulteerde in een heftig conflict. De schoonmaakster was erg onbeleefd en sprak slechts gebrekkig Engels, maar bleef herhalen dat ik naar de receptie moest gaan. Dit duurde drie dagen lang in de hoop dat ik zou betalen. Uiteindelijk escaleerde een ruzie tussen mij en een bagage-assistent bij de receptie, waarbij hij mij bedreigde met consequenties als ik niet zou betalen bij het uitchecken. Ik moest hard schreeuwen en mezelf verdedigen om te voorkomen dat we zouden moeten betalen volgens de medewerkers. Gelukkig kwam de beveiliging tussenbeide. Achteraf sprak ik met de manager, die verklaarde dat de kosten niet nodig waren en geheel onterecht waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs zijn we teruggekeerd van een 8-daagse trip naar Mirada del Mar en we hebben er echt van genoten! Het verblijf in het hotel was geweldig: de kamers waren prachtig, schoon en netjes, het eten was smakelijk en gevarieerd en het personeel was vriendelijk en hardwerkend. Het enige minpuntje was dat we moeite hadden om met het personeel te communiceren, omdat ze alleen Turks en Russisch spraken. Wat betreft de Russische gasten, in de toekomst zullen we zeker eerst nagaan wat voor soort mensen er voornamelijk naar het resort gaan. Wat een nare ervaring was dat zeg, ze waren luidruchtig, humeurig en onbeschoft! Ze stapelden hun borden vol eten op en lieten het vervolgens onaangeroerd staan, groetten je niet en maakten geen enkel contact. Na verloop van tijd begon het echt te irriteren! Ondanks dat hadden we een geweldige vakantie, het animatieteam was fantastisch en we hebben ook nog eens mooi weer gehad! Af en toe was het wel wat bewolkt vanwege de ligging in de bergen... Al met al is de kans klein dat we ooit nog teruggaan naar die plek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Van 9 tot 20 juli 2010 verbleef ik in een resort in Goynuk, op ongeveer 10 minuten afstand van Kemer. De omgeving buiten het hotel was vrij rustig, maar het centrum van Goynuk was gemakkelijk bereikbaar met de bus in ongeveer 5 minuten. Het resort was ruim opgezet met een privéstrand op korte loopafstand, compleet met ligbedden en watersportmogelijkheden (tegen betaling). Er was ook een zwembad met 3 glijbanen, maar deze lag iets verder weg van de hoofdzwembaden. Ongeveer 35% van de gasten was Turks, 40% Russisch, 15% afkomstig uit Kazachstan en Azerbeidzjan, en zo'n 10% uit andere landen. Er waren slechts een paar gezinnen uit België en Nederland aanwezig, maar over het algemeen waren de gasten voornamelijk gezinnen. Gelukkig hebben we geen enkele overlast ervaren van de Russische of Turkse gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service7

Tijdens onze rondreis verbleven we in een hotel waar de drankjes niet waren inbegrepen in de prijs. Helaas waren de prijzen voor drankjes behoorlijk aan de hoge kant, aangezien alles werd berekend in dollars. Een fles water van 1 liter kostte $3,50 en een biertje kostte maar liefst $6,00. Gelukkig was het hotel zelf wel van goede kwaliteit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Mirada del Mar heeft al onze verwachtingen overtroffen. Een ruim en prachtig resort met schone en mooie hotelkamers die dagelijks werden schoongemaakt. Wij verbleven in een familiekamer met een tussendeur en een trapje naar de kinderkamer met twee eenpersoonsbedden. Het personeel sprak redelijk goed Duits of Engels, waardoor wij ons goed konden verstaan. Hoewel er veel Russen aanwezig waren, hebben wij daar geen last van gehad en gewoon ons eigen ding gedaan. Het hotel was prachtig en het personeel reageerde positief op een praatje, vooral als je vertelde dat je uit Nederland kwam. Het eten was heerlijk en gevarieerd, met een uitstekend ontbijt. Het strand was heerlijk en het animatieteam was top. Kortom, een geweldige ervaring zonder enige last van het congresgedeelte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service7

Ondanks dat het buiten zo'n 30 graden was, voelde het in de kamer met 27 graden warmer aan omdat de airco niet goed werkte en alleen maar lucht rondblies zonder te koelen. De kamers zijn redelijk ruim, maar de bedden zijn van matige tot slechte kwaliteit. De inrichting is eenvoudig en praktisch, verwacht hier geen luxe of designelementen. Het dinerbuffet was redelijk uitgebreid en het eten was warm. De ultra all-inclusive formule bleek niet zo 'ultra' te zijn, aangezien voor buitenlands gedestilleerde dranken en verse vruchtensappen extra betaald moest worden, evenals voor het gebruik van de tennisbanen overdag. We waren met een groep van ongeveer 20 personen en het was lastig om een aparte tafel te reserveren voor gezamenlijk dineren, wat niet altijd lukte. De avondanimatie bestond voornamelijk uit standaard shows met af en toe live muziek. Kortom, dit hotel blijft altijd net onder de verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid3

