ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gran Hotel Cervantes

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service7

Dit hotel in het hart van het centrum heeft een geweldige locatie, maar de all-inclusive formule laat te wensen over. Hoewel het ontbijt prima is, moet je elders gaan eten voor de rest van de dag. Het eten is smakeloos en de stukjes vlees zijn zo taai dat je ze als zolen kunt gebruiken. De groenten zijn of tot moes gekookt of nog rauw. 's Avonds een biertje halen betekent 15 minuten in de rij staan en het biertje geserveerd krijgen in een wijnglas. Er zijn slechts zo'n 75 stoelen buiten voor 700 hotelgasten, wat zorgt voor een tekort aan zitplaatsen en veel van de bedjes zijn kapot. De beloofde tuin is nergens te bekennen en er is 's avonds geen entertainment of muziek. Kortom, dit hotel verdient geen vier sterren, hoogstens drie met een groot vraagteken erachter.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel is brandschoon en biedt een uitstekende selectie aan eten. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, behalve bij de receptie waar ze wat minder gastvrij zijn. Gelukkig is er een goede bewaker aanwezig. De aanwezigheid van groepen Engelsen kan echter storend zijn. Gelukkig zijn er wel 2 zwembaden, zodat er voor ieder wat wils is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

In de accommodatie is het soms wat gehorig door de buren, maar gelukkig zijn de kamers schoon en het personeel erg vriendelijk. Het eten is van goede kwaliteit en de prijs-kwaliteitverhouding is naar mijn mening prima in orde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6

Onlangs verbleven we in Hotel Gran Cervantes in Torremolinos en hoewel ik normaal gesproken niet snel een review schrijf, voel ik me nu genoodzaakt om mijn ervaring te delen. Voor wie op zoek is naar rust, zou ik dit hotel niet aanbevelen. Het is een druk bezocht hotel, voornamelijk door groepen (vooral jonge Engelsen). Sommige van hen gedragen zich ongepast en respectloos. De all-inclusive formule lijkt dit gedrag zelfs aan te moedigen. Positief was echter het gevarieerde en smakelijke eten. Het buffet was goed verzorgd en tot de sluitingstijd van het restaurant was er volop keuze. Helaas liet de staat van het zwembad te wensen over. De modder rondom het zwembad was onaangenaam en leidde tot vieze handdoeken. We hebben de directie hierop aangesproken en geadviseerd om een stenen vloer aan te leggen in plaats van modder. Hierdoor was het onmogelijk om bij het zwembad te ontspannen, wat onze plannen voor rust tijdens de vakantie verstoorde. Bovendien was de sfeer door de aanwezigheid van dronken mensen niet prettig. Kortom, voor mij is dit geen plek om terug te keren en verdient het hotel geen vier sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel ligt op een fantastische plek in het hart van Torremolinos. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar het is jammer dat je extra moet betalen voor WIFI en een kluisje op de kamer, vooral voor een viersterrenhotel. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, maar ik miste wel wat visopties. Het diner was in het begin goed, maar werd naar mijn mening steeds minder naarmate de dagen vorderden. Ik denk dat het eten in het weekend beter was vanwege de aanwezigheid van veel lokale Spanjaarden. De kamers zijn comfortabel, hoewel de meubels een beetje ouderwets zijn. Ze worden wel goed schoongehouden, met uitzondering van het dakterras met overdekt zwembad. Helaas is daar sprake van achterstallig onderhoud.





© 2007-2025 ReisChecker.nl