Dit hotel wordt voornamelijk bezocht door Russische gasten, wat voor ons niet zo prettig was. Daarnaast liet onze kamer te wensen over. De bedden waren keihard, het bad lekte en was niet goed schoongemaakt. Het eten was middelmatig en vaak lauw, en het aanbod in de buffetrestaurants was eentonig. De ervaring in de à-la-carterestaurants was teleurstellend, met beperkte keuzes en matige kwaliteit van het vlees. De sfeer in het hotel was kil en veel faciliteiten waren kapot (zoals de kinderspeelplaats). In het zwembad droegen veel mensen hun kleine kinderen niet de juiste zwemluiers, wat voor onprettige situaties zorgde. Gelukkig hadden wij onze dochter wel altijd correct gekleed. Kortom, Mirada Del Mar is niet ons ideale vakantieverblijf en we zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit prachtige hotel wordt uitstekend onderhouden en biedt veel activiteiten voor jong en oud! Het eten is heerlijk en divers. Hoewel er veel Russische gasten waren, hebben wij daar totaal geen last van gehad. Het personeel is vriendelijk, al spreken ze soms wat gebrekkig Engels. Ze doen echter wel hun best om je van dienst te zijn. De zwembaden zijn goed verzorgd en de zee is heerlijk om in te zwemmen. Een absolute aanrader is om te wandelen naar de canyon, een prachtig natuurgebied met rotsen en stromend water, op slechts 40 minuten lopen of 10-15 minuten fietsen. Ook de jeep safari en de dagtocht naar Antalya zijn aanraders! Kortom, een geweldige vakantiebestemming met voor ieder wat wils. Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Het hotel ziet er prachtig uit, maar helaas bleek het voornamelijk een locatie voor conferenties te zijn. Het is duidelijk geen 5-sterrenhotel, zeker geen 'ultra' categorie en absoluut niet geschikt voor gezinnen. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en het viel op dat er meer mannen dan vrouwen of gezinnen aanwezig waren. Als je overweegt om hier te verblijven, is het verstandig om eerst na te vragen of er een conferentie plaatsvindt tijdens jouw verblijfsperiode. Ons verblijf van 9 dagen viel namelijk samen met een congres van 6 dagen, waardoor we meer buiten dan binnen het hotel waren. De kamer was netjes en schoon, geen klachten daarover. Het eten was redelijk, maar nogal eentonig met bijna dagelijks hetzelfde menu. Het animatieteam stelde weinig voor en hoewel er Russische gasten aanwezig waren, gedroegen zij zich keurig. Opvallend was dat de reisleider van onze touroperator nooit langs is geweest tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Ons verblijf in Hotel Mirada del Mar heeft alle verwachtingen overtroffen. Het hotel is tot in de puntjes verzorgd, met een uitstekende service en kwalitatief hoogstaande maaltijden. Het enthousiasme en de trots van de keukenbrigade zijn duidelijk merkbaar in de smaakvolle gerechten. De prachtige ligging van het hotel draagt bij aan de unieke ervaring. De zwembaden zijn heerlijk en er zijn altijd voldoende ligbedjes beschikbaar, zowel bij het zwembad als op het strand. Hier geen gedoe met handdoeken reserveren! De sfeer is fantastisch en er zijn weinig Nederlandse gasten, precies zoals we wilden toen we naar Turkije gingen. Kortom, Hotel Mirada del Mar is absoluut een aanrader van topklasse!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel, hoewel aangeprezen als congresaccommodatie, valt zeker niet in de categorie van 5-sterren luxe. De hygiëne laat te wensen over, vooral in faciliteiten zoals het binnenzwembad, de sauna en de toiletten. De kamers zijn niet goed schoongemaakt en vertonen benauwdheid. Het hotel lijkt voornamelijk bezocht te worden door Turkse mannen die een opleiding volgen, waarvan velen onbeschoft en slordig lijken te zijn. Het gedrag van sommige mannen in de sauna is ronduit respectloos, vooral jegens vrouwen in zwemkleding. Kinderen lopen gevaar door losse roosters bij het binnenzwembad en de buitenkant van het gebouw ziet er onveilig uit door blootliggende elektriciteitsdraden. De animatie is teleurstellend en het aquapark is ver verwijderd en nauwelijks zichtbaar. Positief is dat er altijd voldoende eten is en het personeel hard werkt en zeer vriendelijk is. Kamers met zeezicht zijn acceptabel. Al met al, voor ons geen herhaalbezoek aan dit hotel.

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Prima hotel en erg gezellige zitjes om in de warme avonduren nog een drankje te gaan doen. Het dorp Marmaris is zelf ook heel erg mooi. Prima vakantie gehad.

Geboekt bij

Corendon
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl